Wat dat zijn lichamelijke kwaaltjes. Hoef toch niet helemaal te zeggen dat ik me geestelijke prima voel.quote:
Ik zeg Erwin.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Aangeschoten en nu ff kijken of we een lang weekend London kunnen vinden voor een leuke prijs.
Iemand die zich geroepen voelt om dan op mn hond te passen?
Ontspan jezelfquote:
Niet waar!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ontspan jezelflekker een heet bad in met een muziekje erbij!
[..]
Niet waar!
OT: Apotheose.
Nog een keer OT: voel me lekker.
Sterkte ermme, ik ken dat maar al te goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:17 schreef Apotheose het volgende:
voel me zwaar naar de klote en duf van een slaappilletje. Net ruzie met mn moeder die op bezoek was over het onerwerp waar ik zo mee zit. En dan doet het me dubbelpijn dat ik haar er ook mee belast , terwijl ik ook gewoon mn verhaal wil doen. En nu dus koppijn.
wat is er morgen?quote:
Heb je ook een andere computer geprobeerd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 06:28 schreef scrub_nurse het volgende:
lichtelijk in paniek,mijn USB waar ik álles op heb staan lijkt kapot!!![]()
OMG!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 06:28 schreef scrub_nurse het volgende:
lichtelijk in paniek,mijn USB waar ik álles op heb staan lijkt kapot!!![]()
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wakker worden met een hoofd vol snot is niet, ik herhaal NIET leuk
De helft v/d groepsleden van mijn projectgroepje ontbreekt . Terwijl vandaag zo'n beetje de belangrijkste dag is, omdat de rest van het project gebouwd wordt, op wat er vandaag beslist wordt. Om het even kort te zeggen.quote:
Shit zegquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De helft v/d groepsleden van mijn projectgroepje ontbreekt . Terwijl vandaag zo'n beetje de belangrijkste dag is, omdat de rest van het project gebouwd wordt, op wat er vandaag beslist wordt. Om het even kort te zeggen.
Is dat zo? Vertelquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef kitao het volgende:
.
@F_C , ik ken jou nog geloof ik......
Ik denk, leuk: een bekende die mijn overweldigende persoonlijkheid kan beamen op FOK... Krijg ik ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |