En wonderpaccoquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef Orea het volgende:
Son, Leia is dus ook geen onrustig kindmaar vóór de Pacco (
) was ze toch steeds na 5 minuten of 10 minuten weer even wakker, of aan het kreunen, of net even anders aan het liggen en daardoor uit haar diepe slaap.. En zelf in slaap vallen deed Leia dus niet! Dan kon ik haar ook niet even 3 minuten laten liggen want dan was het brullen.. nu kijkt ze dan heel tevreden lekker om zich heen
Ze slaapt nog!!en diep ook!! Wonderkind!
Is de pacco voor niets geweest dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:48 schreef Orea het volgende:
Son: http://www.pacco.nl/
En ja! Wonderding, vooral omdat ze nu zónder Pacco ligt te pitten! Of ze krijgt nu door dat als ik haar wegleg en ze moe is, ze gewoon haar ogen dicht moet doen![]()
![]()
En nu kreunt ze wel, maar volgens mij is ze een flinke luier aan het produceren
Ja sneu he? Elise heeft er ook last van.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Orea het volgende:
Nou, vannacht zaten de meneer en ik bijna te jankenzo sneu! Echt constant was ze (wel in haar slaap, maar het kost haar natuurlijk wel energie) te knorren en ze zat zo vol! Zelfs de borstvoedingsdruppels in haar neus hielpen niet (gek genoeg heeft ze er overdag amper last van, tis voornamelijk 's nachts...)
Vannacht maar eens een ui in de slaapkamer leggen.. Zal wel lekker gaan stinken, maar als het werkt
Oh die staat op mn lijstje voor Jen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef Orea het volgende:
Ik zag gisteren bij de Bart Smit een schoonmaakset voor kindjes in de aanbieding (bezem, emmer enzo) had het al bijna meegenomen
Kan nog bijtrekken he?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:44 schreef Orea het volgende:vreselijk!! Tis echt een kopie (al begin ik nu wel wat dingen van mezelf te zien
maar het blijft een kopie van M!)
Hier was het half 1 (ok dat kan nog) 2 uur, 3 uur, 4 uur en 5 uur... En ik was het best zat kan ik vertellen. Ze wilde perse op me slapen... Maar dat verhaal gaat echt mooi niet door voor haar. 'S avonds mag ze best op me hangen, 's nachts slaapt ze gewoon in haar bedje... Maakt mij niet uit hoevaak ik er dan uit moet, dat principe gaat ze snel doorhebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
das minder ja
hier was t vanochtend ook 5 uur hoor
(maar normaal slaapt ie door haha)
Boeiend leven heb ik he? Zo saai is mijn kind... Slapen, slapen, slapen...quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Orea het volgende:zit jij even lekker in gesprek met jezelf
Maar jemig, lekker nachtje dan...
Doen wij normaal in de middag. Maar ik had ff geen zin om te gaan slapen vandaag.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef Orea het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ze 's morgens op papa's plek graag nog een paar uur wegtukt.. Ik ernaast! Zo blijven we bijgeslapen
Daar knap je van op he? Even jezelf zijn en even geen mama.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
zo ik ben bijna klaar met opruimen enzo
ga ik straks lekker naar mijn ventje toe
is t erg dat ik best even lekker vond om even mijn handen vrij te hebben. Is geloof voor t eerst in 10 weken dat ik gewoon een paar uur niet aan Floris hoef te denken.
Had ik even nodig geloof ik
Dat dusquote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef Orea het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ze 's morgens op papa's plek graag nog een paar uur wegtukt.. Ik ernaast! Zo blijven we bijgeslapen
Normaal wel hoor. Maar als ze vannacht weer spookt, dan ga ik haar morgen overdag vaker wakker maken.. Slapen doen we 's nachts.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik heb zn ID-kaart opgehaald! Als we nu naar Frankrijk willen kan dat. Alleen niet volgende week want woensdag krijgt ie prikjes en ik ga geen risico lopen met een ziek kind in de auto zo'n eind te rijden.
Fijn dat de Pacco zo werkt Orea!
Tico, jouw kind slaapt overdag maar niet 's nachts![]()
![]()
Cantare fijn dat de pacco ook voor Elise werkt
Lies, zal wel erg druk zijn allemaal! Red je het een beetje?
Cluijt Gefeliciteerd!![]()
En Nathan slaapt in zn eigen wieghij was volledig afgedraaid, ik was even naar de V en D gegaan nadat we zn ID hadden opgehaald en een nijntje romper gescoord voor 2 euro, kwam de vrouw van de fotoshoot langs met bonnen, ja ik wilde altijd nog maar moet een afspraak maken, oh ze had op dat moment wel plek dus hebben we meteen gedaan
. Over 2 weken foto's kijken
nou iddquote:Op donderdag 23 september 2010 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar knap je van op he? Even jezelf zijn en even geen mama.
Ja zie je wel! Heeft ie zeker de hele tijd geslapen?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou idd
en net belde mn moeder hoe t potje voeding open ging...
dus is zn 2e voeding vandaag vanaf half 9 ofzo...
echt dat heeft ie in tijden niet gered bij mij...
Wij hebben geen boven, maar ik leg Leyla expres nog even in de box, omdat ik het anders zo ongezellig vind.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Orea het volgende:
Mijn baby ligt in haar ledikant boven!en het is rustig (krijgen we zo vast de wet van fok! maar die neem ik wel even voor lief...
)
Slaapje net was amper een slaapje te noemen namelijk, ik werd 3 keer gebeld en ze bleef half half in slaap.. Net na het eten en zelf in de box was ze alleen maar aan het gapen! Dus dan maar lekker in je eigen bed!
Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat!
Hier ook... Ze ligt nu ff bij me, als we zo gaan eten mag ze weer even op zichzelf liggen. Maar ik mis gewoon het contact een beetje. Jen woonde op me, Leyla slaapt prima zelf. Het is zo wennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K ga maar een bordje op de deur maken "huize Antibiotica en co."
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
MAar ja wat moet je dan? In nederland zijn ze al terughoudend met antibiotica, ze schrijven het alleen voor als het echt nodig is.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef becky27 het volgende:
oeh maffe, jeetje je krijgt het wel voor je kiezen zeg. Is het ook zo'n zoete antibiotica? Of niet oraal? Noortje heeft ook al twee kuren gehad en nu begon iemand dat dat nu al slecht voor het melkgebit zou moeten zijn (wat ze nog niet heeft).
Slapende kindjes
Ik heb geen idee? Noortje heeft het ook al twee keer gehad en dan zal het ook echt wel nodig zijn, ik weet niet of het nog zo is dat het gebit erdoor wordt aangetast. Diegene die het vertelde had het wel over iemand die nu ook al kinderen zou kunnen hebben dus misschien is het wel achterhaald.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
MAar ja wat moet je dan? In nederland zijn ze al terughoudend met antibiotica, ze schrijven het alleen voor als het echt nodig is.
Ik weet het niet, maar van 2 kuurtjes verpest je echt niet het gebit. Als je elke maand een kuur nodig hebt zal het vast anders zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:58 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Noortje heeft het ook al twee keer gehad en dan zal het ook echt wel nodig zijn, ik weet niet of het nog zo is dat het gebit erdoor wordt aangetast. Diegene die het vertelde had het wel over iemand die nu ook al kinderen zou kunnen hebben dus misschien is het wel achterhaald.
nou niet de hele tijd, maar hij heeft wel 1,5 uur in de wagen geslapen toen ze naar het dorp gingen (maar goed das normaal). En ook nog een uur zo in t bedje van mijn neefje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zie je wel! Heeft ie zeker de hele tijd geslapen?
Heb jij straks een heerlijk uitgerust kind.
Miconazalcreme halen, is zonder recept.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nu jullie hier toch over kuurtjes etc. bezig zijn... net is Lisa teruggekomen van het KDV met een schimmel op haar billetjes. Helemaal rood, het ziet er echt AUW uit. Lisa lijkt er tot nu toe weinig last van te hebben, maar toch... moet ik hier nu de doktersdienst voor bellen of kan zoiets wachten tot morgen?
p.s. helemaal niet bijgelezen, kom net uit m'n werk.
10 dagen, 3 weken, 6 weken, 3 maanden..quote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef Saffier het volgende:
Afgelopen nacht om de 4 uur wakker voor etenzo fijn! En vanmiddag heb ik Ylana gebakerd en in d'r wieg te slapen gelegd, ze is nog nooit zó rustig wakker geworden
En.... tromgeroffel.... vanmiddag kreeg ik een héle grote échte lag van haarSmelttttttt....
Tico, regelen rond de 6 weken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Bij Jen heb ik de eerste paar regeldagen niet gemerkt omdat ik toch overproductie had.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Orea het volgende:
Dat regelen, is dat gerekend vanaf uitgerekende datum? Sprongen wel toch? Leia was volgens de uitgerekende datum vorige week 5 weken en toen was ze wel wat meer aan het jengelen enzo!
nou moe, zitten wij bij hetzelfde kdv? Hier precies hetzelfde, alleen meer rondom haar vagina, rode uitslag. Had de miconogietscreme al in huis dus das wel makkelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nu jullie hier toch over kuurtjes etc. bezig zijn... net is Lisa teruggekomen van het KDV met een schimmel op haar billetjes. Helemaal rood, het ziet er echt AUW uit. Lisa lijkt er tot nu toe weinig last van te hebben, maar toch... moet ik hier nu de doktersdienst voor bellen of kan zoiets wachten tot morgen?
p.s. helemaal niet bijgelezen, kom net uit m'n werk.
Oh, was ook niet het idee dat ik dat dacht hoor. Meer dat iemand daarmee kwam. Kan me voorstellen dat het bij structurele AB anders is dus vandaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef pessie het volgende:
Maffe wat een schrik!
Becky, van 2 keer een AB kuurtje krijgen kids niet meteen een verrot gebit. Van een speen met suiker wel. Het gaat om de eetmomenten. Als je de AB geeft vlak voor of na een voeding maakt het verder niet uit.
Vandaar, qua regelen heb ik nog niet zoveel gemerkt eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij Jen heb ik de eerste paar regeldagen niet gemerkt omdat ik toch overproductie had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |