MAar ja wat moet je dan? In nederland zijn ze al terughoudend met antibiotica, ze schrijven het alleen voor als het echt nodig is.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef becky27 het volgende:
oeh maffe, jeetje je krijgt het wel voor je kiezen zeg. Is het ook zo'n zoete antibiotica? Of niet oraal? Noortje heeft ook al twee kuren gehad en nu begon iemand dat dat nu al slecht voor het melkgebit zou moeten zijn (wat ze nog niet heeft).
Slapende kindjes
Ik heb geen idee? Noortje heeft het ook al twee keer gehad en dan zal het ook echt wel nodig zijn, ik weet niet of het nog zo is dat het gebit erdoor wordt aangetast. Diegene die het vertelde had het wel over iemand die nu ook al kinderen zou kunnen hebben dus misschien is het wel achterhaald.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
MAar ja wat moet je dan? In nederland zijn ze al terughoudend met antibiotica, ze schrijven het alleen voor als het echt nodig is.
Ik weet het niet, maar van 2 kuurtjes verpest je echt niet het gebit. Als je elke maand een kuur nodig hebt zal het vast anders zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:58 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Noortje heeft het ook al twee keer gehad en dan zal het ook echt wel nodig zijn, ik weet niet of het nog zo is dat het gebit erdoor wordt aangetast. Diegene die het vertelde had het wel over iemand die nu ook al kinderen zou kunnen hebben dus misschien is het wel achterhaald.
nou niet de hele tijd, maar hij heeft wel 1,5 uur in de wagen geslapen toen ze naar het dorp gingen (maar goed das normaal). En ook nog een uur zo in t bedje van mijn neefje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zie je wel! Heeft ie zeker de hele tijd geslapen?
Heb jij straks een heerlijk uitgerust kind.
Miconazalcreme halen, is zonder recept.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nu jullie hier toch over kuurtjes etc. bezig zijn... net is Lisa teruggekomen van het KDV met een schimmel op haar billetjes. Helemaal rood, het ziet er echt AUW uit. Lisa lijkt er tot nu toe weinig last van te hebben, maar toch... moet ik hier nu de doktersdienst voor bellen of kan zoiets wachten tot morgen?
p.s. helemaal niet bijgelezen, kom net uit m'n werk.
10 dagen, 3 weken, 6 weken, 3 maanden..quote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef Saffier het volgende:
Afgelopen nacht om de 4 uur wakker voor etenzo fijn! En vanmiddag heb ik Ylana gebakerd en in d'r wieg te slapen gelegd, ze is nog nooit zó rustig wakker geworden
En.... tromgeroffel.... vanmiddag kreeg ik een héle grote échte lag van haarSmelttttttt....
Tico, regelen rond de 6 weken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Bij Jen heb ik de eerste paar regeldagen niet gemerkt omdat ik toch overproductie had.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Orea het volgende:
Dat regelen, is dat gerekend vanaf uitgerekende datum? Sprongen wel toch? Leia was volgens de uitgerekende datum vorige week 5 weken en toen was ze wel wat meer aan het jengelen enzo!
nou moe, zitten wij bij hetzelfde kdv? Hier precies hetzelfde, alleen meer rondom haar vagina, rode uitslag. Had de miconogietscreme al in huis dus das wel makkelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nu jullie hier toch over kuurtjes etc. bezig zijn... net is Lisa teruggekomen van het KDV met een schimmel op haar billetjes. Helemaal rood, het ziet er echt AUW uit. Lisa lijkt er tot nu toe weinig last van te hebben, maar toch... moet ik hier nu de doktersdienst voor bellen of kan zoiets wachten tot morgen?
p.s. helemaal niet bijgelezen, kom net uit m'n werk.
Oh, was ook niet het idee dat ik dat dacht hoor. Meer dat iemand daarmee kwam. Kan me voorstellen dat het bij structurele AB anders is dus vandaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef pessie het volgende:
Maffe wat een schrik!
Becky, van 2 keer een AB kuurtje krijgen kids niet meteen een verrot gebit. Van een speen met suiker wel. Het gaat om de eetmomenten. Als je de AB geeft vlak voor of na een voeding maakt het verder niet uit.
Vandaar, qua regelen heb ik nog niet zoveel gemerkt eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij Jen heb ik de eerste paar regeldagen niet gemerkt omdat ik toch overproductie had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |