Hier was het half 1 (ok dat kan nog) 2 uur, 3 uur, 4 uur en 5 uur... En ik was het best zat kan ik vertellen. Ze wilde perse op me slapen... Maar dat verhaal gaat echt mooi niet door voor haar. 'S avonds mag ze best op me hangen, 's nachts slaapt ze gewoon in haar bedje... Maakt mij niet uit hoevaak ik er dan uit moet, dat principe gaat ze snel doorhebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
das minder ja
hier was t vanochtend ook 5 uur hoor
(maar normaal slaapt ie door haha)
Boeiend leven heb ik he? Zo saai is mijn kind... Slapen, slapen, slapen...quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Orea het volgende:zit jij even lekker in gesprek met jezelf
Maar jemig, lekker nachtje dan...
Doen wij normaal in de middag. Maar ik had ff geen zin om te gaan slapen vandaag.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef Orea het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ze 's morgens op papa's plek graag nog een paar uur wegtukt.. Ik ernaast! Zo blijven we bijgeslapen
Daar knap je van op he? Even jezelf zijn en even geen mama.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
zo ik ben bijna klaar met opruimen enzo
ga ik straks lekker naar mijn ventje toe
is t erg dat ik best even lekker vond om even mijn handen vrij te hebben. Is geloof voor t eerst in 10 weken dat ik gewoon een paar uur niet aan Floris hoef te denken.
Had ik even nodig geloof ik
Dat dusquote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef Orea het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ze 's morgens op papa's plek graag nog een paar uur wegtukt.. Ik ernaast! Zo blijven we bijgeslapen
Normaal wel hoor. Maar als ze vannacht weer spookt, dan ga ik haar morgen overdag vaker wakker maken.. Slapen doen we 's nachts.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik heb zn ID-kaart opgehaald! Als we nu naar Frankrijk willen kan dat. Alleen niet volgende week want woensdag krijgt ie prikjes en ik ga geen risico lopen met een ziek kind in de auto zo'n eind te rijden.
Fijn dat de Pacco zo werkt Orea!
Tico, jouw kind slaapt overdag maar niet 's nachts![]()
![]()
Cantare fijn dat de pacco ook voor Elise werkt
Lies, zal wel erg druk zijn allemaal! Red je het een beetje?
Cluijt Gefeliciteerd!![]()
En Nathan slaapt in zn eigen wieghij was volledig afgedraaid, ik was even naar de V en D gegaan nadat we zn ID hadden opgehaald en een nijntje romper gescoord voor 2 euro, kwam de vrouw van de fotoshoot langs met bonnen, ja ik wilde altijd nog maar moet een afspraak maken, oh ze had op dat moment wel plek dus hebben we meteen gedaan
. Over 2 weken foto's kijken
nou iddquote:Op donderdag 23 september 2010 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar knap je van op he? Even jezelf zijn en even geen mama.
Ja zie je wel! Heeft ie zeker de hele tijd geslapen?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou idd
en net belde mn moeder hoe t potje voeding open ging...
dus is zn 2e voeding vandaag vanaf half 9 ofzo...
echt dat heeft ie in tijden niet gered bij mij...
Wij hebben geen boven, maar ik leg Leyla expres nog even in de box, omdat ik het anders zo ongezellig vind.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Orea het volgende:
Mijn baby ligt in haar ledikant boven!en het is rustig (krijgen we zo vast de wet van fok! maar die neem ik wel even voor lief...
)
Slaapje net was amper een slaapje te noemen namelijk, ik werd 3 keer gebeld en ze bleef half half in slaap.. Net na het eten en zelf in de box was ze alleen maar aan het gapen! Dus dan maar lekker in je eigen bed!
Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat!
Hier ook... Ze ligt nu ff bij me, als we zo gaan eten mag ze weer even op zichzelf liggen. Maar ik mis gewoon het contact een beetje. Jen woonde op me, Leyla slaapt prima zelf. Het is zo wennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K ga maar een bordje op de deur maken "huize Antibiotica en co."
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |