abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86749716
haha
das minder ja ;)
hier was t vanochtend ook 5 uur hoor ;)
(maar normaal slaapt ie door haha)
pi_86749821
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
das minder ja ;)
hier was t vanochtend ook 5 uur hoor ;)
(maar normaal slaapt ie door haha)
Hier was het half 1 (ok dat kan nog) 2 uur, 3 uur, 4 uur en 5 uur... En ik was het best zat kan ik vertellen. Ze wilde perse op me slapen... Maar dat verhaal gaat echt mooi niet door voor haar. 'S avonds mag ze best op me hangen, 's nachts slaapt ze gewoon in haar bedje... Maakt mij niet uit hoevaak ik er dan uit moet, dat principe gaat ze snel doorhebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86750139
Oh ze heeft weer een truitje maat 62 aan, past ook gewoon. Ze is gewoon lang. Wel korte beentjes, want broekjes maat 62 past nog echt niet.

Volgende week als we weer voor de gehoortest gaan dan leg ik haar ff op de weegschaal en meet ik dr ff op, dan heb ik een goed uitgangspunt. Kan Jen ook meteen even opgemeten worden.

Oh en qua gehoortest, die mag ze nog een keer niet halen, dan wordt er gemeten met een ander apparaat en als dat ook niet lukt dan pas naar een audiologisch centrum. Maar ze schrikt wel wakker als ik naar de hond viswijf, dus ze hoort wel wat.
pi_86750250
Jen ging vannacht Leyla troosten.. Dat was echt lief. Niet dat Leyla getroost wilde worden, door mij ook niet.

En M. brommen: "Wil ze niet goed drinken ofzo?" Nee schat, ze wilt gewoon niets... Al sinds gisteravond.
pi_86750262
Komt ie he!!!! KWARTET!
pi_86751561
:D zit jij even lekker in gesprek met jezelf :P

Maar jemig, lekker nachtje dan...
pi_86751679
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
:D zit jij even lekker in gesprek met jezelf :P

Maar jemig, lekker nachtje dan...
Boeiend leven heb ik he? Zo saai is mijn kind... Slapen, slapen, slapen...

Maar goed, mijn aandacht wordt getrokken... Ik hoor iemand die mij nodig heeft.

Vals alarm.
pi_86751815
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ze 's morgens op papa's plek graag nog een paar uur wegtukt.. Ik ernaast! Zo blijven we bijgeslapen :)
pi_86751902
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef Orea het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ze 's morgens op papa's plek graag nog een paar uur wegtukt.. Ik ernaast! Zo blijven we bijgeslapen :)
Doen wij normaal in de middag. Maar ik had ff geen zin om te gaan slapen vandaag.
pi_86752168
zo ik ben bijna klaar met opruimen enzo :)
ga ik straks lekker naar mijn ventje toe O+
is t erg dat ik best even lekker vond om even mijn handen vrij te hebben. Is geloof voor t eerst in 10 weken dat ik gewoon een paar uur niet aan Floris hoef te denken.
Had ik even nodig geloof ik :)
pi_86752233
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
zo ik ben bijna klaar met opruimen enzo :)
ga ik straks lekker naar mijn ventje toe O+
is t erg dat ik best even lekker vond om even mijn handen vrij te hebben. Is geloof voor t eerst in 10 weken dat ik gewoon een paar uur niet aan Floris hoef te denken.
Had ik even nodig geloof ik :)
Daar knap je van op he? Even jezelf zijn en even geen mama.
  donderdag 23 september 2010 @ 15:49:54 #62
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86752240
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef Orea het volgende:
Dat dus :D

Ik heb zn ID-kaart opgehaald! Als we nu naar Frankrijk willen kan dat *O* . Alleen niet volgende week want woensdag krijgt ie prikjes en ik ga geen risico lopen met een ziek kind in de auto zo'n eind te rijden.

Fijn dat de Pacco zo werkt Orea!

Tico, jouw kind slaapt overdag maar niet 's nachts -O- :*

Cantare fijn dat de pacco ook voor Elise werkt

Lies, zal wel erg druk zijn allemaal! Red je het een beetje?

Cluijt Gefeliciteerd! *O*

En Nathan slaapt in zn eigen wieg O+ hij was volledig afgedraaid, ik was even naar de V en D gegaan nadat we zn ID hadden opgehaald en een nijntje romper gescoord voor 2 euro, kwam de vrouw van de fotoshoot langs met bonnen, ja ik wilde altijd nog maar moet een afspraak maken, oh ze had op dat moment wel plek dus hebben we meteen gedaan :D . Over 2 weken foto's kijken *O*
pi_86752288
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:49 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat dus :D

Ik heb zn ID-kaart opgehaald! Als we nu naar Frankrijk willen kan dat *O* . Alleen niet volgende week want woensdag krijgt ie prikjes en ik ga geen risico lopen met een ziek kind in de auto zo'n eind te rijden.

Fijn dat de Pacco zo werkt Orea!

Tico, jouw kind slaapt overdag maar niet 's nachts -O- :*

Cantare fijn dat de pacco ook voor Elise werkt

Lies, zal wel erg druk zijn allemaal! Red je het een beetje?

Cluijt Gefeliciteerd! *O*

En Nathan slaapt in zn eigen wieg O+ hij was volledig afgedraaid, ik was even naar de V en D gegaan nadat we zn ID hadden opgehaald en een nijntje romper gescoord voor 2 euro, kwam de vrouw van de fotoshoot langs met bonnen, ja ik wilde altijd nog maar moet een afspraak maken, oh ze had op dat moment wel plek dus hebben we meteen gedaan :D . Over 2 weken foto's kijken *O*
Normaal wel hoor. Maar als ze vannacht weer spookt, dan ga ik haar morgen overdag vaker wakker maken.. Slapen doen we 's nachts.
pi_86752385
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar knap je van op he? Even jezelf zijn en even geen mama.
nou idd
en net belde mn moeder hoe t potje voeding open ging...
dus is zn 2e voeding vandaag vanaf half 9 ofzo...
echt dat heeft ie in tijden niet gered bij mij...
pi_86752389
Mijn baby ligt in haar ledikant boven! :o en het is rustig (krijgen we zo vast de wet van fok! maar die neem ik wel even voor lief... :'))

Slaapje net was amper een slaapje te noemen namelijk, ik werd 3 keer gebeld en ze bleef half half in slaap.. Net na het eten en zelf in de box was ze alleen maar aan het gapen! Dus dan maar lekker in je eigen bed!

Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat! :o
pi_86752417
fijn zeg orea :D
pi_86752439
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

nou idd
en net belde mn moeder hoe t potje voeding open ging...
dus is zn 2e voeding vandaag vanaf half 9 ofzo...
echt dat heeft ie in tijden niet gered bij mij...
Ja zie je wel! Heeft ie zeker de hele tijd geslapen?

Heb jij straks een heerlijk uitgerust kind.
pi_86752469
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Orea het volgende:
Mijn baby ligt in haar ledikant boven! :o en het is rustig (krijgen we zo vast de wet van fok! maar die neem ik wel even voor lief... :'))

Slaapje net was amper een slaapje te noemen namelijk, ik werd 3 keer gebeld en ze bleef half half in slaap.. Net na het eten en zelf in de box was ze alleen maar aan het gapen! Dus dan maar lekker in je eigen bed!

Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat! :o
Wij hebben geen boven, maar ik leg Leyla expres nog even in de box, omdat ik het anders zo ongezellig vind.
pi_86753040
Oh jouw post had ik even gemist Son! Wat fijn! O+ Dus tussendoor heeft ie veel geslapen?

Nou ja, daarom ben ik ook met die Pacco eerst even in de box begonnen.. Om haar toch bij me te hebben en omdat ik het best even wennen vond, mijn meisje zo ingepakt ;) maar ik begon te merken dat ze wel insliep, maar snel weer even wakker was van geluiden (of bijv. de telefoon, leuk beide toestellen beneden maar wat een teringherrie als er iemand belt :'))..

Moest net even speentje er weer inploppen, maar ze lag al met oogjes dicht O+ dus ik ben benieuwd! Van mij mag ze op zich in de box slapen, maar niet als ik vervolgens alles op mijn tenen moet doen ;)
pi_86754127
het is nog steeds stil..... O+
pi_86754231
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Orea het volgende:
het is nog steeds stil..... O+
Hier ook... Ze ligt nu ff bij me, als we zo gaan eten mag ze weer even op zichzelf liggen. Maar ik mis gewoon het contact een beetje. Jen woonde op me, Leyla slaapt prima zelf. Het is zo wennen.
pi_86754490
Maf is dat hè, hoe dat per kindje verschilt.. Je moet gewoon bij elk kindje weer opnieuw het wiel uitvinden!
pi_86754576
*niet ingelezen sorry :@ *
Kleine heeft een verwijding bij het nierbekken, en de COli bacterie. morgen of Zaterdag mag ie (onder voorbehoud) naar huis. bij verhoging/koorts gelijk weer melden tot iig 6 maanden. binnen enkele weken krijgt hij dan een catheteronderzoek om te kijken in welke gradatie de verwijding valt en hoeveel reflux daar bij zit. en over 6 maanden een scan van zijn nieren om d e schade te kunnen beoordelen. al die tijd zal hij iig aan de antibiotica blijven (onderhouds-dosering)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K ga maar een bordje op de deur maken "huize Antibiotica en co." :Y
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86754698
Lekker dan maffe... E-Coli, das toch een darmbacterie?
  donderdag 23 september 2010 @ 16:50:56 #75
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86754757
oeh maffe, jeetje je krijgt het wel voor je kiezen zeg. Is het ook zo'n zoete antibiotica? Of niet oraal? Noortje heeft ook al twee kuren gehad en nu begon iemand dat dat nu al slecht voor het melkgebit zou moeten zijn (wat ze nog niet heeft).

Slapende kindjes O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')