Hoe dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:23 schreef Toad het volgende:
Je merkt toch wel dat Klink er anders bij zit dan anders.
BBC is veul duurderquote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon alles samengooien. Genoeg overhead die geschrapt kan worden. En ja, BBC-model dus.
Slecht punt juist, de historie leert dat bezuinigingen door efficiënter te werken nauwelijks wat opleveren, iedereen wil gewoon z'n eigen organisatie behouden. Er moet gewoon een net weg en er moeten wat omroepen weg.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef borisz het volgende:
Wel een goed punt van Slagter. Er kan een hele hoop gecentraliseerd worden.
Klopt, maar we hoeven in Nederland ook geen 40 regionale omroepen te hebben (heeft de Beeb wel). Als je dat soort dingen weglaat, valt 't reuzemee. En door schaalvergroting kun je ook fatsoenlijk in programma's investeren.quote:
We hebben al bergen regionale omroepen die door lagere overheden gefinancierd wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar we hoeven in Nederland ook geen 40 regionale omroepen te hebben (heeft de Beeb wel). Als je dat soort dingen weglaat, valt 't reuzemee. En door schaalvergroting kun je ook fatsoenlijk in programma's investeren.
Ja dat begrijp ik ook niet. Met hoogtepunt een keer gezien 3 NOS microfoonsquote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef rubbereend het volgende:
Bij Sport werken ze al veel samen, daar gebruiken ze interviews van elkaar en zie je zelden meer twee microfoons van Studio Sport en Langs de lijn in beeld. Maar bij bij het nieuws zie je bergen verschillende verslaggevers van de PO
Gaaf toch, word je breed geïnformeerdquote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook niet. Met hoogtepunt een keer gezien 3 NOS microfoons![]()
1 voor het journaal, 1 voor de radio en 1 voor NOVA, nu dan Nieuwsuur, met eigen microfoon.
Niet van mijn centen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Gaaf toch, word je breed geïnformeerd
Door dezelfde nieuwsredactie?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Gaaf toch, word je breed geïnformeerd
Denk ik niet nee. Ik vraag me af waarom ze dat eigenlijk nu niet aan hem vragen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Klink die brief niet zelf gelekt heeft.
Misschien gebruiken ze voor de verschillende platforms verschillende stukjes uit het geheel. Vind ik niet heel raar. De insteek van het Journaal kan anders zijn dan die van Radio 1. Sowieso is radio heel anders dan TV.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Door dezelfde nieuwsredactie?
Natuurlijk heeft Verhagen dat gedaan, kwam hem op alle fronten goed uit. Één lastige weg, een gouden kans om meer te vragen bij de onderhandelingen en zelf als de koning eruit komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Klink die brief niet zelf gelekt heeft.
Waarom werkt het dan bij Langs de Lijn en Studio Sport perfect?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien gebruiken ze voor de verschillende platforms verschillende stukjes uit het geheel. Vind ik niet heel raar. De insteek van het Journaal kan anders zijn dan die van Radio 1. Sowieso is radio heel anders dan TV.
Weet ik het, ik veronderstel ook maar wat. Van mij hoeft er niet al te zeer bezuinigd te worden op de publieke omroep, en ik ben zeker niet voor fusies.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waarom werkt het dan bij Langs de Lijn en Studio Sport perfect?
Je kunt niet zomaar mensen beschuldigen zonder bewijzen te hebben. Het simpele feit dat jij het logisch vindt, maakt Verhagen niet per se 'dader'.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Verhagen dat gedaan, kwam hem op alle fronten goed uit. Één lastige weg, een gouden kans om meer te vragen bij de onderhandelingen en zelf als de koning eruit komen.
tuurlijk wel, Verhagen is altijd de daderquote:Op woensdag 29 september 2010 23:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar mensen beschuldigen zonder bewijzen te hebben. Het simpele feit dat jij het logisch vindt, maakt Verhagen niet per se 'dader'.
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tuurlijk wel, Verhagen is altijd de dader
Waarom?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:58 schreef Lkw het volgende:
Klink is wel een beetje vuil dat hij de PVV vergelijkt met een soort van neo-nazipartij uit Zweden.
Ben je bekend met de Zweedse Democraten? Waarschijnlijk niet, anders zou je deze vraag niet stellen.quote:
Ik heb de Engelse Wikipedia-pagina over de partij gelezen. Ik vind de vergelijking nog steeds niet raar, maar het kan zijn dat ik te snel heb gelezen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ben je bekend met de Zweedse Democraten? Waarschijnlijk niet, anders zou je deze vraag niet stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |