Eigen programma. "Vraag het Annelies" Max 2 antwoorden per aflevering van een uur, anders redden ze het nietquote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil meer horen over deze experimenten, geef Annelies meer zendtijd.
Jah! En dan misschien met Hans Dorrestijn, Midas Dekkers en Maarten het Hart.quote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil meer horen over deze experimenten, geef Annelies meer zendtijd.
quote:Op maandag 27 september 2010 23:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Zij was verrassend genoeg het interessants en leuks van allemaal.
Hmm, heeft Eindhoven niet een eigen collegerama?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er ergens hoorcolleges te vinden van die Annelies van Bronswijk, echt ontzettend leuk om naar haar te luisteren! Top! Rest van de uitzending was matig. Dat item over ziekenhuizen had ik ook wel zelf kunnen verzinnen, die man kwam echt slecht uit z'n woorden, had 't zo van 'm over kunnen nemen. Rob Oudkerk...tja, hij begon sterk maar daarna ging het bergafwaarts. Zwagerman ben ik niet zo van gecharmeerd maar dit deed hij wel redelijk, al is zijn stuk niets nieuws onder de zon. (Behalve voor linksmensen dan.) Maar nogmaals...zijn er hoorcolleges van die Annelies van Bronswijk?
Alstublieftquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar nogmaals...zijn er hoorcolleges van die Annelies van Bronswijk?
Haha, daar hebben we uitgebreid over gesproken in het EUR-topic. Die Bouwer is inderdaad geniaal. Heb daar ooit zelf een stukje van opgenomen in Bachelor 1 of Bachelor 2.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alstublieft
https://venus.tue.nl/ep-c(...)&rn=19982116&taal=NL
Maar bij de EUR zijn ze er ook hoor. Jeffrey Bouwer is nog altijd zeer vermakelijk maar ook Ronald Huisman (Energy Economics, Finance 2 en een master seminar) geeft leuke colleges.
Er zullen vast pvv'ers zijn die niet xenofoob, racistisch en onaangepast zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Joost Zwagerman had trouwens wel een goed verhaal, het is echt zo dom dat veel mensen op links de PVV-stemmer als xenofoob, racistisch en onaangepast wegzetten.
Jij gaat er dus vanuit dat het merendeel van de PVV-stemmers racistisch is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:27 schreef Obama het volgende:
[..]
Er zullen vast pvv'ers zijn die niet xenofoob, racistisch en onaangepast zijn.
Maar ze stemmen op een partij die dat wel is, vind je het gek dat mensen dat dan bij de stemmers terugverwachten.
Dus alle PvdA-ers zijn per definitie slappe linkse lullo's? Alle CDA-stemmers per definitie vreemdgaande, op Harry Potter-gelijkende, prutsers zonder visie? Het is so simpel om zo te redeneren. Als andere partijen niet naar je luisteren dan stemmen mensen zelfs op de Bob de Bouwer partij als deze de problemen wel een naam geeft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:27 schreef Obama het volgende:
[..]
Er zullen vast pvv'ers zijn die niet xenofoob, racistisch en onaangepast zijn.
Maar ze stemmen op een partij die dat wel is, vind je het gek dat mensen dat dan bij de stemmers terugverwachten.
Ik ook niet, maar daar valt eigenlijk niets uit af te leiden. Overigens ook nog nooit een SP'er gehoord die dat vond.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog nooit een interview met een PVV-stemmer gezien die voor meer moslims in Nederland was.
Niemand denk ik. Waarom zou je ook? We zijn hier in Nederland toch niet om nog meer instroom te financieren? Als je jezelf ten doel stelt om meer moslims in Nederland te hebben, ben je niet goed in je hoofd. Dat je er niet actief tegen op wil treden is iets anders. Bovendien is het "aantal moslims terugdringen/gelijkhouden" ook nog eens anders dan "de invloeden van de islam beperken". Het hangt allemaal af van de manier waarop je dingen vraagt. Dat de media daar op kan inspelen, moet men inmiddels wel weten. Op GS/Powned worden dagelijks anders zo verstandige mensen neergezet als complete idioten. (Vraag is dan natuurlijk wanneer ze eigenlijk realistisch afgebeeld worden, als idioot of als verstandig persoon?quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog nooit een interview met een PVV-stemmer gezien die voor meer moslims in Nederland was.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:00 schreef DrDentz het volgende:
Er is ook niks xenofobisch aan de PVV. Andere partijen, we weten allemaal welke, zijn gewoon doorgeschoten in het knuffelen. Vergeleken met hen is zelfs het niet lekker vinden van couscous een uiting van xenofobie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je toch niet meer moslims wil.. wat is er dan xenofobisch aan de PVV? Iedereen zit dan wel redelijk op één lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |