abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86734228
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De ervaringsdeskundigen:

Voorgaande deel:
Datingsite Ervaringen #46 -- BIER tegen Tieten?

OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op zaterdag 7 augustus 2010 door Lolaatje
Deze OP kan je hier vinden.
pi_86734265
Dus
pi_86734335
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Ruudt het volgende:
Dus
wb, tijdje succesvolle dates gehad?
pi_86734416
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef Thornado het volgende:

[..]

Hmm..stabiel denk ik. Ik heb reallife gedate en via RP gedate. Was allebei erg leuk maar niet meer dan dat. Geen vonk van beide kanten...ik zie het nu allemaal wel :)
Mjah ik snap dat nooit zo. Heeft iemand dan ooit 1e dates waarbij gelijk vonken in de rond spatten? Naar mijn mening is dat ook wel erg onrealistisch? Of ben ik nou gewoon zo'n nuchter geval?
pi_86734515
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Mjah ik snap dat nooit zo. Heeft iemand dan ooit 1e dates waarbij gelijk vonken in de rond spatten? Naar mijn mening is dat ook wel erg onrealistisch? Of ben ik nou gewoon zo'n nuchter geval?
Check! Jaren geleden gehad, daarna ruim 5 jaar een relatie met elkaar gehad :)

maar ik denk zelf dat je dat ook sneller hebt wanneer je nog jong bent
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86734529
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:32 schreef Neelix het volgende:

[..]

wb, tijdje succesvolle dates gehad?
Niet via internet, wel irl. Heb nog wel wat lopen maar dat moet ik rustig aanpakken (lees: geduldig zijn).
pi_86734541
quote:

[..]

Nah, dat hoeft ook niet per se, maar bij sommige dates kan je wel vrij snel merken dat het hem gewoon niet gaat worden. Kan je wel een tijd doordaten en het heel gezellig hebben, maar vaak loopt dat op niets uit.
pi_86734555
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Niet via internet, wel irl. Heb nog wel wat lopen maar dat moet ik rustig aanpakken (lees: geduldig zijn).
Zo'n gevalletje heb ik hier ook... Geduldig zijn sucks :P
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86734644
quote:

[..]

Zo'n date heb ik wel ooit gehad ja, dat was vanaf het begin af aan zeer heftig. Is alweer 5 jaar geleden maar deze zomer hadden we elkaar bijna weer gezien, helaas was ze toen ineens terug bij haar ex. Maar na wat mails op en neer merkten we wel dat die klik er nog steeds is.
pi_86734768
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef Arnax het volgende:

[..]

Zo'n gevalletje heb ik hier ook... Geduldig zijn sucks :P
Ontzettende klik maar een heel voorzichtig meisje.
pi_86734834
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:45 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ontzettende klik maar een heel voorzichtig meisje.
Dat voorzichtige doet mij altijd denken aan 'rugzakjes' en dat soort geouwehoer...
  woensdag 22 september 2010 @ 23:48:20 #12
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86734851
Het hoeft ook niet gelijk heftig te zijn, ik heb persoonlijk liever een gezellige eerste date.:)

Ik denk wel dat het belangrijk is dat het gevoel er is dat het meer kan worden...als dat er niet is, dan is verder daten volgens mij niet echt zinvol, tenzij je ook date om nieuwe vrienden te ontmoeten.
pi_86734967
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Thornado het volgende:
Het hoeft ook niet gelijk heftig te zijn, ik heb persoonlijk liever een gezellige eerste date.:)

Ik denk wel dat het belangrijk is dat het gevoel er is dat het meer kan worden...als dat er niet is, dan is verder daten volgens mij niet echt zinvol, tenzij je ook date om nieuwe vrienden te ontmoeten.
Zijn er dan mensen die daten om nieuwe vrienden te ontmoeten ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:51:46 #14
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86734968
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:47 schreef Arnax het volgende:

[..]

Dat voorzichtige doet mij altijd denken aan 'rugzakjes' en dat soort geouwehoer...
Ik vind 'rugzakje' echt een beladen en zeurderige term.

We maken allemaal dingen mee, dat vormt ons. Als je die ervaringen een rugzakje wilt noemen, geef je al aan dat je het verleden meezeult i.p.v. dat je je ervaringen wil gebruiken om aan een leuke toekomst te werken.

Iig, zo komt het op mij over :)
pi_86734974
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:47 schreef Arnax het volgende:

[..]

Mja ik kan dit geval niet uitleggen uit respect voor haar privacy. :)
  woensdag 22 september 2010 @ 23:52:18 #16
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86734982
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval.
pi_86734987
quote:

[..]

Hmmmm ja wel 1 keer gehad. Maar dat is lang, lang geleden. Toen bestond er nog geen RP en Lexa etc. Maar toen had je slechts ICQ. :') Een jaar gechat (echt) en elkaar daarna ontmoet. En bij elkaar gebleven, heul lang. Eerste date dus wel vonken dus ja, het kan.
pi_86735021
quote:

[..]

Nee, hoewel je dat wel regelmatig ziet op OkC. Getrouwde mannen (vrouwen kijk ik niet naar, dus weet ik niet) of die in een relatie zitten en gewoon nieuwe mensen willen leren kennen.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:54:05 #19
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86735029
quote:

[..]

1x dat de vonken er echt afspatten. na ong 3 dagen intensief chatten hebben we afgesproken en we hebben vanaf die dag een jaar lang praktisch samengewoond....dat ging dan ook weer met een enorme knal uit elkaar maar toch.

en 1x dat het iets minder snel ging, afgesproken na een week chatten, bij de 2e date gezoend en na anderhalf jaar samen gaan wonen. duurde totaal 6 jaar.

imho kan het dus wel meteen vonken, maar t hoeft niet....

[ Bericht 7% gewijzigd door 3rdRock op 23-09-2010 00:01:23 ]
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 22 september 2010 @ 23:55:37 #20
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86735063
Dan blader je profielen door en dan zie je dat iemand graag 'patat-gyros' eet...

...dat wordt een leuke date... :r
pi_86735069
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Getrouwde mannen (vrouwen kijk ik niet naar, dus weet ik niet) of die in een relatie zitten en gewoon nieuwe mensen willen leren kennen.
Yeah Right !!!!
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_86735089
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:55 schreef Thornado het volgende:
Dan blader je profielen door en dan zie je dat iemand graag 'patat-gyros' eet...

...dat wordt een leuke date... :r
Haha...nja de een houdt van spruitjes en de andere van patat-gyros of een kapsalon. :D
pi_86735102
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:55 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Yeah Right !!!!
Haha ja klinkt wat dubieus misschien hoewel het geloofwaardiger is als het om buitenlandse mannen gaat die hier net zijn komen wonen en niemand kennen.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:58:40 #24
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86735125
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:56 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Haha...nja de een houdt van spruitjes en de andere van patat-gyros of een kapsalon. :D
Dat is dus echte een afknapper voor mij :')
Ok..er zijn meerdere redenen waarom ik dat profiel niet zou willen daten...maar deze sprong er het meeste uit.
Nou ja, als ik met haar zou daten, zou ik gelijk een paar rollen pepermunt meenemen :')
pi_86735175
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:58 schreef Thornado het volgende:

[..]

Dat is dus echte een afknapper voor mij :')
Ok..er zijn meerdere redenen waarom ik dat profiel niet zou willen daten...maar deze sprong er het meeste uit.
Nou ja, als ik met haar zou daten, zou ik gelijk een paar rollen pepermunt meenemen :')
Haha ja maar...ja maar...jij eet toch ook wel eens shoarma met knoflooksaus of ehm, noem eens wat. Salami ofzo? Het is toch niet gezegd dat ze het eet vlak voor jullie date? :D
  donderdag 23 september 2010 @ 00:02:20 #26
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86735217
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:00 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Haha ja maar...ja maar...jij eet toch ook wel eens shoarma met knoflooksaus of ehm, noem eens wat. Salami ofzo? Het is toch niet gezegd dat ze het eet vlak voor jullie date? :D
Nee, maar het geeft wel een beeld van iemand...ik ben erg visueel ingesteld :P

En ja hoor, ik eet graag Frikadel speciaal! Woehoe ende ftw! *O*

Maar dat zet ik niet in mijn profieltekst. :)
pi_86735272
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:02 schreef Thornado het volgende:

[..]

Nee, maar het geeft wel een beeld van iemand...ik ben erg visueel ingesteld :P

En ja hoor, ik eet graag Frikadel speciaal! Woehoe ende ftw! *O*

Maar dat zet ik niet in mijn profieltekst. :)
Ik ben het met je eens dat het niet verstandig is om zoiets in je profiel te zetten.
pi_86736252
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Was dat in de dierentuin? :P
Yup. Ook wel gezellig maar geen succes geworden... Toch niet genoeg klik van beide kanten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86736489
quote:

[..]

ik ontmoet nieuwe mensen om nieuwe vrienden te maken, maar ik date niet.
Mocht het onverhoopt toch meer worden, houd ik dat niet tegen overigens. :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86736577
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Yup. Ook wel gezellig maar geen succes geworden... Toch niet genoeg klik van beide kanten...
Ze had teveel concurrentie van de apen natuurlijk...

Wel jammer, niet echt succesvolle dates hier de laatste tijd. Bekende van mij gaat wel samenwonen met haar RP vriend. Grappig.
pi_86737103
quote:
Op donderdag 23 september 2010 01:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ze had teveel concurrentie van de apen natuurlijk...

Tuurlijk. En bedankt :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86737914
Ik heb wel een paar keer eerste dates gehad waarbij de vonken eraf vlogen ja :) Als dat niet het geval is, ga ik ook niet voor een tweede date. Het is voor mij dus ook eigenlijk wel een eis. Niet dat ik het niet gezellig kan hebben als dat niet het geval is, maar dan zou ik voor een vriendschap gaan. Echt goede vrienden heb ik aan daten niet over gehouden, maar ik heb wel nog steeds vriendschappelijk contact met verschillende mannen die ik via een (dating)site heb leren kennen :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 23 september 2010 @ 08:31:37 #33
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_86738284
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:56 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Kapsalon! Jummie!

Maar profieltechnisch minder verstandig inderdaad...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_86739323
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb wel een paar keer eerste dates gehad waarbij de vonken eraf vlogen ja :) Als dat niet het geval is, ga ik ook niet voor een tweede date. Het is voor mij dus ook eigenlijk wel een eis. Niet dat ik het niet gezellig kan hebben als dat niet het geval is, maar dan zou ik voor een vriendschap gaan. Echt goede vrienden heb ik aan daten niet over gehouden, maar ik heb wel nog steeds vriendschappelijk contact met verschillende mannen die ik via een (dating)site heb leren kennen :)
ik moet er niet teveel van jou type tegenkomen dan, daar word ik alleen maar depressief van -O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 23 september 2010 @ 09:22:25 #35
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_86739330
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:31 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Kapsalon! Jummie!

Maar profieltechnisch minder verstandig inderdaad...
Dating is science :)
  donderdag 23 september 2010 @ 09:33:30 #36
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_86739619
Zowel m'n laptop als m'n pc zijn in staking. Dus ik ben al bijna een week niet op 'de' sites geweest. Op m'n werk kan ik fokken en mail checken enzo, maar om nou rondjes datingsites te gaan doen op m'n werk, neuh...

Dus ik zie wel berichtjes op hotmail dat ik reacties op RP heb, of een fourstarrate op OKcupid enzo, maar ik kan er ff niks mee. Frustrerend!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_86739946
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef Turbomuis het volgende:
Zowel m'n laptop als m'n pc zijn in staking. Dus ik ben al bijna een week niet op 'de' sites geweest. Op m'n werk kan ik fokken en mail checken enzo, maar om nou rondjes datingsites te gaan doen op m'n werk, neuh...

Dus ik zie wel berichtjes op hotmail dat ik reacties op RP heb, of een fourstarrate op OKcupid enzo, maar ik kan er ff niks mee. Frustrerend!
Die fourstarrates van OKCupid vind ik een beetje :'). Ik heb niet zo'n ervaring met RP, maar het lijkt net hetzelfde als hartjes sturen oid.
De bedoeling is dan dat je uitvindt wie het is door zelf te raten, maar meestal kan je het aan je bezoekers ook wel zien.
pi_86740458
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:00 schreef Spirit82 het volgende:
maar ik heb wel nog steeds vriendschappelijk contact met verschillende mannen die ik via een (dating)site heb leren kennen :)
Dat begrijp ik niet. waarom zou je dat als man willen? ik heb genoeg vrienden en ik zit niet op die site om nieuwe vrienden te zoeken. dus als ik weet dat iets niks wordt dan zou ik het ook gewoon afkappen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 23 september 2010 @ 10:07:56 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86740616
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet. waarom zou je dat als man willen? ik heb genoeg vrienden en ik zit niet op die site om nieuwe vrienden te zoeken. dus als ik weet dat iets niks wordt dan zou ik het ook gewoon afkappen.
Een deel zal nog hoop hebben en de rest vindt het waarschijnlijk gewoon lollig om af en toe te ouwehoeren. Ik heb ook een klein aantal Fokkers op MSN bijv.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86741434
ja ok maar ik vind het nog al ver gaan om al je contactpersonen op msn vrienden te noemen. kennissen is een beter woord. mijn definitie van vrienden zijn mensen die ik met enige regelmaat persoonlijk spreek/zie.

(ik moet trouwens zeggen dat ik MSN eigenlijk nooit meer gebruik)
- Rudyard Kipling
pi_86741541
Al 2 avonden aftastende msn-gesprekken, best apart.... maar het maakt mij wel nieuwsgierig!
pi_86741844
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef douche-eendje het volgende:
Al 2 avonden aftastende msn-gesprekken, best apart.... maar het maakt mij wel nieuwsgierig!
Leuk! Via RP ofzo of een bekende? :) *pakt potlood* Of iemand van Fok? ;)
pi_86741953
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:52 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Leuk! Via RP ofzo of een bekende? :) *pakt potlood* Of iemand van Fok? ;)
Laat het potlood maar liggen, kreeg eindelijk eens een interesseberichtje op RP met een profiel dat mij wel aansprak. Kon nog net terugreageren voordat mijn fullmembership af zou lopen.
pi_86742163
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Waarom niet? Als het leuk klikt met iemand op vriendschappelijk gebied, je kunt lekker samen ouwehoeren en geinen, maar er zit voor beide partijen niet meer in dan dat... waarom zou je dan persé alle contact afbreken?
Sarcasme. Herken het.
pi_86742260
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom niet? Als het leuk klikt met iemand op vriendschappelijk gebied, je kunt lekker samen ouwehoeren en geinen, maar er zit voor beide partijen niet meer in dan dat... waarom zou je dan persé alle contact afbreken?
Omdat zoiets alleen werkt als beiden zitten wachten op een nieuw vriendschappelijk contact in hun leven. Anders krijg je op een gegeven moment de situatie waar jij naar het gezemel moet luisteren hoe over de relatie van de ander. :o
Veel mannen zijn daar niet van gediend, de friendszone. Ik doe er iig niet aan. :P
pi_86742300
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:36 schreef DestroyerPiet het volgende:
ja ok maar ik vind het nog al ver gaan om al je contactpersonen op msn vrienden te noemen. kennissen is een beter woord. mijn definitie van vrienden zijn mensen die ik met enige regelmaat persoonlijk spreek/zie.

(ik moet trouwens zeggen dat ik MSN eigenlijk nooit meer gebruik)
Ik noem echt niet al mijn contactpersonen op msn vrienden... Met een iemand die ik ken via RP heb ik vooral contact via facebook. We hebben nooit serieus gedate, maar wel een paar keer vriendschappelijk bij elkaar gegeten en een jaartje terug een kroegentocht gedaan en we hebben op lowlands laatst nog gemeet. Hij wordt over een paar maandjes papa :) Met een ander (ook RP) heb ik eigenlijk bijna dagelijks sms contact. Hij date iemand, ik date iemand en daarover kunnen we onze frustraties bij elkaar kwijt (heb hem nooit persoonlijk ontmoet) om even 2 voorbeelden te noemen.
Sarcasme. Herken het.
pi_86742366
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:07 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Omdat zoiets alleen werkt als beiden zitten wachten op een nieuw vriendschappelijk contact in hun leven. Anders krijg je op een gegeven moment de situatie waar jij naar het gezemel moet luisteren hoe over de relatie van de ander. :o
Veel mannen zijn daar niet van gediend, de friendszone. Ik doe er iig niet aan. :P
Ik zit nooit te wachten op vriendschappelijk contact, maar ik sta er wel altijd voor open en ik vind het ook leuk. Vooral omdat het altijd spontaan en ongedwongen is. Houden we contact, dan houden we contact. Zo niet, dan verwatert het vanzelf :)
Sarcasme. Herken het.
pi_86742419
Overigens, als ik iemand serieus leuk vond en dat werkt niet, hoef ik verder geen contact als vrienden te houden. Dat zou inderdaad alleen maar pijnlijk zijn...
Sarcasme. Herken het.
pi_86742445
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens, als ik iemand serieus leuk vond en dat werkt niet, hoef ik verder geen contact als vrienden te houden. Dat zou inderdaad alleen maar pijnlijk zijn...
Dat is vaak het geval, dan kun je het beter afkappen.
pi_86742550
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat is vaak het geval, dan kun je het beter afkappen.
Yup, true. Dan verwatert het contact vaak ook in no time, of laat ik het verwateren als ik weet dat een gast heel erg into me is. Ik heb helemaal geen behoefte aan rare situaties ook als het voor mij niets meer is dan vriendschap. Maar as I said, heb ik ook een paar heel leuke contacten overgehouden aan daten :)
Sarcasme. Herken het.
pi_86742555
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:07 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het ligt er ook maar net aan hoe het gegaan is en of je er allebei voor open staat denk ik.
Bij sommige contacten heb ik het wel, maar bij anderen ook weer niet.
pi_86742808
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het ligt er ook maar net aan hoe het gegaan is en of je er allebei voor open staat denk ik.
Bij sommige contacten heb ik het wel, maar bij anderen ook weer niet.
Vrienden komen op natuurlijke wijze wel, en die zoek ik gewoon niet op een dating site..
Niet dat anderen dat ook niet kunnen, maar ik denk dat het vaak voorkomt dat zoiets niet uitgesproken wordt, en dan kun je ook niet weten of het een wederzijdse vriendschap is.
Om misverstanden te voorkomen, laat ik zodra ik geen klik voel de boel doodbloeden.. :)
pi_86743235
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Vrienden komen op natuurlijke wijze wel, en die zoek ik gewoon niet op een dating site..
Niet dat anderen dat ook niet kunnen, maar ik denk dat het vaak voorkomt dat zoiets niet uitgesproken wordt, en dan kun je ook niet weten of het een wederzijdse vriendschap is.
Om misverstanden te voorkomen, laat ik zodra ik geen klik voel de boel doodbloeden.. :)
Gisteravond zei je anders heel wat anders over de date waar je nog mee ging bellen.
pi_86743283
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Als ik geen klik voel, zeg ik dat gewoon eerlijk tegen die persoon. Dan weet hij ook waar hij aan toe is en kunnen daar geen onduidelijkheden over bestaan. Net zo makkelijk.
Sarcasme. Herken het.
pi_86743424
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:38 schreef Neelix het volgende:

[..]

Gisteravond zei je anders heel wat anders over de date waar je nog mee ging bellen.
Volgens mij stond er dat ik wel een klik voelde, maar het verdomde vervelend vind, als iemand toch verder aan het zoeken is.
Als je van plan bent elkaar nog een keer te gaan ontmoeten, ga je niet doorzoeken, simple as that.
Maar ik was ook nogal geirriteerd, dus misschien bracht ik het wat lomp.
pi_86743499
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
Heel simpel ik ken al genoeg mensen waarmee ik lekker kan ouwehoeren en geinen. ik heb niet echt de behoefte om daar actief nog meer mensen aan toe te voegen.

Maar misschien is dit ook wel een verschil tussen mannen en vrouwen? ik heb niet echt vrienden die los staan van mijn andere vrienden (of een gedeelte daarvan). om maar zo te zeggen ik hoor bij een vrienden groep. Het komt dan ook haast nooit voor dat ik iets ga doen samen met 1 vriend het zijn er altijd meerdere. Bij vrouwen werkt dat anders heb ik wel gemerkt.
- Rudyard Kipling
pi_86744283
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Heel simpel ik ken al genoeg mensen waarmee ik lekker kan ouwehoeren en geinen. ik heb niet echt de behoefte om daar actief nog meer mensen aan toe te voegen.

Maar misschien is dit ook wel een verschil tussen mannen en vrouwen? ik heb niet echt vrienden die los staan van mijn andere vrienden (of een gedeelte daarvan). om maar zo te zeggen ik hoor bij een vrienden groep. Het komt dan ook haast nooit voor dat ik iets ga doen samen met 1 vriend het zijn er altijd meerdere. Bij vrouwen werkt dat anders heb ik wel gemerkt.
Gezien ik wel deze contacten heb met mannen, lijkt me dat per persoon te verschillen en niet persé te liggen aan het verschil man/vrouw :P
Sarcasme. Herken het.
pi_86744745
maar die mannen willen dus iets anders ;)

sowieso iedere dag SMS'en met iemand die je nog nooit gezien hebt, dat zul je mij nooit zien doen.

Maar ik zie dat je uit NH (noord holland?) komt dus mischien is het wel een regionaal verschil hier in brabant is het verenigingsleven veel sterker dan in de randstad en er zijn dus ook veel vrienden groepen kennen elkaar dan ook via een vereniging. (voetbal, scouting, harmonie, carnaval etc)
- Rudyard Kipling
pi_86747225
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Volgens mij stond er dat ik wel een klik voelde, maar het verdomde vervelend vind, als iemand toch verder aan het zoeken is.
Als je van plan bent elkaar nog een keer te gaan ontmoeten, ga je niet doorzoeken, simple as that.
Maar ik was ook nogal geirriteerd, dus misschien bracht ik het wat lomp.
En heb je haar dat nou ook verteld gisteravond in dat telefoongesprek? Hoe reageerde ze? c_/
pi_86747593
My date is...

pi_86747784
too moslem :')
Tap tap tap
pi_86747867
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef douche-eendje het volgende:
My date is...

[ afbeelding ]
Geweldig! ^O^
pi_86747999
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Geweldig! ^O^
Makkelijk voor mensen met problemen met afwijzen...hoef je alleen maar een cirkeltje te trekken en opsturen om iemand af te wijzen :')
pi_86749356
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef Neelix het volgende:

[..]

Makkelijk voor mensen met problemen met afwijzen...hoef je alleen maar een cirkeltje te trekken en opsturen om iemand af te wijzen :')
Ja, dan zou het behoorlijk handig zijn ja! :Y Wel een beetje bot. Dat wel. :')
  donderdag 23 september 2010 @ 15:19:59 #65
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86751063
dat datelijstje? haal mijn naam er maar uit....
pi_86751127
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
agossie, gaat de date met brunette niet door???
pi_86751198
quote:
Want? :o -O-
  donderdag 23 september 2010 @ 15:24:52 #68
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86751274
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:23 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Want? :o -O-
want virtueel gedumpt :) heb ik dat ook eens meegemaakt.

leuke meid die het komende weekend of het weekend daarna vrij heeft en izn heeft op stap te gaan met een sympathieke brildrager met een raar gevoel voor humor? aanmelden kan bij mij ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 15:31:57 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86751517
BRUNETTE WIJ EISEN OPHELDERING! o|O
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 23 september 2010 @ 15:32:17 #70
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86751526
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:24 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

want virtueel gedumpt :) heb ik dat ook eens meegemaakt.

leuke meid die het komende weekend of het weekend daarna vrij heeft en izn heeft op stap te gaan met een sympathieke brildrager met een raar gevoel voor humor? aanmelden kan bij mij ;)
Virtueel gedumpt? Hadden jullie (virtueel) al een relatie dan?

En waarom is de date gecancelled dan? Heb je het zo bont gemaakt?
Overal verstand van.
  donderdag 23 september 2010 @ 15:33:42 #71
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86751592
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef macondo het volgende:

[..]

Virtueel gedumpt? Hadden jullie (virtueel) al een relatie dan?

En waarom is de date gecancelled dan? Heb je het zo bont gemaakt?
nja, relatie is natuurlijk wat overdreven. de date is iig gecancelled. en bont...tja, wat is bont? ik weet het niet, maar tis iig klaar.
pi_86751681
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nja, relatie is natuurlijk wat overdreven. de date is iig gecancelled. en bont...tja, wat is bont? ik weet het niet, maar tis iig klaar.
het badmintonnen van brunette was dus niet met jou?
  donderdag 23 september 2010 @ 15:36:51 #73
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86751713
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef Neelix het volgende:

[..]

het badmintonnen van brunette was dus niet met jou?
nee, dat was het idd niet :)
pi_86752118
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nee, dat was het idd niet :)
Sja, dat verklaart wel wat... -O-
  donderdag 23 september 2010 @ 16:03:45 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86752765
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:46 schreef Neelix het volgende:

[..]

Sja, dat verklaart wel wat... -O-
Spanningen en intriges in het Datingsite-ervaringen-topic!

Was het niet eerst Nathalie78, de vrouw wier naam altijd verkeerd wordt gespeld, die een liefdevolle date had met Civilian? Na anderhalve week kwam er nog een date, maar de vaste kijkers van deze soap werden in het ongewisse gelaten op de vraag of er gezoend was. Sterker nog, they were seeing other people. :o

Totdat ons het bericht bereikte dat Natalie78 een date op de planning had staan met Neelix! En Civilian ging daten met een Filipijnse. :o Ik vermoed zelf een driehoeksrelatie waar Brooke meer vanaf weet, maarja, we moeten ons afvragen: Waarom werd het niks tussen Natalie en Civilian? Waarom richtte Civilian hierna zijn pijlen op de Filipijnse? Wat is er gebeurd tijdens die strandwandeling? En wie is in hemelsnaam Brooke?

Even later, nieuwe ontwikkelingen. Brunette82 en 3rdrock wisten ons een tijd vol trots te melden dat er gedate ging worden. 3rdrock krabbelde zichtbaar op, telkenmale wist hij ons spannende ingrediënten mede te delen voor een nieuw melodrama. Zo ging hij soms eten, slapen, sporten, etcetera. Toen Brunette82 middels een olijke kwinkslag meldde dat er gebadmintond worden dachten we: 1 + 1 = 3rdrock, dat is hun date! Maar nu blijkt niets minder waar, Brunette82 heeft een andere date geregeld en 3rdrock is weer beschikbaar.

Ongelofelijk, waar gaat dit eindigen!? Blijf voor nieuwe ontwikkelingen de komende maanden in dit topic kijken. Vindt 3rdrock zijn droomvrouw? Slaat de vonk over tussen Natalie78 en Neelix? Smst Spirit82 nog steeds met mannen van RP die ze nooit ziet? Wordt picardmike gestalkt door maniakale vrouwen? Gaat destroyerpiet ooit nog goede grappen maken? Verliest Karina definitief haar vertrouwen in het internetdaten?

We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"

*tune inzet*
pi_86752891
Whahaha _O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_86752971
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:

[..]
We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"
*tune inzet*
:D ^O^ :P c_/
Wat een toestand! *O* Kijk morgen weer... c_/
  donderdag 23 september 2010 @ 16:08:31 #78
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86752973
Silenus: wat heb jij gesnoven zeg? proest!
pi_86752975
_O_
Tap tap tap
pi_86753005
Haha geweldig! ^O^
  donderdag 23 september 2010 @ 16:09:58 #81
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86753027
krijgen we volgende week weer zo'n samenvatting? :D
pi_86753183
Stukje kwaliteit hoor Silenus...
  donderdag 23 september 2010 @ 16:16:01 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_86753288
quote:

[..]

Was het niet eerst Nathalie78, de vrouw wier naam altijd verkeerd wordt gespeld, die een liefdevolle date had met Civilian? Na anderhalve week kwam er nog een date, maar de vaste kijkers van deze soap werden in het ongewisse gelaten op de vraag of er gezoend was. Sterker nog, they were seeing other people. :o

Totdat ons het bericht bereikte dat Natalie78 een date op de planning had staan met Neelix! En Civilian ging daten met een Filipijnse. :o Ik vermoed zelf een driehoeksrelatie waar Brooke meer vanaf weet, maarja, we moeten ons afvragen: Waarom werd het niks tussen Natalie en Civilian? Waarom richtte Civilian hierna zijn pijlen op de Filipijnse? Wat is er gebeurd tijdens die strandwandeling? En wie is in hemelsnaam Brooke?

Even later, nieuwe ontwikkelingen. Brunette82 en 3rdrock wisten ons een tijd vol trots te melden dat er gedate ging worden. 3rdrock krabbelde zichtbaar op, telkenmale wist hij ons spannende ingrediënten mede te delen voor een nieuw melodrama. Zo ging hij soms eten, slapen, sporten, etcetera. Toen Brunette82 middels een olijke kwinkslag meldde dat er gebadmintond worden dachten we: 1 + 1 = 3rdrock, dat is hun date! Maar nu blijkt niets minder waar, Brunette82 heeft een andere date geregeld en 3rdrock is weer beschikbaar.

Ongelofelijk, waar gaat dit eindigen!? Blijf voor nieuwe ontwikkelingen de komende maanden in dit topic kijken. Vindt 3rdrock zijn droomvrouw? Slaat de vonk over tussen Natalie78 en Neelix? Smst Spirit82 nog steeds met mannen van RP die ze nooit ziet? Wordt picardmike gestalkt door maniakale vrouwen? Gaat destroyerpiet ooit nog goede grappen maken? Verliest Karina definitief haar vertrouwen in het internetdaten?

*tune inzet*
Kan je dit ook wekelijks PM'en? _O_
Alvast bedankt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 23 september 2010 @ 16:16:53 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86753320
Er moet wel meer gedate worden voor nieuwe ontwikkelingen natuurlijk. Dan kunnen we over twee jaar een boek uitbrengen en van de opbrengst gaan we zuipen. :Y)
pi_86753651
Silenus, geweldig! _O- _O_
pi_86753662
Briljant! *O*

Alleen jammer dat de volgorde niet helemaal goed is ;)
3rdrock en brunette82 kwamen al eerder met hun dateplannen dan Nataliz en ik....
pi_86754033
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:26 schreef Neelix het volgende:
Briljant! *O*

Alleen jammer dat de volgorde niet helemaal goed is ;)
3rdrock en brunette82 kwamen al eerder met hun dateplannen dan Nataliz en ik....
Dat, en oh ja Civ kwam eerst met een nieuwe date en toen ik pas.
pi_86754106
quote:
Was je hier toch iets te openhartig jongen? :D
  donderdag 23 september 2010 @ 16:39:07 #89
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86754199
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Was je hier toch iets te openhartig jongen? :D
maybe, tis gewoon klaar en meer hoop ik er niet over kwijt te hoeven.
  donderdag 23 september 2010 @ 16:43:35 #90
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86754397
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

maybe, tis gewoon klaar en meer hoop ik er niet over kwijt te hoeven.
Ik hoor het wel van Brunette als ik met haar ga badmintonnen :P
Overal verstand van.
  donderdag 23 september 2010 @ 16:44:57 #91
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86754467
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef macondo het volgende:

[..]

veel plezier :)

Waar zijn toch die leuke vrouwen? dit schijnt te werken :s
pi_86754585
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Genoeg materiaal voor deel 2 van GDSD ;)
pi_86754678
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

veel plezier :)

Waar zijn toch die leuke vrouwen? dit schijnt te werken :s
Niet zo wanhopig... Neem ff een pauze, ga zelf leuke dingen doen en daarna leuke berichten sturen op datingsites ofzo.
  donderdag 23 september 2010 @ 16:50:11 #94
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86754721
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:49 schreef Neelix het volgende:

[..]

Niet zo wanhopig... Neem ff een pauze, ga zelf leuke dingen doen en daarna leuke berichten sturen op datingsites ofzo.
haha, ik ben niet wanhopig hoor :) ik vermaak me voorlop[ig wel weer even :)
pi_86755407
quote:

[..]

*tune inzet*
-O- -O-

maar voor de rest wel een leuk stukje hoor
- Rudyard Kipling
pi_86755818
Iew, jullie daten ook met elkaar? :o
Mag dat wettelijk gezien wel, 2 eerste-graads FOK!kers? :o
pi_86755907
_O- _O- _O- Silenus! _O_
pi_86756521
Een nieuwe manier van een verblijfsvergunning vinden?

quote:
hoi alles goed
ik zag je foto en je profiel erg leuk en wil ik contact met je .
maar omdat ik eerlijk ben zou ik je zeggen dat ik illegaal man ben .
je gaat dit raar vinden maar dit is de waarheid .
groetjes hicham
pi_86756737
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]

Nieuw? Als ik toch eens kon blokkeren op "Thailand". :+
  donderdag 23 september 2010 @ 17:42:29 #100
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86756746
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]

LOL, zo makkelijk gaat dat toch niet in Nederland? las ik laatst iets over. dat een voruw naar belgie verhuisde, daar met haar afrikaanse vriend trouwde zodat hij Belg kon worden en dan Nederlander. Je kunt nl makkelijker Belg worden naar Nederlander...
pi_86756862
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nieuw? Als ik toch eens kon blokkeren op "Thailand". :+
Ja, jij bent een man he... ;)
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

LOL, zo makkelijk gaat dat toch niet in Nederland? las ik laatst iets over. dat een voruw naar belgie verhuisde, daar met haar afrikaanse vriend trouwde zodat hij Belg kon worden en dan Nederlander. Je kunt nl makkelijker Belg worden naar Nederlander...
Zal ik hem maar vertellen dat ik niet rijk genoeg ben om hem aan een verblijfsvergunning te helpen? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')