quote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
whoei! goeie uitslagen van mijn nieren! Ze zijn in 2 jaar niet zo gezond geweest (nierfunctie is 60-70%), ik reageer blijkbaar erg goed op de medicijnen
je begitn al een hele goede huisvrouw te wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo alweer flink bezig geweest, afwas gedaan, boodschappen opgeruimt, boel zooi weer opgeruimt en ook weer een boel klaar gezet. Zo nog even een overhemd voor vandaag strijken (bout was nog even zoeken)
tijd voor sherryquote:Op donderdag 23 september 2010 10:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je begitn al een hele goede huisvrouw te worden
en je dagelijkse uurtje soap op RTLquote:
Wat goehoed!!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
whoei! goeie uitslagen van mijn nieren! Ze zijn in 2 jaar niet zo gezond geweest (nierfunctie is 60-70%), ik reageer blijkbaar erg goed op de medicijnen
ff de bold kijken hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
en je dagelijkse uurtje soap op RTL
Oh superquote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:Windigo
Ja tuurlijk doet hij hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel fijn hoor, bedankt
![]()
Mijn moeder heeft dezelfde pan, dus ik wist al dat hij goed zou werken. En hij gaat jaren mee, want die van haar heeft ze ook al 5 jaar en hij doet het nog prima.
En hoe is het met jou?
Oh wat fijn zeg, niet achteruit isquote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
nee maar t was op zijn slechts bij mij (na het ziekenhuis) 38 procent.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat fijn zeg, niet achteruit isgolfer heeft ook nog 60%.... toch klinkt het niet veel vind ik
jeetje zegquote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef DarkElf het volgende:
nee maar t was op zijn slechts bij mij (na het ziekenhuis) 38 procent.(ik heb toen dus 7 weken die medicijnen niet mogen nemen, en je ziet hoe hard het achteruit ging toen
) dus dit is prima! Hoop dat het heel lang zo blijft
Idd, zolang ik mijn medjes mag gaat het blijkbaar goed genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
jeetje zeg
Maar je bent hardstikke goed bezig verder
ooh dat klinkt goed. wij hebben ook een goeie pan nu (en goed vet). eindelijk vind ik patat lekker uit onze pan en wil ik niet altijd naar de snackbar vluchten (alhoewel dat toch nog steeds mijn favoriet blijft).quote:Op donderdag 23 september 2010 10:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk doet hij hetHeel fijn hoor, bedankt
![]()
Mijn moeder heeft dezelfde pan, dus ik wist al dat hij goed zou werken. En hij gaat jaren mee, want die van haar heeft ze ook al 5 jaar en hij doet het nog prima.
En hoe is het met jou?
Wat weeg jij weinig........mocht ik ooit naar een meet komen ga ik echt niet naast jou staanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Administratieve dingen vooral
En hier 67 op de weegschaal, een half jaartje geleden nog 76
Yayquote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
Hij is ook niet bepaald langquote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat weeg jij weinig........mocht ik ooit naar een meet komen ga ik echt niet naast jou staan
Herinner ik het me verkeerd of was ie net zo lang als ik?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat weeg jij weinig........mocht ik ooit naar een meet komen ga ik echt niet naast jou staan
Dat dus.quote:
Oke dan is het inderdaad normaalquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.BMI nu 24,nogwat.
Wil op 15-17% lichaamsvet komen. Is nu nog 19%. Uiteindelijk zal ik tussen de 58-62 kg willen gaan wegen daarmee, schat ik....quote:Op donderdag 23 september 2010 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke dan is het inderdaad normaal
Maar je wilt toch niet nog meer gaan afvallen he?
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:29 schreef DarkElf het volgende:
wel fijn steer dat je nu zo contact met je zus hierover hebt en ook hoort hoe het voor haar geweest is
Hup, de verpleging inquote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, papieren testje waabij ik ISFJ ben
niet meer nodig dusquote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:wel raar hoor, heb m'n hele leven slecht contact met haar gehad
toppie, ben je daar ook weer vanaf voor de komende tijd. succes op school!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:45 schreef borisz het volgende:
*gaap*
Ik word altijd moe als ik bij de mondhygiënist ben geweest.Maar goed alles is weer schoon
.
Maar goed op naar de VU
edit:voor DE
No thnx!quote:
Zou het kunnen dat een weegschaal de S en N afwisselt?quote:ISFJs have a rich inner world that is not usually obvious to observers. They constantly take in information about people and situations that is personally important to them, and store it away. This tremendous store of information is usually startlingly accurate, because the ISFJ has an exceptional memory about things that are important to their value systems. It would not be uncommon for the ISFJ to remember a particular facial expression or conversation in precise detail years after the event occured, if the situation made an impression on the ISFJ.
ben wel benieuwd hoe een weegschaal dat dan zou moeten opmeten...quote:Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
baas heeft gecheckt en zijn weegschaal meet echt lichaamsvet op. is niet een berekening. hij heeft zelfs garantie gekregen van apple nadat ik zei dat iedere test op de comp dat ook kan![]()
maar ehm, dan heb ik 12-13%.
Met impedantie he...quote:Op donderdag 23 september 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe een weegschaal dat dan zou moeten opmeten...
Hm, ja dat heb ik ook heel erg, maar denk dat m'n voorkeur voor N toch overheerst.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
No thnx!
Toch zit ik wel op de rand, ISFJ heeft ook een paar trekken die ik heel erg heb. Deze bijvoorbeeld:
[..]
Zou het kunnen dat een weegschaal de S en N afwisselt?
Leg uit, want ik geloof niet dat het adequaat kan.quote:
Geloof me, ben nog *lang* niet skinnyquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef DarkElf het volgende:
lijkt weinig wat je wil wegen ook al ben je niet zo heel lang. Niet te skinny worden he? !!
enne leuk juist dat het beter wordt! Een (leuke) zus hebben is fijn
Bij mij ook, maar bij jou is het sterker dan bij mij. Maar deze en de behoefte aan complimenten herken ik heel sterk. Geen idee of die ook bij de N aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, ja dat heb ik ook heel erg, maar denk dat m'n voorkeur voor N toch overheerst.
Naja, of het adequaat is, is een tweede.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leg uit, want ik geloof niet dat het adequaat kan.
Complimentjesquote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar bij jou is het sterker dan bij mij. Maar deze en de behoefte aan complimenten herken ik heel sterk. Geen idee of die ook bij de N aanwezig zijn.
In dat geval ben ik ook daar NFquote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Complimentjes![]()
![]()
Ik dacht juist dat NF, niet SF mensen de grootste complimentenvissers warenMaar F in het algemeen het meest ja
hoe weet jij nou of ik weinig spier heb? ik heb ballen hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met impedantie he...
Op zich kan het goed mogelijk zijn hoor FF, je bent heel slank met weinig vet. En blijkbaar nog minder spier.
Ik heb sinds een paar jaar ook een veel beter contact met mijn oudste zus en door intensief mailcontact begrijpen en kennen wel elkaar beter dan die 40 jaar hiervoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:wel raar hoor, heb m'n hele leven slecht contact met haar gehad
Dat vraag ik mij ook wel eens af.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
WAAROM zijn er toch zoveel mensen die alleen maar over zichzelf kunnen praten
*grinquote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ik weinig spier heb? ik heb ballen hoor [ afbeelding ]
Oh dat lijkt me echt vreselijkquote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel eens af.
In het zkh lag een mevrouw die alleen maar over zichzelf kon praten, tegen iedereen. En vooral heel vaak benadrukte hoe zwaar ze het had, hoeveel operaties ze al gehad had enzo... godzijdank bleef die maar 2 dagenen in die 2 dagen heb ik heel veel geslapen (of iig leek het zo
)
Ik geloof je hoor. ik weeg nu 69 en zie ook nog allemaal verbeterpuntenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geloof me, ben nog *lang* niet skinny
ja tuurlijk, daarom zei ik ook leuk erbijquote:En tja, familie hebben is soms idd wel fijn als je ermee op kunt schieten...
Hing ik niet meer toen, anders had het mij ook niet zoveel uitgemaakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt vreselijkSowieso: smalltalken is een soort van personal hell, als ik dat een hele dag moet doen kun je me beter aan de morphine hangen
Vreselijk, mensen die in de lift, trein of winkel tegen je gaan staan aantetteren over niksquote:Op donderdag 23 september 2010 12:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hing ik niet meer toen, anders had het mij ook niet zoveel uitgemaakt.
Small talk vind ik niet zo heel erg, maar als het alleen maar over die persoon gaat en vooral over alle ellende etcdan hoeft t voor mij niet. Oh en mij small talk energie is wel snel op, dan heb ik echt een paar flinke uren me-time nodig hoor
Ja iddquote:Op donderdag 23 september 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, wat doe ik dan in een slowchat eigenlijk
Verschil is dat je hier zelf het moment kiest waarop je er aan mee wilt doenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja iddnet of dit geen smalltalk is vaak
ah is dát t verschil?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verschil is dat je hier zelf het moment kiest waarop je er aan mee wilt doen
Dat, en je hoeft mensen niet direct onder ogen te komenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verschil is dat je hier zelf het moment kiest waarop je er aan mee wilt doen
vind ik leuker dan dat norse/chagrijnige/gehaastquote:Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vreselijk, mensen die in de lift, trein of winkel tegen je gaan staan aantetteren over niks
klinkt weer lekker DE! Ik heb geen idee, eerst n afspraak. Nou ja, date.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
en wat schaft de pot bij jullie vanavond?
wij hebben gegrilde lamsworstjes en gekruide couscous(met bosuitjes, geroosterde pijnboompitjes, saffraan, paprikapoeder, geroosterde en gevijzelde komijnzaadjes, rode chili (maar wrs paprika want die heb ik nog) beetje bouillon en citroensap en rasp..
yummie.
wederomquote:Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Speaking of which, ik ga ze eens verrassen met een telefoontje.
haha, goed advies van je vader!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
Het hielp wel, want m'n zus zei dat ze, nadat pa dat gezegd had, zó verbolgen en verbaasd was dat ze meteen ophield met huilen en verder ook nooit meer om die jongen gehuild had.![]()
oeh een date?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt weer lekker DE! Ik heb geen idee, eerst n afspraak. Nou ja, date.
en.. Ben je al aan t bellen?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
ja uurtje maar want dan moet ie weer wegquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en.. Ben je al aan t bellen?
Da's de derde keer sinds DH en ik hem nog 5 beurten gaven. Niet vergeten af te stempelen he FF'jequote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja uurtje maar want dan moet ie weer wegeven iets drinken ofzo. Ik date em nu 5 maanden haha
Daar zit nog wel een wereld tussen. Ik groet altijd gewoon vriendelijk, en als er iets gebeurd dat besprekenwaardig is is het leuk om even een gesprekje te hebben. Dat is echter wat anders dan altijd iedere seconde vol kletsen met lege woorden, stiltes zijn ook heerlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik leuker dan dat norse/chagrijnige/gehaast
haha jij telt al voor me zo te zienquote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's de derde keer sinds DH en ik hem nog 5 beurten gaven. Niet vergeten af te stempelen he FF'je
pas goed op jezelf, doe geen gekke dingen
die vielen heel erg mee, t was vooral mijn buik en ribbenspieren enzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:13 schreef LieLie het volgende:
DE, hoe erg voel je pilates in je bovenbenen?
Helemaal erg als je een uur in de bus naast iemand zit die maar tegen je blijft praten terwijl je hem of haar helemaal niet kent.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zit nog wel een wereld tussen. Ik groet altijd gewoon vriendelijk, en als er iets gebeurd dat besprekenwaardig is is het leuk om even een gesprekje te hebben. Dat is echter wat anders dan altijd iedere seconde vol kletsen met lege woorden, stiltes zijn ook heerlijk.
me 2quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zit nog wel een wereld tussen. Ik groet altijd gewoon vriendelijk, en als er iets gebeurd dat besprekenwaardig is is het leuk om even een gesprekje te hebben. Dat is echter wat anders dan altijd iedere seconde vol kletsen met lege woorden, stiltes zijn ook heerlijk.
Nu je het er over hebt, mijn antipathie tegen de telefoon is weer nieuw leven in geblazen. Ik heb nu een collega waar ik irl prima mee kan overleggen, maar aan de telefoon word ik er helemaal gek van. Hij reageert ongelofelijk emotieloos op alles en reageert voor mijn gevoel gewoon uberhaupt niet op wat je zegt maar onderbreekt alleen zijn eigen monoloog soms even een poosje voor je. Man, wat een vervelende geprekken, heb altijd sterk de neiging hem weg te drukken als zijn naam in mijn display staatquote:Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
ik ging dan meestal een tukkie doenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Helemaal erg als je een uur in de bus naast iemand zit die maar tegen je blijft praten terwijl je hem of haar helemaal niet kent.
Hoop het maar. het is nu echt te erg, kan nauwelijks normaal lopenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die vielen heel erg mee, t was vooral mijn buik en ribbenspieren enzo.
ben vandaag niet gegaanik heb hartstikke pijn in mijn rug (tijd van de maand *zucht).... leek mij echt niet te doen zo. Volgende week ga ik zeker weer
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja uurtje maar want dan moet ie weer wegeven iets drinken ofzo. Ik date em nu 5 maanden haha
Oh wacht, de dag na de eerste les kon ik nauwelijks mijn bed uitkomen van de bovenbeenspierpijn! Daarom was ik maar zaterdags gaan hardlopen (liep t er toen goed uit, wat er nog zat was erna weg) ipv vrijdags...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoop het maar. het is nu echt te erg, kan nauwelijks normaal lopen
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh wacht, de dag na de eerste les kon ik nauwelijks mijn bed uitkomen van de bovenbeenspierpijn! Daarom was ik maar zaterdags gaan hardlopen (liep t er toen goed uit, wat er nog zat was erna weg) ipv vrijdags...
de 2e keer had ik vooral de buik en ribben..
ik kan het einde van dat soort geklep altijd redelijk goed non-verbaal afdwingenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ging dan meestal een tukkie doenopstaan en ergens anders gaan zitten is dan ook weer zo bruut... en tis t niet waard om lullig voor te doen,("zeg sorry maar zou u gewoon eens even uw mond kunnen houden ofzo? Bedankt!") dus dan maar zo.
dat kunnen veel mensen, ik ook maar sommige mensen hebben zo een bord voor hun kop dat ze die signalen echt never nooit opvangenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik kan het einde van dat soort geklep altijd redelijk goed non-verbaal afdwingen
Je kent mijn afstandelijke chagerijnblik duidelijk nog nietquote:Op donderdag 23 september 2010 13:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat kunnen veel mensen, ik ook maar sommige mensen hebben zo een bord voor hun kop dat ze die signalen echt never nooit opvangen
jij kent de echte eenzame brave burgers zeker nietquote:Op donderdag 23 september 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kent mijn afstandelijke chagerijnblik duidelijk nog niet
Ik reis tegenwoordig meestal eerste klassequote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij kent de echte eenzame brave burgers zeker niet
die kan ik ook, helpt ook nog wel eensquote:Op donderdag 23 september 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kent mijn afstandelijke chagerijnblik duidelijk nog niet
Als je ook maar weet dat je nu ook niet dik bentquote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geloof me, ben nog *lang* niet skinnyEn tja, familie hebben is soms idd wel fijn als je ermee op kunt schieten...
En waarom voel ik me altijd aangesprokenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
WAAROM zijn er toch zoveel mensen die alleen maar over zichzelf kunnen praten
Chocola!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef DarkElf het volgende:
heeft er iemand nog een goed idee voor lekkere koekjes? ik wil morgen koekjes bakken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En waarom voel ik me altijd aangesproken
ik ook bij deze post. dacht eerst dat het over mij gingquote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En waarom voel ik me altijd aangesproken
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Chocola!
HmmmahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pms!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
we passen goed bij elkaarquote:Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook bij deze post. dacht eerst dat het over mij ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |