Yay!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
whoei! goeie uitslagen van mijn nieren! Ze zijn in 2 jaar niet zo gezond geweest (nierfunctie is 60-70%), ik reageer blijkbaar erg goed op de medicijnen
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
whoei! goeie uitslagen van mijn nieren! Ze zijn in 2 jaar niet zo gezond geweest (nierfunctie is 60-70%), ik reageer blijkbaar erg goed op de medicijnen
je begitn al een hele goede huisvrouw te wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo alweer flink bezig geweest, afwas gedaan, boodschappen opgeruimt, boel zooi weer opgeruimt en ook weer een boel klaar gezet. Zo nog even een overhemd voor vandaag strijken (bout was nog even zoeken)
tijd voor sherryquote:Op donderdag 23 september 2010 10:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je begitn al een hele goede huisvrouw te worden
en je dagelijkse uurtje soap op RTLquote:
Wat goehoed!!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ff de bold kijken hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
en je dagelijkse uurtje soap op RTL
Oh superquote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:Windigo
Ja tuurlijk doet hij hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel fijn hoor, bedankt
![]()
Mijn moeder heeft dezelfde pan, dus ik wist al dat hij goed zou werken. En hij gaat jaren mee, want die van haar heeft ze ook al 5 jaar en hij doet het nog prima.
En hoe is het met jou?
Oh wat fijn zeg, niet achteruit isquote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
nee maar t was op zijn slechts bij mij (na het ziekenhuis) 38 procent.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat fijn zeg, niet achteruit isgolfer heeft ook nog 60%.... toch klinkt het niet veel vind ik
jeetje zegquote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef DarkElf het volgende:
nee maar t was op zijn slechts bij mij (na het ziekenhuis) 38 procent.(ik heb toen dus 7 weken die medicijnen niet mogen nemen, en je ziet hoe hard het achteruit ging toen
) dus dit is prima! Hoop dat het heel lang zo blijft
Idd, zolang ik mijn medjes mag gaat het blijkbaar goed genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
jeetje zeg
Maar je bent hardstikke goed bezig verder
ooh dat klinkt goed. wij hebben ook een goeie pan nu (en goed vet). eindelijk vind ik patat lekker uit onze pan en wil ik niet altijd naar de snackbar vluchten (alhoewel dat toch nog steeds mijn favoriet blijft).quote:Op donderdag 23 september 2010 10:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk doet hij hetHeel fijn hoor, bedankt
![]()
Mijn moeder heeft dezelfde pan, dus ik wist al dat hij goed zou werken. En hij gaat jaren mee, want die van haar heeft ze ook al 5 jaar en hij doet het nog prima.
En hoe is het met jou?
Wat weeg jij weinig........mocht ik ooit naar een meet komen ga ik echt niet naast jou staanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Administratieve dingen vooral
En hier 67 op de weegschaal, een half jaartje geleden nog 76
Yayquote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
Hij is ook niet bepaald langquote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat weeg jij weinig........mocht ik ooit naar een meet komen ga ik echt niet naast jou staan
Herinner ik het me verkeerd of was ie net zo lang als ik?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat weeg jij weinig........mocht ik ooit naar een meet komen ga ik echt niet naast jou staan
Dat dus.quote:
Oke dan is het inderdaad normaalquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.BMI nu 24,nogwat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |