abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86733052
Zo, en nu naar bed ;) :W
pi_86733079
Ja ik ook maar... ben kapot.. Trusten iedereen! :*
pi_86733149
Slaap lekker Sun en Aure :W
  woensdag 22 september 2010 @ 23:18:07 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86733623
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja die ken ik wel, maar ik vind ze niet heel erg nauwkeurig..
Dat dus, eerst BMR + activiteitcorrectie voor een gemiddelde schatting. En dan dagelijks je gewichtsverlies meten, afzetten tegen wat je opeet. Je verliest vet doordat je een energiedeficiëntie creëert.

Ik heb heel bewust vanaf mei geprobeerd elke dag gemiddeld -400 tot -500 kcal aan te houden op mijn basisbehoefte (rond de 2100 kcal) en je ziet bij mij een vrijwel kaarsrechte lijn die idd overeenkomt met een dagelijkse energiedeficientie van -400 tot -500 kcal per dag gemiddeld.
Confidence through competence
pi_86733640
Slaap lekker Aure :*

Sunny, jij ook :*
En je kunt idd je dagelijkse basisbehoefte bepalen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86733779
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat dus, eerst BMR + activiteitcorrectie voor een gemiddelde schatting. En dan dagelijks je gewichtsverlies meten, afzetten tegen wat je opeet. Je verliest vet doordat je een energiedeficiëntie creëert.

Ik heb heel bewust vanaf mei geprobeerd elke dag gemiddeld -400 tot -500 kcal aan te houden op mijn basisbehoefte (rond de 2100 kcal) en je ziet bij mij een vrijwel kaarsrechte lijn die idd overeenkomt met een dagelijkse energiedeficientie van -400 tot -500 kcal per dag gemiddeld.
Maar dat is dan toch niet je basisbehoefte want daar mag je toch weer niet onder gaan zitten :?
pi_86733782
Slaap lekker iedereen die gaat slapen!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_86733825
Ik ga ook slapen! :W :*
  woensdag 22 september 2010 @ 23:23:00 #9
55709 Stereotomy
pi_86733836
Ik pak de bankrekening analogie er weer bij. :P

Stel ik heb 1000 EUR op m'n bankrekening staan. Da's mijn 'vetreserve' 8-) op mijn lichaam. Ik wil binnen 5 maanden slechts 500 EUR op m'n bankrekening hebben staan, terwijl ik wel inkomen ontvang (eten! :9) op die rekening. Nou, hoe doe je dat? Door ervoor te zorgen dat je elke maand 100 EUR méér uitgeeft dan dat je binnenkrijgt. Na één maand staat er dan 900 EUR op je rekening, na twee maanden 800 EUR en voila, na 5 maanden ben je op je streefgewicht 500 EUR.

Nu is het in de praktijk erg moeilijk om bij te houden hoeveel kcal je eet, en om precies de hoeveelheid verbrand vet te meten bij gewichtsverlies, maar ik ben best wel een fanatieke nerd daarin en tot nu toe klopt het allemaal erg aardig. :)
  woensdag 22 september 2010 @ 23:24:25 #10
55709 Stereotomy
pi_86733915
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch niet je basisbehoefte want daar mag je toch weer niet onder gaan zitten :?
Kwestie van definitie. Ik definieer 'basisbehoefte' in deze zin als de hoeveelheid energie die ik moet innemen zodat mijn lichaam 0 gram opgeslagen vet hoeft te gebruiken en 0 gram vet als energie op hoeft te slaan.

'Balansbehoefte' zou je het ook kunnen noemen.
pi_86733957
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik pak de bankrekening analogie er weer bij. :P

Stel ik heb 1000 EUR op m'n bankrekening staan. Da's mijn 'vetreserve' 8-) op mijn lichaam. Ik wil binnen 5 maanden slechts 500 EUR op m'n bankrekening hebben staan, terwijl ik wel inkomen ontvang op die rekening. Nou, hoe doe je dat? Door ervoor te zorgen dat je elke maand 100 EUR méér uitgeeft dan dat je binnenkrijgt. Na één maand staat er dan 900 EUR op je rekening, na twee maanden 800 EUR en voila, na 5 maanden ben je op je streefgewicht 500 EUR.

Nu is het in de praktijk erg moeilijk om bij te houden hoeveel kcal je eet, en om precies de hoeveelheid verbrand vet te meten bij gewichtsverlies, maar ik ben best wel een fanatieke nerd daarin en tot nu toe klopt het allemaal erg aardig. :)
Pff, klinkt heel logisch, maar daar ben ik echt te lui voor. Gewoon minder eten en dan merken dat mijn riem een gaatje strakker moet. Werkt prima voor mij! Ik heb trouwens niet eens een weegschaal, mijn kleren en gevoel zijn de beste graadmeter!
pi_86733995
Euh :O
pi_86734024
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kwestie van definitie. Ik definieer 'basisbehoefte' in deze zin als de hoeveelheid energie die ik moet innemen zodat mijn lichaam 0 gram opgeslagen vet hoeft te gebruiken en 0 gram vet als energie op hoeft te slaan.

'Balansbehoefte' zou je het ook kunnen noemen.
Nee oke dan snap ik hoe je het gebruikt :Y
Maar net zoals Tezz ben ik daar ook te lui voor (zeker na zoveel jaar)
  woensdag 22 september 2010 @ 23:28:02 #14
55709 Stereotomy
pi_86734107
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:

[..]

Pff, klinkt heel logisch, maar daar ben ik echt te lui voor. Gewoon minder eten en dan merken dat mijn riem een gaatje strakker moet. Werkt prima voor mij! Ik heb trouwens niet eens een weegschaal, mijn kleren en gevoel zijn de beste graadmeter!
Dat klopt hoor, dat je een bepaalde fascinatie voor getalletjes en nerderigheid ervoor moet hebben. Maar ik moet vaak aan jou denken Tezz als ik hier mee bezig ben. Weet je nog dat je een tijdje geleden zo ijverig aan het uitrekenen was wat jullie inkomsten en uitgaven waren, bij jullie thuis? En dat je daardoor precies wist hoeveel je aan boodschappen uit kon geven enzo?

Dit is eigenlijk precies hetzelfde. Ik reken uit hoeveel ik uit te geven heb aan eten als ik dagelijks gemiddeld -400 tot -500 kcal wil verbranden aan lichaamsvet. :)
  woensdag 22 september 2010 @ 23:30:34 #15
55709 Stereotomy
pi_86734227
En nu ga ik naar bed. :W

En als ik zeg dat ik nog maagd ben, geloven jullie me dan? 8-) *)
pi_86734246
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat klopt hoor, dat je een bepaalde fascinatie voor getalletjes en nerderigheid ervoor moet hebben. Maar ik moet vaak aan jou denken Tezz als ik hier mee bezig ben. Weet je nog dat je een tijdje geleden zo ijverig aan het uitrekenen was wat jullie inkomsten en uitgaven waren, bij jullie thuis? En dat je daardoor precies wist hoeveel je aan boodschappen uit kon geven enzo?

Dit is eigenlijk precies hetzelfde. Ik reken uit hoeveel ik uit te geven heb aan eten als ik dagelijks gemiddeld -400 tot -500 kcal wil verbranden aan lichaamsvet. :)
Jij onthoudt echt alles he! Goede eigenschap van je Steer!

Misschien wordt dat gewicht ook nog wel een obsessie van me, wie zal het zeggen, haha! Hoewel ik altijd een Bourgondier zal blijven in hart en nieren.......
En net heb ik nog gezondigd, die stomme seranoham was me telkens aan het roepen vanuit de koelkast....
pi_86734258
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:

Trusten!
Ja!
pi_86734294
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:

Slaap lekker
en geen idee hoe ik daar op moet antwoorden
  woensdag 22 september 2010 @ 23:32:40 #19
55709 Stereotomy
pi_86734317
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

Jij onthoudt echt alles he! Goede eigenschap van je Steer!

Misschien wordt dat gewicht ook nog wel een obsessie van me, wie zal het zeggen, haha! Hoewel ik altijd een Bourgondier zal blijven in hart en nieren.......
En net heb ik nog gezondigd, die stomme seranoham was me telkens aan het roepen vanuit de koelkast....
Dat vond ik echt top van je dat je niet uit losse pols geld ging uitgeven 'omdat je dat gewend was', maar dat je echt zeker wilde weten dat jullie rond zouden komen. En soms moet je dan dingen even opschrijven en uitrekenen, hoe 'nerderig' dat ook is. :P

quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Tezz het volgende:

[..]

Trusten!
Ja!
Mijn reputatie, wat doe je. :o ;(
pi_86734367
Tis net als met bellen Steer. Iets heel simpels, maar sommige mensen moeten er eerst drie boeken over schrijven en twee therapiesessies voor volgens voordat ze het doen! :D :P ;)
  woensdag 22 september 2010 @ 23:34:22 #21
55709 Stereotomy
pi_86734393
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:33 schreef Tezz het volgende:
Tis net als met bellen Steer. Iets heel simpels, maar sommige mensen moeten er eerst drie boeken over schrijven en twee therapiesessies voor volgens voordat ze het doen! :D :P ;)
Bellen is niehiet simpul!!! :'( :'( :P
pi_86734428
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Euh :O
MeMo :9~
Kan ik eindelijk mijn bedje eens opzoeken ;)
pi_86734445
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bellen is niehiet simpul!!! :'( :'( :P
:*
pi_86734456
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Want je hebt MeMo 'gezien'?
pi_86734482
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

D_H :9~ slaap lekker :*
pi_86734503
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

D_H :9~ slaap lekker :*
Slaap lekker :*
pi_86734679
Roda thuis, altijd lastig. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86734731
Psv wel gewonnen, het voetbal was dramatisch slecht maar ach
pi_86734748
BMR is : 1583
Op peil houden van gewicht : 2216

Dus als ik af wil vallen moet ik eronder zitten dus :?
pi_86734776
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:
BMR is : 1583
Op peil houden van gewicht : 2216

Dus als ik af wil vallen moet ik eronder zitten dus :?
Onder die 2216 :Y maar niet onder je BMR
pi_86734812
Wijntje is leeg, Guus is uitgezongen en Tezz gaapt!

Trusten! :W
pi_86734820
Schildklierafwijkingen en medicijngebruik worden bij die berekeningen allemaal niet meegenomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86734855
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:45 schreef Sarabi het volgende:

Onder die 2216 :Y maar niet onder je BMR
Volgens mij zit ik daaronder, maar dat zal wel niet als ik niet afval :')
pi_86734905
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Volgens mij zit ik daaronder, maar dat zal wel niet als ik niet afval :')
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen ;) maar nee volgens mij zit ik er ook onder en val ook niet af.....
Ik gebruik die BMR eigenlijk vooral om te zorgen dat ik niet te weinig eet
pi_86734960
Dus als ik eronder zit val ik niet af :? Ik eet dus nog te weinig?
Oh en :

quote:
In de overgang wordt de BMR ook lager.
En ik zit al 2,5 jaar in die f***ing overgang }:|
pi_86734985
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Dus als ik eronder zit val ik niet af :? Ik eet dus nog te weinig?
Oh en :
[..]

En ik zit al 3 jaar in die f***ing overgang }:|
Hoeveel kcal krijg je elke dag binnen dan?
En onder je BMR zitten kan ook een reden zijn waarom je niet afvalt
pi_86735096
Wtf is BMR eigenlijk?
pi_86735141
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Wtf is BMR eigenlijk?
Basal metabolic rate
De hoeveelheid calorieën je lichaam verbruikt als het in rust is
pi_86735282
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:52 schreef Sarabi het volgende:

Hoeveel kcal krijg je elke dag binnen dan?
En onder je BMR zitten kan ook een reden zijn waarom je niet afvalt
Ik heb net even de caloriechecker voor morgen gedaan, wat ik ong. ga eten met alles erbij en ik zit op 1120 :D Eet dus gewoon te weinig... de carbs doe ik al zo weinig mogelijk trouwens...dus moet nog iets anders gaan verzinnen om Steer in te halen ;)
pi_86735318
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb net even de caloriechecker voor morgen gedaan, wat ik ong. ga eten met alles erbij en ik zit op 1120 :D
Dat zou voor een 'normaal ' mens veel en veelste weinig zijn (je lichaam gaat eerder in spaarstand en gaat moeilijker afvallen)
Maar zoals hierboven genoemd weet ik niet van medicijngebruik en/of afwijkingen
pi_86735324
Ik denk dat ik morgen eens flink ga vreten. Krijg trek van al die slanktopic-posts van jullie. *)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86735355
sarabi lees nu pas terug; nog nooit gemaild maar dat kun je best doen hoor. Normaal geven ze hun kaartjes af dus hoef ik nooit te mailen maar als je alleen op t podium gestaan hebt ist logisch dat je geen kaartje hebt. Gewoon vragen, het staat echt niet stom
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86735359
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:06 schreef Sarabi het volgende:

Dat zou voor een 'normaal ' mens veel en veelste weinig zijn (je lichaam gaat eerder in spaarstand en gaat moeilijker afvallen)
Maar zoals hierboven genoemd weet ik niet van medicijngebruik en/of afwijkingen
Ik heb het niet over medicijnen, alleen over afwijking qua overgang :D _O-
pi_86735390
2,5 jaar al overgang Bluezz? Helleuhhh :o
pi_86735415
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
sarabi lees nu pas terug; nog nooit gemaild maar dat kun je best doen hoor. Normaal geven ze hun kaartjes af dus hoef ik nooit te mailen maar als je alleen op t podium gestaan hebt ist logisch dat je geen kaartje hebt. Gewoon vragen, het staat echt niet stom
Oke :D ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen....

@Bluezz als je in de overgang zit zal het allemaal ook wel iets anders werken maar dan nog denk ik dat je gewoon lekker iets meer moet eten ^O^
pi_86735428
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens flink ga vreten. Krijg trek van al die slanktopic-posts van jullie. *)
Ik heb vanavond ook nog lekker een half stokbroodje op zitten eten
pi_86735477
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Begin je al medelijden met mij te krijgen? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_86735490
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb vanavond ook nog lekker een half stokbroodje op zitten eten
met wat? :9 ik heb gelukkig toch maar bij 1x avondeten gehouden ondanks aanhoudende trek. Alleen nog een sneeuwwitje gegeten daarna en toen naar bed (en nu voor 2e x wakker zoals gewoonlijk) :')
pi_86735542
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ehm ja... :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Sarabi het volgende:

@Bluezz als je in de overgang zit zal het allemaal ook wel iets anders werken maar dan nog denk ik dat je gewoon lekker iets meer moet eten ^O^
Story of my life ;)

Morgen 8 uur beginnen, dus nu maar naar bedje toe :)
pi_86735566
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Begin je al medelijden met mij te krijgen? :')
haha. Van mn moeders overgang heb ik weinig gemerkt. Paar keer ineens heel chagrijnig maar dat was t gelukkig! :s) en wat merk jij? ;)
pi_86735589
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

met wat? :9 ik heb gelukkig toch maar bij 1x avondeten gehouden ondanks aanhoudende trek. Alleen nog een sneeuwwitje gegeten daarna en toen naar bed (en nu voor 2e x wakker zoals gewoonlijk) :')
Met niks :@ ik vind de smaak van brood gewoon erg lekker

Slaap lekker Bluezz!
Ik zou eigenlijk ook moeten gaan....maar teveel overdag geslapen
Volgens mij ben ik niet ziek meer dus morgen maar weer een normaal ritme aannemen
pi_86735599
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:

haha. Van mn moeders overgang heb ik weinig gemerkt. Paar keer ineens heel chagrijnig maar dat was t gelukkig! :s) en wat merk jij? ;)
Hij ziet mijn opvliegers, die kan ik niet verborgen houden (knalrood gezicht en zweten 's nachts) verder laat ik sjaggo buien niet toe ;)
pi_86735642
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hij ziet mijn opvliegers, die kan ik niet verborgen houden (knalrood gezicht en zweten 's nachts) verder laat ik sjaggo buien niet toe ;)
Ik wil zo nooit in de overgang gaan -O-
Ik zweet nu gewoon al de hele dag door als het maar iets warmer is
pi_86735698
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik werd om 22u met n bezweet hoofd en nek wakker :? En heb ik vaker sinds een half jaar nu. Hopelijk niet de overgang!
pi_86735732
oh en trusten Bluezz! En fijn dat je ws beter bent Sarabi!
pi_86735824
Ik ga maar in bed liggen met een boek, hopelijk val ik vanzelf in slaap :W
Sweet dreams iedereen :*
  donderdag 23 september 2010 @ 00:31:22 #57
55709 Stereotomy
pi_86735943
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb net even de caloriechecker voor morgen gedaan, wat ik ong. ga eten met alles erbij en ik zit op 1120 :D Eet dus gewoon te weinig... de carbs doe ik al zo weinig mogelijk trouwens...dus moet nog iets anders gaan verzinnen om Steer in te halen ;)
Ja, da's bijna slechts 50% van wat je nodig hebt. :) Als je -50% van je eigenlijke behoefte zit, dan kan je lichaam dus aan de noodrem trekken en veel minder gaan verbranden, zodat je dus netto weer evenveel verbrandt als dat je inneemt.

-20-25% is doorgaans wel een goeie, da's dus op basis van je 2200 kcal ongeveer 450 - 550 kcal minder, dus 1750 tot 1850 kcal per dag mikken. :Y

Da's ook een reden waarom ik af en toe rekenen prettig vind. Je gevoel kan wel zeggen dat je goed zit, maar dan blijk je toch veel te weinig (of teveel) te eten voor je doen. Dus dan weet je nu iig dat je dagelijks best nog wat meer mag eten dan dat je deed. :) :9
pi_86736041
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:

Helemaal niets. Ik ben een INTJ-er en dus ongevoelig voor dat soort signalen. *)

Ga nog stukje VPRO-docu over een in 1962 overgelopen Amerikaanse soldaat naar Noord-Korea bekijken en dan ook bedje opzoeken.

:W
Poef.....gone! ©golfer
pi_86737498
goeiemorgen :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 23 september 2010 @ 07:05:23 #60
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86737573
Goedemorgen vanaf werk, was weer veeeeeeel te vroeg :')

tot laters
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86737618
Mogge :O
pi_86737714
goedemorgen :W
iets te kort nachtje maar nu eerst college en daarna weer gezellig overblijven met de kids
pi_86737801
morguh :W
slaap lekker hobs?
pi_86737809
Morgen! Kon niet in slaap komen vannacht, dus ben n partij moe ;(
pi_86737891
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef Stereotomy het volgende:

Ja, da's bijna slechts 50% van wat je nodig hebt. :) Als je -50% van je eigenlijke behoefte zit, dan kan je lichaam dus aan de noodrem trekken en veel minder gaan verbranden, zodat je dus netto weer evenveel verbrandt als dat je inneemt.

-20-25% is doorgaans wel een goeie, da's dus op basis van je 2200 kcal ongeveer 450 - 550 kcal minder, dus 1750 tot 1850 kcal per dag mikken. :Y

Da's ook een reden waarom ik af en toe rekenen prettig vind. Je gevoel kan wel zeggen dat je goed zit, maar dan blijk je toch veel te weinig (of teveel) te eten voor je doen. Dus dan weet je nu iig dat je dagelijks best nog wat meer mag eten dan dat je deed. :) :9
Ja, ik snap ut, meer eten, maar low carb blijven bloes o|O
mss toch maar weer eens een stukje fruit tussendoor proberen....
Alweer een kwartier aan het werk w/

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 23-09-2010 08:14:34 ]
pi_86737949
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:35 schreef golfer het volgende:

Helemaal niets. Ik ben een INTJ-er en dus ongevoelig voor dat soort signalen. *)

Liegbeest ~O>
pi_86738004
Goede morgen. De boodschappen man is net geweest.
Albert doet bij bestellingen van boven de 100 euro steeds een mes erbij O+
Zal het niet halen bij de globals die ik heb maar toch leuk
pi_86738038
Wat aardig! Wij hebben nog steeds een kratje van Albert staan *)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 september 2010 @ 08:21:36 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86738141
Goed en morgen :W

Zo langs de mondhygienist.. :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86738163
In Utrecht word het verhaal van de familie Flodder gewoon werkelijkheid..

lekker asociaal doen en dan in een dikke villa gestopt worden -O-
  donderdag 23 september 2010 @ 08:37:14 #71
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86738369
Goedemorgen :W

Mijn campagne minder koffie, geen suiker, geen schranspartijen tussendoor en geen cola doordeweeks helpt eigenlijk best wel. Uiteraard fluctueert het gewicht 's ochtends, maar het zakt heel gestaag wel. Van een gewicht tussen de 85 en 85,5 naar een gewicht tussen 84,0 en 84,4 nu. En ik hoef er dus eigenlijk niets voor te doen, alleen de uitspattingen beperken. Nu nog een beetje afname van buikvet en ik ben blij.

(moet ook wel met al die slim fit overhemden :P )
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86738624
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:22 schreef flying-dutchman het volgende:
In Utrecht word het verhaal van de familie Flodder gewoon werkelijkheid..

lekker asociaal doen en dan in een dikke villa gestopt worden -O-
aah dat verhaal! jemig. links zei dat het niet hun schuld was dat ze weg zijn gehaald, jaja }:|

goedemorgen btw! :W ieder 1,5 uur een half uur wakker gelegen maar gelukkig lag ik al om 20.30u dus valt te compenseren :)
pi_86738651
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:37 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen :W

Mijn campagne minder koffie, geen suiker, geen schranspartijen tussendoor en geen cola doordeweeks helpt eigenlijk best wel. Uiteraard fluctueert het gewicht 's ochtends, maar het zakt heel gestaag wel. Van een gewicht tussen de 85 en 85,5 naar een gewicht tussen 84,0 en 84,4 nu. En ik hoef er dus eigenlijk niets voor te doen, alleen de uitspattingen beperken. Nu nog een beetje afname van buikvet en ik ben blij.

(moet ook wel met al die slim fit overhemden :P )
haha oh merk je veel van 1 kg? bij mij gaat het om de dag met 0,1 kg omhoog doordeweeks. in het weekend 0,5 eraf dus blijf zo stabiel :D
pi_86738704
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aah dat verhaal! jemig. links zei dat het niet hun schuld was dat ze weg zijn gehaald, jaja }:|

goedemorgen btw! :W ieder 1,5 uur een half uur wakker gelegen maar gelukkig lag ik al om 20.30u dus valt te compenseren :)
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/261888

Natuurlijk leuk voor Golfer:
Een camerateam van RTV Utrecht legde vast hoe een camerateam van PowNed werd weggejaagd.
  donderdag 23 september 2010 @ 08:57:03 #75
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86738736
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha oh merk je veel van 1 kg? bij mij gaat het om de dag met 0,1 kg omhoog doordeweeks. in het weekend 0,5 eraf dus blijf zo stabiel :D
Zoals ik al zei: het schommelt altijd, alleen nu wel een kilo lager. En ik merk er altijd al heel snel iets van, maar dat komt omdat ik gewoon dun ben en het "overgewicht" alleen op een paar plaatsen gaat zitten.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86739097
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: het schommelt altijd, alleen nu wel een kilo lager. En ik merk er altijd al heel snel iets van, maar dat komt omdat ik gewoon dun ben en het "overgewicht" alleen op een paar plaatsen gaat zitten.
klopt. bij mij schommelt het ook maar komt er op neer dat ik ong 0,1 kg aankom in de dagen. zit altijd tussen de ,1 en ,5.
tijdens maandelijkse periode 1 tot 1,5 kg er ineens bij :D
maar ik merk ook waar het gaat zitten bij 1 kg extra, omdat ik niet echt dik ben
pi_86739137
dat aankomen eens per maand ken ik, kan zo anderhalve kilo schelen idd :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86739240
Goeiemorgen!
Ik was dinsdag aangekomen..... :@

En vanmiddag mag ik weer eens naar mijn grote vriend met de comfortabele stoel. }:|
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86740043
Succes daarmee krakke

Komt altijd in het weekend 1 a 2kg aan die doordeweeks er weer af gaan :@
  donderdag 23 september 2010 @ 09:50:12 #80
55709 Stereotomy
pi_86740056
Tjakka, veel doen vandaag. :s)
pi_86740111
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef Den_Haag het volgende:
Succes daarmee krakke

Komt altijd in het weekend 1 a 2kg aan die doordeweeks er weer af gaan :@
precies andersom :) maar zo zit het bij de meesten wel ja. in het weekend lekker eten en bierrrr :P
pi_86740121
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef Stereotomy het volgende:
wat allemaal? succes!! ^O^
  donderdag 23 september 2010 @ 09:53:04 #83
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86740138
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef Stereotomy het volgende:
Check, lange dag @ work ook, gaat wel een uur of zeven worden voor ik hier weg kan.
pi_86740204
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

precies andersom :) maar zo zit het bij de meesten wel ja. in het weekend lekker eten en bierrrr :P
:Y dit weekend ook weer :Y :9
  donderdag 23 september 2010 @ 09:58:53 #85
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86740315
quote:

[..]

Bier werkt heel goed voor een extra weekendkilo of twee inderdaad :P
pi_86740439
Ik was 81,9!! *O*

En mijn binnenbovenbeenspieren doen zo veel pijn :')
Hoop dat ik normaal kan autorijden straks.
  donderdag 23 september 2010 @ 10:05:21 #87
55709 Stereotomy
pi_86740520
quote:

[..]

wat allemaal? succes!! ^O^
Administratieve dingen vooral :')

En hier 67 op de weegschaal, een half jaartje geleden nog 76 :9
pi_86740568
Goed zo steer en lielie ook!!

:)

fijn is dat he?

Succes krakke :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 23 september 2010 @ 10:07:25 #89
55709 Stereotomy
pi_86740598
Oh, en vanochtend watermaatschappij opgebeld, omdat mijn naam nog steeds als accounthouder stond op de bevestigingsbrief, ondanks mijn poging tot wissel naar mijn huisgenootje.

'Maar hier staat het goed op het scherm, meneer'
'Ja, maar op de brief die ik van jullie kreeg niet.'
'Maar hier staat alles goed.'
'Ja, ik geloof u, maar op de brief die ik van jullie kreeg staat het nog steeds op mijn naam'
'Maar hier...'

etc. etc. :') helpdeskmedewerkers :')
  donderdag 23 september 2010 @ 10:11:31 #90
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86740753
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en vanochtend watermaatschappij opgebeld, omdat mijn naam nog steeds als accounthouder stond op de bevestigingsbrief, ondanks mijn poging tot wissel naar mijn huisgenootje.

'Maar hier staat het goed op het scherm, meneer'
'Ja, maar op de brief die ik van jullie kreeg niet.'
'Maar hier staat alles goed.'
'Ja, ik geloof u, maar op de brief die ik van jullie kreeg staat het nog steeds op mijn naam'
'Maar hier...'

etc. etc. :') helpdeskmedewerkers :')
Je moet ook heel precies de goede vragen stellen bij dat sort mensen. Dus zoiets als "Hoe kan het dan dat het op de brief die ik ontvangen heb niet goed staat?"
pi_86740792
Goed zo afvallers!

En dat soort administratieve dingen zijn wel heel vervelend, zeker als je een paar van die dingen hebt. }:|
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86740821
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:11 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je moet ook heel precies de goede vragen stellen bij dat sort mensen. Dus zoiets als "Hoe kan het dan dat het op de brief die ik ontvangen heb niet goed staat?"
"Oh, nou, meneer dat weet ik eigenlijk niet"
"Is er iemand in de buurt die dat misschien wel weet?"
"Nee meneer, toevallig niet"
"U bent wel zeker van uw zaak"
"Tja, euh, euh"
"Kunt u mij toch doorverbinden met iemand anders?"
"Nee meneer, dat mag ik helaas niet doen"
"Heeft u daar een goede reden voor?"
"Nou, euh, nou"

:{w
pi_86740848
whoei! goeie uitslagen van mijn nieren! Ze zijn in 2 jaar niet zo gezond geweest (nierfunctie is 60-70%), ik reageer blijkbaar erg goed op de medicijnen *O*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 23 september 2010 @ 10:15:10 #94
55709 Stereotomy
pi_86740867
Processen zijn zo vastgezet dat als daar vanaf geweken moet worden er paniek ontstaat. -O-
  donderdag 23 september 2010 @ 10:15:20 #95
55709 Stereotomy
pi_86740875
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
whoei! goeie uitslagen van mijn nieren! Ze zijn in 2 jaar niet zo gezond geweest (nierfunctie is 60-70%), ik reageer blijkbaar erg goed op de medicijnen *O*
Tjakkaaaa *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 10:16:26 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86740908
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:15 schreef Stereotomy het volgende:
Processen zijn zo vastgezet dat als daar vanaf geweken moet worden er paniek ontstaat. -O-
Precies, en daar moet je ze hebben *O*
pi_86740914
eiwitverlies geeft aan hoe slecht het met je nieren gaat, bij gezonde mensen is dat 0. Bij mij het was het 3 gram per dag (dat is veel te veel) maar nu was het 0.1 mg *O*

leve goed voor jezelf zorgen en je medicijntjes slikken :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 23 september 2010 @ 10:16:42 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86740918
quote:
Super DE *O*
pi_86740950
ja goed nieuws is ook wel eens leuk :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86740956
Zo alweer flink bezig geweest, afwas gedaan, boodschappen opgeruimt, boel zooi weer opgeruimt en ook weer een boel klaar gezet. Zo nog even een overhemd voor vandaag strijken (bout was nog even zoeken :') )
pi_86740961
quote:
Yay! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')