Onder die 2216quote:Op woensdag 22 september 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:
BMR is : 1583
Op peil houden van gewicht : 2216
Dus als ik af wil vallen moet ik eronder zitten dus
Volgens mij zit ik daaronder, maar dat zal wel niet als ik niet afvalquote:Op woensdag 22 september 2010 23:45 schreef Sarabi het volgende:
Onder die 2216maar niet onder je BMR
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik daaronder, maar dat zal wel niet als ik niet afval
En ik zit al 2,5 jaar in die f***ing overgangquote:In de overgang wordt de BMR ook lager.
Hoeveel kcal krijg je elke dag binnen dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Dus als ik eronder zit val ik niet afIk eet dus nog te weinig?
Oh en :
[..]
En ik zit al 3 jaar in die f***ing overgang
Ik heb net even de caloriechecker voor morgen gedaan, wat ik ong. ga eten met alles erbij en ik zit op 1120quote:Op woensdag 22 september 2010 23:52 schreef Sarabi het volgende:
Hoeveel kcal krijg je elke dag binnen dan?
En onder je BMR zitten kan ook een reden zijn waarom je niet afvalt
Dat zou voor een 'normaal ' mens veel en veelste weinig zijn (je lichaam gaat eerder in spaarstand en gaat moeilijker afvallen)quote:Op donderdag 23 september 2010 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb net even de caloriechecker voor morgen gedaan, wat ik ong. ga eten met alles erbij en ik zit op 1120
Ik heb het niet over medicijnen, alleen over afwijking qua overgangquote:Op donderdag 23 september 2010 00:06 schreef Sarabi het volgende:
Dat zou voor een 'normaal ' mens veel en veelste weinig zijn (je lichaam gaat eerder in spaarstand en gaat moeilijker afvallen)
Maar zoals hierboven genoemd weet ik niet van medicijngebruik en/of afwijkingen
Okequote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
sarabi lees nu pas terug; nog nooit gemaild maar dat kun je best doen hoor. Normaal geven ze hun kaartjes af dus hoef ik nooit te mailen maar als je alleen op t podium gestaan hebt ist logisch dat je geen kaartje hebt. Gewoon vragen, het staat echt niet stom
Ik heb vanavond ook nog lekker een half stokbroodje op zitten etenquote:Op donderdag 23 september 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens flink ga vreten. Krijg trek van al die slanktopic-posts van jullie.
Begin je al medelijden met mij te krijgen?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
2,5 jaar al overgang Bluezz? Helleuhhh
met wat?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook nog lekker een half stokbroodje op zitten eten
Ehm ja...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
2,5 jaar al overgang Bluezz? Helleuhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Story of my lifequote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Sarabi het volgende:
@Bluezz als je in de overgang zit zal het allemaal ook wel iets anders werken maar dan nog denk ik dat je gewoon lekker iets meer moet eten
Morgen 8 uur beginnen, dus nu maar naar bedje toe![]()
haha. Van mn moeders overgang heb ik weinig gemerkt. Paar keer ineens heel chagrijnig maar dat was t gelukkig!quote:Op donderdag 23 september 2010 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Begin je al medelijden met mij te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |