Hing ik niet meer toen, anders had het mij ook niet zoveel uitgemaakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt vreselijkSowieso: smalltalken is een soort van personal hell, als ik dat een hele dag moet doen kun je me beter aan de morphine hangen
Vreselijk, mensen die in de lift, trein of winkel tegen je gaan staan aantetteren over niksquote:Op donderdag 23 september 2010 12:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hing ik niet meer toen, anders had het mij ook niet zoveel uitgemaakt.
Small talk vind ik niet zo heel erg, maar als het alleen maar over die persoon gaat en vooral over alle ellende etcdan hoeft t voor mij niet. Oh en mij small talk energie is wel snel op, dan heb ik echt een paar flinke uren me-time nodig hoor
Ja iddquote:Op donderdag 23 september 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, wat doe ik dan in een slowchat eigenlijk
Verschil is dat je hier zelf het moment kiest waarop je er aan mee wilt doenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja iddnet of dit geen smalltalk is vaak
ah is dát t verschil?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verschil is dat je hier zelf het moment kiest waarop je er aan mee wilt doen
Dat, en je hoeft mensen niet direct onder ogen te komenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verschil is dat je hier zelf het moment kiest waarop je er aan mee wilt doen
vind ik leuker dan dat norse/chagrijnige/gehaastquote:Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vreselijk, mensen die in de lift, trein of winkel tegen je gaan staan aantetteren over niks
klinkt weer lekker DE! Ik heb geen idee, eerst n afspraak. Nou ja, date.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
en wat schaft de pot bij jullie vanavond?
wij hebben gegrilde lamsworstjes en gekruide couscous(met bosuitjes, geroosterde pijnboompitjes, saffraan, paprikapoeder, geroosterde en gevijzelde komijnzaadjes, rode chili (maar wrs paprika want die heb ik nog) beetje bouillon en citroensap en rasp..
yummie.
wederomquote:Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Speaking of which, ik ga ze eens verrassen met een telefoontje.
haha, goed advies van je vader!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
Het hielp wel, want m'n zus zei dat ze, nadat pa dat gezegd had, zó verbolgen en verbaasd was dat ze meteen ophield met huilen en verder ook nooit meer om die jongen gehuild had.![]()
oeh een date?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt weer lekker DE! Ik heb geen idee, eerst n afspraak. Nou ja, date.
en.. Ben je al aan t bellen?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Speaking of which, ik ga ze eens verrassen met een telefoontje.
ja uurtje maar want dan moet ie weer wegquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en.. Ben je al aan t bellen?
Da's de derde keer sinds DH en ik hem nog 5 beurten gaven. Niet vergeten af te stempelen he FF'jequote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja uurtje maar want dan moet ie weer wegeven iets drinken ofzo. Ik date em nu 5 maanden haha
Daar zit nog wel een wereld tussen. Ik groet altijd gewoon vriendelijk, en als er iets gebeurd dat besprekenwaardig is is het leuk om even een gesprekje te hebben. Dat is echter wat anders dan altijd iedere seconde vol kletsen met lege woorden, stiltes zijn ook heerlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik leuker dan dat norse/chagrijnige/gehaast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |