Wil op 15-17% lichaamsvet komen. Is nu nog 19%. Uiteindelijk zal ik tussen de 58-62 kg willen gaan wegen daarmee, schat ik....quote:Op donderdag 23 september 2010 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke dan is het inderdaad normaal
Maar je wilt toch niet nog meer gaan afvallen he?
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:29 schreef DarkElf het volgende:
wel fijn steer dat je nu zo contact met je zus hierover hebt en ook hoort hoe het voor haar geweest is
Hup, de verpleging inquote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, papieren testje waabij ik ISFJ ben
niet meer nodig dusquote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:wel raar hoor, heb m'n hele leven slecht contact met haar gehad
toppie, ben je daar ook weer vanaf voor de komende tijd. succes op school!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:45 schreef borisz het volgende:
*gaap*
Ik word altijd moe als ik bij de mondhygiënist ben geweest.Maar goed alles is weer schoon
.
Maar goed op naar de VU
edit:voor DE
No thnx!quote:
Zou het kunnen dat een weegschaal de S en N afwisselt?quote:ISFJs have a rich inner world that is not usually obvious to observers. They constantly take in information about people and situations that is personally important to them, and store it away. This tremendous store of information is usually startlingly accurate, because the ISFJ has an exceptional memory about things that are important to their value systems. It would not be uncommon for the ISFJ to remember a particular facial expression or conversation in precise detail years after the event occured, if the situation made an impression on the ISFJ.
ben wel benieuwd hoe een weegschaal dat dan zou moeten opmeten...quote:Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
baas heeft gecheckt en zijn weegschaal meet echt lichaamsvet op. is niet een berekening. hij heeft zelfs garantie gekregen van apple nadat ik zei dat iedere test op de comp dat ook kan![]()
maar ehm, dan heb ik 12-13%.
Met impedantie he...quote:Op donderdag 23 september 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe een weegschaal dat dan zou moeten opmeten...
Hm, ja dat heb ik ook heel erg, maar denk dat m'n voorkeur voor N toch overheerst.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
No thnx!
Toch zit ik wel op de rand, ISFJ heeft ook een paar trekken die ik heel erg heb. Deze bijvoorbeeld:
[..]
Zou het kunnen dat een weegschaal de S en N afwisselt?
Leg uit, want ik geloof niet dat het adequaat kan.quote:
Geloof me, ben nog *lang* niet skinnyquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef DarkElf het volgende:
lijkt weinig wat je wil wegen ook al ben je niet zo heel lang. Niet te skinny worden he? !!
enne leuk juist dat het beter wordt! Een (leuke) zus hebben is fijn
Bij mij ook, maar bij jou is het sterker dan bij mij. Maar deze en de behoefte aan complimenten herken ik heel sterk. Geen idee of die ook bij de N aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, ja dat heb ik ook heel erg, maar denk dat m'n voorkeur voor N toch overheerst.
Naja, of het adequaat is, is een tweede.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leg uit, want ik geloof niet dat het adequaat kan.
Complimentjesquote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar bij jou is het sterker dan bij mij. Maar deze en de behoefte aan complimenten herken ik heel sterk. Geen idee of die ook bij de N aanwezig zijn.
In dat geval ben ik ook daar NFquote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Complimentjes![]()
![]()
Ik dacht juist dat NF, niet SF mensen de grootste complimentenvissers warenMaar F in het algemeen het meest ja
hoe weet jij nou of ik weinig spier heb? ik heb ballen hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met impedantie he...
Op zich kan het goed mogelijk zijn hoor FF, je bent heel slank met weinig vet. En blijkbaar nog minder spier.
Ik heb sinds een paar jaar ook een veel beter contact met mijn oudste zus en door intensief mailcontact begrijpen en kennen wel elkaar beter dan die 40 jaar hiervoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:wel raar hoor, heb m'n hele leven slecht contact met haar gehad
Dat vraag ik mij ook wel eens af.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
WAAROM zijn er toch zoveel mensen die alleen maar over zichzelf kunnen praten
*grinquote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ik weinig spier heb? ik heb ballen hoor [ afbeelding ]
Oh dat lijkt me echt vreselijkquote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel eens af.
In het zkh lag een mevrouw die alleen maar over zichzelf kon praten, tegen iedereen. En vooral heel vaak benadrukte hoe zwaar ze het had, hoeveel operaties ze al gehad had enzo... godzijdank bleef die maar 2 dagenen in die 2 dagen heb ik heel veel geslapen (of iig leek het zo
)
Ik geloof je hoor. ik weeg nu 69 en zie ook nog allemaal verbeterpuntenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geloof me, ben nog *lang* niet skinny
ja tuurlijk, daarom zei ik ook leuk erbijquote:En tja, familie hebben is soms idd wel fijn als je ermee op kunt schieten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |