Nee, was geen speciale dag. Ik heb eigenlijk geen standaard bios omdat er in Alphen geen Pathe is.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:56 schreef koei het volgende:
[..]
Ben je naar die PAC dag geweest? Of was dat vorig weekend?
Ik vind dat er sowieso vrij weinig draait deze maand. Volgende week Resident Evil en devil lijkt me ook nog wel tof, maar geen echt grote films momenteel...
Welke bios ga jij trouwens heen?
Ik ga vrijwel altijd naar Spui, dat is echt een fijne bioscoop. Relaxte stoelen die genoeg van hoogte verschillen en je hoeft niet continu op te staan als er mensen langs moeten. Je moet alleen niet in de releaseweek naar een actiefilm gaan want dan kom je in een dierentuin terecht waarbij je de film amper kunt volgen. Buitenhof ga ik altijd heen voor de kleinere (buitenlandse) films, die hebben een heel ander aanbod dan Spui dus dat is wel tof. Scheveningen is een baggerbioscoop waar ik alleen in de zomer of met een date kom, maar dat is vanwege de omgeving.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, was geen speciale dag. Ik heb eigenlijk geen standaard bios omdat er in Alphen geen Pathe is.
Ga meestal naar Amsterdam Arena vanwege goedkope parkeerkosten, maar R'dam Kuip en Haagse Spui kom ik ook wel eens.
Chicken tonightquote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef koei het volgende:
Oeh, stamppotEen gratis culinaire tip van mij: gooi er borrelnoten doorheen. Klinkt misschien vies, maar andijvie of boerenkool met borrelnoten is echt veel lekkerder! Zelfs als je niet van borrelnoten houdt!
Ik ga aan de chicken tonight straks!
De smaken moeten wel een beetje bij elkaar passen natuurlijk. Chicken Tonight en borrelnoten doen dat niet. Stamppot met borrelnoten wel!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Chicken tonightEen gratis culinaire tip van mij: gooi er geen borrelnoten doorheen!
Ik ga toch meestal naar Arena, ben er in 25 minuten. Auto kan ik goedkoop kwijt en alles zit er in de omgeving om evt wat te eten of te drinken.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef koei het volgende:
Ik ga vrijwel altijd naar Spui, dat is echt een fijne bioscoop. Relaxte stoelen die genoeg van hoogte verschillen en je hoeft niet continu op te staan als er mensen langs moeten. Je moet alleen niet in de releaseweek naar een actiefilm gaan want dan kom je in een dierentuin terecht waarbij je de film amper kunt volgen. Buitenhof ga ik altijd heen voor de kleinere (buitenlandse) films, die hebben een heel ander aanbod dan Spui dus dat is wel tof. Scheveningen is een baggerbioscoop waar ik alleen in de zomer of met een date kom, maar dat is vanwege de omgeving.
Amsterdam Arena vind ik ook wel een mooie bios! Toen ik nog OV had en afspraken daar in de buurt had kwam ik er wel eens. Overigens kun je tegenwoordig ook naar MustSee in Delft met je pas, dat is ook wel een prima bios!
Zoek de beschamende foutquote:Op maandag 20 september 2010 @ 11:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die continu rondrendt en springt nou dik blijvendie man heeft de hele wereld al meerdere keren doorgewandeld.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef Nebo het volgende:
Trouwens Morthill
[..]
Zoek de beschamende fout
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef GameBabe het volgende:
Volgens mij is dit het juiste topic voor mij
Net 3 uur in de tuin gewerkt, dat was dan ook wel echt nodig want je had ongeveer een kapmes nodig om bij mij binnen te komen
Heb nu wel zin om verder te gaan aan mijn scriptie denk ik... maar eerst even een andijviestampotje regelen
hoe lang moet ik zoeken?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef Nebo het volgende:
Trouwens Morthill
[..]
Zoek de beschamende fout
Serieus, die had ik zelfs nog geeneens opgemerkt. Twisted little fuck!quote:
Zo ben ikquote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus, die had ik zelfs nog geeneens opgemerkt. Twisted little fuck!
So I've noticed..quote:
Ik ben veel omgegaan met informatici, dus vandaarquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Poit het volgende:
[..]
So I've noticed..
Concurrentie uit onverwachte hoek
Dat laatste heb je compleet ontkracht met die eerder geplaatste opmerkingquote:Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben veel omgegaan met informatici, dus vandaarAl ben ik nog lang niet zo ziek als die geesten
Trust me, ze zijn ergerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat laatste heb je compleet ontkracht met die eerder geplaatste opmerking
hunters?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef badboynova het volgende:
bah moet ik weer hunters gaan slopen, iemand nog tips om ze te killen met weinig ammo?
Wat een Poit opmerking Morthyquote:
Iewww... zolang het maar niet onder de douche isquote:
L4d: meer ammo oppakkenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef badboynova het volgende:
bah moet ik weer hunters gaan slopen, iemand nog tips om ze te killen met weinig ammo?
oeps verkeerd topic, dit moest in de 360 topic.quote:
neequote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef GameBabe het volgende:
Iewww... zolang het maar niet onder de douche is
jaquote:Net het einde van Slumdog Milionaire gekeken, blijft een prachtige film. Is inglorious bastards de moeite waard, die begint over een half uurtje.
Je bent toch geen vieze dingen aan het doen dat je maar 1 hand hebt om te typenquote:
Ik heb helemaal een quote doorbroken.. Dat doe je niet met 1 hand hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent toch geen vieze dingen aan het doen dat je maar 1 hand hebt om te typen
Je snapt het niet, het was hypothetisch dat je een kapmes nodig had om bij me binnen te komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb helemaal een quote doorbroken.. Dat doe je niet met 1 hand hoor
Maar ok, de gedachte dat jij jezelf 3 uur met een kapmes hebt bewerkt zorgt ervoor dat ik nogal opgewonden ben
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het was hypothetisch dat je een kapmes nodig had om bij me binnen te komen.
Ik heb net 3 uur aan units staan trekken en nu heb ik spierpijn en blaren en spinnen in mijn haar denk ik, dus zo maar even douchen
En nu doe je het er gewoon omquote:Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het was hypothetisch dat je een kapmes nodig had om bij me binnen te komen.
Ik heb net 3 uur aan units staan trekken en nu heb ik spierpijn en blaren en spinnen in mijn haar denk ik, dus zo maar even douchen
Je moet toch wat om ze een kopje kleiner te krijgen voor de winterquote:
Inderdaadquote:
In de winter zijn units vaak vanzelf al iets kleiner.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je moet toch wat om ze een kopje kleiner te krijgen voor de winter
[..]
Inderdaad
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je moet toch wat om ze een kopje kleiner te krijgen voor de winter
[..]
Inderdaad
Congratsquote:
quote:
Ik ben nu aan de studie, maar heb van zaterdag tot vanmiddag ziek op bed gelegen dus mag ook wel een klein beetje inefficient zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 00:36 schreef Fallen het volgende:
Ben jij niet verschrikkelijk aan het SOGgen vandaag?
Zekers. Maar ga je nachtbaggeren of ben je echt aan het studeren?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben nu aan de studie, maar heb van zaterdag tot vanmiddag ziek op bed gelegen dus mag ook wel een klein beetje inefficient zijn
Ik ga even iets afmaken en dan lekker slapenquote:Op donderdag 23 september 2010 00:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zekers. Maar ga je nachtbaggeren of ben je echt aan het studeren?
Het gaat al beter, begin weer energie te krijgen en ik kan weer fatsoenlijk slikkenquote:Op donderdag 23 september 2010 00:50 schreef Fallen het volgende:
Uiteraard. Soms moet je er ook gewoon bewust voor kiezen om niks te doen... wel zo rustig.
Maar wel weer helemaal hersteld?
Slaap lekker voor straks!![]()
![]()
Inderdaad, duik nu mijn bedje inquote:Op donderdag 23 september 2010 01:00 schreef Fallen het volgende:
Op tijd gaan slapen dus en morgen weer fris aan de studie!
Jaja, net nadat je F1 2010 in huis hebt. Valt op!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bah! Keelpijn, oorpijn, de nodige buikpijn. Ik blijf vandaag thuis!
Hmm zit misschien iets in, maar werd om half 7 wakker met de nodige buikpijn, en binnen 2 min zat ik op de wc. En op het station was ik ook al een euro kwijt om 2x naar de wc te gaan. Toen was het wel duidelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, net nadat je F1 2010 in huis hebt. Valt op!
Dat noem je op tijdquote:Op donderdag 23 september 2010 01:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad, duik nu mijn bedje in
Slaap lekker
Dank jequote:Op donderdag 23 september 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Nou... gefeliciteerd daarmee dan maar?
Waar had je die straf aan verdiend?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sliep pas om 0:00 uur! Feyenoord gekeken
Tsja het blijft de mooiste club maar het is allemaal wel erg pijnlijk op dit momentquote:Op donderdag 23 september 2010 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar had je die straf aan verdiend?
want bij betastudies lees je nooit artikelen over het onderwerp waar je onderzoek naar gaat doenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik een beta studie heb gedaan als ik dat zo lees
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Dat jij dat deed zegt niets over de betastudies zelf natuurlijk
En geen zestal artikelen over design & evaluation en geen film kijken om te recenseren natuurlijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]nee, hier ga je je niet onderuit lullen. Het enige daadwerkelijk valide punt dat je had was dat je geen teksten van Hooft hoefde te lezen
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
En geen zestal artikelen over design & evaluation en geen film kijken om te recenseren natuurlijk!
Op basis van wat Ross leest kan hij verder nadenken over hoe de studie in elkaar zit. Jij was aan het mierenneuken op zijn post, dus ik dacht laat ik de overige mieren dan maar wegneukenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:25 schreef Morthill het volgende:
[..]ik zie dat je wat mieren hebt gevonden om te neuken
AIM GOIN TU PLAI HALOLZ AN PWN SUM BIETCHIES!!!!!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef Fallen het volgende:
nuttin' mutsj... zjsust henging...![]()
joe?
Ik ben een extreem nachtmens en ik heb vakantie, dan vind ik 1 uur echt wel vroeg. Normaal als ik om 7 uur op moet lig ik ook vaak om 1 of om 2 uur en eergister om 6.15 gaan slapenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat noem je op tijdik lag al om 22.30 te pitten
Was pas rond 1 uur thuisquote:Op donderdag 23 september 2010 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sliep pas om 0:00 uur! Feyenoord gekeken
Komt me zo bekend voorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:41 schreef koei het volgende:
Zo, ik was van plan om gisteren even twee uurtjes te gaan slapen zodat ik daarna de hele nacht door kon werken, dus netjes om half 9 naar bed gegaan en de wekker op half 11 gezet. Die uiteraard gesnoozed en toen werd ik om 10 uur 's ochtends wakkerEn dan nog even relaxt blijven liggen natuurlijk
Nee, het nachtje doorwerken is dus niet gelukt... Maar het voordeel is wel dat ik vannacht zonder middagdutje de hele nacht door kan werken!
En ik heb mn avondeten van gisteren gemist omdat ik dat na het wakker worden wilde gaan eten
Nee, nog nietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Komt me zo bekend voorMaar dan had je je slaap nodig en ben je nu lekker uitgerust!
Ik ben nu wel braaf bezig, jij ook?
SOG-koninginquote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, nog nietIk ben nog even aan het bijlezen wat ik gemist heb en aan het bedenken wat ik ga eten.
Stiekem ben ik ook weer aan het soggen, net een ps3 debug kit besteld, uitgezocht welke kruiden je in huis kan laten groeien en allemaal andere nuttige dingetjes die nu totaal niet van belang zijn. Nu thee halen, mijn timer op 1 uur zetten en kijken hoeveel dingen ik in 1 uur van mijn lijstje kan krijgen (met uitdaging kan ik het beter...)quote:
Je kan beter een prijs uitreiken aan diegene die het meest doet aan de scriptie vandaagquote:Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Fallen het volgende:
ja, hmmz...keuzes maken, er kan natuurlijk maar 1 SOG-koningin zijn in mijn domein...
Een beetje jammer dat ze verder weinig lemming-achtigs doen. Naar beneden springen met parachute ofzo, of een trappetje bouwen...quote:
Dan maximaal 15 minuten pauze...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb een uur aan mijn afstuderen gewerkt
Ik ga nu soep koken en dan nog een uurtje doen papa tain!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan maximaal 15 minuten pauze...![]()
Dus gebruik je komende 11 minuten verstandig!
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga nu soep koken en dan nog een uurtje doen papa tain!
Wij broers lijken op elkaar maar er is een grens Babe..quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga nu soep koken en dan nog een uurtje doen papa tainFallen..!
Zo ik ben nog niet echt scherp zegquote:
jetlag of ongesteld?quote:
Het tweede is wat lastig dus ik ga voor optie 1. Maar eerder cultuurshock. Heb ik nou elke keer als ik uit Japan kom. Het is hier gewoon hectischer. Boodschappen vandaag gedaan en de mensen vliegen weer om je heen als een zooi vliegen op XTC.quote:
Moet je eens fietsen in utrecht in de buurt van het station in de spitsquote:Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het tweede is wat lastig dus ik ga voor optie 1. Maar eerder cultuurshock. Heb ik nou elke keer als ik uit Japan kom. Het is hier gewoon hectischer. Boodschappen vandaag gedaan en de mensen vliegen weer om je heen als een zooi vliegen op XTC.
Ik geniet altijd weer als ik zondagochtend om een uur of 8 richting station loop om te gaan werken. De totale verlatenheid van de straten, heerlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het tweede is wat lastig dus ik ga voor optie 1. Maar eerder cultuurshock. Heb ik nou elke keer als ik uit Japan kom. Het is hier gewoon hectischer. Boodschappen vandaag gedaan en de mensen vliegen weer om je heen als een zooi vliegen op XTC.
Yup. Ik ben geen stadsmens, normaal gesproken. Maar Tokio is de uitzondering. Het is daar zo anders, zo, ja, dit klinkt raar, rustig. In Nederland krijg ik na zo'n reis meteen koppijn. Door de drukte hier. Vage zooi, dat welquote:Op donderdag 23 september 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geniet altijd weer als ik zondagochtend om een uur of 8 richting station loop om te gaan werken. De totale verlatenheid van de straten, heerlijk.
Rustig is niet de term die ik zou gebruiken, want het is daar gruwelijk bevolkt. Kalm is misschien een betere term? Ordelijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Ik ben geen stadsmens, normaal gesproken. Maar Tokio is de uitzondering. Het is daar zo anders, zo, ja, dit klinkt raar, rustig. In Nederland krijg ik na zo'n reis meteen koppijn. Door de drukte hier. Vage zooi, dat wel
Ze zijn stil, geen ringtonen in het OV, geen stress, want alles rijdt op tijd. Nah, rustig dekt het wel. Je steekt over, met 100 man tegenover je en je wordt niet geraakt. Het kan gewoonquote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Rustig is niet de term die ik zou gebruiken, want het is daar gruwelijk bevolkt. Kalm is misschien een betere term? Ordelijk?
Ik ben zelf er ook ooit geweest. Mooie stad
Ik verlang weer terug naar de tijd dat mijn moeder bij ProRail werkte, kon toen gratis 1e klas met de trein in NL. De rustquote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn stil, geen ringtonen in het OV, geen stress, want alles rijdt op tijd. Nah, rustig dekt het wel. Je steekt over, met 100 man tegenover je en je wordt niet geraakt. Het kan gewoon
Je maakt daar met gemak een gesprek, hier krijg je een boze blik dat ze met rust willen worden gelaten. Vriendelijke mensen. Hier voel ik me een vreemde in eigen land.
Komende maandag ga ik in ieder geval weer terug in de schoolbanken, we gaan er eens wat serieuzer mee bezig
Oh, ik ben bejaard hoor ik netquote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik verlang weer terug naar de tijd dat mijn moeder bij ProRail werkte, kon toen gratis 1e klas met de trein in NL. De rust
En hier zijn mensen niet boos, ik denk dat als je het probeert je met veel mensen best een gesprek kan aanknopen in het OV. Mensen zijn het gewoon niet gewend. We zijn een enorm individualistische maatschappij geworden, dus dan is gezelligheid bijna eng. Alleen bejaarden hebben daar echt lak aan
Kloptquote:
Nick is een stoom snuiver, en dat is nog erger dan cokequote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net zo'n stoom gedoe gedaan, bah bah!!!
Echt kut spulquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick is een stoom snuiver, en dat is nog erger dan coke
Was het maar kut, dan was het nog wat.quote:
Ik game altijd op bedquote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
Ik hop maar eens vrolijk naar mijn bed om te gaan game
Flodder hunterquote:
Dat ben ik. Probeer hem al een jaar te pakken te krijgen maar hij is een gluiperige gastquote:
Ik ken mijn halve coupe in de trein van leiden naar utrecht als ik eerlijk ben, met de meeste mensen maak ik regelmatig een kort praatje om daarna wat nuttigs te gaan doen. En hier op station de vink is het 1 groot goedemorgenfeestjequote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klopt
Maar serieus, het is opvallend. Als ik aan het werk ben en een passagier knoopt een praatje aan (foei, dat mag helemaal niet), dan is het in 95/100 gevallen iemand die 60+ is. Als in de trein zit is het zelfs altijd iemand die al zo'n beetje gepensioeneerd is op 1 uitzondering na. (was dan wel gelijk een leuke jongedame, maar toch)
http://games.fok.nl/siten(...)om-299-van-sony.htmlquote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Prijswinnaars_Room_299.aspx?id=122
Waneer gaat fok! naar Room 299
Ik val ook in die laatste categorie, en ik kan je verzekeren wat betreft het groeten van de buschaffeur valt grofweg 85% van mijn niet-studenten-passagiers en 65% van mijn wel-studenten-passagiers in die categoriequote:Op donderdag 23 september 2010 20:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ken mijn halve coupe in de trein van leiden naar utrecht als ik eerlijk ben, met de meeste mensen maak ik regelmatig een kort praatje om daarna wat nuttigs te gaan doen. En hier op station de vink is het 1 groot goedemorgenfeestje
Maar ja ik ben ook zo'n meisje dat de buschauffeur groet, bedankt zeg als ik uitstap en gezondheid zeg tegen mensen in de metro in amsterdam, die vervolgens van verbazing achterover slaan. Een beter milieu begint bij jezelf zeg ik altijd maar
Geef nebo is een schop onder de kont... "ik en pheno", dat vind ik echt zo'n typisch gevalletje van shit comes firstquote:Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/siten(...)om-299-van-sony.html
Of in de sticky in GAM.
Dat doe ik dus ook regelmatig, paar maanden geleden op die manier nog met een jongen met nagellak, oogpotlood en een legerbroek zitten pratenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik val ook in die laatste categorie, en ik kan je verzekeren wat betreft het groeten van de buschaffeur valt grofweg 85% van mijn niet-studenten-passagiers en 65% van mijn wel-studenten-passagiers in die categorie(de rest kan ik niet controleren
) Maar dat is niet te vergelijken met een praatje aanknopen met een wildvreemde, dat zie ik gewoon nooit.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of in de sticky in GAM.
Niet te vergeten de zeer indrukwekkende special effectsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Morthill het volgende:
serieus, ik wil Piranha zienniveau DoA, gruwelijk slecht, maar veel vrouwelijk schoon
Hij draait in 3Dquote:Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet te vergeten de zeer indrukwekkende special effects
Ik heb meegedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of in de sticky in GAM.
Hier viel het wel mee. is alweer ffies over..quote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Het gaat hier hard te keer met onweer
Daar is het voor, zodat mensen mee kunnen doenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is het voor, zodat mensen mee kunnen doenIk ben zelf niet aanwezig, ik heb even behoefte aan een weekendje of vier thuis. De laatste maand genoeg weggeweest van huis.
Mag ik meequote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is het voor, zodat mensen mee kunnen doenIk ben zelf niet aanwezig, ik heb even behoefte aan een weekendje of vier thuis. De laatste maand genoeg weggeweest van huis.
Nee nog niet gedaan, zag hem niet staan @ live. Nee hier gaat het nu echt hard te keer :/. Slaat echt nergens meer op :/.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier viel het wel mee. is alweer ffies over..
Castlevania nog geprobeerd trouwens??
Weet niet of hij op Live staat.. Heb hem via PSN+quote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan, zag hem niet staan @ live. Nee hier gaat het nu echt hard te keer :/. Slaat echt nergens meer op :/.
Ik zit in het zuiden he
Het schuift omhoog richting het noordnoordoosten, dus van brabant naar groningen, hier in de randstand hebben we het wel weer gehad geloof ikquote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan, zag hem niet staan @ live. Nee hier gaat het nu echt hard te keer :/. Slaat echt nergens meer op :/.
Ik zit in het zuiden he
He, ik ben ook nog getrouwd hoor, ik kan niet altijd wegquote:
Maar het staat erquote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik ben ook nog getrouwd hoor, ik kan niet altijd weg
Filmenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar het staat er*snif*
Ik stuur GameBabe wel naar je vrouw toe, die ziet toch geen 3D (en ik zal de kok vragen of hij filmt)
Hij filmt z'n zusje anders ook primaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Filmendie jongen kan beter eten maken. Mensen moeten doen waar ze goed in zijn
Nu is het over iddquote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet niet of hij op Live staat.. Heb hem via PSN+
Randstad hierMaar het is hier al zeker een uur stil, langer denk.
Maar de toetjes die hij van haar maakt zijn beterquote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij filmt z'n zusje anders ook prima
Met haar maakt.. Klein verschilquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar de toetjes die hij van haar maakt zijn beter
Van haar is makkelijker, alleen maar slagroom en aardbeien nodig heb ik geleerdquote:
Ik heb zo lekker wel De Kok in huisquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Van haar is makkelijker, alleen maar slagroom en aardbeien nodig heb ik geleerd
Edit: Damn nu heb ik trek ik aardbeien met slagroom en beiden niet in huis
Ja maar... en ik dan? Niet verwacht dat ik mijn vriendje ooit nog met jou moest delen, hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb zo lekker wel De Kok in huis![]()
En aardbeien met slagroom eet ik van z'n zusje, neem geen hapje van haar.. Zonde
Hij loopt net binnen, gelijk move in z'n klauwen geduwd, geen last meer van die jongenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja maar... en ik dan? Niet verwacht dat ik mijn vriendje ooit nog met jou moest delen, haha![]()
Hou hem maar even bezig, kan ik lekker verder werken aan mijn scriptieHeb echt een te briljante simulatieviewer bedacht... nu alleen nog dat ding programmeren
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij loopt net binnen, gelijk move in z'n klauwen geduwd, geen last meer van die jongen
Heb hem zeker een dikke knuffel gegeven maar niet voor jouquote:Op donderdag 23 september 2010 22:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel eerst een dikke knuffel gegeven van mij?
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga nu soep koken en dan nog een uurtje doen papa tain!
quote:
Sorry, haal jullie altijd door elkaarquote:
Versieren is ook leukquote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Nebo het volgende:
Ik vind het heerlijk om vrouwen te versieren en doen
Jokertje wordt echt de nieuwe heldquote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Versieren is ook leuk
Dat het nou kansloos klinkt uit de mond van zo'n stuiterballetje, maakt het spelletje niet minder leuk
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sorry, haal jullie altijd door elkaarHet wordt tijd voor een meet waar jullie zijn denk ik om dat op te lossen
Zou koeitje aan haar scriptie aan het werken zijn, of zou ze iets heel soggigs aan het doen zijn?
Hagenezen hebben wel humor! Het is alleen heel erg droog en vol zelfspot.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef Nebo het volgende:
"Zodra ik niet meer kan praten en klinkers moet gaan kopen, heb ik teveel gezopen"
Vooruit, het programma is nog best komisch ook
Hup aan het werk! Zorg nou dat het voor het weekend af is, dan ben je er maar vanaf!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef koei het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Ik ben overigens door de secretaresse van mn afstudeerbegeleider gebeld dat mn afspraak morgen niet door kan gaan (enkel op een andere tijd maar dan kan ik niet) dus ik heb weer een kleine week extra tijd
Alles kan kapotquote:
Maar je gaat niks doen natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Ik heb juist veel tijd dit weekend (afgezien van weer een verjaardag) dus dat is alleen maar mooi!
Nee, want het is natuurlijk weekendquote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar je gaat niks doen natuurlijk
Weet je hoe schoon je huis is na zo'n weekendquote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar je gaat niks doen natuurlijk
Los van datquote:Op donderdag 23 september 2010 22:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, want het is natuurlijk weekend
Volgens mij mag jij over studievoortgang ook niet meepratenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Los van datik herinner me dat je 2,5 jaar terug geen ER wilde worden omdat je 2 jaar terug afgestudeerd zou zijn
Tevens
Hoezo niet? Ik wek tenminste geen loze verwachtingen, ik weet gewoon dat ik geen voortgang hebquote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij over studievoortgang ook niet meepraten
Maar je hebt wel gelijk
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Weet je hoe schoon je huis is na zo'n weekend
Ik vond al de hele maand dat ze leuke films hadden rond 12 uur op film1 etc, blijkt dat ze 2 vd 3 porno's geschrapt hebbenGoede ontwikkeling!
Ik heb liever dat er goede films komen op mijn favo filmkijktijd dan porno, mocht ik daar op een dag toch behoefte aan krijgen dan download ik wel iets ofzo.quote:
Combineer het nou eens!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er goede films komen op mijn favo filmkijktijd dan porno, mocht ik daar op een dag toch behoefte aan krijgen dan download ik wel iets ofzo.
En seks moet je hebben niet kijken
Regel jij een chick, dan kom ik kijkenquote:
Dat vind ik nou weer lullig van je Gamebabe! Het moet wel een beetje haalbaar zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Regel jij een chick, dan kom ik kijken
Die is gemeen..quote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer lullig van je Gamebabe! Het moet wel een beetje haalbaar zijn natuurlijk...
Wilde koei vragen maar LAAT MAAR..quote:Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Regel jij een chick, dan kom ik kijken
Om vervolgens jou stijf van de GHB in een leren string op het podium te zien trippen? Nee dankjequote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Morthill het volgende:
Sowieso, ik dacht dat het om neuken ging, niet regelenvoor regelen moet je gewoon de meest foute kroeg van je stad inlopen een half uurtje voor sluitingstijd
Hier kan ik wel wat foute opmerkingen over plaatsenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer lullig van je Gamebabe! Het moet wel een beetje haalbaar zijn natuurlijk...
Stijf hihihiquote:Op donderdag 23 september 2010 23:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Om vervolgens jou stijf van de GHB in een leren string op het podium te zien trippen? Nee dankje
quote:
Wat wil je anders als Poit, Koei en ik hier tegelijk zijnquote:
Ik vind dat hij koei best schattig zegt in het Engelsquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef koei het volgende:
Kennen jullie google translate al? Dat is echt geweldig, daar typ je een woord in en dat wordt vertaald, maar je kunt het originele woord en het vertaalde woord ook uit laten spreken. Ik heb net de Engelse versie laten struikelen over Scheveningse Beschuitjes
En neuken in de keuken blijft het grappigst natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef koei het volgende:
Kennen jullie google translate al? Dat is echt geweldig, daar typ je een woord in en dat wordt vertaald, maar je kunt het originele woord en het vertaalde woord ook uit laten spreken. Ik heb net de Engelse versie laten struikelen over Scheveningse Beschuitjes
Maar waarom voorzie je me nou van nieuw sog materiaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:15 schreef koei het volgende:
Dat wordt nuken in de kjuken. Scheveningse beschuitjes klinkt toch leuker
Gedeeld soggen is half soggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar waarom voorzie je me nou van nieuw sog materiaal
O jaquote:
Dat is mijn reden dat ik niet mee ga naar dat soort dingen, daar heb ik echt geen tijd voor op het moment.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef koei het volgende:
Ik ben mn interviews van de gamescom maar eens aan het uittypen. Dat is ook echt kutwerk. Ik ben erg blij dat ik het kort heb gehouden
Genieten van je studiequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is mijn reden dat ik niet mee ga naar dat soort dingen, daar heb ik echt geen tijd voor op het moment.
Je gelooft het nooit, maar ik geniet op dit moment even van mijn studie
De Hoofdpiet!quote:
Ik hou gewoon van dingen maken, knutselpiet dus!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Genieten van je studieVolgens mij heb ik dat echt nooit gedaan
Wie heb je allemaal geinterviewd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:20 schreef koei het volgende:
Zo interview 1 is af!
Ik weet nu wel weer waarom ik nooit interviews wilde doen. Wat een kutwerk is dat
Iemand van Brink en iemand van Spec Ops. Maar twee dus gelukkig!quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal geinterviewd?
Had die van Brink nog wat boeiends te zeggen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:03 schreef koei het volgende:
[..]
Iemand van Brink en iemand van Spec Ops. Maar twee dus gelukkig!
Dat lees je nog wel!quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had die van Brink nog wat boeiends te zeggen?
Ik doe dat steeds meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Genieten van je studieVolgens mij heb ik dat echt nooit gedaan
Dat is wel te hopen voor je.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik doe dat steeds meerik vind het oprecht interessant om te leren over de NL'se geschiedenis en de literatuur van die tijd, de schrijvers, hun leven etc. Dat vond ik zes jaar terug nog geen hol aan
Ik word oud?
Agh, anders laat ik de studie NL's gewoon vallenquote:
Dat kan altijd. Ik heb ook weer zin om in de schoolbanken te gaan na al die jaren, dus vanaf maandag zit ik daar in deeltijd. Ik heb echt geen seconde spijt van mijn parttime dag, het bevalt me wel prima en ik heb nog zat vrije dagen overquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, anders laat ik de studie NL's gewoon vallenIk denk inmiddels niet dat het nog heel realistisch is om te verwachten dat ik volgend jaar mijn bachelor NL's afrond als ik ook nog dit jaar mijn bachelor CIW en volgend jaar een master CIW wil afronden. Dat was een paar jaar terug vast haalbaar, toen ik niet hoefde te werken. Nu ben ik gewoon minstens een en deze week weer drie volle dagen kwijt aan werken. Ik heb vrijwel geen tijd meer over.
Maar goed, kan NL's altijd nog afronden via de Open Universiteit of zo.
Ik heb een dagje 'vrij' daarin kan ik doen wat ik wil. En ik heb zin om weer eens wat te leren, niet werkgerelateerd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb liever een fulltime baan waar ik cursussen naast doe. Een studie er pasrt time naast doen heb ik echt geen zin meer in eigenlijk. Cursussen vind ik ideaal omdat dit binnen een tijdsbestek van enkele weken afgerond kan zijn en je een duidelijk doel en eindpunt in zicht hebt. Plus dat je weet dat alles wat je leert ook nuttig is aangezien je zelf de lesstof bepaald bij het kiezen van een cursus.
私は驚いていないよ!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik denk dat ik er ook een tekencursus naast moet doen
in Gran Turismo dan in Forzaquote:
quote:
Tof dat je in de bieb Forza kan spelen, Neboquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:39 schreef Nebo het volgende:
Verkouden, hoestend en aan de race zit ik lekker in de bieb, om zo een toets te maken in een voor mij vreemde werkgroep en ik beheers de stof totaal niet. Ja Pheno, het is een geweldig leventje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Tof dat je in de bieb Forza kan spelen, Nebo
Galileo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:00 schreef SpankmasterC het volgende:
thunderbolts of and lightning, very very frightning indeed!
Galileoquote:
Dat, en ik was zo goed in SOGgen geworden dat ik maar ben gestopt met mijn opleiding...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen dames en heren,
De combinatie fulltime werken en fulltime studeren is er eentje waar je heel bewust voor moet kiezen. Bedenk 10 dingen die je leuk vind om te doen in je vrije tijd en schrap er daarvan 8... Ik doe dit nu een jaar of 5 denk ik en het gaat me steeds minder goed af moet ik eerlijk zeggen...
Maar ja, bijna klaar, dus nu niet zeuren en aan de arbeid!
Galileo Figaroquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Galileo
Shit je hebt gelijk, het is natuurlijk thunderbolts and lightning, maar ik zing het echt al sinds kind als thunderbolts of lightning, lastig om eruit te krijgen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Galileo Figaro
Leuk he, verkeerde songteksten. Mooie site ook voor: http://www.kissthisguy.com/
Het voordeel bij mij is dat is echt wat goeds voor de maatschappij aan het doen ben. En dat ik expert ben op dit onderwerp nu dus dat dat commercieel wellicht ooit ook wel handig wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat, en ik was zo goed in SOGgen geworden dat ik maar ben gestopt met mijn opleiding...![]()
Maar, nog even he?
En koei ook, gewoon doorzetten en klaar!
Ik dacht dat promoveren eignelijk wel standaard 40u in de week was! Maar je hebt dus besloten om er toch voor te gaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar in de promoveren ja/nee discussie van binnenkort met de vu en mijn werk ga ik iig aangeven dat ik het in 40 uur wil kunnen doen, als dat niet kan, dan moet ik het toch uit mijn hoofd zetten denk ik...
Niet als je het naast een baan doetquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht dat promoveren eignelijk wel standaard 40u in de week was! Maar je hebt dus besloten om er toch voor te gaan?
Ah ja, in dat geval geef ik je groot gelijk! Alleen het feit dat je gaat promoveren moet niet betekenen dat je erop achteruit gaat, niet qua tijd en ook niet qua geldquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet als je het naast een baan doetIk ben gevraagd voor parttime promotie, maar ik wil dan wel werk + promotie <= 40 uur en loon werk + loon promotie >= loon werk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Belastingdienst maakt mijn dag wel weer tof
Ik kon ze weer terug betalen, hadden teveel uitbetaaldquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik kreeg vorige week ook weer lekker 700 euro terug
Maar dat is aan de VU en aan mijn werk om er samen uit te komen denk ik, voor beiden zijn wel voordelen te behalen, de VU krijgt een onderzoeker met veel werkervaring en mijn werk kan me zo nog 4 jaar binden en zich meer profileren als een onderzoeksbedrijfquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah ja, in dat geval geef ik je groot gelijk! Alleen het feit dat je gaat promoveren moet niet betekenen dat je erop achteruit gaat, niet qua tijd en ook niet qua geld
Helaas is het wel vaak de werkelijkheid, promovendi verdienen niet echt reteveel....
Haha ik vandaag 800quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik kreeg vorige week ook weer lekker 700 euro terug
Yeah zeker! Ik hoop voor je dat ze er goed uit komen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dat is aan de VU en aan mijn werk om er samen uit te komen denk ik, voor beiden zijn wel voordelen te behalen, de VU krijgt een onderzoeker met veel werkervaring en mijn werk kan me zo nog 4 jaar binden en zich meer profileren als een onderzoeksbedrijfWe gaan het wel zien...
Vroeger won ik altijd de skippyballenracequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha! Er is komende zondag een skippyballenrace hier in Leiden over het Rapenburg, en ik doe meekrijg ik gratis een paar schoenen!
Als jij je handen in de lucht gooit dan vlieg je al 10 meter verderop, moet je nagaan als je op een skippybal springt.. Dat zijn geen skillz, da's cheaten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vroeger won ik altijd de skippyballenraceJammer dat ik zondag niet in Leiden ben...
Niet zo denigrerend over mijn bunny skillzquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jij je handen in de lucht gooit dan vlieg je al 10 meter verderop, moet je nagaan als je op een skippybal springt.. Dat zijn geen skillz, da's cheaten!
Bunny skillz tellen alleen maar als je in netkousen, jarretels een corset en konijnenoren in m'n huis rondhuppeltquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over mijn bunny skillz
I lol'ed....quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Bunny skillz tellen alleen maar als je in netkousen, jarretels een corset en konijnenoren in m'n huis rondhuppelt
Iquote:
Bang dat hij ze wil aantrekken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef GameBabe het volgende:
Mannen
En Poit ik vind je een schatje, maar in die kleren durf ik echt niet in jouw buurt te komen
quote:
Leugens!!quote:
Inderdaad, borsthaar boven een corset is nietquote:
Kijk maar uit anders zeg ik dat ik van je houdquote:
Dan moet je hem gewoon eerst even harsenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad, borsthaar boven een corset is niet![]()
[..]
Kijk maar uit anders zeg ik dat ik van je houd
Ik heb niet de skillz van jouw vriendinquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je hem gewoon eerst even harsen
Beetje jammer dat je dat nodig hebt in de de smaak te vallen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Nebo het volgende:
Werkgroepen met 80% vrouwen en waar je de enige jongen bent die geen vieze nerd isik heb me zelden zo geliefd gevoeld
Everything is relevant Poitje. Daarom zijn al mijn vrienden ook zo lelijk. Bovendien was het gewoon een uit balans gebrachte verdeling van aandacht en staat er nergens dat ik het nodig heb voor genoeg aandacht. DEDUCTIE!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dat nodig hebt in de de smaak te vallen..
Van groepen vrouwen word ik persoonlijk altijd nerveus, al dat geroddel, gebitch en gezeur... op zo'n moment schaam ik me altijd een beetje om vrouw te zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Nebo het volgende:
Werkgroepen met 80% vrouwen en waar je de enige jongen bent die geen vieze nerd isik heb me zelden zo geliefd gevoeld
*zucht*quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Everything is relevant Poitje. Daarom zijn al mijn vrienden ook zo lelijk. Bovendien was het gewoon een uit balans gebrachte verdeling van aandacht en staat er nergens dat ik het nodig heb voor genoeg aandacht. DEDUCTIE!
Ik hou niet van BURNS, tenzij ik ze zelf maakquote:
Held!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Rossdale het volgende:
http://torrent.zoink.it/T(...)D-FQM.[eztv].torrent
Als je uTorrent of een andere torrent client met RSS-feed gebruikt dan deze link als feed toevoegen:quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Voor al uw series: http://www.eztv.it
Schitterende aflevering btwquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No problemo
Kijken hoe lang de link blijft staan
Yeah hij was wel weer leuk! Gelukkig!quote:
Die was wat karig inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah hij was wel weer leuk! Gelukkig!Goede moed voor het nieuwe seizoen!!
In tegenstelling tot HIMYM...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:53 schreef Nebo het volgende:
"No I don't smoke, because hmmm... what's that thing you get when you smoke?"
"Sex?"
"Goddammit!"
Nu nog Halo: Reach erbij en je avond is compleet!quote:
Ik heb een zak snoep en een kop thee en een scriptie, ruilen?quote:
Inderdaad, rokenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Maar ik rook helemaal niet..
DOES NOT COMPUTE
Ja, dat is het vak dus niet. Het draait wel om film en televisie, maar dan op analytisch niveau. Alsof je alleen maar leuke boeken leest bij een studie Nederlands of zo. Shit doesn't work that way.quote:
Altijd naar de dokter als je aangereden bent. Al is het maar domweg voor de zekerheid. Je weet nooit of je niet toch een whiplash hebt of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand ervaring met een aanrijding van achter?
Want ik heb redelijk wat last van me schouders en rug.
Mischien toch maar even langs de dokter?
Altijd naar de dokter lijkt me een beetje overbodig. Als je nergens last van hebt dan heb je daar ook niks te zoeken. Heb je wel ergens last van dan idd voor de zekerheid even langs gaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Altijd naar de dokter als je aangereden bent. Al is het maar domweg voor de zekerheid. Je weet nooit of je niet toch een whiplash hebt of zo.
En vervolgens word je nooit meer wakker. Heb ooit ongeluk gehad (niet met auto), zware klap tegen hoofd, maar direct erna nergens last van. Edoch, de kans was dat er een hersenschudding had plaatsgevonden die tot een vroegtijdige dood had kunnen leiden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef koei het volgende:
[..]
Altijd naar de dokter lijkt me een beetje overbodig. Als je nergens last van hebt dan heb je daar ook niks te zoeken. Heb je wel ergens last van dan idd voor de zekerheid even langs gaan!
Ja en jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand ervaring met een aanrijding van achter?
Want ik heb redelijk wat last van me schouders en rug.
Mischien toch maar even langs de dokter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |