abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86723962

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+
Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

DE OP IS HIER TE VINDEN
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_86724054
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:56 schreef koei het volgende:

[..]

Ben je naar die PAC dag geweest? Of was dat vorig weekend?

Ik vind dat er sowieso vrij weinig draait deze maand. Volgende week Resident Evil en devil lijkt me ook nog wel tof, maar geen echt grote films momenteel...

Welke bios ga jij trouwens heen?
Nee, was geen speciale dag. Ik heb eigenlijk geen standaard bios omdat er in Alphen geen Pathe is.
Ga meestal naar Amsterdam Arena vanwege goedkope parkeerkosten, maar R'dam Kuip en Haagse Spui kom ik ook wel eens.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_86724219
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Solique het volgende:

[..]

Nee, was geen speciale dag. Ik heb eigenlijk geen standaard bios omdat er in Alphen geen Pathe is.
Ga meestal naar Amsterdam Arena vanwege goedkope parkeerkosten, maar R'dam Kuip en Haagse Spui kom ik ook wel eens.
Ik ga vrijwel altijd naar Spui, dat is echt een fijne bioscoop. Relaxte stoelen die genoeg van hoogte verschillen en je hoeft niet continu op te staan als er mensen langs moeten. Je moet alleen niet in de releaseweek naar een actiefilm gaan want dan kom je in een dierentuin terecht waarbij je de film amper kunt volgen. Buitenhof ga ik altijd heen voor de kleinere (buitenlandse) films, die hebben een heel ander aanbod dan Spui dus dat is wel tof. Scheveningen is een baggerbioscoop waar ik alleen in de zomer of met een date kom, maar dat is vanwege de omgeving.

Amsterdam Arena vind ik ook wel een mooie bios! Toen ik nog OV had en afspraken daar in de buurt had kwam ik er wel eens. Overigens kun je tegenwoordig ook naar MustSee in Delft met je pas, dat is ook wel een prima bios!
pi_86724288
Volgens mij is dit het juiste topic voor mij :@

Net 3 uur in de tuin gewerkt, dat was dan ook wel echt nodig want je had ongeveer een kapmes nodig om bij mij binnen te komen :')

Heb nu wel zin om verder te gaan aan mijn scriptie denk ik... maar eerst even een andijviestampotje regelen *O*
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_86724512
Oeh, stamppot *O* Een gratis culinaire tip van mij: gooi er borrelnoten doorheen. Klinkt misschien vies, maar andijvie of boerenkool met borrelnoten is echt veel lekkerder! Zelfs als je niet van borrelnoten houdt!

Ik ga aan de chicken tonight straks!
pi_86724557
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef koei het volgende:
Oeh, stamppot *O* Een gratis culinaire tip van mij: gooi er borrelnoten doorheen. Klinkt misschien vies, maar andijvie of boerenkool met borrelnoten is echt veel lekkerder! Zelfs als je niet van borrelnoten houdt!

Ik ga aan de chicken tonight straks!
Chicken tonight *O* Een gratis culinaire tip van mij: gooi er geen borrelnoten doorheen!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_86724587
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

Chicken tonight *O* Een gratis culinaire tip van mij: gooi er geen borrelnoten doorheen!
De smaken moeten wel een beetje bij elkaar passen natuurlijk. Chicken Tonight en borrelnoten doen dat niet. Stamppot met borrelnoten wel!
pi_86724609
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef koei het volgende:
Ik ga vrijwel altijd naar Spui, dat is echt een fijne bioscoop. Relaxte stoelen die genoeg van hoogte verschillen en je hoeft niet continu op te staan als er mensen langs moeten. Je moet alleen niet in de releaseweek naar een actiefilm gaan want dan kom je in een dierentuin terecht waarbij je de film amper kunt volgen. Buitenhof ga ik altijd heen voor de kleinere (buitenlandse) films, die hebben een heel ander aanbod dan Spui dus dat is wel tof. Scheveningen is een baggerbioscoop waar ik alleen in de zomer of met een date kom, maar dat is vanwege de omgeving.

Amsterdam Arena vind ik ook wel een mooie bios! Toen ik nog OV had en afspraken daar in de buurt had kwam ik er wel eens. Overigens kun je tegenwoordig ook naar MustSee in Delft met je pas, dat is ook wel een prima bios!
Ik ga toch meestal naar Arena, ben er in 25 minuten. Auto kan ik goedkoop kwijt en alles zit er in de omgeving om evt wat te eten of te drinken. :)

Spui is inderdaad ook fijn, zit ook alles vlakbij alleen parkeren wat minder.
Delft eigenlijk nooit daar naar de bios geweest, is voor mij qua auto ook wat meer omrijden.

Net zelf gemaakte noedels op met in stukken gesneden saucijzen erdoorheen. :9
pi_86724629
Trouwens Morthill
quote:
Op maandag 20 september 2010 @ 11:21 schreef Morthill het volgende:
[..]

Hoe kan iemand die continu rondrendt en springt nou dik blijven :? die man heeft de hele wereld al meerdere keren doorgewandeld.
Zoek de beschamende fout :o
pi_86725129
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef Nebo het volgende:
Trouwens Morthill
[..]

:o :o :o

Eigenlijk is dat een linkje in de OP waard. Puur om hem voortaan terecht te kunnen wijzen!
pi_86725355
Hihi, ik heb een windje gelaten :@
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_86725482
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef GameBabe het volgende:
Volgens mij is dit het juiste topic voor mij :@

Net 3 uur in de tuin gewerkt, dat was dan ook wel echt nodig want je had ongeveer een kapmes nodig om bij mij binnen te komen :')

Heb nu wel zin om verder te gaan aan mijn scriptie denk ik... maar eerst even een andijviestampotje regelen *O*
:') hoezo dubbelzinnig
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_86725558
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef Nebo het volgende:
Trouwens Morthill
[..]

hoe lang moet ik zoeken?

edit: ik zit me de tering te zoeken naar een grammaticale incorrectheid :') gaat het gewoon om een simpele typo :{w
pi_86725627
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Serieus, die had ik zelfs nog geeneens opgemerkt. Twisted little fuck! :P
pi_86725708
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef Poit het volgende:

[..]

Serieus, die had ik zelfs nog geeneens opgemerkt. Twisted little fuck! :P
Zo ben ik :Y
pi_86725794
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zo ben ik :Y
So I've noticed..
Concurrentie uit onverwachte hoek :P
pi_86725865
pi_86725909
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Poit het volgende:

[..]

So I've noticed..
Concurrentie uit onverwachte hoek :P
Ik ben veel omgegaan met informatici, dus vandaar :) Al ben ik nog lang niet zo ziek als die geesten :)
pi_86726091
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben veel omgegaan met informatici, dus vandaar :) Al ben ik nog lang niet zo ziek als die geesten :)
Dat laatste heb je compleet ontkracht met die eerder geplaatste opmerking :P
pi_86726277
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat laatste heb je compleet ontkracht met die eerder geplaatste opmerking :P
Trust me, ze zijn erger :Y
pi_86726456
bah moet ik weer hunters gaan slopen, iemand nog tips om ze te killen met weinig ammo?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_86726619
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef badboynova het volgende:
bah moet ik weer hunters gaan slopen, iemand nog tips om ze te killen met weinig ammo?
hunters?
pi_86726653
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat een Poit opmerking Morthy :o

quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Poit het volgende:
Hihi, ik heb een windje gelaten :@
Iewww... zolang het maar niet onder de douche is ;)

Net het einde van Slumdog Milionaire gekeken, blijft een prachtige film. Is inglorious bastards de moeite waard, die begint over een half uurtje.
pi_86726707
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef badboynova het volgende:
L4d: meer ammo oppakken
HL²: gebruik de gravity gun
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_86726728
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

hunters?
oeps verkeerd topic, dit moest in de 360 topic.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_86726859
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef GameBabe het volgende:

Iewww... zolang het maar niet onder de douche is ;)
nee
quote:
Net het einde van Slumdog Milionaire gekeken, blijft een prachtige film. Is inglorious bastards de moeite waard, die begint over een half uurtje.
ja
pi_86726925
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef Poit het volgende:

[..]

nee
[..]

ja
Je bent toch geen vieze dingen aan het doen dat je maar 1 hand hebt om te typen :o
pi_86727081
Lapo opent toch een nieuwe :D!? FL praktijken hier :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86727107
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je bent toch geen vieze dingen aan het doen dat je maar 1 hand hebt om te typen :o
Ik heb helemaal een quote doorbroken.. Dat doe je niet met 1 hand hoor :P
Maar ok, de gedachte dat jij jezelf 3 uur met een kapmes hebt bewerkt zorgt ervoor dat ik nogal opgewonden ben :9~
pi_86727182
Het begon gaaf en toen was het echt major WHAT THE FUCK
pi_86727236
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb helemaal een quote doorbroken.. Dat doe je niet met 1 hand hoor :P
Maar ok, de gedachte dat jij jezelf 3 uur met een kapmes hebt bewerkt zorgt ervoor dat ik nogal opgewonden ben :9~
Je snapt het niet, het was hypothetisch dat je een kapmes nodig had om bij me binnen te komen.

Ik heb net 3 uur aan units staan trekken en nu heb ik spierpijn en blaren en spinnen in mijn haar denk ik, dus zo maar even douchen :D
pi_86727295
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je snapt het niet, het was hypothetisch dat je een kapmes nodig had om bij me binnen te komen.

Ik heb net 3 uur aan units staan trekken
en nu heb ik spierpijn en blaren en spinnen in mijn haar denk ik, dus zo maar even douchen :D
:')
pi_86727320
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik heb net 3 uur aan units staan trekken en nu heb ik spierpijn en blaren en spinnen in mijn haar denk ik, dus zo maar even douchen :D
En nu doe je het er gewoon om :{w
pi_86727356
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef Poit het volgende:

[..]

:')
Je moet toch wat om ze een kopje kleiner te krijgen voor de winter ;)
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

En nu doe je het er gewoon om :{w
Inderdaad :Y
pi_86727417
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

In de winter zijn units vaak vanzelf al iets kleiner.
pi_86727423
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

woensdag 22 september 2010 @ 22:00:52 #37
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_86729919
Ik heb een kamer *O*.
Do androids dream of electric sheep?
pi_86730427
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef RitseB het volgende:
Ik heb een kamer *O*.
Congrats *O* ruim? duur? wanneer is de housewarming? zullen er aantrekkelijke vrouwelijke strippers zijn?
pi_86732692
Ik ga dit jaar ook eens kijken voor een huisje, weet dat ze hier in de buurt sowieso weer beginnen met nieuwbouw, dus daar zal vast wel iets tussen zitten :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_86732753
Castlevania demo stelt me niet teleur *O*
pi_86732821
De arcade game vond ik wel minder! Bedankt dat je het zegt, ik was het alweer vergeten :D
pi_86734099
Nightttttt bitches :D
  donderdag 23 september 2010 @ 00:30:24 #43
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86735917
Avond crew present! ^O^
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_86735945
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:30 schreef Fallen het volgende:
Avond crew present! ^O^
  donderdag 23 september 2010 @ 00:36:24 #45
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86736059
Ben jij niet verschrikkelijk aan het SOGgen vandaag? :D
pi_86736113
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:36 schreef Fallen het volgende:
Ben jij niet verschrikkelijk aan het SOGgen vandaag? :D
Ik ben nu aan de studie, maar heb van zaterdag tot vanmiddag ziek op bed gelegen dus mag ook wel een klein beetje inefficient zijn :)
  donderdag 23 september 2010 @ 00:47:36 #47
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86736259
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:39 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ben nu aan de studie, maar heb van zaterdag tot vanmiddag ziek op bed gelegen dus mag ook wel een klein beetje inefficient zijn :)
Zekers. Maar ga je nachtbaggeren of ben je echt aan het studeren?
pi_86736297
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:47 schreef Fallen het volgende:

[..]

Zekers. Maar ga je nachtbaggeren of ben je echt aan het studeren?
Ik ga even iets afmaken en dan lekker slapen :)

Morgen weer een dag hoor!
  donderdag 23 september 2010 @ 00:50:59 #49
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86736324
Uiteraard. Soms moet je er ook gewoon bewust voor kiezen om niks te doen... wel zo rustig.
Maar wel weer helemaal hersteld?

Slaap lekker voor straks! :* :z :W
pi_86736389
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:50 schreef Fallen het volgende:
Uiteraard. Soms moet je er ook gewoon bewust voor kiezen om niks te doen... wel zo rustig.
Maar wel weer helemaal hersteld?

Slaap lekker voor straks! :* :z :W
Het gaat al beter, begin weer energie te krijgen en ik kan weer fatsoenlijk slikken :) Alleen nog een stomme koortslip maar dat is eerder irritant dan echt een issue :@
  donderdag 23 september 2010 @ 01:00:15 #51
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86736476
Op tijd gaan slapen dus en morgen weer fris aan de studie! :P
pi_86736541
quote:
Op donderdag 23 september 2010 01:00 schreef Fallen het volgende:
Op tijd gaan slapen dus en morgen weer fris aan de studie! :P
Inderdaad, duik nu mijn bedje in :)
Slaap lekker
pi_86738075
Bah! Keelpijn, oorpijn, de nodige buikpijn. Ik blijf vandaag thuis!
pi_86738084
Goedemorgen :O

Hier alles best, kon alleen vanmorgen mijn bed zowat niet uitkomen tijd om een vakantie in te lassen.
pi_86738319
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bah! Keelpijn, oorpijn, de nodige buikpijn. Ik blijf vandaag thuis!
Jaja, net nadat je F1 2010 in huis hebt. Valt op! :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_86738334
Wel vervelend trouwens, wil gisteren een hele avond F1 2010 spelen, maar had na de eerste GP iets van... mwoah even een break, ik ga wel een aflevering Chuck kijken en daarna verder. Heb ik daarna 3,5 uur Chuck gekeken en F1 2010 niet meer aangeraakt :o

Die serie is echt veel te tof om af te zetten :(
pi_86738409
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jaja, net nadat je F1 2010 in huis hebt. Valt op! :D
Hmm zit misschien iets in, maar werd om half 7 wakker met de nodige buikpijn, en binnen 2 min zat ik op de wc. En op het station was ik ook al een euro kwijt om 2x naar de wc te gaan. Toen was het wel duidelijk :)
  donderdag 23 september 2010 @ 08:44:19 #58
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86738476
mogguh :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_86738604
quote:
Op donderdag 23 september 2010 01:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Inderdaad, duik nu mijn bedje in :)
Slaap lekker
Dat noem je op tijd :{w ik lag al om 22.30 te pitten
pi_86738819
Nou... gefeliciteerd daarmee dan maar? :P
pi_86738857
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Nou... gefeliciteerd daarmee dan maar? :P
Dank je :) ik ben er trots op :Y Niet iedereen doet het mij na.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:25:09 #62
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86739406
Ik sliep pas om 0:00 uur! Feyenoord gekeken ;(
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_86739659
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar had je die straf aan verdiend? :o
pi_86740199
Hmm, tijd om maar weer eens de UB in te duiken. Moet nog wat teksten lezen van P.C.Hooft en een zestal artikelen over design & evaluation. Moet ook nog presentatie afmaken voor morgen (al is die voor 95% klaar). Vanavond nog film kijken en recenseren voor morgen (jaja, dat is een vakonderdeel :D)
pi_86740232
Ik ben zoooo blij dat ik een beta studie heb gedaan als ik dat zo lees _O-
  donderdag 23 september 2010 @ 10:00:39 #66
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86740375
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waar had je die straf aan verdiend? :o
Tsja het blijft de mooiste club maar het is allemaal wel erg pijnlijk op dit moment ;(
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_86740559
Mogguh!
pi_86740564
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik een beta studie heb gedaan als ik dat zo lees _O-
want bij betastudies lees je nooit artikelen over het onderwerp waar je onderzoek naar gaat doen :{ oh wacht, dat deed ik wel toen ik nog een betastudie deed. En presentaties, verrek die moest ik toen ook al houden.
pi_86740691
Dat jij dat deed zegt niets over de betastudies zelf natuurlijk :P
pi_86740795
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Dat jij dat deed zegt niets over de betastudies zelf natuurlijk :P
:') nee, hier ga je je niet onderuit lullen. Het enige daadwerkelijk valide punt dat je had was dat je geen teksten van Hooft hoefde te lezen :D
pi_86741032
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

:') nee, hier ga je je niet onderuit lullen. Het enige daadwerkelijk valide punt dat je had was dat je geen teksten van Hooft hoefde te lezen :D
En geen zestal artikelen over design & evaluation en geen film kijken om te recenseren natuurlijk!
pi_86741158
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

En geen zestal artikelen over design & evaluation en geen film kijken om te recenseren natuurlijk!
:') ik zie dat je wat mieren hebt gevonden om te neuken :D
pi_86741222
dat leeswerk van Hooft is trouwens wel wat meer dan ik dacht :X :') ik denk niet dat ik de tijd heb om dat vak (letterkunde van de gouden eeuw) te gaan bijhouden want ik moet wekelijks zoveel lezen :D. Op zich niet erg om het te laten vallen, het is een extra vak :)
pi_86741636
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

:') ik zie dat je wat mieren hebt gevonden om te neuken :D
Op basis van wat Ross leest kan hij verder nadenken over hoe de studie in elkaar zit. Jij was aan het mierenneuken op zijn post, dus ik dacht laat ik de overige mieren dan maar wegneuken *O*
pi_86743650
WHADDUP BITCHES?!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:59:18 #76
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86743932
nuttin' mutsj... zjsust henging... :O
joe?
pi_86744046
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef Fallen het volgende:
nuttin' mutsj... zjsust henging... :O
joe?
AIM GOIN TU PLAI HALOLZ AN PWN SUM BIETCHIES!!!!!!!
pi_86744095
Youz gunna plai Gayloyawnz0rz? Booooooooooring :Z
pi_86744244
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat noem je op tijd :{w ik lag al om 22.30 te pitten
Ik ben een extreem nachtmens en ik heb vakantie, dan vind ik 1 uur echt wel vroeg. Normaal als ik om 7 uur op moet lig ik ook vaak om 1 of om 2 uur en eergister om 6.15 gaan slapen :@

Mijn rechterkeelamandel is nog steeds wat ontstoken, maar de rest begint wel draagbaar te worden geloof ik :)
pi_86744472
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was pas rond 1 uur thuis :( klote verkeer haha
pi_86745398
Zo, ik was van plan om gisteren even twee uurtjes te gaan slapen zodat ik daarna de hele nacht door kon werken, dus netjes om half 9 naar bed gegaan en de wekker op half 11 gezet. Die uiteraard gesnoozed en toen werd ik om 10 uur 's ochtends wakker :') En dan nog even relaxt blijven liggen natuurlijk :') Nee, het nachtje doorwerken is dus niet gelukt... Maar het voordeel is wel dat ik vannacht zonder middagdutje de hele nacht door kan werken!

En ik heb mn avondeten van gisteren gemist omdat ik dat na het wakker worden wilde gaan eten :')
pi_86745480
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:41 schreef koei het volgende:
Zo, ik was van plan om gisteren even twee uurtjes te gaan slapen zodat ik daarna de hele nacht door kon werken, dus netjes om half 9 naar bed gegaan en de wekker op half 11 gezet. Die uiteraard gesnoozed en toen werd ik om 10 uur 's ochtends wakker :') En dan nog even relaxt blijven liggen natuurlijk :') Nee, het nachtje doorwerken is dus niet gelukt... Maar het voordeel is wel dat ik vannacht zonder middagdutje de hele nacht door kan werken!

En ik heb mn avondeten van gisteren gemist omdat ik dat na het wakker worden wilde gaan eten :')
Komt me zo bekend voor :) Maar dan had je je slaap nodig en ben je nu lekker uitgerust!

Ik ben nu wel braaf bezig, jij ook?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:46:45 #83
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86745544
Ikke wel, maar ik ben dan nog op mijn werk :')

Echt alles gaat mis op dit moment
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_86745577
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Komt me zo bekend voor :) Maar dan had je je slaap nodig en ben je nu lekker uitgerust!

Ik ben nu wel braaf bezig, jij ook?
Nee, nog niet :@ Ik ben nog even aan het bijlezen wat ik gemist heb en aan het bedenken wat ik ga eten.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:48:50 #85
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86745626
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, nog niet :@ Ik ben nog even aan het bijlezen wat ik gemist heb en aan het bedenken wat ik ga eten.
SOG-koningin _O_
pi_86745854
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Fallen het volgende:

[..]

SOG-koningin _O_
Stiekem ben ik ook weer aan het soggen, net een ps3 debug kit besteld, uitgezocht welke kruiden je in huis kan laten groeien en allemaal andere nuttige dingetjes die nu totaal niet van belang zijn. Nu thee halen, mijn timer op 1 uur zetten en kijken hoeveel dingen ik in 1 uur van mijn lijstje kan krijgen (met uitdaging kan ik het beter...)
  donderdag 23 september 2010 @ 13:08:17 #87
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86746269
ja, hmmz...keuzes maken, er kan natuurlijk maar 1 SOG-koningin zijn in mijn domein... :P
pi_86746338
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Fallen het volgende:
ja, hmmz...keuzes maken, er kan natuurlijk maar 1 SOG-koningin zijn in mijn domein... :P
Je kan beter een prijs uitreiken aan diegene die het meest doet aan de scriptie vandaag ;) Dan zijn we allemaal blij...

Nu echt op de timer drukken en aan de slag met de luie kont :@
  donderdag 23 september 2010 @ 13:27:48 #89
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86746937
Oeh. Nieuwe Soundgarden _O_

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_86747095
Real life lemmings :D
pi_86747629
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Real life lemmings :D
Een beetje jammer dat ze verder weinig lemming-achtigs doen. Naar beneden springen met parachute ofzo, of een trappetje bouwen...
pi_86749008
Ik heb een uur aan mijn afstuderen gewerkt *O*
pi_86749103
Ik ga nu twee uur studeren *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 14:29:34 #94
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86749151
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb een uur aan mijn afstuderen gewerkt *O*
Dan maximaal 15 minuten pauze... o|O
Dus gebruik je komende 11 minuten verstandig! >:)
pi_86749176
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:29 schreef Fallen het volgende:

[..]

Dan maximaal 15 minuten pauze... o|O
Dus gebruik je komende 11 minuten verstandig! >:)
Ik ga nu soep koken en dan nog een uurtje doen papa tain!
  donderdag 23 september 2010 @ 14:31:58 #96
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86749236
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:

[..]

:o :?
pi_86749245
quote:

[..]

Ik ga nu soep koken en dan nog een uurtje doen papa tainFallen..!
Wij broers lijken op elkaar maar er is een grens Babe..
pi_86749799
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:31 schreef Fallen het volgende:

[..]

:o :?
Zo ik ben nog niet echt scherp zeg :@

Hakt er fysiek en mentaal stiekem toch wel in zo'n griepje... heb ook spierpijn op bizarre plaatsen van in de tuin werken gister :@
pi_86753437
Hoera, verlenging geldigheid van mn resultaten gaat zonder problemen lukken :D Schijnt meer een formaliteit te zijn dus moet mn papieren in een het postvakje van de academic director gooien en dan komt alles goed!

Wel erg handig dat online overigens nergens te vinden is wie die academic director precies is. Ik ben drie keer doorverwezen naar een ander persoon omdat 'hij het wel zal zijn', dus ook onderling was het niet bekend. Wat dat betreft is mijn afstudeerrichting heel handig ingericht. Erg klein, maar wel met alle taken heel goed verdeeld :D
pi_86753759
Zo, weer hard gestudeerd vandaag *O* nu even lekker film kijken :Y (en ok, die vervolgens nog reviewen, maar blaat, dat kost niet zoveel tijd)
pi_86757013
Hoofdpijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_86757062
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
Hoofdpijn.
jetlag of ongesteld?
pi_86757139
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:52 schreef GameBabe het volgende:

[..]

jetlag of ongesteld?
Het tweede is wat lastig dus ik ga voor optie 1. Maar eerder cultuurshock. Heb ik nou elke keer als ik uit Japan kom. Het is hier gewoon hectischer. Boodschappen vandaag gedaan en de mensen vliegen weer om je heen als een zooi vliegen op XTC.
pi_86758420
WHHHHOOOOOOHOOOOO mijn simulatie heeft gerund voor een jaar in een paar minuten met een heleboel prints, het is dus retesnel! Nu nog even zorgen dat er leesbare resultaten uitkomen en die resultaten valideren :) Als ik dat heb gedaan dan ben ik best al een beetje trots op mezelf :D

quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het tweede is wat lastig dus ik ga voor optie 1. Maar eerder cultuurshock. Heb ik nou elke keer als ik uit Japan kom. Het is hier gewoon hectischer. Boodschappen vandaag gedaan en de mensen vliegen weer om je heen als een zooi vliegen op XTC.
Moet je eens fietsen in utrecht in de buurt van het station in de spits ;) Maar ik snap je punt wel denk ik, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel van die buien heb dat ik zo'n vliegje ben...
pi_86759094
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik geniet altijd weer als ik zondagochtend om een uur of 8 richting station loop om te gaan werken. De totale verlatenheid van de straten, heerlijk.
pi_86759450
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik geniet altijd weer als ik zondagochtend om een uur of 8 richting station loop om te gaan werken. De totale verlatenheid van de straten, heerlijk.
Yup. Ik ben geen stadsmens, normaal gesproken. Maar Tokio is de uitzondering. Het is daar zo anders, zo, ja, dit klinkt raar, rustig. In Nederland krijg ik na zo'n reis meteen koppijn. Door de drukte hier. Vage zooi, dat wel :)
pi_86759751
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Yup. Ik ben geen stadsmens, normaal gesproken. Maar Tokio is de uitzondering. Het is daar zo anders, zo, ja, dit klinkt raar, rustig. In Nederland krijg ik na zo'n reis meteen koppijn. Door de drukte hier. Vage zooi, dat wel :)
Rustig is niet de term die ik zou gebruiken, want het is daar gruwelijk bevolkt. Kalm is misschien een betere term? Ordelijk?

Ik ben zelf er ook ooit geweest. Mooie stad :Y
pi_86759892
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Rustig is niet de term die ik zou gebruiken, want het is daar gruwelijk bevolkt. Kalm is misschien een betere term? Ordelijk?

Ik ben zelf er ook ooit geweest. Mooie stad :Y
Ze zijn stil, geen ringtonen in het OV, geen stress, want alles rijdt op tijd. Nah, rustig dekt het wel. Je steekt over, met 100 man tegenover je en je wordt niet geraakt. Het kan gewoon O+

Je maakt daar met gemak een gesprek, hier krijg je een boze blik dat ze met rust willen worden gelaten. Vriendelijke mensen. Hier voel ik me een vreemde in eigen land.

Komende maandag ga ik in ieder geval weer terug in de schoolbanken, we gaan er eens wat serieuzer mee bezig :)
pi_86760149
Net zo'n stoom gedoe gedaan, bah bah!!!
pi_86760571
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze zijn stil, geen ringtonen in het OV, geen stress, want alles rijdt op tijd. Nah, rustig dekt het wel. Je steekt over, met 100 man tegenover je en je wordt niet geraakt. Het kan gewoon O+

Je maakt daar met gemak een gesprek, hier krijg je een boze blik dat ze met rust willen worden gelaten. Vriendelijke mensen. Hier voel ik me een vreemde in eigen land.

Komende maandag ga ik in ieder geval weer terug in de schoolbanken, we gaan er eens wat serieuzer mee bezig :)
Ik verlang weer terug naar de tijd dat mijn moeder bij ProRail werkte, kon toen gratis 1e klas met de trein in NL. De rust O+

En hier zijn mensen niet boos, ik denk dat als je het probeert je met veel mensen best een gesprek kan aanknopen in het OV. Mensen zijn het gewoon niet gewend. We zijn een enorm individualistische maatschappij geworden, dus dan is gezelligheid bijna eng. Alleen bejaarden hebben daar echt lak aan :D
pi_86760620
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik verlang weer terug naar de tijd dat mijn moeder bij ProRail werkte, kon toen gratis 1e klas met de trein in NL. De rust O+

En hier zijn mensen niet boos, ik denk dat als je het probeert je met veel mensen best een gesprek kan aanknopen in het OV. Mensen zijn het gewoon niet gewend. We zijn een enorm individualistische maatschappij geworden, dus dan is gezelligheid bijna eng. Alleen bejaarden hebben daar echt lak aan :D
Oh, ik ben bejaard hoor ik net :')
pi_86760768
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh, ik ben bejaard hoor ik net :')
Klopt :Y

Maar serieus, het is opvallend. Als ik aan het werk ben en een passagier knoopt een praatje aan (foei, dat mag helemaal niet :') ), dan is het in 95/100 gevallen iemand die 60+ is. Als in de trein zit is het zelfs altijd iemand die al zo'n beetje gepensioeneerd is op 1 uitzondering na. (was dan wel gelijk een leuke jongedame, maar toch)
pi_86761279
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net zo'n stoom gedoe gedaan, bah bah!!!
Nick is een stoom snuiver, en dat is nog erger dan coke :+
pi_86761347
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nick is een stoom snuiver, en dat is nog erger dan coke :+
Echt kut spul
pi_86761559
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Echt kut spul
Was het maar kut, dan was het nog wat.

Ik hop maar eens vrolijk naar mijn bed om te gaan game :P
pi_86762166
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef badboynova het volgende:

[..]

Was het maar kut, dan was het nog wat.

Ik hop maar eens vrolijk naar mijn bed om te gaan game :P
Ik game altijd op bed :)
pi_86762533
In voor het slotje!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_86762649
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
In voor het slotje!
Flodder hunter
pi_86762718
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Flodder hunter
Dat ben ik. Probeer hem al een jaar te pakken te krijgen maar hij is een gluiperige gast
pi_86762807
ff pauper goedkoop autoverzekeringkje afgesloten.

Mag allemaal nix kosten
pi_86762987
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Klopt :Y

Maar serieus, het is opvallend. Als ik aan het werk ben en een passagier knoopt een praatje aan (foei, dat mag helemaal niet :') ), dan is het in 95/100 gevallen iemand die 60+ is. Als in de trein zit is het zelfs altijd iemand die al zo'n beetje gepensioeneerd is op 1 uitzondering na. (was dan wel gelijk een leuke jongedame, maar toch)
Ik ken mijn halve coupe in de trein van leiden naar utrecht als ik eerlijk ben, met de meeste mensen maak ik regelmatig een kort praatje om daarna wat nuttigs te gaan doen. En hier op station de vink is het 1 groot goedemorgenfeestje :)

Maar ja ik ben ook zo'n meisje dat de buschauffeur groet, bedankt zeg als ik uitstap en gezondheid zeg tegen mensen in de metro in amsterdam, die vervolgens van verbazing achterover slaan. Een beter milieu begint bij jezelf zeg ik altijd maar :D
pi_86763126
pi_86763316
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Prijswinnaars_Room_299.aspx?id=122

Waneer gaat fok! naar Room 299
http://games.fok.nl/siten(...)om-299-van-sony.html

Of in de sticky in GAM.
pi_86763526
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ken mijn halve coupe in de trein van leiden naar utrecht als ik eerlijk ben, met de meeste mensen maak ik regelmatig een kort praatje om daarna wat nuttigs te gaan doen. En hier op station de vink is het 1 groot goedemorgenfeestje :)

Maar ja ik ben ook zo'n meisje dat de buschauffeur groet, bedankt zeg als ik uitstap en gezondheid zeg tegen mensen in de metro in amsterdam, die vervolgens van verbazing achterover slaan. Een beter milieu begint bij jezelf zeg ik altijd maar :D
Ik val ook in die laatste categorie, en ik kan je verzekeren wat betreft het groeten van de buschaffeur valt grofweg 85% van mijn niet-studenten-passagiers en 65% van mijn wel-studenten-passagiers in die categorie ;) (de rest kan ik niet controleren :P ) Maar dat is niet te vergelijken met een praatje aanknopen met een wildvreemde, dat zie ik gewoon nooit.
pi_86763633
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Of in de sticky in GAM.
Geef nebo is een schop onder de kont... "ik en pheno", dat vind ik echt zo'n typisch gevalletje van shit comes first ;)

quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik val ook in die laatste categorie, en ik kan je verzekeren wat betreft het groeten van de buschaffeur valt grofweg 85% van mijn niet-studenten-passagiers en 65% van mijn wel-studenten-passagiers in die categorie ;) (de rest kan ik niet controleren :P ) Maar dat is niet te vergelijken met een praatje aanknopen met een wildvreemde, dat zie ik gewoon nooit.
Dat doe ik dus ook regelmatig, paar maanden geleden op die manier nog met een jongen met nagellak, oogpotlood en een legerbroek zitten praten :o Ook weleens een meneer gehad die vertelde hoe zijn vrouw hem mishandelde enzo... misschien heb ik gewoon "praat tegen mij" op mijn voorhoofd staan, haha
pi_86763711
quote:

[..]

Of in de sticky in GAM.
^O^
pi_86764043
serieus, ik wil Piranha zien :') niveau DoA, gruwelijk slecht, maar veel vrouwelijk schoon :9~
pi_86764129
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Morthill het volgende:
serieus, ik wil Piranha zien :') niveau DoA, gruwelijk slecht, maar veel vrouwelijk schoon :9~
Niet te vergeten de zeer indrukwekkende special effects _O_
pi_86764171
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef Nebo het volgende:

[..]

Niet te vergeten de zeer indrukwekkende special effects _O_
Hij draait in 3D :D
pi_86765788
quote:

[..]

Of in de sticky in GAM.
Ik heb meegedaan :@
pi_86765980
Wtf! Het gaat hier hard te keer met onweer :(
pi_86766038
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Het gaat hier hard te keer met onweer :(
Hier viel het wel mee. is alweer ffies over..

Castlevania nog geprobeerd trouwens??
pi_86766051
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb meegedaan :@
Daar is het voor, zodat mensen mee kunnen doen :P Ik ben zelf niet aanwezig, ik heb even behoefte aan een weekendje of vier thuis. De laatste maand genoeg weggeweest van huis.
pi_86766085
Zie nu een trailer van oh oh cherso, zit er een enorm vet Dubstep nummer onder :D
pi_86766096
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar is het voor, zodat mensen mee kunnen doen :P Ik ben zelf niet aanwezig, ik heb even behoefte aan een weekendje of vier thuis. De laatste maand genoeg weggeweest van huis.
-O-
pi_86766156
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mag ik mee *O* O nee ik kan niet 3D kijken :(
pi_86766297
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Hier viel het wel mee. is alweer ffies over..

Castlevania nog geprobeerd trouwens??
Nee nog niet gedaan, zag hem niet staan @ live. Nee hier gaat het nu echt hard te keer :/. Slaat echt nergens meer op :/.
Ik zit in het zuiden he :)
pi_86766409
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee nog niet gedaan, zag hem niet staan @ live. Nee hier gaat het nu echt hard te keer :/. Slaat echt nergens meer op :/.
Weet niet of hij op Live staat.. Heb hem via PSN+
Randstad hier :) Maar het is hier al zeker een uur stil, langer denk.
pi_86766616
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Het schuift omhoog richting het noordnoordoosten, dus van brabant naar groningen, hier in de randstand hebben we het wel weer gehad geloof ik :)
pi_86766916
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Poit het volgende:

[..]

-O-
He, ik ben ook nog getrouwd hoor, ik kan niet altijd weg :P
pi_86766996
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

He, ik ben ook nog getrouwd hoor, ik kan niet altijd weg :P
Maar het staat er ;( *snif*
Ik stuur GameBabe wel naar je vrouw toe, die ziet toch geen 3D (en ik zal de kok vragen of hij filmt :P )
pi_86767167
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar het staat er ;( *snif*
Ik stuur GameBabe wel naar je vrouw toe, die ziet toch geen 3D (en ik zal de kok vragen of hij filmt :P )
Filmen :N die jongen kan beter eten maken. Mensen moeten doen waar ze goed in zijn :o
pi_86767248
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Filmen :N die jongen kan beter eten maken. Mensen moeten doen waar ze goed in zijn :o
Hij filmt z'n zusje anders ook prima :{w
pi_86767285
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Poit het volgende:

[..]

Weet niet of hij op Live staat.. Heb hem via PSN+
Randstad hier :) Maar het is hier al zeker een uur stil, langer denk.
Nu is het over idd :). Ging abnormaal hard :)
pi_86767344
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Poit het volgende:

[..]

Hij filmt z'n zusje anders ook prima :{w
Maar de toetjes die hij van haar maakt zijn beter ;)
pi_86768123
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar de toetjes die hij van haar maakt zijn beter ;)
Met haar maakt.. Klein verschil ;)
pi_86768274
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Met haar maakt.. Klein verschil ;)
Van haar is makkelijker, alleen maar slagroom en aardbeien nodig heb ik geleerd :D

Edit: Damn nu heb ik trek ik aardbeien met slagroom en beiden niet in huis :(
pi_86768337
Oh oh Cherso :D
pi_86768460
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Van haar is makkelijker, alleen maar slagroom en aardbeien nodig heb ik geleerd :D

Edit: Damn nu heb ik trek ik aardbeien met slagroom en beiden niet in huis :(
Ik heb zo lekker wel De Kok in huis :6
En aardbeien met slagroom eet ik van z'n zusje, neem geen hapje van haar.. Zonde :D
pi_86768732
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb zo lekker wel De Kok in huis :6
En aardbeien met slagroom eet ik van z'n zusje, neem geen hapje van haar.. Zonde :D
Ja maar... en ik dan? Niet verwacht dat ik mijn vriendje ooit nog met jou moest delen, haha :)

Hou hem maar even bezig, kan ik lekker verder werken aan mijn scriptie ;) Heb echt een te briljante simulatieviewer bedacht... nu alleen nog dat ding programmeren :')
pi_86768896
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja maar... en ik dan? Niet verwacht dat ik mijn vriendje ooit nog met jou moest delen, haha :)

Hou hem maar even bezig, kan ik lekker verder werken aan mijn scriptie ;) Heb echt een te briljante simulatieviewer bedacht... nu alleen nog dat ding programmeren :')
Hij loopt net binnen, gelijk move in z'n klauwen geduwd, geen last meer van die jongen ;)
pi_86769004
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Hij loopt net binnen, gelijk move in z'n klauwen geduwd, geen last meer van die jongen ;)
^O^ Je hebt hem toch wel eerst een dikke knuffel gegeven van mij?
pi_86769435
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:07 schreef GameBabe het volgende:

[..]

^O^ Je hebt hem toch wel eerst een dikke knuffel gegeven van mij?
Heb hem zeker een dikke knuffel gegeven maar niet voor jou :{w
pi_86769444
Oh Oh Cherso was weer tof _O-
pi_86770404
quote:

[..]

:o
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86770495
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Oh Oh Cherso was weer tof _O-
:D
pi_86770576
Ik vind het heerlijk om vrouwen te versieren en doen :')
pi_86770610
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Tain het volgende:

[..]

Sorry, haal jullie altijd door elkaar :@ Het wordt tijd voor een meet waar jullie zijn denk ik om dat op te lossen :o

Zou koeitje aan haar scriptie aan het werken zijn, of zou ze iets heel soggigs aan het doen zijn?
pi_86770714
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Nebo het volgende:
Ik vind het heerlijk om vrouwen te versieren en doen :')
Versieren is ook leuk :Y

Dat het nou kansloos klinkt uit de mond van zo'n stuiterballetje, maakt het spelletje niet minder leuk ;)
pi_86771028
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Versieren is ook leuk :Y

Dat het nou kansloos klinkt uit de mond van zo'n stuiterballetje, maakt het spelletje niet minder leuk ;)
Jokertje wordt echt de nieuwe held :D
pi_86771042
"Zodra ik niet meer kan praten en klinkers moet gaan kopen, heb ik teveel gezopen"

Vooruit, het programma is nog best komisch ook :')
pi_86771043
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Sorry, haal jullie altijd door elkaar :@ Het wordt tijd voor een meet waar jullie zijn denk ik om dat op te lossen :o

Zou koeitje aan haar scriptie aan het werken zijn, of zou ze iets heel soggigs aan het doen zijn?
Wat denk je zelf? :') Ik ben overigens door de secretaresse van mn afstudeerbegeleider gebeld dat mn afspraak morgen niet door kan gaan (enkel op een andere tijd maar dan kan ik niet) dus ik heb weer een kleine week extra tijd :')
pi_86771143
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef Nebo het volgende:
"Zodra ik niet meer kan praten en klinkers moet gaan kopen, heb ik teveel gezopen"

Vooruit, het programma is nog best komisch ook :')
Hagenezen hebben wel humor! Het is alleen heel erg droog en vol zelfspot.
pi_86771150
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef koei het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :') Ik ben overigens door de secretaresse van mn afstudeerbegeleider gebeld dat mn afspraak morgen niet door kan gaan (enkel op een andere tijd maar dan kan ik niet) dus ik heb weer een kleine week extra tijd :')
Hup aan het werk! Zorg nou dat het voor het weekend af is, dan ben je er maar vanaf!
pi_86771230
Ik heb juist veel tijd dit weekend (afgezien van weer een verjaardag) dus dat is alleen maar mooi!
pi_86771281
Facebook ligt plat :o :o :o
pi_86771311
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef koei het volgende:
Facebook ligt plat :o :o :o
Alles kan kapot ;)
pi_86771327
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Ik heb juist veel tijd dit weekend (afgezien van weer een verjaardag) dus dat is alleen maar mooi!
Maar je gaat niks doen natuurlijk :D
pi_86771386
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee, want het is natuurlijk weekend :')
pi_86771469
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Weet je hoe schoon je huis is na zo'n weekend ;)

Ik vond al de hele maand dat ze leuke films hadden rond 12 uur op film1 etc, blijkt dat ze 2 vd 3 porno's geschrapt hebben *O* Goede ontwikkeling!
pi_86771495
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:53 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, want het is natuurlijk weekend :')
Los van dat :') ik herinner me dat je 2,5 jaar terug geen ER wilde worden omdat je 2 jaar terug afgestudeerd zou zijn :D

Tevens

pi_86771588
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Los van dat :') ik herinner me dat je 2,5 jaar terug geen ER wilde worden omdat je 2 jaar terug afgestudeerd zou zijn :D

Tevens

Volgens mij mag jij over studievoortgang ook niet meepraten :P

Maar je hebt wel gelijk :')
pi_86771642
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij mag jij over studievoortgang ook niet meepraten :P

Maar je hebt wel gelijk :')
Hoezo niet? Ik wek tenminste geen loze verwachtingen, ik weet gewoon dat ik geen voortgang heb :P
pi_86771646
Ach, na het weekend ga ik ook weer de schoolbanken in, maar dan deeltijd :P
pi_86771667
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Weet je hoe schoon je huis is na zo'n weekend ;)

Ik vond al de hele maand dat ze leuke films hadden rond 12 uur op film1 etc, blijkt dat ze 2 vd 3 porno's geschrapt hebben *O* Goede ontwikkeling!
:N
pi_86771780
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:00 schreef Poit het volgende:

[..]

:N
Ik heb liever dat er goede films komen op mijn favo filmkijktijd dan porno, mocht ik daar op een dag toch behoefte aan krijgen dan download ik wel iets ofzo.

En seks moet je hebben niet kijken :*
pi_86771909
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik heb liever dat er goede films komen op mijn favo filmkijktijd dan porno, mocht ik daar op een dag toch behoefte aan krijgen dan download ik wel iets ofzo.

En seks moet je hebben niet kijken :*
Combineer het nou eens!
pi_86772014
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Combineer het nou eens!
Regel jij een chick, dan kom ik kijken :o
pi_86772124
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat vind ik nou weer lullig van je Gamebabe! Het moet wel een beetje haalbaar zijn natuurlijk...
pi_86772234
Sowieso, ik dacht dat het om neuken ging, niet regelen :{ voor regelen moet je gewoon de meest foute kroeg van je stad inlopen een half uurtje voor sluitingstijd
pi_86772235
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef koei het volgende:

[..]

Dat vind ik nou weer lullig van je Gamebabe! Het moet wel een beetje haalbaar zijn natuurlijk...
Die is gemeen.. :{w
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Wilde koei vragen maar LAAT MAAR..
pi_86772294
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Morthill het volgende:
Sowieso, ik dacht dat het om neuken ging, niet regelen :{ voor regelen moet je gewoon de meest foute kroeg van je stad inlopen een half uurtje voor sluitingstijd
Om vervolgens jou stijf van de GHB in een leren string op het podium te zien trippen? Nee dankje :P
pi_86772328
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef koei het volgende:

[..]

Hier kan ik wel wat foute opmerkingen over plaatsen :6 Maar laten we het gezellig houden :)
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:17 schreef Poit het volgende:

[..]

Om vervolgens jou stijf van de GHB in een leren string op het podium te zien trippen? Nee dankje :P
Stijf hihihi
pi_86772560
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:18 schreef GameBabe het volgende:

Stijf hihihi
pi_86774050
Gaat het nu weer over sex hier :D
pi_86774190
Kennen jullie google translate al? Dat is echt geweldig, daar typ je een woord in en dat wordt vertaald, maar je kunt het originele woord en het vertaalde woord ook uit laten spreken. Ik heb net de Engelse versie laten struikelen over Scheveningse Beschuitjes :')
pi_86774277
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat het nu weer over sex hier :D
Wat wil je anders als Poit, Koei en ik hier tegelijk zijn ;)

Maar nu werk ik weer braaf aan mijn scriptie en vermaakt Poit zich met mijn vriendje en speelt Koei met google ;)

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef koei het volgende:
Kennen jullie google translate al? Dat is echt geweldig, daar typ je een woord in en dat wordt vertaald, maar je kunt het originele woord en het vertaalde woord ook uit laten spreken. Ik heb net de Engelse versie laten struikelen over Scheveningse Beschuitjes :')
Ik vind dat hij koei best schattig zegt in het Engels O+
pi_86774337
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef koei het volgende:
En neuken in de keuken blijft het grappigst natuurlijk!
pi_86774386
Dat wordt nuken in de kjuken. Scheveningse beschuitjes klinkt toch leuker :X
pi_86774457
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:15 schreef koei het volgende:
Dat wordt nuken in de kjuken. Scheveningse beschuitjes klinkt toch leuker :X
Maar waarom voorzie je me nou van nieuw sog materiaal o|O
pi_86774481
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar waarom voorzie je me nou van nieuw sog materiaal o|O
Gedeeld soggen is half soggen O+
pi_86774658
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:18 schreef koei het volgende:

[..]

Gedeeld soggen is half soggen O+
O ja :) ik ben even lekker aan het photosoepen voor mijn tool, dat is nog wel te doen aan het eind van de dag :D

Maar als dat af is duik ik lekker mijn bed in en ben ik best een beetje trots op mijzelf!
pi_86774743
Ik ben mn interviews van de gamescom maar eens aan het uittypen. Dat is ook echt kutwerk. Ik ben erg blij dat ik het kort heb gehouden :D
pi_86775109
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef koei het volgende:
Ik ben mn interviews van de gamescom maar eens aan het uittypen. Dat is ook echt kutwerk. Ik ben erg blij dat ik het kort heb gehouden :D
Dat is mijn reden dat ik niet mee ga naar dat soort dingen, daar heb ik echt geen tijd voor op het moment.

Je gelooft het nooit, maar ik geniet op dit moment even van mijn studie :@
pi_86775120
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat is mijn reden dat ik niet mee ga naar dat soort dingen, daar heb ik echt geen tijd voor op het moment.

Je gelooft het nooit, maar ik geniet op dit moment even van mijn studie :@
Genieten van je studie :o Volgens mij heb ik dat echt nooit gedaan :')
pi_86775137
Wie wel :D
pi_86775842
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wie wel :D
De Hoofdpiet!
pi_86775878
Zo interview 1 is af!

Ik weet nu wel weer waarom ik nooit interviews wilde doen. Wat een kutwerk is dat :')
pi_86775897
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef koei het volgende:

[..]

Ik hou gewoon van dingen maken, knutselpiet dus!
pi_86776153
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 01:20 schreef koei het volgende:
Zo interview 1 is af!

Ik weet nu wel weer waarom ik nooit interviews wilde doen. Wat een kutwerk is dat :')
Wie heb je allemaal geinterviewd?
pi_86776477
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wie heb je allemaal geinterviewd?
Iemand van Brink en iemand van Spec Ops. Maar twee dus gelukkig!
pi_86776502
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 02:03 schreef koei het volgende:

[..]

Iemand van Brink en iemand van Spec Ops. Maar twee dus gelukkig!
Had die van Brink nog wat boeiends te zeggen?
En Spec Ops is nu met al dat zand toch?
pi_86776518
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 02:06 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Had die van Brink nog wat boeiends te zeggen?
Dat lees je nog wel! :P Maar nee, niets verrassends ofzo. Hij had ook duidelijk niet zoveel zin in een interview :D

Die van Spec. Ops. was wel een leuk interview, maar ook hier geen spetterende onthullingen helaas. Spec Ops is idd van het zand.
pi_86776594
Tof, kan ik weer met een gerust hart slapen!

:W arrivederci en oant moarn!
pi_86776607
Trusten! :W
pi_86776822
Zo klaar met fotosoepen, kinderbedtijd :O
pi_86777294
Hoofdpijn is voor nu even weg.
pi_86777388
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 05:13 schreef Pheno het volgende:
Hoofdpijn is voor nu even weg.
^O^
pi_86777551
Komt vanzelf wel weer. Vandaag maar eens wat werken. En een special en een review in elkaar boksen.
pi_86777842
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:17:41 #211
258885 Solique
I Kill You !
pi_86778015
Goedemorgen :W

Heb wat gemist gisteravond aan de volle pagina's te lezen. :P
pi_86778146
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef koei het volgende:

[..]

Ik doe dat steeds meer :') ik vind het oprecht interessant om te leren over de NL'se geschiedenis en de literatuur van die tijd, de schrijvers, hun leven etc. Dat vond ik zes jaar terug nog geen hol aan :X Ik word oud?
pi_86778156
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik doe dat steeds meer :') ik vind het oprecht interessant om te leren over de NL'se geschiedenis en de literatuur van die tijd, de schrijvers, hun leven etc. Dat vond ik zes jaar terug nog geen hol aan :X Ik word oud?
Dat is wel te hopen voor je.
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:30:47 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86778176
Mijn gsm kan smsjes voorlezen, maar dat is uiteraard ook een engelse applicatie en dus versta je er geen hol van :P Wel humor
pi_86778236
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is wel te hopen voor je.
Agh, anders laat ik de studie NL's gewoon vallen :D Ik denk inmiddels niet dat het nog heel realistisch is om te verwachten dat ik volgend jaar mijn bachelor NL's afrond als ik ook nog dit jaar mijn bachelor CIW en volgend jaar een master CIW wil afronden. Dat was een paar jaar terug vast haalbaar, toen ik niet hoefde te werken. Nu ben ik gewoon minstens een en deze week weer drie volle dagen kwijt aan werken. Ik heb vrijwel geen tijd meer over.

Maar goed, kan NL's altijd nog afronden via de Open Universiteit of zo.
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:58:45 #216
187674 Sigmund666
pi_86778543
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:04:11 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86778623
pi_86778646
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Agh, anders laat ik de studie NL's gewoon vallen :D Ik denk inmiddels niet dat het nog heel realistisch is om te verwachten dat ik volgend jaar mijn bachelor NL's afrond als ik ook nog dit jaar mijn bachelor CIW en volgend jaar een master CIW wil afronden. Dat was een paar jaar terug vast haalbaar, toen ik niet hoefde te werken. Nu ben ik gewoon minstens een en deze week weer drie volle dagen kwijt aan werken. Ik heb vrijwel geen tijd meer over.

Maar goed, kan NL's altijd nog afronden via de Open Universiteit of zo.
Dat kan altijd. Ik heb ook weer zin om in de schoolbanken te gaan na al die jaren, dus vanaf maandag zit ik daar in deeltijd. Ik heb echt geen seconde spijt van mijn parttime dag, het bevalt me wel prima en ik heb nog zat vrije dagen over :)
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:08:04 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86778696
Ik heb liever een fulltime baan waar ik cursussen naast doe. Een studie er pasrt time naast doen heb ik echt geen zin meer in eigenlijk. Cursussen vind ik ideaal omdat dit binnen een tijdsbestek van enkele weken afgerond kan zijn en je een duidelijk doel en eindpunt in zicht hebt. Plus dat je weet dat alles wat je leert ook nuttig is aangezien je zelf de lesstof bepaald bij het kiezen van een cursus.
pi_86778746
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb liever een fulltime baan waar ik cursussen naast doe. Een studie er pasrt time naast doen heb ik echt geen zin meer in eigenlijk. Cursussen vind ik ideaal omdat dit binnen een tijdsbestek van enkele weken afgerond kan zijn en je een duidelijk doel en eindpunt in zicht hebt. Plus dat je weet dat alles wat je leert ook nuttig is aangezien je zelf de lesstof bepaald bij het kiezen van een cursus.
Ik heb een dagje 'vrij' daarin kan ik doen wat ik wil. En ik heb zin om weer eens wat te leren, niet werkgerelateerd.
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:13:45 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86778820
Dat kan natuurlijk :)
pi_86778898
Na zo veel jaar zonder schoolbank, ja, vreemd genoeg gaat het dan weer kriebelen.
pi_86778999
Wat gaje eigenlijk studeren Pheno?
pi_86779107
Japans. Omdat het kan.
pi_86779178
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:29 schreef Pheno het volgende:
Japans. Omdat het kan.
私は驚いていないよ!
pi_86779217
Ja, ik denk dat ik er ook een tekencursus naast moet doen :')
pi_86779244
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik denk dat ik er ook een tekencursus naast moet doen :')
pi_86779305
Gelukkig heb ik een ipad, dan zet ik die gewoon op Japans. Dat zal ze leren!
pi_86779352
Verkouden, hoestend en aan de race zit ik lekker in de bieb, om zo een toets te maken in een voor mij vreemde werkgroep en ik beheers de stof totaal niet. Ja Pheno, het is een geweldig leventje _O_
pi_86779388
Het gras is altijd groener...
pi_86779396
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:41 schreef Pheno het volgende:
Het gras is altijd groener...
in Gran Turismo dan in Forza
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:42:27 #232
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86779417
Behoorlijk chemisch groen ja :D
pi_86779983
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:41 schreef Nebo het volgende:

[..]

in Gran Turismo dan in Forza
_O-
pi_86780729
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:39 schreef Nebo het volgende:
Verkouden, hoestend en aan de race zit ik lekker in de bieb, om zo een toets te maken in een voor mij vreemde werkgroep en ik beheers de stof totaal niet. Ja Pheno, het is een geweldig leventje _O_
Tof dat je in de bieb Forza kan spelen, Nebo :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86781409
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Tain het volgende:

[..]

Tof dat je in de bieb Forza kan spelen, Nebo :)
pi_86781660
thunderbolts of lightning, very very frightning indeed!
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:05:29 #237
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86781811
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:00 schreef SpankmasterC het volgende:
thunderbolts of and lightning, very very frightning indeed!
Galileo?
pi_86781878
Goedemorgen dames en heren,

De combinatie fulltime werken en fulltime studeren is er eentje waar je heel bewust voor moet kiezen. Bedenk 10 dingen die je leuk vind om te doen in je vrije tijd en schrap er daarvan 8... Ik doe dit nu een jaar of 5 denk ik en het gaat me steeds minder goed af moet ik eerlijk zeggen...

Maar ja, bijna klaar, dus nu niet zeuren en aan de arbeid!
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:08:07 #239
187674 Sigmund666
pi_86781890
pi_86781957
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:05 schreef Fallen het volgende:

[..]

Galileo?
Galileo :Y
Shit je hebt gelijk, het is natuurlijk thunderbolts and lightning, maar ik zing het echt al sinds kind als thunderbolts of lightning, lastig om eruit te krijgen :D
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:18:07 #241
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86782204
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen dames en heren,

De combinatie fulltime werken en fulltime studeren is er eentje waar je heel bewust voor moet kiezen. Bedenk 10 dingen die je leuk vind om te doen in je vrije tijd en schrap er daarvan 8... Ik doe dit nu een jaar of 5 denk ik en het gaat me steeds minder goed af moet ik eerlijk zeggen...

Maar ja, bijna klaar, dus nu niet zeuren en aan de arbeid!
Dat, en ik was zo goed in SOGgen geworden dat ik maar ben gestopt met mijn opleiding... :')
Maar, nog even he?

En koei ook, gewoon doorzetten en klaar! ^O^
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:19:36 #242
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86782241
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Galileo :Y
Shit je hebt gelijk, het is natuurlijk thunderbolts and lightning, maar ik zing het echt al sinds kind als thunderbolts of lightning, lastig om eruit te krijgen :D
Galileo Figaro

Leuk he, verkeerde songteksten. Mooie site ook voor: http://www.kissthisguy.com/
pi_86782410
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Fallen het volgende:

[..]

Galileo Figaro

Leuk he, verkeerde songteksten. Mooie site ook voor: http://www.kissthisguy.com/
:D ik hoorde laatst ook een mooie frans Mama Appelsap, bij YMCA. In plaats van YMCA kun je ook "Moi,, j'aime chiée" verstaan, kortom: ik hou van poepen :D volgende keer dat ik YMCA hoor ga ik volgens mij echt een lachstuip krijgen!
pi_86782522
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef Fallen het volgende:

[..]

Dat, en ik was zo goed in SOGgen geworden dat ik maar ben gestopt met mijn opleiding... :')
Maar, nog even he?

En koei ook, gewoon doorzetten en klaar! ^O^
Het voordeel bij mij is dat is echt wat goeds voor de maatschappij aan het doen ben. En dat ik expert ben op dit onderwerp nu dus dat dat commercieel wellicht ooit ook wel handig wordt :)

Maar in de promoveren ja/nee discussie van binnenkort met de vu en mijn werk ga ik iig aangeven dat ik het in 40 uur wil kunnen doen, als dat niet kan, dan moet ik het toch uit mijn hoofd zetten denk ik...
pi_86783111
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef GameBabe het volgende:

[..]
Maar in de promoveren ja/nee discussie van binnenkort met de vu en mijn werk ga ik iig aangeven dat ik het in 40 uur wil kunnen doen, als dat niet kan, dan moet ik het toch uit mijn hoofd zetten denk ik...
Ik dacht dat promoveren eignelijk wel standaard 40u in de week was! Maar je hebt dus besloten om er toch voor te gaan?
pi_86783158
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik dacht dat promoveren eignelijk wel standaard 40u in de week was! Maar je hebt dus besloten om er toch voor te gaan?
Niet als je het naast een baan doet ;) Ik ben gevraagd voor parttime promotie, maar ik wil dan wel werk + promotie <= 40 uur en loon werk + loon promotie >= loon werk ;)
pi_86783360
Belastingdienst maakt mijn dag wel weer tof :D
pi_86783503
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Niet als je het naast een baan doet ;) Ik ben gevraagd voor parttime promotie, maar ik wil dan wel werk + promotie <= 40 uur en loon werk + loon promotie >= loon werk ;)
Ah ja, in dat geval geef ik je groot gelijk! Alleen het feit dat je gaat promoveren moet niet betekenen dat je erop achteruit gaat, niet qua tijd en ook niet qua geld :)
Helaas is het wel vaak de werkelijkheid, promovendi verdienen niet echt reteveel....
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:58:56 #249
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86783645
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Belastingdienst maakt mijn dag wel weer tof :D
:D Ik kreeg vorige week ook weer lekker 700 euro terug :9
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:01:13 #250
258885 Solique
I Kill You !
pi_86783729
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik kon ze weer terug betalen, hadden teveel uitbetaald :(
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:01:57 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86783757
Ik kreeg mijn deze eerste paar maanden misgelopen HRA terug :P
pi_86783807
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ah ja, in dat geval geef ik je groot gelijk! Alleen het feit dat je gaat promoveren moet niet betekenen dat je erop achteruit gaat, niet qua tijd en ook niet qua geld :)
Helaas is het wel vaak de werkelijkheid, promovendi verdienen niet echt reteveel....
Maar dat is aan de VU en aan mijn werk om er samen uit te komen denk ik, voor beiden zijn wel voordelen te behalen, de VU krijgt een onderzoeker met veel werkervaring en mijn werk kan me zo nog 4 jaar binden en zich meer profileren als een onderzoeksbedrijf :) We gaan het wel zien...
pi_86783822
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha ik vandaag 800 :D
pi_86784220
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar dat is aan de VU en aan mijn werk om er samen uit te komen denk ik, voor beiden zijn wel voordelen te behalen, de VU krijgt een onderzoeker met veel werkervaring en mijn werk kan me zo nog 4 jaar binden en zich meer profileren als een onderzoeksbedrijf :) We gaan het wel zien...
Yeah zeker! Ik hoop voor je dat ze er goed uit komen! ^O^
pi_86784249
Haha! Er is komende zondag een skippyballenrace hier in Leiden over het Rapenburg, en ik doe mee :D krijg ik gratis een paar schoenen! *O*
pi_86784297
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha! Er is komende zondag een skippyballenrace hier in Leiden over het Rapenburg, en ik doe mee :D krijg ik gratis een paar schoenen! *O*
Vroeger won ik altijd de skippyballenrace :D Jammer dat ik zondag niet in Leiden ben...
pi_86785089
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Vroeger won ik altijd de skippyballenrace :D Jammer dat ik zondag niet in Leiden ben...
Als jij je handen in de lucht gooit dan vlieg je al 10 meter verderop, moet je nagaan als je op een skippybal springt.. Dat zijn geen skillz, da's cheaten!
pi_86785138
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef Poit het volgende:

[..]

Als jij je handen in de lucht gooit dan vlieg je al 10 meter verderop, moet je nagaan als je op een skippybal springt.. Dat zijn geen skillz, da's cheaten!
Niet zo denigrerend over mijn bunny skillz :{w
pi_86785483
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Niet zo denigrerend over mijn bunny skillz :{w
Bunny skillz tellen alleen maar als je in netkousen, jarretels een corset en konijnenoren in m'n huis rondhuppelt :{w
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:54:50 #260
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86785678
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:50 schreef Poit het volgende:

[..]

Bunny skillz tellen alleen maar als je in netkousen, jarretels een corset en konijnenoren in m'n huis rondhuppelt :{w
I lol'ed.... :D
pi_86785699
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:54 schreef Fallen het volgende:

[..]

I lol'ed.... :D
I :9~'ed!
pi_86785820
Mannen :N

En Poit ik vind je een schatje, maar in die kleren durf ik echt niet in jouw buurt te komen :D
pi_86785954
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef GameBabe het volgende:
Mannen :N

En Poit ik vind je een schatje, maar in die kleren durf ik echt niet in jouw buurt te komen :D
Bang dat hij ze wil aantrekken?
pi_86786242
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

_O-
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef GameBabe het volgende:
En Poit ik vind je een schatje.
Leugens!!
pi_86786555
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

Inderdaad, borsthaar boven een corset is niet :9~ :N

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:11 schreef Poit het volgende:
Leugens!!
Kijk maar uit anders zeg ik dat ik van je houd :o
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:25:08 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86786684
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Inderdaad, borsthaar boven een corset is niet :9~ :N
[..]

Kijk maar uit anders zeg ik dat ik van je houd :o
Dan moet je hem gewoon eerst even harsen :Y
pi_86786887
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan moet je hem gewoon eerst even harsen :Y
Ik heb niet de skillz van jouw vriendin ;)

Misschien kan ik wel zoiets programmeren (omdat het filmpje te briljant blijft -O_)

vrijdag 24 september 2010 @ 13:45:51 #268
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86787549
pi_86788274
Werkgroepen met 80% vrouwen en waar je de enige jongen bent die geen vieze nerd is *O* ik heb me zelden zo geliefd gevoeld :')
pi_86788321
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Nebo het volgende:
Werkgroepen met 80% vrouwen en waar je de enige jongen bent die geen vieze nerd is *O* ik heb me zelden zo geliefd gevoeld :')
Beetje jammer dat je dat nodig hebt in de de smaak te vallen..
pi_86788340
*BAM*

* Poit gilde zo hard dat hij van de opgebouwde druk een klein windje liet :@
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:06:38 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86788347
:o Burn!
pi_86788565
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:05 schreef Poit het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je dat nodig hebt in de de smaak te vallen..
Everything is relevant Poitje. Daarom zijn al mijn vrienden ook zo lelijk. Bovendien was het gewoon een uit balans gebrachte verdeling van aandacht en staat er nergens dat ik het nodig heb voor genoeg aandacht. DEDUCTIE!
pi_86789320
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Nebo het volgende:
Van groepen vrouwen word ik persoonlijk altijd nerveus, al dat geroddel, gebitch en gezeur... op zo'n moment schaam ik me altijd een beetje om vrouw te zijn...
pi_86789328
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Nebo het volgende:

[..]

Everything is relevant Poitje. Daarom zijn al mijn vrienden ook zo lelijk. Bovendien was het gewoon een uit balans gebrachte verdeling van aandacht en staat er nergens dat ik het nodig heb voor genoeg aandacht. DEDUCTIE!
*zucht*
pi_86789805
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Poit het volgende:

[..]

*zucht*
Ik hou niet van BURNS, tenzij ik ze zelf maak :@
pi_86790245
Heeft iemand een goed linkje voor Big Bang Theory aflevering 1 van het nieuwe seizoen? Ik zou zweren dat die al uitgezonden is, maar ik kan niks vinden :o
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:53:47 #278
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86790275
pi_86790291
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:54:10 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86790298
Voor al uw series: http://www.eztv.it
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:54:51 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86790321
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Nebo het volgende:

[..]

Held!
No problemo ;)

Kijken hoe lang de link blijft staan :P
pi_86791018
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Voor al uw series: http://www.eztv.it
Als je uTorrent of een andere torrent client met RSS-feed gebruikt dan deze link als feed toevoegen:
http://www.ezrss.it/searc(...)ease_group=&mode=rss
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86791498
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

No problemo ;)

Kijken hoe lang de link blijft staan :P
Schitterende aflevering btw _O-
pi_86791790
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:22 schreef Nebo het volgende:

[..]

Schitterende aflevering btw _O-
Yeah hij was wel weer leuk! Gelukkig! ^O^ Goede moed voor het nieuwe seizoen!!

In tegenstelling tot HIMYM...
pi_86791826
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah hij was wel weer leuk! Gelukkig! ^O^ Goede moed voor het nieuwe seizoen!!

In tegenstelling tot HIMYM...
Die was wat karig inderdaad ;( Zo de tweede aflevering van seizoen 3 van The Inbetweeners kijken, die stellen nooit teleur! _O_
pi_86792277
HOTDAMN zo wil ik later ook worden!!!

pi_86792740
"No I don't smoke, because hmmm... what's that thing you get when you smoke?"
"Sex?"
"Goddammit!"
pi_86792883
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:53 schreef Nebo het volgende:
"No I don't smoke, because hmmm... what's that thing you get when you smoke?"
"Sex?"
"Goddammit!"
Maar ik rook helemaal niet..
DOES NOT COMPUTE
pi_86792930
Goddomme jullie moeten echt The Inbetweeners gaan kijken. _O-
pi_86794617
BIERRRRrrrrrrrrrr
En DJ Paul Elstak :D *O*
pi_86794696
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef Poit het volgende:
BIERRRRrrrrrrrrrr
Nu nog Halo: Reach erbij en je avond is compleet!

Ik zelf heb Kyuss eindelijk ontdekt, wat een bazenmuziek! _O_ Ik ben echt dom dat ik er niet eerder naar geluisterd heb!!
pi_86795482
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef Poit het volgende:
BIERRRRrrrrrrrrrr
Ik heb een zak snoep en een kop thee en een scriptie, ruilen?

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar ik rook helemaal niet..
DOES NOT COMPUTE
Inderdaad, roken :r Doe mij maar gewoon seks :Y
pi_86795651
Net ongelukje gehad tijdens auto les :')
pi_86795797
Zo, presentatie gehad, niet leuk om te doen :X maar docent vond het goed. Volgens mij ook gelijk reputatie als saai persoon bevestigd door een stukje te tonen van "A History of Christianity" :D Maar goed, ik heb het vak alweer een stukje afgerond en genoeg mensen die uiteindelijk zullen falen door uitstelgedrag :)

Hoorde ook medestudenten die teleurgesteld waren over de inhoud, die dachten serieus dat ze beetje leuk films gingen kijken :'). Het is 2010 en er lopen nog steeds dat soort idioten rond.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:15:08 #295
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_86795885
Films kijken op school *O*
Do androids dream of electric sheep?
pi_86796036
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef RitseB het volgende:
Films kijken op school *O*
Ja, dat is het vak dus niet. Het draait wel om film en televisie, maar dan op analytisch niveau. Alsof je alleen maar leuke boeken leest bij een studie Nederlands of zo. Shit doesn't work that way.
pi_86796255
Iemand ervaring met een aanrijding van achter?

Want ik heb redelijk wat last van me schouders en rug.
Mischien toch maar even langs de dokter?
pi_86796307
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef SoldMayor het volgende:

Altijd naar de dokter als je aangereden bent. Al is het maar domweg voor de zekerheid. Je weet nooit of je niet toch een whiplash hebt of zo.
pi_86797078
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

Altijd naar de dokter als je aangereden bent. Al is het maar domweg voor de zekerheid. Je weet nooit of je niet toch een whiplash hebt of zo.
Altijd naar de dokter lijkt me een beetje overbodig. Als je nergens last van hebt dan heb je daar ook niks te zoeken. Heb je wel ergens last van dan idd voor de zekerheid even langs gaan!
pi_86797747
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef koei het volgende:

[..]

Altijd naar de dokter lijkt me een beetje overbodig. Als je nergens last van hebt dan heb je daar ook niks te zoeken. Heb je wel ergens last van dan idd voor de zekerheid even langs gaan!
En vervolgens word je nooit meer wakker. Heb ooit ongeluk gehad (niet met auto), zware klap tegen hoofd, maar direct erna nergens last van. Edoch, de kans was dat er een hersenschudding had plaatsgevonden die tot een vroegtijdige dood had kunnen leiden.

Oh, en ik vond de nieuwe BBT wel weer tof :Y
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:06:30 #301
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86797979
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef SoldMayor het volgende:

Ja en ja :Y

[GAM SC #1] Pijn in Sold's kreukelzone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')