Jaquote:
New Yorkquote:
quote:
Tof. Ik wil wel een stuk Pentagon bij m'n kaart dan.quote:
Dat lijkt me vrij lastig aangezien dat in Washington staat.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Ik wil wel een stuk Pentagon bij m'n kaart dan.
Nog niet helemaal, we zien welquote:Op woensdag 22 september 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je al wat je allemaal gaat zien?
Echt een prachtige stad, veel plezier daar. Hoelang ga je?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, we zien wel
Hij moet wel wat moeite doen voor mijn kaart.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij lastig aangezien dat in Washington staat.
7 of 8 dagen. Heb 2 jaar geleden de westkust gezien en denk dat NYC dat niet gaat overtreffen maar wil gewoon graag een keer naar NYCquote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt een prachtige stad, veel plezier daar. Hoelang ga je?
De westkust is ook prachtig, maar in geen manier te vergelijken met de oostkust, alleen de mentaliteit al.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
7 of 8 dagen. Heb 2 jaar geleden de westkust gezien en denk dat NYC dat niet gaat overtreffen maar wil gewoon graag een keer naar NYC
Sorry. Kusje erop?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ongeduldige vlegels. Ik doe al zo hard mijn best. Ondankbare rekels. En Ll! Jij! Jij! Homofoob
!
Ik zou zo graag in San Francisco willen wonen, mooiste stad waar ik tot nu toe ben geweest.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De westkust is ook prachtig, maar in geen manier te vergelijken met de oostkust, alleen de mentaliteit al.
Ik? Whut? Oh op vakantie? Neequote:
Grouphugquote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ongeduldige vlegels. Ik doe al zo hard mijn best. Ondankbare rekels. En Ll! Jij! Jij! Homofoob
!
Daar ben ik ook eventjes geweest, erg mooie stad.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou zo graag in San Francisco willen wonen, mooiste stad waar ik tot nu toe ben geweest.
*snap het ff niet meerquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik? Whut? Oh op vakantie? Nee
Ik dacht dat het een fopje was, wat is er dan met die kaarten van LL?
LL vroeg of je vakantietips had? En had het over kaartjes die hij voor je wilde sturenquote:
quote:UTRECHT - Bij het monumentale landhuis Rhijnshoek aan de Rijksstraatweg hebben zich diverse cameraploegen en andere vertegenwoordigers van de media gemeld. De Telegraaf schreef vanmorgen dat de beruchte familie Nicolich daar is gehuisvest door de gemeente Utrecht.
Het Romagezin werd drie jaar geleden nog door de gemeente weggestuurd uit Leidsche Rijn, omdat de familie zich niet aan de regels hield. Bovendien veroorzaakte het gezin op meerdere adressen overlast en waren er problemen met Jeugdzorg.
De mediatoeloop zorgde voor onrust in de buurt van het landhuis. De familie was niet van de aandacht gediend en weigerde de pers te woord te staan. Een camerateam van RTV Utrecht legde vast hoe een camerateam van PowNed werd weggejaagd.
Een tas met apparatuur van EenVandaag werd in het water gegooid en de ploeg werd bedreigd. De actualiteitenrubriek zal geen item over de Roma uitzenden omwille van de veiligheid en gaat aangifte doen.
REACTIE GEMEENTE
De gemeente Utrecht vindt het te verdedigen dat de familie Nicolich in een kapitale villa woont, omdat een gezin met jonge kinderen anders op straat komt te staan.
De Roma-familie woont nu in het Utrechtse landhuis Rhijnshoek. Dat pand is in handen van de gemeente en moet op termijn plaats maken voor bouwplannen aan de A2. Volgens de gemeente hadden woningcorporaties geen geschikte woningen en was er ook geen plek voor de familie in de opvang. De familie Nicolich krijgt begeleiding.
De VVD in Utrecht vindt de beslissing niet uit te leggen en vraagt het college om opheldering.
Alleen Amerika is de aids van de wereld. Als SF in Rusland zou liggen zou ik zeggen ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou zo graag in San Francisco willen wonen, mooiste stad waar ik tot nu toe ben geweest.
Gaat het Erik?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
!
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen Amerika is de aids van de wereld. Als SF in Rusland zou liggen zou ik zeggen ja.
Wat faalt eraan, dat pand staat toch leeg en wordt uiteindelijk toch gesloopt? Beter zo oplossen dan die mensen op straat flikkeren.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wat faalt die gemeente Utrecht toch weer heerlijk;
[..]
Ja zonder Ll, die vindt dat vast te homo.quote:
NY.... daar ga ik ook heenquote:
Ben je er ooit geweest.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen Amerika is de aids van de wereld. Als SF in Rusland zou liggen zou ik zeggen ja.
Ja.quote:
Mag Ll tussen mij en Bellaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja zonder Ll, die vindt dat vast te homo.
Flodder.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wat faalt die gemeente Utrecht toch weer heerlijk;
[..]
LL vroeg dat ja, maar dat is omdat hij me er wou in laten tuinen door mijn handtekeningquote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL vroeg of je vakantietips had? En had het over kaartjes die hij voor je wilde sturen
Oké.quote:
Zeg ken ik jou niet gewoon? Ik heb precies hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
7 of 8 dagen. Heb 2 jaar geleden de westkust gezien en denk dat NYC dat niet gaat overtreffen maar wil gewoon graag een keer naar NYC
Eigenlijk was dat een fopje.quote:
Beter dan communisme.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Zeroku het volgende:
Ook al zou ik er niet zijn geweest, kapitalisme. Een terroristische aanslag gebruiken als vrijbrief overal binnen te vallen
.
Rusland is niet communistisch.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beter dan communisme.IEDEREEN GELIJK IEDEREEN ZELFDE SLAARISS.!!!!!
Hmm oke dom.quote:
Ik snap hem niet meer, ik ga straks teruglezenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
LL vroeg dat ja, maar dat is omdat hij me er wou in laten tuinen door mijn handtekening
Maar van die kaartjes heb ik niet gelezen
Nee, dat weet ik.quote:
Want ze zouden dit natuurlijk ook doen voor een bijstandsmoeder zonder grote mond en die geen 20 neven heeft die direct klaarstaan als ze op straat dreigt te komen. En die mensen worden voor de zoveelste keer een woning uitgezet wegens overlast, en dan maar even op kosten van de maatschappij een kapitale villa gaan bewonen?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat faalt eraan, dat pand staat toch leeg en wordt uiteindelijk toch gesloopt? Beter zo oplossen dan die mensen op straat flikkeren.
En wij lopen er achter aan, het zijn alleen maar de aarszwijnen van de VS die wij hier zien in de media. Ik dacht dat alle Amerikanen klootzakken waren maar ze zijn een stuk vriendelijker dan de meeste Nederlanders. Kan met iedereen een praatje maken omdat hier de werkdruk een stuk hoger ligt. Alles moet hier snel snel.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Zeroku het volgende:
Ook al zou ik er niet zijn geweest, kapitalisme. Een terroristische aanslag gebruiken als vrijbrief overal binnen te vallen
.
Huub Stapel was wel lekker als Sjonnie.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want ze zouden dit natuurlijk ook doen voor een bijstandsmoeder zonder grote mond en die geen 20 neven heeft die direct klaarstaan als ze op straat dreigt te komen. En die mensen worden voor de zoveelste keer een woning uitgezet wegens overlast, en dan maar even op kosten van de maatschappij een kapitale villa gaan bewonen?
Familie Flodder, anyone?
Nee, maar als je je mond niet open doet kom je nergens.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want ze zouden dit natuurlijk ook doen voor een bijstandsmoeder zonder grote mond en die geen 20 neven heeft die direct klaarstaan als ze op straat dreigt te komen.
Ja, die aarszwijnen regeren wel het land.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En wij lopen er achter aan, het zijn alleen maar de aarszwijnen van de VS die wij hier zien in de media. Ik dacht dat alle Amerikanen klootzakken waren maar ze zijn een stuk vriendelijker dan de meeste Nederlanders. Kan met iedereen een praatje maken omdat hier de werkdruk een stuk hoger ligt. Alles moet hier snel snel.
Goed volk, tuurlijk wat rotte appels maar die heb je overal. Ik waardeer de Amerikaanse mentaliteit in heel veel dingen wel, zijn niet zo azijnzeikerig over ALLES.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En wij lopen er achter aan, het zijn alleen maar de aarszwijnen van de VS die wij hier zien in de media. Ik dacht dat alle Amerikanen klootzakken waren maar ze zijn een stuk vriendelijker dan de meeste Nederlanders. Kan met iedereen een praatje maken omdat hier de werkdruk een stuk hoger ligt. Alles moet hier snel snel.
Herkenbaar, hier ook het geval.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar als je je mond niet open doet kom je nergens.
[..]
Ja, die aarszwijnen regeren wel het land.
Daar hebben de meeste Europeanen last van, denken ook altijd dat we superieur zijn ofzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alleen een vooroordelende mening over Amerikanen omdat ik er nooit geweest bent maar het is niet echt positief.
Understatement van het jaarquote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar als je je mond niet open doet kom je nergens.
Zij hebben genoeg te zeiken, met 80% bevolking met overgewicht, 10% van de beroepsbevolking die geen werk heeft en waar het hele zorgstelsel op z'n gat ligt.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed volk, tuurlijk wat rotte appels maar die heb je overal. Ik waardeer de Amerikaanse mentaliteit in heel veel dingen wel, zijn niet zo azijnzeikerig over ALLES.
Valt mee, ik kan hier 80 filmpjes laten zien over Bush die zich als een achterlijke mongool gedraagt, ik ken er maar een over Balkenende en dat was die met dat skateboardquote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Herkenbaar, hier ook het geval.
Die had ik inderdaad ook totdat ik er op vakantie ben geweest.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alleen een vooroordelende mening over Amerikanen omdat ik er nooit geweest bent maar het is niet echt positief.
Voorbeeld doet volgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar hebben de meeste Europeanen last van, denken ook altijd dat we superieur zijn ofzo.
Tja, zij hebben tenminste een regering.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zij hebben genoeg te zeiken, met 80% bevolking met overgewicht, 10% van de beroepsbevolking die geen werk heeft en waar het hele zorgstelsel op z'n gat ligt.
[..]
Valt mee, ik kan hier 80 filmpjes laten zien over Bush die zich als een achterlijke mongool gedraagt, ik ken er maar een over Balkenende en dat was die met dat skateboard.
Een regering die zwaar onder vuur ligt en een land waar de Boston Tea Party grof terrein aan het winnen is. Dan heb ik toch iets liever nog een land zonder regering, wat druk aan het onderhandelen is.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, zij hebben tenminste een regering.En Bush is natuurlijk verleden tijd.
Ik vind de Eurpese cultuur wel "echter" dan de Amerikaanse. Gewoon, omdat het zo veel ouder is.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar hebben de meeste Europeanen last van, denken ook altijd dat we superieur zijn ofzo.
Daarom hou jij ws ook zo van Amerikaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik waardeer de Amerikaanse mentaliteit in heel veel dingen wel, zijn niet zo azijnzeikerig over ALLES.
Gelukkig hebben wij de PVVquote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een regering die zwaar onder vuur ligt en een land waar de Boston Tea Party grof terrein aan het winnen is. Dan heb ik toch iets liever nog een land zonder regering, wat druk aan het onderhandelen is.
Die zit niet in de regering.quote:
Ja, maar je zegt het zelf al, we zijn ouder en daarom hebben we meer authenticiteit. Daar kunnen de Amerikanen zelf weinig aan doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de Eurpese cultuur wel "echter" dan de Amerikaanse. Gewoon, omdat het zo veel ouder is.
Brabantquote:Op woensdag 22 september 2010 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Laten we het weer over BRABANT HEBBEN!
Ciaotjes voor de hete schoolmeisjesquote:
Nog niet neequote:
Hajeeequote:Op woensdag 22 september 2010 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Laten we het weer over BRABANT HEBBEN!
Zal ook niet gebeuren.quote:
Hoop het niet neequote:
Ja, maar zoals jij dat tekent heb ik het totaal niet ervaren. Ze zijn inderdaad wat overdreven soms, maar of dat zo slecht is? Ze zijn tenminste positief, wanneer de gemiddelde Nederlander alleen maar sikkeneurig zou zijn. Ik heb er een jaar gewoond en ik had ook mijn vooroordelen, sommige zijn bevestigd, sommige zijn van de tafel geveegd. Wat over blijft is een land dat je nooit echt zal kennen omdat het zo veelzijdig is, maar overall toch een toffe feeling.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom hou jij ws ook zo van Amerika
Ik heb niks met de OH MY GODDDDDD toestanden daar, Amerika trekt me ook totaal niet.
The big thing, oh my gosshhhhhhh. Nee.
Wil er wel heen als ik een ticket zou krijgen, maar staat zo'n beetje achter op het verlanglijstje.
Zelfs al zou de PVV gedoogsteun geven zitten ze in totaal op 76 zetels. Als een kerel als Hero Brinkman dwars gaat liggen is het dag meerderheid en dan hebben ze geen poot om op te staan.quote:
Waar precies heb je gewoond?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar zoals jij dat tekent heb ik het totaal niet ervaren. Ze zijn inderdaad wat overdreven soms, maar of dat zo slecht is? Ze zijn tenminste positief, wanneer de gemiddelde Nederlander alleen maar sikkeneurig zou zijn. Ik heb er een jaar gewoond en ik had ook mijn vooroordelen, sommige zijn bevestigd, sommige zijn van de tafel geveegd. Wat over blijft is een land dat je nooit echt zal kennen omdat het zo veelzijdig is, maar overall toch een toffe feeling.
Oregon.quote:
Het is ook niet slecht, ik vind het gewoon niks, ik ben te nuchter voor die poeha.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zijn inderdaad wat overdreven soms, maar of dat zo slecht is?
Klopt. Maar daarom trekt mij de Amerikaanse cultuur niet zo erg. En ik heb enorm het gevoel dat Amerikanen zich ook enorm kunnen aanstellen over vanalles. Zeg maar het zoetsappige Oprahgedoe. Huilen om vanalles en nogwat. Hou wel van de Nederlandse nuchterheid, inclusief zeikerigheidquote:Op woensdag 22 september 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt het zelf al, we zijn ouder en daarom hebben we meer authenticiteit. Daar kunnen de Amerikanen zelf weinig aan doen.
Hmm.quote:
Heey hooiiiiiiiquote:
Mooiste staat, zou ik zo zeggen. Qua natuur.quote:
Natuur zou ik sowieso niet echt snel aan de VS koppelen tbh.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooiste staat, zou ik zo zeggen. Qua natuur.
*voorbereidt is en pasje laat zienquote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heey hooiiiiiii![]()
Boardingpasjes please
Als je er niet veel over weet dan doe je dat niet snel. Maar als je Oregon alleen al googled, dan zie je het al.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Natuur zou ik sowieso niet echt snel aan de VS koppelen tbh.
Omdat?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Natuur zou ik sowieso niet echt snel aan de VS koppelen tbh.
Jep, zat net al ff te kijken inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je er niet veel over weet dan doe je dat niet snel. Maar als je Oregon alleen al googled, dan zie je het al.
Skyline, overbevolking, bouwen waar ook maar een meter ruimte is etc. etc.quote:
Dat zijn de steden, in de minderheid natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, zat net al ff te kijken inderdaad.
[..]
Skyline, overbevolking, bouwen waar ook maar een meter ruimte is etc. etc.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He pgr-bennymeisje
He
[ afbeelding ]
Dit dus, ik heb meer natuur dan steden gezien in mijn reisje. Heb nu 4 staten gehadquote:Op woensdag 22 september 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zijn de steden, in de minderheid natuurlijk.
Maar D.quote:
Ik zie dat juist andersom, alsof er 1 Amerikaan geïnteresseerd is in iets dat buiten Amerika gebeurd.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een vooroordeel dat niet zo erg klopt. In mijn school kreeg iedereen Global Studies, topografie, geschiedenis, alles. Ze weten waarschijnlijk niet zo goed waar Letland precies ligt. Maar weet jij waar Ohio precies ligt?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dat juist andersom, alsof er 1 Amerikaan geïnteresseerd is in iets dat buiten Amerika gebeurd.
"Where? Oh..." Leeghoofdgevalletjes. Buh.
Ik heb niet alles uitgedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar D.je hoeft niet alles uit te doen hoor, je kan gewoon zo door de skenmasjien
Wat deze meneer zegtquote:
Niet Letland, de meest normale landen als Engeland en Frankrijk, die genoeg in het nieuws zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een vooroordeel dat niet zo erg klopt. In mijn school kreeg iedereen Global Studies, topografie, geschiedenis, alles. Ze weten waarschijnlijk niet zo goed waar Letland precies ligt. Maar weet jij waar Ohio precies ligt?
Je hebt wel lekkere benenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet alles uitgedaan
*wijst naar shorts
Ja, die landen zullen ze echt wel kennen. Ik heb ooit een programma gezien, geen idee hoe het heette, waarin mensen moesten aanwijzen waar ze op vakantie waren. Sommige mensen wezen een land in Azie aan terwijl ze in Turkije waren. Dat waren Nederlanders. Dus dom volk zit overal.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet Letland, de meest normale landen als Engeland en Frankrijk, die genoeg in het nieuws zijn
Ik ken genoeg staten, maar hoef ze niet allemaal te kennen om te weten wat er in het algemeen speelt in Amerika, elke dag kan ik iets opnoemen wat ik weer heb meegekregen qua nieuws.
Jawel, want ik geef lobi aan jullie allemaal.quote:
Nee, doe het braaf hierquote:
Kijkzequote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga de binnengekomen IKEA gids van 2011 maar een bestuderen.
Toedeloetjes
Ik hoef geen lobi van jou. Denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, want ik geef lobi aan jullie allemaal.
Liefde.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef geen lobi van jou. Denk ik.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga een Eindje lopen met het hondje.
Adiosjes
Ik ontvang man, dankje.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, want ik geef lobi aan jullie allemaal.
So so lobi. Suri voor liefduh.quote:
Eet smakelijk, ik ga naar huis en eten. Tot soberz0 mensenquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga een Eindje lopen met het hondje.
Adiosjes
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik ga naar huis en eten. Tot soberz0 mensen
Oh, dat is welkom natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ga het zo makenquote:
quote:
Ballon patjenquote:
Wat besteld?quote:
Watskebeurt?quote:
Is het dan Kajlie of Keelie?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje "Kylie"
Whut, dat meisje heet Kaylee
Ik ben oud.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
So so lobi. Suri voor liefduh.
Wat? We hebben Suriname te snel laten gaan. We waren nog niet klaar met het taalonderwijs.quote:
quote:
Surinamers.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? We hebben Suriname te snel laten gaan. We waren nog niet klaar met het taalonderwijs.
Nee alleen dat ik vind dat je mijn Kally uitspreekt als Kellyquote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het dan Kajlie of Keelie?![]()
Misschien weet Kally dat wel
Jij bent ook een Kelly.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee alleen dat ik vind dat je mijn Kally uitspreekt als Kelly
quote:
Kusjelikkroelrimquote:
Op het nieuws was hij bij 4 mensen zoals Kylie van Kylie Minogue.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het dan Kajlie of Keelie?![]()
Misschien weet Kally dat wel
Oh dan deed ik het goed al die tijdquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh is dat zo ja?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? We hebben Suriname te snel laten gaan. We waren nog niet klaar met het taalonderwijs.
Als die ook het licht uit doet is de cirkel weer rond niewaarquote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
En hier in Holland sterft de laatste vlinder, op de allerlaatste bloem.
Niet in een paradoxaal universum.quote:
Dat was voor de kabinetten Balkenende één van die zekerheden die je had in het leven ja.quote:
Dat gaat mijn petje te boven.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet in een paradoxaal universum.
Meestal smaakt dat soort eten juist lekkerder de tweede keer.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat gaat mijn petje te boven.
Misschien moet ik ook eten bestellen, de bewaarde nasi smaakte totaal niet meer.
't Ghemack dient den menschquote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien moet ik ook eten bestellen, de bewaarde nasi smaakte totaal niet meer.
Dat is op zich wel waar, maar je moet het niet weeeeeeeken laten liggen danquote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meestal smaakt dat soort eten juist lekkerder de tweede keer.
Op YouTube/quote:
Sharon.quote:
Bewoog het al?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat gaat mijn petje te boven.
Voor Kallyquote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak zo wel een plaatje voor je![]()
quote:
Omgquote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
Over 4 weken is dit zwarte propje haar van mij![]()
[ afbeelding ]
Oeh oeh!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, maar het is zo fucking lekkerquote:
Boeiend, waar het komt is het toch donkerquote:
O in mijn maag brandt lichtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, waar het komt is het toch donker
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij slikt DOOR als je een alien pijpt?
quote:
Ik zeg nergens dat er wat mis is met aliens toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij stiekem ook van jullie hoor![]()
Wat leuk Kallyquote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu bij afl. 16 van Glee, damn ook emo stukken in, maar dit nummer kwam voorbij enquote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit nu scenes van Love Actually enzo te kijken, bijna te janken.
quote:
Anders zou je ze niet pijpen natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er wat mis is met aliens toch?
Ja al 2, maar kon hem niet weerstaanquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk KallyIs dit jullie eerste poezel of heb je al katten, ja toch?
Emobommetje.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Prrrrrrquote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent ook een schatje (van die pm)
watjequote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja als hij overbleef moest hij naar het asiel, en dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen, maar ze hebben er zelf al 4 dus kunnen er echt niet nog 1 bij hebben, en er waren al mensen maar die twijfelden dus ze zei klaar hij is voor jou, en ze was stiekum erg blij want asiel vond ze ook niksquote:
Ook al ben ik een man, ik heb ook mijn gevoelens.quote:
owwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook al ben ik een man, ik heb ook mijn gevoelens.
Ik jank ook niet bij slechte films, dan zap ik gewoon.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders zou je ze niet pijpen natuurlijk
Fantastischquote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als hij overbleef moest hij naar het asiel, en dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen, maar ze hebben er zelf al 4 dus kunnen er echt niet nog 1 bij hebben, en er waren al mensen maar die twijfelden dus ze zei klaar hij is voor jou, en ze was stiekum erg blij want asiel vond ze ook niks
Ik heb ook gehuild bij Love Actuallyquote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat? En gaat dat wel goed?quote:
Als die jongen die bordjes omdraait, dan kun je me echt oprapen hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook gehuild bij Love Actuallymooi verhaal
Ja dat is de pest dat zijn al die kleintjesquote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fantastischik zag net nog zo'n mini-poes
ze zijn zo leuk!
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik jank ook niet bij slechte films, dan zap ik gewoon.
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Love Actually heb ik die ook in het ziekenhuis gezien?
Ja, maar je bedoelt die vriend van de bruidegom?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als die jongen die bordjes omdraait, dan kun je me echt oprapen hoor.![]()
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar je bedoelt die vriend van de bruidegom?
Ja, toen heb je zo hard gehuild dat ze je medicinaal moesten kalmeren.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Love Actually heb ik die ook in het ziekenhuis gezien?
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, toen heb je zo hard gehuild dat ze je medicinaal moesten kalmeren.
Ja maar die jongen was eigenlijk veel leuker dan d'r echtgenoot.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik was boos op hem. Ik vond het nogal lef hebben
Dat welquote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar die jongen was eigenlijk veel leuker dan d'r echtgenoot.![]()
Hey J.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Pisces, dat postcrossing hè...dan stuur je toch gewoon een 'enkele' kaart, een ansicht zeg maar?
MHB????quote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
MBH is wel seriously disturbing trouwens. Ik weet niet of ik daar wel raar genoeg voor ben
Oh, ik zou hem in de winter kijken, Love Actuallyquote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
Ik heb hem niet gezien![]()
Ik ga hem downen als ik Glee afheb beloofd en dan huilen![]()
O en was toch naar het feest op school geweest vanmiddag (lekker vrij genomen) en mijn jongste is echt een waaghals, in het springkussen volop salto's
Zou teruggaanquote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een allesreiniger-spray gekocht bij de AH, alleen ruikt het naar amoniak. Dat kan toch niet goed zijnBlauw spul, zoiets ruikt altijd naar Glassex.
Leuk dat je geweest bent Kallyquote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
O en was toch naar het feest op school geweest vanmiddag (lekker vrij genomen) en mijn jongste is echt een waaghals, in het springkussen volop salto's
Ja, Glassexluchtjequote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een allesreiniger-spray gekocht bij de AH, alleen ruikt het naar amoniak. Dat kan toch niet goed zijnBlauw spul, zoiets ruikt altijd naar Glassex.
Hij deed het gelukkig achterin dus kon er niet uitvallen, maar hij bleef gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik zou hem in de winter kijken, Love Actually![]()
Hehe ik hield ook van het springkussen, tot ik er ene keer naast sprong en spontaan verlamd was. Het ging wel over hoor maar ik kon even niet meer bewegen
Haha die smiley erbij.quote:
Joah heerlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, GlassexluchtjeIk vind het lekker ruiken
Foto's (voor jezelf) gemaakt?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij deed het gelukkig achterin dus kon er niet uitvallen, maar hij bleef gaan
Ja ik had gisteren zoveel gedaan en vanmorgen alles erdoorheen gejaagd, ik wou er toch wel graag bij zijn, was ook echt leuk, oudste heeft nog opgetreden, heldquote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat je geweest bent Kally![]()
En een dappere
Oquote:
Ik kwam meteen door uit mijn werk dus geen cameraquote:
Leuk, de moeite dus waard geweestquote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik had gisteren zoveel gedaan en vanmorgen alles erdoorheen gejaagd, ik wou er toch wel graag bij zijn, was ook echt leuk, oudste heeft nog opgetreden, held
Jij kunt echt eindeloos veel leuke kiekjes-kaartjes sturenquote:
Ik vind het leeeeeeukquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kunt echt eindeloos veel leuke kiekjes-kaartjes sturen
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Schattekes ik ga de jongste op bed leggen, die slaapt al haast op de bank![]()
En dan weer verder met Glee
Have fun!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Schattekes ik ga de jongste op bed leggen, die slaapt al haast op de bank![]()
En dan weer verder met Glee
Leukquote:Op woensdag 22 september 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het leeeeeeuk![]()
Ik heb al 3 adressen opgevraagd![]()
Duitsland, de V.S. en Turkije
Ciaotjes Poezelquote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Have fun!
Ik ga ok offline. Ik heb weer wat hoorik heb een zenuw die klem zit in mijn arm, morgen weer naar de dokter
![]()
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ciaotjes PoezelEn sterkte met je arm
Hallo Bosquote:
quote:
Dat enquote:
Zeker wel.quote:
Nai.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
Pisje jij staat niet op de lijst.
quote:
Wavvur rippetwaaar zingdegijdanquote:Op woensdag 22 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker wel.Genoeg booze en dan kan ik.
Alles als het maar fout en meeschreeuwerig is.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wavvur rippetwaaar zingdegijdan
Oh dat is altijd wel leuk jaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alles als het maar fout en meeschreeuwerig is.
"Hajeeee" als Bellabips dronken isquote:Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wavvur rippetwaaar zingdegijdan
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Hajeeee" als Bellabips dronken is
Ik ookquote:
(L)quote:
Liter, welteverstaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"Bella dronk 450 bier op de meet, dat was echt fantastisch!"
Mooi woord, welteverstaan. Al zou nietteverstaan net zo normaal moeten zijn.quote:
Nee, want dat verstaat niemandquote:Op woensdag 22 september 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi woord, welteverstaan. Al zou nietteverstaan net zo normaal moeten zijn.
Maar dat is niet te verstaan, daarom missen mensen het denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi woord, welteverstaan. Al zou nietteverstaan net zo normaal moeten zijn.
Hoiquote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat is niet te verstaan, daarom missen mensen het denk ik.
Maak ook eens een peent voor mij.quote:
Wel verstandig ja aangezien jij er ook 1tje voor mij hebt gemaakt. Waar hou je niet van?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maak ook eens een peent voor mij.
quote:
Zwitserland en nette porno.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel verstandig ja aangezien jij er ook 1tje voor mij hebt gemaakt. Waar hou je niet van?
Dit lijkt me niet moeilijk te combineren. Hou je van augurken?quote:
Halloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |