Apart, ik heb dat meer bij het hardlopen. Krachttraining blijft gewoon super om te doen, maar hardlopen doe ik meestal maar 3 keer per week, rond de 20 min. Ik vind het daarna vrij saai worden. Probeer in die 20 min wel helemaal dood te gaan qua intensiteitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:30 schreef 1517 het volgende:
Ik hardloop 4 keer per week en kracht training 2/3 keer. Heb de laatste paar dagen ook een motivatie dip bij krachttraining heb ik dat meer dan bij hardlopen. Je moet zelf gewoon de deur uit trappen naar de gym of beetje youtube filmpjes kijken met betrekking tot de workout die je wil gaan doen
Hangt er van af wat je doel is denk ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:43 schreef 16meter het volgende:
Meerdere korte sessies (met hoge intensiteit) zijn ook beter dan 1 langere.
heel af en toe word ik wakker 's ochtends en denk ik; pff wat een klote dag gaat dit worden (waarom weet ik nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:59 schreef Mithras82 het volgende:
Wie sport er 4x of meer keren per week en heeft soms een motivatie probleem?
Om de 3 maanden heb ik het wel 2 weken zwaar en moet ik mezelf naar de sportschool slepen op mijn tandvlees. Train zelf 4-5x per week, oh ja ik train alleen dus kan mezelf niet laten motiveren door een trainingspartner. Hoe houden jullie je motivatie??
hmm nee eigenlijk niet, ben een tikje autistisch denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef ukga het volgende:
[..]
heel af en toe word ik wakker 's ochtends en denk ik; pff wat een klote dag gaat dit worden (waarom weet ik niet) en ik heb dan echt totaal geen zin om te trainen. Maarja, in de loop van de dag trekt dat weg en ga ik ´s avonds vol goede moed trainen.
Heb je btw na al die tijd trainen geen mensen gevonden met wie je afspreekt om te trainen?
Ja ok, ik doelde op vetverbranding.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je doel is denk ik.
Je puntquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef Mithras82 het volgende:
Ik gok dat de mensen zonder motivatie problemen ook de mensen zijn met 40+ cm bovenarmen hier
Ga dan liever gewoon direct aan de AAS, meer resultaat, en zijn de effecten op de lange termijn tenminste goed van gedocumenteerd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:33 schreef 16meter het volgende:
Iemand ervaring met prohormonen zoals h-drol, m-drol, epistane?
ja het si wel oke. na 3 jaar heb ik het wel gezien alleenquote:Op woensdag 3 november 2010 00:02 schreef fespo het volgende:
wel leuk! maar ik ken de bladen niet, is het wat?
edit.
ik zie dat er genoeg interesse is, dan haak ik af.
Ik merk alleen wel dat ik daardoor op een zondag ofzo makkelijker thuis blijf.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:17 schreef 16meter het volgende:
Dat is voor mij ook de reden dat ik alleen train. Trainde eerst met een andere gozer, maar die kwam altijd met vage oefeningen en 'tips' die hij van een 'echte bodybuilder' had gekregen. Zoals draaien met je polsen tijdens de dumbbell press en weet ik wat voor gewrichts verneukende technieken hij nog meer had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |