Ik heb nu de linker onder mijn motorkapquote:Op maandag 8 november 2010 00:50 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wow dat is een best verschil zeg!
Jij hebt best wel wat dingen vervangen zeg.. pff Masallahquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef Gokhan03 het volgende:
Ja maargoed het schijnt dat er bij lage toeren weer wat verlies was. Weet niet of het echt zo is.
Draait jouw auto echt 9k toeren??
Enne hoe betaal jij al die shit? Ik als studentzijnde rij in een E39 523i automaat maar tunen enzo kost me echt te veel geld haha
Heb dit allemaal vervangen in 2 jaar tijd:
-4 remschijven + blokken
-2x thermostaat
-koppakking
-abs sensor rechtsachter
-wiellager linksachter(klote spacers van mn vorige velgen)
-kleppendekselpakking
-waterpomp
-4 19 inch banden (achterbanden nieuw voor 110 euro ps en voor 2e hands)
-Koplampglazen
-nokkenassensor
-visco koppeling(lijkt net een vliegtuig als ik toeren maak)
-2 bobines
-Kofferbak opnieuw gespoten(dit alweer aan t roesten is)
Opgeteld komt ik hiermee ongeveer uit op 3000 euro en dat alleen aan materiaal aangezien mn neef een autogarage heeft waar ik geen arbeidsloon hoef te betalen
Het enige waar ik nu voor vrees is mn automatenbak die kapot kan gaan. Bij mijn E34 525i was dat het geval
Mijnes:
[ afbeelding ]
btw t zijn echte alpinas eronder
"Horsepower sells cars, torque wins races."quote:Op maandag 8 november 2010 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
En op auto's terug te komen: het verlies van die ene paar nm kan me gestolen worden, dat voel je toch niet itt het vermogen wat je er voor terug krijgt..
(btw heb het zelfde blok & bak als de jouwe in mijn gele bmw liggen)
Die lexuslook is idd een beetje not donequote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, ben opzoek naar mooie achterlichten.. Maar ik vind de LED achterlichten beetje nog aan de dure kant... Iemand iets in de aanbieding ofzo?
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
()
Zuipt ie daarmee nog meer? Ik wilde dat heel misschien ook met mijn 523i doen maar vond ik zonde omdat ik de auto origineel wilde halen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Ook wel interessant: http://www.m50manifold.com/
En in hun FAQ staat:
http://m50manifold.com//index.php?option=com_simplefaq&task=display&Itemid=39&catid=20&page=1#FAQ14
-Will a large amount of upper end horsepower be gained?
- Yes. 15-30 RWHP.
Ik heb nog een spruitstuk te koop, compleet.quote:Op maandag 20 december 2010 10:12 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zuipt ie daarmee nog meer? Ik wilde dat heel misschien ook met mijn 523i doen maar vond ik zonde omdat ik de auto origineel wilde halen.
De 523i heb ik verkocht en vrijdag ga ik kijken voor een nieuwe bmw
Wat had je nou weer uitgespookt dat je dat sowieso in moest leveren?quote:
Hahah nee ik bedoel met dezelfde zware voet als wat ik nu heb maar dan met een m50 spruitstuk.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb nog een spruitstuk te koop, compleet.
100 kaat senin icin.
En of ie meer zuipt? Ligt aan jou rechter voet!
Allemaal leuk en aardig en durf zelfs mijn naam op te zetten dat als ik een 320i zou rijden met een US M3 blok of een 325/328i blok dat ze hem zelfs hadden goedgekeurd, want op het oog zijn ze allemaal identiek.quote:Op maandag 20 december 2010 11:59 schreef Intelligence het volgende:
Goed topic!
Over dat gezeik op de vorige pagina mbt APK. Het is geen APK punt welk blok erin ligt!
Ik heb ook een steekproef gehad op de charade, lag een 1.6 in (1.3 op kenteken, is ook niet zwaarder geleverd dan 1.3), ook niet omgekeurd, gewoon steekproef gehaald. En de keurmeester van de RDW heeft er nog lekker een stuk mee gereden om de remvertraging te meten (auto kon niet op remmenbank) en het viel hem wel op dat t ding een stuk sneller was dan de gemiddelde charade.
Hij zag ook wel aan de niet matchende bak dat er een ander blok in zat, ook aan de aangepaste zag hij het, daar maakte hij nog een opmerking over. Hij snapte er allemaal niets van hoe het gedaan was, maar het was wel goed!
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
La bula bula Compact mi buldun..??![]()
En 6 cilinders zijn heerlijkk, maar het verbruik van 1 op 3 doet mij momenteel wel pijn..![]()
x
En dat is ook nog eens de luidste serie van Eisenmann uitlatenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.
Toen ik dit zag was ik verkocht:
Ik zag het helemaal voor me moruk hahah
Weetje wat het mooiste is. De 323ti zijn allemaal standaard uitgerust met een M onderstel en sportstoelen + m stuur.
edit:
okee het is wel een eisemann maargoed
Haal gewoon een 328i Sedan M-Tech.. DAN heb je pas een auto waar je U tegen zegt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.
Toen ik dit zag was ik verkocht:
Ik zag het helemaal voor me moruk hahah
Weetje wat het mooiste is. De 323ti zijn allemaal standaard uitgerust met een M onderstel en sportstoelen + m stuur.
edit:
okee het is wel een eisemann maargoed
Hoeft geeneens een 28'er M-Tech te zijn, een sedan voldoet al ten opzichte van een comapctquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Haal gewoon een 328i Sedan M-Tech.. DAN heb je pas een auto waar je U tegen zegt..
Die zijn compleet M uitgevoerd fabrieks..;)
Beter dan zo'n lelijke poep compact..bah bah..
Kijk eens waar de uitlaat hangt..
Turks - Engels vertaalding: Found in La contagious infectious Compactquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
La bula bula Compact mi buldun..??![]()
En 6 cilinders zijn heerlijkk, maar het verbruik van 1 op 3 doet mij momenteel wel pijn..![]()
x
Turks - Nederlands vertaling: Eey je hebt gezocht, je hebt gezocht en je bent op een Compact uitgekomen of wat??!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Turks - Engels vertaalding: Found in La contagious infectious Compact
Ik dacht dat het wel zou kloppen met woorden als 'Contagious' en 'Infectious' dr inquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turks - Nederlands vertaling: Eey je hebt gezocht, je hebt gezocht en je bent op een Compact uitgekomen of wat??!!
wehehhe..
Later heeft BMW een merknaam voor dit concept in gebruik genomen; Miniquote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef Intelligence het volgende:
Een BMW Compact, is een BMW voor mensen die geen hele BMW kunnen betalen
Leuk dat het een 2.5 is maar met het vermogen van een zogenaamde 2.3.. met andere woorden: Geen 192PKtjes maar iets van 173PK.. (Net als mijn 318i vs mijn 323i, beide 2.5 maar de een is sneller dan de anderquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Gokhan03 het volgende:
Haters!! Als het een 1.6 was okee maar tis een 2.5:p
Dan doe ik die M50 inlaat erop en klaar. IN YOUR FACEquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Leuk dat het een 2.5 is maar met het vermogen van een zogenaamde 2.3.. met andere woorden: Geen 192PKtjes maar iets van 173PK.. (Net als mijn 318i vs mijn 323i, beide 2.5 maar de een is sneller dan de ander)
Yep, my face, ik heb ook nog een Ass, net als mijn beide Sedans.. What about the Compact ook alweer..?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dan doe ik die M50 inlaat erop en klaar. IN YOUR FACE
nope.. Maare ik rij er ook nu ff niet mee, heb hem nog in de garage staan.. ik rij momenteel de wittequote:Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef fathank het volgende:
Die gele staat die nou eigenlijk al op Nederlands kenteken?
Ratelende vanos komt vaker voor bij de M50TU dan bij de M52quote:Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, my face, ik heb ook nog een Ass, net als mijn beide Sedans.. What about the Compact ook alweer..?
En ooh ja! Succes met je alu blokkie he! En je ratelende Vanos, en dunnere drijfstangen en zachtere klepveren
Oh ja, met een M50 inlaat alleen heb je nog geen 192PK
Och, zelfs hier in Zuid Limburg is 't dus niet meer Turq-veiligquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Gisteren ben ik gefilmd door een gozer waar ik gisteren langs ben gegaan, hij wou mij eens van buiten zien driften.. Wehehe heeft ie het gefilmd ook:
ff het spammen waard denk ik?Oh ja, zet je geluid hard aan, zijn mic is zo te horen niet de beste..
Oh ja?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Och, zelfs hier in Zuid Limburg is 't dus niet meer Turq-veiligKlinkt wel zoals eerder gezegd heel lekker
Ik acht de kans wel vrij klein je tegen te komen op weg. Jammer maar helaas, gezien je in Roermond zit
Althans daar in de buurt toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja?
en ik was op bezoek @ een vriend in Bocholtz ofzo, dicht bij Aachen.. Wat een hel. Terugweg op de snelweg heerlijk teruggecruised onder de tunnels door met 230 gemiddeld..huidige staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het snelweg was het lachen, zat ik te kutten met een 318iS en een 320iquote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Althans daar in de buurt toch?Ik ben inderdaad ook op de hoogte van het goed kunnen doorvegen van omgeving Maastricht richting noorden
Vind nog steeds de 316 badge helemaal geweldig
Die zullen wel gedacht hebben dat ze nog maar op de helft van hun cilinders reden toen je langs kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op het snelweg was het lachen, zat ik te kutten met een 318iS en een 320iMaare ik hield me in en liet me steeds inhalen door hun...
Op een gegeven moment jaagte ik de stuipen op het lijf bij hun toen ik ze met 230 inhaalden en ze me niet meer konden bijhouden..![]()
![]()
![]()
316i sticker for the win![]()
En ehmm.. No Roermond, Venlo..
Dat is alles behalve gek dan, Turqquote:Op maandag 3 januari 2011 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb 240-245 gereden en hij schakelde op![]()
Dus ik denk zo'n 250 ofzo..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
ik denk dat hooguit 1% van de regelmatige pta bezoekers dit wistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
kut, zeker iets gezegd wat de helft van Fok! niet eens wist.. (op de goeroes hier na dan..)
Ja, wat wil je met zo een uitspraakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
kut, zeker iets gezegd wat de helft van Fok! niet eens wist.. (op de goeroes hier na dan..)
Mijn strafblad..?quote:
Jij mag mij zowiezo alles vragen behalve mijn pin..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wist het
Wel gaaf dat je hem terug hebt. Ben benieuwd naar de rest van het project.
In beslag name, maare toen ik terug kwam mijn auto op te halen zag ik dat mijn motorkap op een kiertje stond, en de hendel niet terug in de 'slot' stand is gedrukt. Dus hij is zeker wel onderzocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef densmee het volgende:
is de auto technisch onderzocht? of is het inbeslagname en verder niks
Nope.. Godzij dank niet, en nooit hopelijk.quote:
Ik ben ook zo blij, het gevoel is me niet te te beschrijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja, wat wil je met zo een uitspraak![]()
maar iig chill dat je vrij bent net voor de zomer begint!
tja, maargoed mensen.. 't is geen [project] turq is op vrije voeten deel 2, maare BMW project..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:30 schreef invine het volgende:
Lekker bezig turqiemooi dat je hem weer terug hebt! Ik heb dat gevoel al na 2 weken..
nahh, 1mm van de kreukelzone links achter, is verwaarloosbaar..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:32 schreef invine het volgende:
Waarom zoek je niet alles bij elkaar en spaar je daarna om alles in dezelfde kleur te spuiten?
En was je auto niet krom?
Oeh, I likequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Modena Interieur:
[ afbeelding ]
Franse Koplampen:
[ afbeelding ]
Zoveel koste mijn Corsaquote:
Tja.. lijkt alsof ie van een klif gevallen is.. Dinsdag komt er daarom ook gelijk een compleet front op wat bestaat uit zijschermen, motorkap, deur en evt. bumper..quote:
is een automaat schat, aanduwen zit er niet in..quote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef ukga het volgende:
Na 6 maanden was je accu ook wel leeg lijkt me? of kwamen ze je helpen met aanduwe?
Jha is ook hard nodig om hem te keuren, maare sinds 3-6-10 heb ik maar max. paar maandjes gereden..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:11 schreef densmee het volgende:
ik ben blij te zien dat je het nu gewoon degelijk aanpakt, laat hem dan netjes keuren, en laat de 316 badges zitten.
En ik zie dat het ook hard nodig is om hem apk te keuren, vervaldatum 3-6-2010
Dat ding valt bijna van ellende uit elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach ja fuck it, hierbij nog de overige foto's van toen ik me auto net had teruggehaald..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bumper mist een strip, de bumper lag er half af, deuk en lak beschadiging in LV spatbord, deur onder RV spatbord, roest plekken (mijn auto had helemaal geen enkel roestpuntje!!) en nog meer ongein, ze ziet er tot dinsdag niet uit iig, daarna ook niet.. Maar dat komt wel goed
Ik vertrouw het er niet op..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:20 schreef bietelboer het volgende:
Waarom gaat ze van jou naam af dan?
Wel goed dat jij hem nu goed aanpakt en laat keuren!
Vind je het gek? Ze kunnen niet eens met een verlaagd auto omgaan, waardoor alles of is verbogen of er is afgeklikt (bumper/zijschermen etc..) Hoerenkenkerflikkers die kanker sleepdienst..quote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef Raadsman het volgende:
[..]
Dat ding valt bijna van ellende uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |