Bij Zavvi kan ik 'm nieuw voor minder kopen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef 19FR08 het volgende:
Ik heb splinter cell, zie m'n topic.
[..]
Alleen vergeet je daar de verzendkosten mee te rekenen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:47 schreef PP. het volgende:
[..]
Bij Zavvi kan ik 'm nieuw voor minder kopen.
http://www.zavvi.com/game(...)l?switchcurrency=EUR
15,95 + 1,15 is nog steeds goedkoper dan jouw ¤18.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Alleen vergeet je daar de verzendkosten mee te rekenen.
1,15?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef PP. het volgende:
[..]
15,95 + 1,15 is nog steeds goedkoper dan jouw ¤18.
Echt sommige mensenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
1,15?
Maar nvm, geen zin om te miereneuken over een euro
Geloof ik niks van, je speelde hem net nog (40min geleden)quote:Op donderdag 11 november 2010 18:12 schreef Edwinuss het volgende:
Black Ops is de deur al uit. Sorry mensen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, je speelde hem net nog (40min geleden)![]()
Ik heb te ruil:
Halo reach
Red dead redemption (special)
Stoked
Guitar hero II + III met 2 gitaren
Batman arkham asylum
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik er al 1 had gekocht bij Bol.com. Toen ik thuis kwam vanaf de media markt lag er ook nog een exemplaar op mijn mat.![]()
Die maar aan mijn broertje gegeven.
Meh, ik zit hier om spellen te ruilen, maar als je dan alleen je tweedehands spellen wil verkopen, wees dan tenminste goedkoper dan de huidige nieuwprijs.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:33 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Echt sommige mensen. Zeikerds die gaan zeggen: "Jaaa hier krijg ik hem goedkoper". Nou dan koop je hem daar toch lekker moeilijk doen
Wat zoek je nog en voor hoeveel verkoop je hem eventueel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb nog een sealed exemplaar CoD: Black Ops liggen. Iemand nog een ander leuk nieuw spel te ruil?
Voor verkoop zie;quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat zoek je nog en voor hoeveel verkoop je hem eventueel?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, je speelde hem net nog (40min geleden)![]()
Ik heb te ruil:
Halo reach
Red dead redemption (special)
Stoked
Guitar hero II + III met 2 gitaren
Batman arkham asylum
Interesse in Medal Of Honor Tier 1 Edition, PES11 of Crackdown 2 + ¤10?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb nog een sealed exemplaar CoD: Black Ops liggen. Iemand nog een ander leuk nieuw spel te ruil?
ik vind eerder mensen die voor een 2e hands spel meer dan de nieuwprijs vragen nogalquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:33 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Echt sommige mensen. Zeikerds die gaan zeggen: "Jaaa hier krijg ik hem goedkoper". Nou dan koop je hem daar toch lekker moeilijk doen
Interesse in iets hieruit?:quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef LasTeR het volgende:
Heb ik nog wel liggen maar wel er 15 exc voor anders ga ik hem donderdag inruilen bij gamemania, die heeft inruilactie met Assassin's Creed Brotherhood. Wil de verzendkosten dan wel delen.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben op zoek naar The Orange Box.
kan ie m beter nieuw kopen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb ik nog wel liggen maar wel er 15 exc voor anders ga ik hem donderdag inruilen bij gamemania, die heeft inruilactie met Assassin's Creed Brotherhood. Wil de verzendkosten dan wel delen.
16 inc verzenden?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb ik nog wel liggen maar wel er 15 exc voor anders ga ik hem donderdag inruilen bij gamemania, die heeft inruilactie met Assassin's Creed Brotherhood. Wil de verzendkosten dan wel delen.
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Te koop:
Naruto; Rise of a Ninja
Soul Calibur IV
Kom op mensen. Ik snap dat niemand meer op zoek is naar Forza 2 of PES6, maar de rest zijn toch aardige spellen? Op korte termijn mogen Batman AA: GOTY, FF13, Blur, RDR en Alan Wake SE weg.quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb de volgende titels te koop/te ruil:
• Metro 2033
• Rainbow Six 2
• The Club
• PGR3
• Stranglehold
• Viva Piñata
• PES6
• Forza 2
• Dirt
• Street Fighter 4
• Battlefield Bad Company
Ik ben niet op zoek naar iets specifieks.
interesse in dantes inferno?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom op mensen. Ik snap dat niemand meer op zoek is naar Forza 2 of PES6, maar de rest zijn toch aardige spellen? Op korte termijn mogen Batman AA: GOTY, FF13, Blur, RDR en Alan Wake SE weg.
Op zich wel. Waartegen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:46 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
interesse in dantes inferno?
Die van mij F1 is evt ook te koop.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef juxtaposition het volgende:
ik ga zo even kijken welke race spellen er tussen zitten.
Dan heeft mijn vriendin ook is een game die ze leuk vind.
quote:Op zondag 21 november 2010 18:36 schreef mendelboaz het volgende:
Aangeboden:
Dead Rising 2
Fable 3 Special Edition
The Saboteur
Gezocht:
Medal of Honor
Assassin's Creed Brotherhood (het liefst Codex Edition)
Call of Duty: Modern Warfare 2
voor hoeveel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
Die van mij F1 is evt ook te koop.
40,- incl?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |