ruse tegen dragonage origins?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog steeds RUSE in de aanbieding
ik bied 20equote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog steeds RUSE in de aanbieding
quote:Te koop/ruil:
- Battlefield: BC 2 ¤20 ex.
is die kane en lynch die nieuwe? of deeltje 1?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb moh en kane en lynch te koop/ruil. Online pas van moh nog niet gebruikt.
De nieuwe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef nickertNL het volgende:
[..]
is die kane en lynch die nieuwe? of deeltje 1?
Mafia 2 ruilen voor kane en lynch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:32 schreef robbie_ronalds het volgende:
in de aanbieding:
mafia 2
red dead redemption
ben op zoek naar MOH, fable 3 (wanneer beschikbaar) of verkoop
quote:Interesse in Dante's Inferno?Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niemand verder interesse in RUSE? Een serieuze ruil dan en niet voor 20 euro?
quote:Ruilen voor:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:43 schreef numero_uno het volgende:
Wegens dubbele bestelling ook maar even hier plaatsen:
Fallout New Vegas standaard editie nog niet meegespeeld of geopend.
40,- ophalen in Maastricht (of omstreken)
42,50 opgestuurd in bubbeltjesenvelop
quote:Tegenvoorstel: Metro + 8 Euro voor MoH.
quote:12 euro doen dan?Op maandag 25 oktober 2010 09:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegenvoorstel: Metro + 8 Euro voor MoH.
quote:Ik twijfel nogal. Ik begrijp dat de singleplayer maar 3 uurtjes duurt. Ik speel eigenlijk geen MP dus dan zou ik met 3 uurtjes klaar zijn.
quote:Final Fantasy XIII of Eternal Sonata?Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef ROFLOL het volgende:
Nog steeds Dragonball Raging Blast te ruil, kom op, bied iets aan!
quote:3 uur is overdreven, je zit er echt wel een 6 uur ofzo achter. En vergeet niet dat MoH een nieuwe titel is die je daarna ook weer door kunt ruilen, dus waarschijnlijk heb je gratisch 6 uur speelplezierOp dinsdag 26 oktober 2010 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik twijfel nogal. Ik begrijp dat de singleplayer maar 3 uurtjes duurt. Ik speel eigenlijk geen MP dus dan zou ik met 3 uurtjes klaar zijn.
quote:FF13 wil ik nog steeds wel eens proberen, dus zal je PM'en.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Final Fantasy XIII of Eternal Sonata?
quote:Maak niet uit ik heb hem hier net geruild met iemand voor Mafia 2Op dinsdag 26 oktober 2010 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik twijfel nogal. Ik begrijp dat de singleplayer maar 3 uurtjes duurt. Ik speel eigenlijk geen MP dus dan zou ik met 3 uurtjes klaar zijn.
quote:Mafia ruilen tegen Metro 2033?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maak niet uit ik heb hem hier net geruild met iemand voor Mafia 2
quote:ja als t moet, maar heb m liever voor 25 tweedehandsOp woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Wil me nergens mee bemoeien maar dan koop je hem toch voor 32,- nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |