Heb ik nog wel liggen maar wel er 15 exc voor anders ga ik hem donderdag inruilen bij gamemania, die heeft inruilactie met Assassin's Creed Brotherhood. Wil de verzendkosten dan wel delen.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben op zoek naar The Orange Box.
kan ie m beter nieuw kopen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb ik nog wel liggen maar wel er 15 exc voor anders ga ik hem donderdag inruilen bij gamemania, die heeft inruilactie met Assassin's Creed Brotherhood. Wil de verzendkosten dan wel delen.
16 inc verzenden?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb ik nog wel liggen maar wel er 15 exc voor anders ga ik hem donderdag inruilen bij gamemania, die heeft inruilactie met Assassin's Creed Brotherhood. Wil de verzendkosten dan wel delen.
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Te koop:
Naruto; Rise of a Ninja
Soul Calibur IV
Kom op mensen. Ik snap dat niemand meer op zoek is naar Forza 2 of PES6, maar de rest zijn toch aardige spellen? Op korte termijn mogen Batman AA: GOTY, FF13, Blur, RDR en Alan Wake SE weg.quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb de volgende titels te koop/te ruil:
• Metro 2033
• Rainbow Six 2
• The Club
• PGR3
• Stranglehold
• Viva Piñata
• PES6
• Forza 2
• Dirt
• Street Fighter 4
• Battlefield Bad Company
Ik ben niet op zoek naar iets specifieks.
interesse in dantes inferno?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom op mensen. Ik snap dat niemand meer op zoek is naar Forza 2 of PES6, maar de rest zijn toch aardige spellen? Op korte termijn mogen Batman AA: GOTY, FF13, Blur, RDR en Alan Wake SE weg.
Op zich wel. Waartegen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:46 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
interesse in dantes inferno?
Die van mij F1 is evt ook te koop.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef juxtaposition het volgende:
ik ga zo even kijken welke race spellen er tussen zitten.
Dan heeft mijn vriendin ook is een game die ze leuk vind.
quote:Op zondag 21 november 2010 18:36 schreef mendelboaz het volgende:
Aangeboden:
Dead Rising 2
Fable 3 Special Edition
The Saboteur
Gezocht:
Medal of Honor
Assassin's Creed Brotherhood (het liefst Codex Edition)
Call of Duty: Modern Warfare 2
voor hoeveel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
Die van mij F1 is evt ook te koop.
40,- incl?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |