Gaat ze ze ook uitpakken om het weer in 1 groot stuk papier in te pakkenquote:"Ja dat is dan 9 euro"
-" Hmm dat klopt niet hoor want zo'n broodje is 4,75 en dan verdubbelen is 2,25 dus dat moet 7 euro zijn"
"Nee want je wil twee halve dus dat is 2x 4,50
-"he wat, het is toch gewoon een hele"
"Nee zo werkt dit niet het zijn twee halve dus je moet 9 euro betalen"
-"Wat is dat nou voor onzin daar begin ik niet aan"
"Ja ik heb ze nu al ingepakt hoor"
- "nou dan pak je ze maar weer uit ofzo"
eh sorry hoor maar 4.50 voor een heel broodje is al duur laat staan 4.50 voor een heel broodje.quote:
Een half broodje daar is groter dan het gemiddelde normale broodje wat je bij een bakker krijgt hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eh sorry hoor maar 4.50 voor een heel broodje is al duur laat staan 4.50 voor een heel broodje.
Je bent gewoon makkelijk te naaien door die lui
but subway tastes goodquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eh sorry hoor maar 4.50 voor een heel broodje is al duur laat staan 4.50 voor een heel broodje.
0,5 centimeter?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een half broodje daar is groter dan het gemiddelde normale broodje wat je bij een bakker krijgt hoor
Dus het was goedkoper om eerst 2 halve in te pakken, die uit te pakken, het weg te gooien en dan een hele in te pakken ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Verpakkingsbelasting, stond vorig jaar in de miljoenennota. Wel opletten he hond!!?!
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat geluid maak je zeker ook als je hem verorberd?
Welke normale, nietkneuzige vent loopt er nou met een zakmes rond?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Subway
In 't vervolg even met je zakmes dat ding in tweeën snijden, opgelost, slotje.
mensen die bang zijn voor overvallersquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke normale, nietkneuzige vent loopt er nou met een zakmes rond?
Ik ben 'n vrouw dus ik heb een zakmes bij me.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Ja dat doe ik normaal ook altijd zonder problemen, tot vandaagquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef n0ir het volgende:
Bij mij pakken ze m'n hele broodje automatisch in twee helften in. Zonder twee keer de helft te rekenen.
ze zag gewoon aan je dat je een FOK!ker bent en dus makkelijk te naaien bentquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik normaal ook altijd zonder problemen, tot vandaag
Een zakmes, ijzerdraad en duct tape horen toch wel een beetje bij de standaarduitrusting vind ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal voortaan de verpakking naar Afrika sturen kunnen ze er een hut van makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Sowieso belachelijk dat ze zulke grote broodjes maken, de mens moet eens leren weer respect voor eten te krijgen, nu wordt het allemaal maar opgeschrokt als varkens, bedenk wel dat voor ieder plakje vleeswaar dieren moeten sterven en jij waarschijnlijk zonder nadenken de helft van je broodje weggooit omdat het teveel is, ja toch????![]()
En nu nog een keer aubquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lekker!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef ebke het volgende:
Kost zo'n stom brood echt 7 fukking euro
ga je moeder trollen, faalertquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Sowieso belachelijk dat ze zulke grote broodjes maken, de mens moet eens leren weer respect voor eten te krijgen, nu wordt het allemaal maar opgeschrokt als varkens, bedenk wel dat voor ieder plakje vleeswaar dieren moeten sterven en jij waarschijnlijk zonder nadenken de helft van je broodje weggooit omdat het teveel is, ja toch????![]()
het is internetquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stille hoop dat je het dan wél goed doet
Lees je post nog eens schatquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stille hoop dat je het dan wél goed doet
ja dat staat er hehquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom trouwens niet heel vaak in Subways maar:
-" Hmm dat klopt niet hoor want zo'n broodje is 4,75 en dan verdubbelen is 2,25 dus dat moet 7 euro zijn"
Verdubbelen is 2,25?????
OPEN JE OGENquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Daar was ik nog op aan het puzzelenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Verdubbelen is 2,25?????
Je hebt halve en hele broodjes (15-30cm) En als je een van 15cm koopt kan je die "upgraden" naar een hele door 2,25 bij te betalen ipv te betalen voor 2 halve.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Verdubbelen is 2,25?????
Broodje verdubbelen, van 15 naar 30 cmquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar was ik nog op aan het puzzelen![]()
Die snap ik ook niet helemaal
broodje 15 cm is 4,75quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu snap ik hem.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt halve en hele broodjes (15-30cm) En als je een van 15cm koopt kan je die "upgraden" naar een hele door 2,25 bij te betalen ipv te betalen voor 2 halve.
en het is niet simpel om een hele te kopen en die dan door de helft te snijden?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt halve en hele broodjes (15-30cm) En als je een van 15cm koopt kan je die "upgraden" naar een hele door 2,25 bij te betalen ipv te betalen voor 2 halve.
Verdubbelen betekend 30cm broodje ipv 15cm. Verdubbelen van de LENGTE van je broodje kost je 2.25 EXTRA bovenop de 4.75 die je al betaald.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar 2x de helft is toch 1?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe je UI eens terugquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
broodje 15 cm is 4,75
zelfde broodje maar dan 30 cm is 7 dus verdubbelen is 2.25
dat is bronco, bronco is de man op zoek naar gist en zijn balquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je UI eens terug![]()
Ik herkende je niet
No fucking shit, Sherlockquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en het is niet simpel om een hele te kopen en die dan door de helft te snijden?
Niet als de kleine pakjes in de aanbieding zijn!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef _Fanta het volgende:
opzich best logish toch dat 2 halve duurder zijn dan een hele? als ik een grote pak koffie koop ben ik toch ook voordeliger uit dan 2 kleine pakke koffie?
LLEEEES DAT TOPIC SNOLquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en het is niet simpel om een hele te kopen en die dan door de helft te snijden?
Ze hoeft alleen maar even dat broodje doormidden te snijden en 2x te verpakken ipv 1x hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef _Fanta het volgende:
opzich best logish toch dat 2 halve duurder zijn dan een hele? als ik een grote pak koffie koop ben ik toch ook voordeliger uit dan 2 kleine pakke koffie?
maar dat was niet het geval bij TSquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet als de kleine pakjes in de aanbieding zijn!
2 Halen 1 betalen bijv.
ik bedoelde dat je het zelf kon snijden sukkelquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LLEEEES DAT TOPIC SNOL
Normaal koop je dus een hele (voor 7 euro) en dan vraag je of ze die in tweeen wil snijden en los verpakken.
MAAAAARRRRR
dat wilde ze dus niet, want dan werd het verkocht als twee halve (is 9 euro)
Ja, maar dan heb je ook een andere inhoud. Waarom zou je niet van 1 zo'n heel broodje door de helft kunnen snijden enkel en alleen voor het gemak. Ik kom nooit bij de subway maar ik ga er vanuit dat als je twee halve neemt dat dat ook iets meer is dan 1 hele. Anders zou ik echt niet kunnen bedenken waarom de prijs in 1 keer met 2 euro omhoog gaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef _Fanta het volgende:
Dan moet je niet zo'n gaat kutverhaal ophangen met jequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
want dat impliceert dus dat je het over een 30cm hebt, als je de rest van het vage kutverhaal erbij betrekt.quote:Hmm dat klopt niet hoor want zo'n broodje is 4,75
Uit je bek stinken en een vetlaag erbij vs gezond, schoon voedsel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Sinnie het volgende:
Ik haal liever een broodje döner met extra veel knoflooksaus voor 4,50 euro
Ik ben fucking Mcgyver nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je het zelf kon snijden sukkel
het was duidelijk zat uitgelegd in de opquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo'n gaat kutverhaal ophangen met je
[..]
want dat impliceert dus dat je het over een 30cm hebt, als je de rest van het vage kutverhaal erbij betrekt.
Trouwens, welke fucking pauper Subway ben jij geweest? Want ze snijden die dingen in iedere Subway waar ik ooit geweest ben STANDAARD in 2 stukken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LLEEEES DAT TOPIC SNOL
Normaal koop je dus een hele (voor 7 euro) en dan vraag je of ze die in tweeen wil snijden en los verpakken.
MAAAAARRRRR
dat wilde ze dus niet, want dan werd het verkocht als twee halve (is 9 euro)
Ja dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is bronco, bronco is de man op zoek naar gist en zijn bal
hij is baas en zou dit probleem met een halve blik hebben opgelostquote:
Le-zen. Dan nog zetten ze het in 1 verpakking.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, welke fucking pauper Subway ben jij geweest? Want ze snijden die dingen in iedere Subway waar ik ooit geweest ben STANDAARD in 2 stukken.
Cool story bro....quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat ik 13¤ moest betalen voor 2 stokbroden met van alles erop en opgewarmd. Voor 2 personen was het.
Dat sowieso, maar ik herken je niet meerquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is baas en zou dit probleem met een halve blik hebben opgelost
Duur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cool story bro....
maar wat is je punt nou?
Blijft een pauper Subway want bij mij snijden ze het gewoon met verpakking en al doorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Le-zen. Dan nog zetten ze het in 1 verpakking.
Nu had die onderbetaalde kakteef het apart moeten verpakken en daarom kon haar hersencel het niet meer aan.
Dat zeg ik niet anders kom je me stalken.quote:
mensen die nog alles terugrekenenquote:
het is opzich ook een kleine moeite om een hele in 2en te snijden idd. waarom ze dat niet doen weet ik ook niet, zulle ze vast wel een reden voor hebben.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ook een andere inhoud. Waarom zou je niet van 1 zo'n heel broodje door de helft kunnen snijden enkel en alleen voor het gemak. Ik kom nooit bij de subway maar ik ga er vanuit dat als je twee halve neemt dat dat ook iets meer is dan 1 hele. Anders zou ik echt niet kunnen bedenken waarom de prijs in 1 keer met 2 euro omhoog gaat
Ja, ze zijn achterlijk. Dit geintje deed de bakker trouwens ook toen ik vroeg of hij m'n brood in twee zakjes wilde doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is opzich ook een kleine moeite om een hele in 2en te snijden idd. waarom ze dat niet doen weet ik ook niet, zulle ze vast wel een reden voor hebben.
Nee, een halve is gewoon zo'n lange door 2-en gesneden. Ze snijden het broodje voordat ze het beleggen in 2quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ook een andere inhoud. Waarom zou je niet van 1 zo'n heel broodje door de helft kunnen snijden enkel en alleen voor het gemak. Ik kom nooit bij de subway maar ik ga er vanuit dat als je twee halve neemt dat dat ook iets meer is dan 1 hele. Anders zou ik echt niet kunnen bedenken waarom de prijs in 1 keer met 2 euro omhoog gaat
ze snijden een hele standaard in tweeën maar verpakken hem als hele, bij TS hadden ze hem dus als 2x een halve ingepakt en wilden ze hem als 2 halve afrekenen ipv 1 hele, toen hebben ze alles opnieuw verpakt als 1 hele en ook zo afgerekend, zo moeilijk is het allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is opzich ook een kleine moeite om een hele in 2en te snijden idd. waarom ze dat niet doen weet ik ook niet, zulle ze vast wel een reden voor hebben.
Mensen hier snappen de OP niet omdat ze op hetzelfde niveau zitten als dat Subwaywijf, en daarom snappen ze ook niet waarom het fout isquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze snijden een heel standaard in tweeën maar verpakken hem als half, bij TS hadden ze hem dus als 2x een halve ingepakt en wilden ze hem als 2 halve afrekenen ipv 1 hele, toen hebben ze alles opnieuw verpakt als 1 hele en ook zo afgerekend, zo moeilijk is het allemaal niet hoor
Jij hebt duidelijk nog nooit bij de Subway gegeten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef nattermann het volgende:
Wtf, 9 euro voor een broodje van 4,50!
ik maak er zelf een fout vanquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mensen hier snappen de OP niet omdat ze op hetzelfde niveau zitten als dat Subwaywijf, en daarom snappen ze ook niet waarom het fout is
Zeg jongbloedje, ga nou niet sarcastisch doen.quote:
rob geus adepten die denken dat je van alles ziek wordtquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had ook een keertje een vadsig wijf gehad die alles met de blote hand pakte. Lekker hygiënisch was dat. Toen ik het zag ging ik in discussie en wilde ik het niet meer hebben. Klaarblijkelijk was ze de plastic handschoentjes vergeten. Ze zei "Nu wij toch eenmaal bezig zijn..."
Ik werd boos, zij had het broodje klaar; ik pakte het broodje aan legde de kapje eraf en smeet vol met dressing en al over de toonbank in haar smoel.
Ga weg man, ik wil een hygiënisch broodje geen vieze derp broodje.
dat eet ook zo handigquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Yreal het volgende:
Overigens je kan zoon hele ingepakt hebben, dan aan de bovekant ietsje openvouwen en zo de bovenste eruit pakken
Ik zou mijn moeder verkopen voor een leven lang gratis Subway.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit bij de Subway gegeten.
Subway is alles waard
Ik ben heel hard de zaak uit gerend.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
rob geus adepten die denken dat je van alles ziek wordt_!
Stoer verhaal.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had ook een keertje een vadsig wijf gehad die alles met de blote hand pakte. Lekker hygiënisch was dat. Toen ik het zag ging ik in discussie en wilde ik het niet meer hebben. Klaarblijkelijk was ze de plastic handschoentjes vergeten. Ze zei "Nu wij toch eenmaal bezig zijn..."
Ik werd boos, zij had het broodje klaar; ik pakte het broodje aan legde de kapje eraf en smeet vol met dressing en al over de toonbank in haar smoel.
Oh God, opa is er ook bij hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg jongbloedje, ga nou niet sarcastisch doen.
Pauperverhaalquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
En dan flikkert de inhoud naar beneden en dan heb je een droog broodje, met een door tomaat besmeurde tweede helft.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Yreal het volgende:
Overigens je kan zoon hele ingepakt hebben, dan aan de bovekant ietsje openvouwen en zo de bovenste eruit pakken
Not hurting, not smoking, not feeling, no pain.. quote:
Zou zomaar kunnen het is wel franchisequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef Roi het volgende:
Verschillen de prijzen niet per filiaal?
niet veel hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef Roi het volgende:
Verschillen de prijzen niet per filiaal?
En toen ging de wekkerquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja, en in de VS heb je nog 2 keer zoveel keuzequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Subway is tof. Eerste keer vond ik het wel moeilijk. Eerst 103 vragen beantwoorden over hoe je je broodje wil hebben.
Hier in Gorinchem ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Wells.p het volgende:
niet zeiken jij hebt tenminste een subway!!!! nergens te vinden in haarlem
En dan buiten om respect schreeuwen als er iemand vuil kijkt ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Respect mattie,quote:Op woensdag 22 september 2010 04:23 schreef Spartagek het volgende:
[..]
En dan buiten om respect schreeuwen als er iemand vuil kijkt ?
Werkelijk, kan je niet normaal doen, en VRAGEN of ze het opnieuw doet, volgens de geldende standaard ?
Er zijn dan nog betere en volwassendere manieren om je "gelijk" te krijgen
over trolls gesproken
hier worden ze ook in tweeën gesneden, althans hier in HIlversumquote:Op woensdag 22 september 2010 05:32 schreef voederbietel het volgende:
Hier in Canada snijden ze broodjes per definitie in twee stukken maar die verpakken ze dan wel als 1. Maar in Nederland snijden ze ze helemaal niet door? Met een foot heb je dan wel een onhandig broodjes eigenlijk.
Maar goed, Steak 'n Bacon is wel super!
Jezus had ook geen zakmes en die deelde ook brood.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je vragen om de zachte bolletjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 03:41 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik krijg altijd een harde als ik bij de Subway ben.
Jezus kwam uit het Midden-Oosten, natuurlijk had hij wel een mes op zakquote:Op woensdag 22 september 2010 10:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jezus had ook geen zakmes en die deelde ook brood.
Twee keer de helftquote:Op woensdag 22 september 2010 10:48 schreef Trannellius het volgende:
Maar waarom is nou een kwart broodje duurder dan een hele?
Amerikaanse prijzen vergelijken met Nederlandsequote:Op woensdag 22 september 2010 07:44 schreef Justinn het volgende:
Kanker hé, in NY betaalde ik geen ¤7 maar $5 voor een footlong broodje bij de Subway.
Omgerekend bijna 2x zo goedkoop.![]()
Sorry, wie? Als je even leest, zul je zien dat TS een bezoeker was. En geen werknemer van de Subway.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Nass het volgende:
Waarschijnlijk lijk je op een debiel/idioot en dacht ze dat ze daar gebruik van kon maken.
lees failquote:Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sorry, wie? Als je even leest, zul je zien dat TS een bezoeker was. En geen werknemer van de Subway.
Idd, ik ging pas voor het eerst, toen moest het ook nog eens in het duitsquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Subway is tof. Eerste keer vond ik het wel moeilijk. Eerst 103 vragen beantwoorden over hoe je je broodje wil hebben.
Je kunt inderdaad beter een willekeurige Marokkaan aanspreken of je even zijn mes mag lenen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef Autodrop het volgende:
ze zijn gewoon milieubewust, de vervuiler betaaldt
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amerikaanse prijzen vergelijken met Nederlandse
FAAL.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef Sapstengel het volgende:
Lol dat is retarded, slaat nergens op toch. Kan normaal altijd gewoon. Sterker nog, elke keer dat ik naar de subway ging werd hij automatisch al als 2 halve verpakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |