Gaat ze ze ook uitpakken om het weer in 1 groot stuk papier in te pakkenquote:"Ja dat is dan 9 euro"
-" Hmm dat klopt niet hoor want zo'n broodje is 4,75 en dan verdubbelen is 2,25 dus dat moet 7 euro zijn"
"Nee want je wil twee halve dus dat is 2x 4,50
-"he wat, het is toch gewoon een hele"
"Nee zo werkt dit niet het zijn twee halve dus je moet 9 euro betalen"
-"Wat is dat nou voor onzin daar begin ik niet aan"
"Ja ik heb ze nu al ingepakt hoor"
- "nou dan pak je ze maar weer uit ofzo"
eh sorry hoor maar 4.50 voor een heel broodje is al duur laat staan 4.50 voor een heel broodje.quote:
Een half broodje daar is groter dan het gemiddelde normale broodje wat je bij een bakker krijgt hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eh sorry hoor maar 4.50 voor een heel broodje is al duur laat staan 4.50 voor een heel broodje.
Je bent gewoon makkelijk te naaien door die lui
but subway tastes goodquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eh sorry hoor maar 4.50 voor een heel broodje is al duur laat staan 4.50 voor een heel broodje.
0,5 centimeter?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een half broodje daar is groter dan het gemiddelde normale broodje wat je bij een bakker krijgt hoor
Dus het was goedkoper om eerst 2 halve in te pakken, die uit te pakken, het weg te gooien en dan een hele in te pakken ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Verpakkingsbelasting, stond vorig jaar in de miljoenennota. Wel opletten he hond!!?!
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat geluid maak je zeker ook als je hem verorberd?
Welke normale, nietkneuzige vent loopt er nou met een zakmes rond?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Subway
In 't vervolg even met je zakmes dat ding in tweeën snijden, opgelost, slotje.
mensen die bang zijn voor overvallersquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke normale, nietkneuzige vent loopt er nou met een zakmes rond?
Ik ben 'n vrouw dus ik heb een zakmes bij me.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Ja dat doe ik normaal ook altijd zonder problemen, tot vandaagquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef n0ir het volgende:
Bij mij pakken ze m'n hele broodje automatisch in twee helften in. Zonder twee keer de helft te rekenen.
ze zag gewoon aan je dat je een FOK!ker bent en dus makkelijk te naaien bentquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik normaal ook altijd zonder problemen, tot vandaag
Een zakmes, ijzerdraad en duct tape horen toch wel een beetje bij de standaarduitrusting vind ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal voortaan de verpakking naar Afrika sturen kunnen ze er een hut van makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Sowieso belachelijk dat ze zulke grote broodjes maken, de mens moet eens leren weer respect voor eten te krijgen, nu wordt het allemaal maar opgeschrokt als varkens, bedenk wel dat voor ieder plakje vleeswaar dieren moeten sterven en jij waarschijnlijk zonder nadenken de helft van je broodje weggooit omdat het teveel is, ja toch????![]()
En nu nog een keer aubquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lekker!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef ebke het volgende:
Kost zo'n stom brood echt 7 fukking euro
ga je moeder trollen, faalertquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Sowieso belachelijk dat ze zulke grote broodjes maken, de mens moet eens leren weer respect voor eten te krijgen, nu wordt het allemaal maar opgeschrokt als varkens, bedenk wel dat voor ieder plakje vleeswaar dieren moeten sterven en jij waarschijnlijk zonder nadenken de helft van je broodje weggooit omdat het teveel is, ja toch????![]()
het is internetquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stille hoop dat je het dan wél goed doet
Lees je post nog eens schatquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stille hoop dat je het dan wél goed doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |