Ja, ze zijn achterlijk. Dit geintje deed de bakker trouwens ook toen ik vroeg of hij m'n brood in twee zakjes wilde doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is opzich ook een kleine moeite om een hele in 2en te snijden idd. waarom ze dat niet doen weet ik ook niet, zulle ze vast wel een reden voor hebben.
Nee, een halve is gewoon zo'n lange door 2-en gesneden. Ze snijden het broodje voordat ze het beleggen in 2quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ook een andere inhoud. Waarom zou je niet van 1 zo'n heel broodje door de helft kunnen snijden enkel en alleen voor het gemak. Ik kom nooit bij de subway maar ik ga er vanuit dat als je twee halve neemt dat dat ook iets meer is dan 1 hele. Anders zou ik echt niet kunnen bedenken waarom de prijs in 1 keer met 2 euro omhoog gaat
ze snijden een hele standaard in tweeën maar verpakken hem als hele, bij TS hadden ze hem dus als 2x een halve ingepakt en wilden ze hem als 2 halve afrekenen ipv 1 hele, toen hebben ze alles opnieuw verpakt als 1 hele en ook zo afgerekend, zo moeilijk is het allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is opzich ook een kleine moeite om een hele in 2en te snijden idd. waarom ze dat niet doen weet ik ook niet, zulle ze vast wel een reden voor hebben.
Mensen hier snappen de OP niet omdat ze op hetzelfde niveau zitten als dat Subwaywijf, en daarom snappen ze ook niet waarom het fout isquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze snijden een heel standaard in tweeën maar verpakken hem als half, bij TS hadden ze hem dus als 2x een halve ingepakt en wilden ze hem als 2 halve afrekenen ipv 1 hele, toen hebben ze alles opnieuw verpakt als 1 hele en ook zo afgerekend, zo moeilijk is het allemaal niet hoor
Jij hebt duidelijk nog nooit bij de Subway gegeten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef nattermann het volgende:
Wtf, 9 euro voor een broodje van 4,50!
ik maak er zelf een fout vanquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mensen hier snappen de OP niet omdat ze op hetzelfde niveau zitten als dat Subwaywijf, en daarom snappen ze ook niet waarom het fout is
Zeg jongbloedje, ga nou niet sarcastisch doen.quote:
rob geus adepten die denken dat je van alles ziek wordtquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had ook een keertje een vadsig wijf gehad die alles met de blote hand pakte. Lekker hygiënisch was dat. Toen ik het zag ging ik in discussie en wilde ik het niet meer hebben. Klaarblijkelijk was ze de plastic handschoentjes vergeten. Ze zei "Nu wij toch eenmaal bezig zijn..."
Ik werd boos, zij had het broodje klaar; ik pakte het broodje aan legde de kapje eraf en smeet vol met dressing en al over de toonbank in haar smoel.
Ga weg man, ik wil een hygiënisch broodje geen vieze derp broodje.
dat eet ook zo handigquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Yreal het volgende:
Overigens je kan zoon hele ingepakt hebben, dan aan de bovekant ietsje openvouwen en zo de bovenste eruit pakken
Ik zou mijn moeder verkopen voor een leven lang gratis Subway.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit bij de Subway gegeten.
Subway is alles waard
Ik ben heel hard de zaak uit gerend.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
rob geus adepten die denken dat je van alles ziek wordt_!
Stoer verhaal.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had ook een keertje een vadsig wijf gehad die alles met de blote hand pakte. Lekker hygiënisch was dat. Toen ik het zag ging ik in discussie en wilde ik het niet meer hebben. Klaarblijkelijk was ze de plastic handschoentjes vergeten. Ze zei "Nu wij toch eenmaal bezig zijn..."
Ik werd boos, zij had het broodje klaar; ik pakte het broodje aan legde de kapje eraf en smeet vol met dressing en al over de toonbank in haar smoel.
Oh God, opa is er ook bij hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg jongbloedje, ga nou niet sarcastisch doen.
Pauperverhaalquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
En dan flikkert de inhoud naar beneden en dan heb je een droog broodje, met een door tomaat besmeurde tweede helft.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Yreal het volgende:
Overigens je kan zoon hele ingepakt hebben, dan aan de bovekant ietsje openvouwen en zo de bovenste eruit pakken
Not hurting, not smoking, not feeling, no pain.. quote:
Zou zomaar kunnen het is wel franchisequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef Roi het volgende:
Verschillen de prijzen niet per filiaal?
niet veel hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef Roi het volgende:
Verschillen de prijzen niet per filiaal?
En toen ging de wekkerquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |