Ja, en in de VS heb je nog 2 keer zoveel keuzequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Subway is tof. Eerste keer vond ik het wel moeilijk. Eerst 103 vragen beantwoorden over hoe je je broodje wil hebben.
Hier in Gorinchem ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Wells.p het volgende:
niet zeiken jij hebt tenminste een subway!!!! nergens te vinden in haarlem
En dan buiten om respect schreeuwen als er iemand vuil kijkt ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had ook een keertje een vadsig wijf gehad die alles met de blote hand pakte. Lekker hygiënisch was dat. Toen ik het zag ging ik in discussie en wilde ik het niet meer hebben. Klaarblijkelijk was ze de plastic handschoentjes vergeten. Ze zei "Nu wij toch eenmaal bezig zijn..."
Ik werd boos, zij had het broodje klaar; ik pakte het broodje aan legde de kapje eraf en smeet vol met dressing en al over de toonbank in haar smoel.
Ga weg man, ik wil een hygiënisch broodje geen vieze derp broodje.
Respect mattie,quote:Op woensdag 22 september 2010 04:23 schreef Spartagek het volgende:
[..]
En dan buiten om respect schreeuwen als er iemand vuil kijkt ?
Werkelijk, kan je niet normaal doen, en VRAGEN of ze het opnieuw doet, volgens de geldende standaard ?
Er zijn dan nog betere en volwassendere manieren om je "gelijk" te krijgen
over trolls gesproken
hier worden ze ook in tweeën gesneden, althans hier in HIlversumquote:Op woensdag 22 september 2010 05:32 schreef voederbietel het volgende:
Hier in Canada snijden ze broodjes per definitie in twee stukken maar die verpakken ze dan wel als 1. Maar in Nederland snijden ze ze helemaal niet door? Met een foot heb je dan wel een onhandig broodjes eigenlijk.
Maar goed, Steak 'n Bacon is wel super!
Jezus had ook geen zakmes en die deelde ook brood.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke normale, nietkneuzige vent loopt er nou met een zakmes rond?
Dan moet je vragen om de zachte bolletjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 03:41 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik krijg altijd een harde als ik bij de Subway ben.
Jezus kwam uit het Midden-Oosten, natuurlijk had hij wel een mes op zakquote:Op woensdag 22 september 2010 10:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jezus had ook geen zakmes en die deelde ook brood.
Twee keer de helftquote:Op woensdag 22 september 2010 10:48 schreef Trannellius het volgende:
Maar waarom is nou een kwart broodje duurder dan een hele?
Amerikaanse prijzen vergelijken met Nederlandsequote:Op woensdag 22 september 2010 07:44 schreef Justinn het volgende:
Kanker hé, in NY betaalde ik geen ¤7 maar $5 voor een footlong broodje bij de Subway.
Omgerekend bijna 2x zo goedkoop.![]()
Sorry, wie? Als je even leest, zul je zien dat TS een bezoeker was. En geen werknemer van de Subway.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Nass het volgende:
Waarschijnlijk lijk je op een debiel/idioot en dacht ze dat ze daar gebruik van kon maken.
lees failquote:Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sorry, wie? Als je even leest, zul je zien dat TS een bezoeker was. En geen werknemer van de Subway.
Idd, ik ging pas voor het eerst, toen moest het ook nog eens in het duitsquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Subway is tof. Eerste keer vond ik het wel moeilijk. Eerst 103 vragen beantwoorden over hoe je je broodje wil hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |