quote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ook aan het klunen voor een Sinterklaasgedicht wat klaar staat maar eh........... wat is SC dan?
Heb ik weer, gedicht verkeerd geplaatst![]()
Trouwens, DJMO, mooi meissie, kreeg er het even warm van
als dat als hint naar mij is .. dan hint ik bij deze terug dat ik geen aardbeien lustquote:Op zondag 14 november 2010 15:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, en ik wilde vandaag een aardbeitjes-kwarktaart maken maar om twee redenen niet gedaan: punt één zijn wij maar met z'n tweetjes en al te dikdus voorzien wij de buren dan ook maar gelijk van taart maar , en dat is gelijk reden 2: mijn buren hun zoon was jarig en dus krijgen wij de dag erna altijd hele happen taart.
Maar dit jaar hebben ze blijkbaar alles zelf opgevreten dus.... geen taart![]()
![]()
Misschien maak ik die taart wel vóór 20-11 () maar dan zal ik toch echt wel even verse aardbeitjes moeten kopen denk ik zo maar
We hebben ook subtiel (en soms minder subtiel) het e.e.a. verteld hoe het ook zou kunnen, maar ze zijn allebei nogal eigenwijs, en bovendien hebben de ouders van beiden ook allemaal 2 linkerhanden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:54 schreef AnneX het volgende:
Nou Gurb, dan heb je het wel helemaal gehad met vriendenhulp.
Konden jullie niet met z'n allen ertegen ingaan dan?
quote:
quote:
je moest eens weten waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef Gurb het volgende:
[..]
en rum
Ik krijg meteen zin in wintersport
Ja hier nog 1quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef Gurb het volgende:
[..]
en rum
Ik krijg meteen zin in wintersport
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Bah wintersport !![]()
Om dat leuk te kunnen vinden moet je er volgens mij echt mee opgegroeid zijn
Ook goed, goal voor dit jaar is heel decadent alletweequote:
kan je een fatsoenlijk bed sponsoren? Ik heb slaapquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook goed, goal voor dit jaar is heel decadent alletweeen dan nog een stedentrip.
Ik ga ook maar iemand sponsoren als ik dit zo lees.
Heb je dat niet dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan je een fatsoenlijk bed sponsoren? Ik heb slaap
bed ligt uit elkaar, heb 'n auping bedbodem op de grond liggen met twee (door gelegen) schuimrubber matrassenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je dat niet dan?
Heb een logeerbed
Zou bijna zeggen je mag de onze hebben maar die zouden goed moeten zijn maar ik vind ze niet lekker liggen, mijn Mr doet me daarnaast wat als ik ze weg doequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
bed ligt uit elkaar, heb 'n auping bedbodem op de grond liggen met twee (door gelegen) schuimrubber matrassenik moet hoognodig nieuwe matrassen hebben
maar dat is wat voor de awbz straks.
quote:Op woensdag 17 november 2010 08:06 schreef DJMO het volgende:
ik leg straks wel wat meer uit ML eerst kind naar psz.
Gurb: Vandaag is mijn trouwdag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |