quote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ook aan het klunen voor een Sinterklaasgedicht wat klaar staat maar eh........... wat is SC dan?
Heb ik weer, gedicht verkeerd geplaatst![]()
Trouwens, DJMO, mooi meissie, kreeg er het even warm van
als dat als hint naar mij is .. dan hint ik bij deze terug dat ik geen aardbeien lustquote:Op zondag 14 november 2010 15:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, en ik wilde vandaag een aardbeitjes-kwarktaart maken maar om twee redenen niet gedaan: punt één zijn wij maar met z'n tweetjes en al te dikdus voorzien wij de buren dan ook maar gelijk van taart maar , en dat is gelijk reden 2: mijn buren hun zoon was jarig en dus krijgen wij de dag erna altijd hele happen taart.
Maar dit jaar hebben ze blijkbaar alles zelf opgevreten dus.... geen taart![]()
![]()
Misschien maak ik die taart wel vóór 20-11 () maar dan zal ik toch echt wel even verse aardbeitjes moeten kopen denk ik zo maar
We hebben ook subtiel (en soms minder subtiel) het e.e.a. verteld hoe het ook zou kunnen, maar ze zijn allebei nogal eigenwijs, en bovendien hebben de ouders van beiden ook allemaal 2 linkerhanden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:54 schreef AnneX het volgende:
Nou Gurb, dan heb je het wel helemaal gehad met vriendenhulp.
Konden jullie niet met z'n allen ertegen ingaan dan?
quote:
quote:
je moest eens weten waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef Gurb het volgende:
[..]
en rum
Ik krijg meteen zin in wintersport
Ja hier nog 1quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef Gurb het volgende:
[..]
en rum
Ik krijg meteen zin in wintersport
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Bah wintersport !![]()
Om dat leuk te kunnen vinden moet je er volgens mij echt mee opgegroeid zijn
Ook goed, goal voor dit jaar is heel decadent alletweequote:
kan je een fatsoenlijk bed sponsoren? Ik heb slaapquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook goed, goal voor dit jaar is heel decadent alletweeen dan nog een stedentrip.
Ik ga ook maar iemand sponsoren als ik dit zo lees.
Heb je dat niet dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan je een fatsoenlijk bed sponsoren? Ik heb slaap
bed ligt uit elkaar, heb 'n auping bedbodem op de grond liggen met twee (door gelegen) schuimrubber matrassenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je dat niet dan?
Heb een logeerbed
Zou bijna zeggen je mag de onze hebben maar die zouden goed moeten zijn maar ik vind ze niet lekker liggen, mijn Mr doet me daarnaast wat als ik ze weg doequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
bed ligt uit elkaar, heb 'n auping bedbodem op de grond liggen met twee (door gelegen) schuimrubber matrassenik moet hoognodig nieuwe matrassen hebben
maar dat is wat voor de awbz straks.
quote:Op woensdag 17 november 2010 08:06 schreef DJMO het volgende:
ik leg straks wel wat meer uit ML eerst kind naar psz.
Gurb: Vandaag is mijn trouwdag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:11 schreef DJMO het volgende:
ML: ik heb het hele verhaal maar onder een spoiler gegooid, ik kan me goed voorstellen dat andere mensen er geen behoefte aan hebben. Mochten ze dat wel hebben, be my guest![]()
MeisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik werk met mensen die vaak soortgelijke zaken hebben meegemaakt en gezien de gulle giften in je topic vermoedde ik al zoiets.
Allereerst supergoed dat je weer zo fijn bezig bent en hoop dat de hulp in deze je eruit gaat halen en dat je dan met een schone lei kan beginnen! Dat is de intentie neem ik aan?
Je hebt per week denk ik heel weinig te besteden, petje af dus!! Nogmaals als je iets nodig hebt roep het hier en kijk in V&A. Matrassen zijn in mijn opinie (maar ik ben verwend in dat soort dingen) geen zaken die je 2e hands wilt/waar je 2e hands iets mee op schiet maar verder ik zl zeker aan je denken als ik weer iets voor de 100ste keer in mijn handen heb en het niet gebruik.
Overigens kleding enz. ook iets?
Oh en??? Gefeliciteerd!!!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
ik heb niet de intentie om me hierna weer opnieuw in de schulden te stekenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meisik werk met mensen die vaak soortgelijke zaken hebben meegemaakt en gezien de gulle giften in je topic vermoedde ik al zoiets.
Allereerst supergoed dat je weer zo fijn bezig bent en hoop dat de hulp in deze je eruit gaat halen en dat je dan met een schone lei kan beginnen! Dat is de intentie neem ik aan?
Je hebt per week denk ik heel weinig te besteden, petje af dus!! Nogmaals als je iets nodig hebt roep het hier en kijk in V&A. Matrassen zijn in mijn opinie (maar ik ben verwend in dat soort dingen) geen zaken die je 2e hands wilt/waar je 2e hands iets mee op schiet maar verder ik zl zeker aan je denken als ik weer iets voor de 100ste keer in mijn handen heb en het niet gebruik.
Overigens kleding enz. ook iets?
Oh en??? Gefeliciteerd!!!
wat ik misschien wel leuk vind, is van die voorraadbussen, die blikken dingen je weet wel, en dan t liefst met "oud" motief.. boven op de keukenkastjes. voor bv zout, soda ik heb er eentje voor spaghetti bv. Maar het leuke met die dingen is, dat mensen die ze hebben ze zelf gebruikenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik bekijk de foto's wel op ontbrekende spullen dan
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat ik misschien wel leuk vind, is van die voorraadbussen, die blikken dingen je weet wel, en dan t liefst met "oud" motief.. boven op de keukenkastjes. voor bv zout, soda ik heb er eentje voor spaghetti bv. Maar het leuke met die dingen is, dat mensen die ze hebben ze zelf gebruikendaar zou ik eig. een keer een rommelmarkt oid voor af moeten struinen ..
en jij hebt wat te zeggen over TM's kelder?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ga morgen even in de kelder kijken, heb toen voorraadbussen weggezet omdat ik al diezelfde gekocht heb en ik heb ook blikken met kinderdingen erop
Zal wel foto's maken kun je kijken of je het wat vindt.
Gniffel, bloempotten ook nog iets? We hebben hier (snif helaas want ik spaar die dingen) hele smalle vensterbanken waar ze allemaal niet op passen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
en jij hebt wat te zeggen over TM's kelder?![]()
![]()
je herinnert je mijn posts over planten die doodgaan onder mijn handen he?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gniffel, bloempotten ook nog iets? We hebben hier (snif helaas want ik spaar die dingen) hele smalle vensterbanken waar ze allemaal niet op passen.
Ah dan geloof ik dat ik een keer mijn Mr's auto moet pikken en alles afleveren want dat soort meuk heb ik genoeg en het staat nu al een jaar in die kelder omdat ik denk dat de vensterbanken spontaan zullen groeien ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
je herinnert je mijn posts over planten die doodgaan onder mijn handen he?Ik heb wel brede vensterbanken, en iig twéé planten die het zouden moeten blijven doen (een clivia en een??? ) die staan nu in ehmm eigenlijk niet geschikte dingen (zoals een plastic googelhoed van een googel set voor kinderen
)
quote:
Nee helaas, het zijn juist kleuren die ik niet gebruik.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DJMO het volgende:
Wat ik me ineens afvraag ML, heb jij toevallig een stukje gele en rode viltstof over / liggen, of waar ik dat kan vinden? K wil een bumba muts (of pakje als ik genoeg stof heb) proberen te maken voor Jan .. Kind is er echt helemaal verslingerd aan
ik ben nieuwsgierig, maar kind is wakker en begint overstuur te rakenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee helaas, het zijn juist kleuren die ik niet gebruik.
En vilt is best lastig te vinden op de markt ofzo.
ff de foto's uppen.
Truste!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig, maar kind is wakker en begint overstuur te rakenik ga maar slapen, morgenochtend kijk ik gelijk!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ml-etje op 17-11-2010 22:53:44 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:26 schreef DJMO het volgende:
die bloempotten zijn echt, en wij eten wel beschuit (met kaas, jummie)
Mandje zou ontzettend lief staan op de babykamer, maar wat zijn die onderste dinge?
Ik heb wel veel voor kerts, t meeste in zilver. Ik zou willen combineren met paars oid. We krijgen (bijna) elk jaar een boom van een oom en tante die zelf een levensechte kunstboom hebben, maar door te tanken oid?? zegels sparen voor een echte.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef DJMO het volgende:
zit iedereen bonje met de buren te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |