Altijd leuk he ! Mensen die zelf niet handig zijn even helpen met klussen maar nergens echt logisch over nadenkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Gurb het volgende:
Goed nieuws Ed!
Ik heb vandaag de hele dag lopen klussen in het huis van een vriend van mij, samen met nog 12 anderen, dat is echt een drama, al helemaal omdat die vriend geen enkele kluservaring heeft en te eigenwijs is om naar anderen te luisteren.
Een paar kleine frustraties:
- met een open aanhanger laminaat halen terwijl het regent, dus alle pakken laminaat open moeten maken om de planken stuk voor stuk droog te maken / te controleren. Terwijl meerdere mensen aanboden om het laminaat achterin de auto te gooien.
- op de tweede verdieping een kast aan het maken onder de schuine kap, dus allemaal zaagsel en stof, en mensen op de 1e verdieping de overloop laten sauzen
- persé de kastplanken in de trapkast willen behangen, terwijl iedereen zegt dat dit niet handig is.
En zo nog een paar dingen, pffff
Gelukkig nog maar één week, dan is hij verhuisd, 1,5 week nadat hij de sleutel heeft, en hij woont nog gewoon thuis, dus de haast is nergens voor nodig.
Laat ik zo zeggen ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Rarekwast_ het volgende:
Vanmiddag was ik lekker aan het schroeven, tolletje op standje 10 , osb platen aan het vastzetten.
Houd ik 1x de schroef vast, en zet wat druk. Op het moment dat ik wil gaan schroeven schiet me bit (incl de bosch machine waar de bit in zat) uit de schroef en beland dus IN mijn wijsvinger
Nu zit er dus een gat in mijn vijsvinger. Het bloedde fokkin hard maar de pijn viel mee.
Wond schoongespoeld, steriel doekje erop, verbandje erom en verder gaan schroeven.
10 min later hele handeltje vervangen door een pleister. Kon blijkbaar niet werken met zo een verband om me poot.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Beijtje het volgende:
Iemand die nog toiletaccessoires zoekt? http://slimmedeals.marktp(...)id=9381-95195-5908-1 Het is dat ze niet allemaal vierkant en mat zijn, anders had ik ze zelf besteld...
Even een update, na een hele week klussen (elke avond aan de slag geweest, en dinsdag en woensdag overdag vrij geweest) is het huis "klaar"quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Gurb het volgende:
Goed nieuws Ed!
Ik heb vandaag de hele dag lopen klussen in het huis van een vriend van mij, samen met nog 12 anderen, dat is echt een drama, al helemaal omdat die vriend geen enkele kluservaring heeft en te eigenwijs is om naar anderen te luisteren.
Een paar kleine frustraties:
- met een open aanhanger laminaat halen terwijl het regent, dus alle pakken laminaat open moeten maken om de planken stuk voor stuk droog te maken / te controleren. Terwijl meerdere mensen aanboden om het laminaat achterin de auto te gooien.
- op de tweede verdieping een kast aan het maken onder de schuine kap, dus allemaal zaagsel en stof, en mensen op de 1e verdieping de overloop laten sauzen
- persé de kastplanken in de trapkast willen behangen, terwijl iedereen zegt dat dit niet handig is.
En zo nog een paar dingen, pffff
Gelukkig nog maar één week, dan is hij verhuisd, 1,5 week nadat hij de sleutel heeft, en hij woont nog gewoon thuis, dus de haast is nergens voor nodig.
of je hebt iemand met verstand van zaken die even je hoofdzekering laat klappen en vervolgens de zegels van je meterkast verbreekt om de boel op te lossenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Altijd leuk als je op die manier bij andere aan het klussen bent, vaak hebben dat soort mensen ook het technisch inzicht van een tuinhek
als m'n neef verstek laat gaan, kom jij dan een bakkie doen ?quote:Op zondag 14 november 2010 12:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb zelf apparaatje om zegels aan de kast te maken; ik werk namelijk bij een technisch detacheringsbureau en niet bij een installateur
m'n gedicht staat alquote:Op zondag 14 november 2010 12:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat is wel een takke eind weg voor een bakkie pleur![]()
Ongeveer 2 uur en 30 minuten
Trouwens hij is geopend ! FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
had ik al gezien ... ik zei toch al in pm dat ik me het lazerus verveelde?quote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Ml'etje heeft de bezem al gepakt en ruimt het topic wel even op !
Foei!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Als het een installateur was met zegelrecht dan is dat geen probleem hoor.
Even een nieuwe zegel eraan en klaar is !
Als moet ik eerlijk bekennen dat de hoofdzekeringen in huize vonk ook geen zegel meer hebben
Als het nodig blijkt misschien welquote:Op zondag 14 november 2010 13:18 schreef DJMO het volgende:
Sint-discussie/sc topic wellicht een idee?
quote:
Ik kan het dus echt niet ben totaal noob wat betreft handvaardigheden en creabea dingen tenzij het over huis inrichten of kleding maken gaat.quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef DJMO het volgende:
ik had gisteren of eergisteren al last van het rijmvirus (zie m'n eigen topic) .. ik was als kind een dicht fanaat, tegenwoordig doe ik er weinig meer mee
daar ben ik dus weer geen ster in (ja leuk inrichten kan ik mss wel, maar kleding ? een knoop aanzetten gaat misschien nog net, een zoom in een gordijn naaien is me al te moeilijkquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik kan het dus echt niet ben totaal noob wat betreft handvaardigheden en creabea dingen tenzij het over huis inrichten of kleding maken gaat.
Hmm ja het is dat het wel erg opvalt als er daar ineens een zegel uit deze omgeving opzit anders had ik er nog wel.quote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een kniptang is wel gewillig; en in geval van nood moet je soms wat
Hihi ik heb naailes dus kan het makkelijk zeggen, als ik zonder naailerares naast me iets moet doen dat lastiger is dan bovengenoemde zaken dan wordt het ook wat hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar ben ik dus weer geen ster in (ja leuk inrichten kan ik mss wel, maar kleding ? een knoop aanzetten gaat misschien nog net, een zoom in een gordijn naaien is me al te moeilijk)
Kan als dat niet lukt even stickerverwijderaar nemen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef DJMO het volgende:
hmm ,papieren stickers kun je toch wel met terpentine verwijderen?
Oh als je maar bij het houtwerk uit de buurt blijft dan.quote:
Neeee nog slechter voor mijn lijnquote:Op zondag 14 november 2010 14:36 schreef DJMO het volgende:
als je toch bezig bent ml, heb je tijd voor een chocotaartje?
SC= slowchat, het gedicht staat dus goed en het geklets mag hierquote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ook aan het klunen voor een Sinterklaasgedicht wat klaar staat maar eh........... wat is SC dan?
Heb ik weer, gedicht verkeerd geplaatst![]()
Trouwens, DJMO, mooi meissie, kreeg er het even warm van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |