abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 19:44:27 #101
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_88410511
Kort door de bocht gezegd was het zo dat er tijdens het katheriseren niks bijzonders te zien was / er in ieder geval niets dicht zat.

Die pijnklachten die ze had kon je schijnbaar ook krijgen van de stents die voor een jaar terug geplaatst zijn 8)7
pi_88410706
Goed nieuws Ed!

Ik heb vandaag de hele dag lopen klussen in het huis van een vriend van mij, samen met nog 12 anderen, dat is echt een drama, al helemaal omdat die vriend geen enkele kluservaring heeft en te eigenwijs is om naar anderen te luisteren.

Een paar kleine frustraties:

- met een open aanhanger laminaat halen terwijl het regent, dus alle pakken laminaat open moeten maken om de planken stuk voor stuk droog te maken / te controleren. Terwijl meerdere mensen aanboden om het laminaat achterin de auto te gooien.
- op de tweede verdieping een kast aan het maken onder de schuine kap, dus allemaal zaagsel en stof, en mensen op de 1e verdieping de overloop laten sauzen
- persé de kastplanken in de trapkast willen behangen, terwijl iedereen zegt dat dit niet handig is.

En zo nog een paar dingen, pffff
Gelukkig nog maar één week, dan is hij verhuisd, 1,5 week nadat hij de sleutel heeft, en hij woont nog gewoon thuis, dus de haast is nergens voor nodig.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:13:42 #103
273841 Rarekwast_
eigenlijk heel normaal
pi_88413981
Vanmiddag was ik lekker aan het schroeven, tolletje op standje 10 , osb platen aan het vastzetten.

Houd ik 1x de schroef vast, en zet wat druk. Op het moment dat ik wil gaan schroeven schiet me bit (incl de bosch machine waar de bit in zat) uit de schroef en beland dus IN mijn wijsvinger :(
Nu zit er dus een gat in mijn vijsvinger. Het bloedde fokkin hard maar de pijn viel mee.
Wond schoongespoeld, steriel doekje erop, verbandje erom en verder gaan schroeven.
10 min later hele handeltje vervangen door een pleister. Kon blijkbaar niet werken met zo een verband om me poot.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 november 2010 @ 23:40:21 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88418750
Gurb: hij zal wel haast hebben om bij z'n ouders weg te komen ;) maar goed, als hij graag een overloop wil die vol zaagsel zit, soit, jij hoeft er niet te wonen toch ? ;)

Ik kwam welterusten zeggen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 11:19:14 #105
92034 crew  Vonkenboer
pi_88426909
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Gurb het volgende:
Goed nieuws Ed!

Ik heb vandaag de hele dag lopen klussen in het huis van een vriend van mij, samen met nog 12 anderen, dat is echt een drama, al helemaal omdat die vriend geen enkele kluservaring heeft en te eigenwijs is om naar anderen te luisteren.

- met een open aanhanger laminaat halen terwijl het regent, dus alle pakken laminaat open moeten maken om de planken stuk voor stuk droog te maken / te controleren. Terwijl meerdere mensen aanboden om het laminaat achterin de auto te gooien.
- op de tweede verdieping een kast aan het maken onder de schuine kap, dus allemaal zaagsel en stof, en mensen op de 1e verdieping de overloop laten sauzen
- persé de kastplanken in de trapkast willen behangen, terwijl iedereen zegt dat dit niet handig is.

Gelukkig nog maar één week, dan is hij verhuisd, 1,5 week nadat hij de sleutel heeft, en hij woont nog gewoon thuis, dus de haast is nergens voor nodig.
Altijd leuk he ! Mensen die zelf niet handig zijn even helpen met klussen maar nergens echt logisch over nadenken :X

quote:
15s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Rarekwast_ het volgende:
Vanmiddag was ik lekker aan het schroeven, tolletje op standje 10 , osb platen aan het vastzetten.

Houd ik 1x de schroef vast, en zet wat druk. Op het moment dat ik wil gaan schroeven schiet me bit (incl de bosch machine waar de bit in zat) uit de schroef en beland dus IN mijn wijsvinger :(
Nu zit er dus een gat in mijn vijsvinger. Het bloedde fokkin hard maar de pijn viel mee.
Wond schoongespoeld, steriel doekje erop, verbandje erom en verder gaan schroeven.
10 min later hele handeltje vervangen door een pleister. Kon blijkbaar niet werken met zo een verband om me poot.
Laat ik zo zeggen ik ken het gevoel }:|, eigenlijk kan deze rechtstreeks in ons klusblunders topic :P Klussers blijven blunderen (deel IV)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 19:00:50 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88441814
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator zondag 7 november 2010 @ 22:10:45 #107
92034 crew  Vonkenboer
pi_88562634
Iemand die nog toiletaccessoires zoekt? http://slimmedeals.marktp(...)id=9381-95195-5908-1 Het is dat ze niet allemaal vierkant en mat zijn, anders had ik ze zelf besteld...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 november 2010 @ 23:34:39 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88578578
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Beijtje het volgende:
Iemand die nog toiletaccessoires zoekt? http://slimmedeals.marktp(...)id=9381-95195-5908-1 Het is dat ze niet allemaal vierkant en mat zijn, anders had ik ze zelf besteld...
:W :D

Het behang komt toch in een kast te hangen, maar tenminste wel eentje die ik dagelijks meerdere malen open moeten maken :D

pi_88639074
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Gurb het volgende:
Goed nieuws Ed!

Even een update, na een hele week klussen (elke avond aan de slag geweest, en dinsdag en woensdag overdag vrij geweest) is het huis "klaar"
Alle wanden zijn voorzien van saus, overal ligt laminaat, de meeste plinten zitten erop en her en der hangt een lamp.
Wel nog het e.e.a. aan opmerkelijke dingen:
- een vuren wit gegronde trap één keer wit gronden, daarna niet plamuren maar gewoon 1 laag hoogglans zwarte verf erover en dan denken dat het klaar is en mooi, en je er nooit meer wat aan hoeft te doen.
- ik had uitgerekend hoeveel plinten er nodig waren, dit waren 22 stuks van 480 cm. Vervolgens gaan ze deze halen, en komen ze terug met 22 plinten van 270 cm lang, in de verkeerde kleur.
- alle kwasten en rollers na het klussen gewoon weggooien (ook de kwasten met verf en latex op waterbasis) want je hoeft toch nooit meer te schilderen in het huis (en vervolgens erachter komen dat wat schuifdeurtjes en een koof nog een extra laag verf nodig heeft, en dus weer nieuwe kwasten kopen)
- Niet kunnen beslissen welke kleur deurmat je wilt hebben, dus maar niets kopen, terwijl het laminaat al ligt en het straatwerk buiten nog niet klaar is.

Wel zijn ze allebei helemaal klaar met het klussen, dus de laatste klusjes zullen wel na de kerst gebeuren schat ik.
pi_88648244
Nou Gurb, dan heb je het wel helemaal gehad met vriendenhulp.

Konden jullie niet met z'n allen ertegen ingaan dan?
pi_88671577
Nou ik geloof niet dat het zo prettig klussen is als je dat allemaal aanziet, zou er niet tegen kunnen. Dus petje af voor Gurb dat hij het tot het einde heeft vol gehouden
  Moderator zaterdag 13 november 2010 @ 18:09:44 #113
92034 crew  Vonkenboer
pi_88676260
Altijd leuk als je op die manier bij andere aan het klussen bent, vaak hebben dat soort mensen ook het technisch inzicht van een tuinhek :|W
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 19:08:50 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88677816
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Altijd leuk als je op die manier bij andere aan het klussen bent, vaak hebben dat soort mensen ook het technisch inzicht van een tuinhek :|W
of je hebt iemand met verstand van zaken die even je hoofdzekering laat klappen en vervolgens de zegels van je meterkast verbreekt om de boel op te lossen :') :|W

Moderator zaterdag 13 november 2010 @ 19:17:55 #115
92034 crew  Vonkenboer
pi_88678082
Als het een installateur was met zegelrecht dan is dat geen probleem hoor.
Even een nieuwe zegel eraan en klaar is ! :)

Als moet ik eerlijk bekennen dat de hoofdzekeringen in huize vonk ook geen zegel meer hebben
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 19:19:18 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88678130
dat is het dus niet :X al heeft hij als het goed is wel zegels liggen :P

Moderator zondag 14 november 2010 @ 12:02:09 #117
92034 crew  Vonkenboer
pi_88694860
Ik heb zelf geen apparaatje om zegels aan de kast te maken; ik werk namelijk bij een technisch detacheringsbureau en niet bij een installateur :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Vonkenboer op 14-11-2010 12:37:36 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 12:03:09 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88694890
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb zelf apparaatje om zegels aan de kast te maken; ik werk namelijk bij een technisch detacheringsbureau en niet bij een installateur :P
als m'n neef verstek laat gaan, kom jij dan een bakkie doen ? :D

Moderator zondag 14 november 2010 @ 12:37:54 #119
92034 crew  Vonkenboer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 12:38:54 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88695824
ach, je bent toch wel welkom om een bakkie te doen hoor (wel je vrouw meenemen anders is m'n vent straks jaloers :') )

Moderator zondag 14 november 2010 @ 12:41:26 #121
92034 crew  Vonkenboer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 12:42:17 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88695904
^O^

Moderator zondag 14 november 2010 @ 12:43:26 #123
92034 crew  Vonkenboer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 12:44:41 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88695959
Onder de rook van R'dam :)

Moderator zondag 14 november 2010 @ 12:47:57 #125
92034 crew  Vonkenboer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 12:56:46 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88696227
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat is wel een takke eind weg voor een bakkie pleur O-)
Ongeveer 2 uur en 30 minuten

Trouwens hij is geopend ! FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
m'n gedicht staat al :+ maar topic verzandt nu al door sc _O-

Moderator zondag 14 november 2010 @ 13:15:14 #127
92034 crew  Vonkenboer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 13:15:44 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88696690
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Ml'etje heeft de bezem al gepakt en ruimt het topic wel even op ! :)
had ik al gezien ... ik zei toch al in pm dat ik me het lazerus verveelde? _O-

pi_88696698
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Als het een installateur was met zegelrecht dan is dat geen probleem hoor.
Even een nieuwe zegel eraan en klaar is ! :)

Als moet ik eerlijk bekennen dat de hoofdzekeringen in huize vonk ook geen zegel meer hebben
Foei!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 13:18:11 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88696740
Sint-discussie/sc topic wellicht een idee? :@

pi_88696833
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:18 schreef DJMO het volgende:
Sint-discussie/sc topic wellicht een idee? :@
Als het nodig blijkt misschien wel :)
pi_88696837
Mag ook ibn deze SC ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 13:23:20 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88696880
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
Mag ook ibn deze SC ;)
:*

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 13:26:43 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88696987
ik had gisteren of eergisteren al last van het rijmvirus (zie m'n eigen topic) .. ik was als kind een dicht fanaat, tegenwoordig doe ik er weinig meer mee :')

pi_88697040
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef DJMO het volgende:
ik had gisteren of eergisteren al last van het rijmvirus (zie m'n eigen topic) .. ik was als kind een dicht fanaat, tegenwoordig doe ik er weinig meer mee :')
Ik kan het dus echt niet ben totaal noob wat betreft handvaardigheden en creabea dingen tenzij het over huis inrichten of kleding maken gaat.
  Moderator zondag 14 november 2010 @ 13:29:40 #136
92034 crew  Vonkenboer
pi_88697084
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Foei!
Een kniptang is wel gewillig; en in geval van nood moet je soms wat :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 13:29:52 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88697094
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik kan het dus echt niet ben totaal noob wat betreft handvaardigheden en creabea dingen tenzij het over huis inrichten of kleding maken gaat.
daar ben ik dus weer geen ster in (ja leuk inrichten kan ik mss wel, maar kleding ? een knoop aanzetten gaat misschien nog net, een zoom in een gordijn naaien is me al te moeilijk _O- )

pi_88697220
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Een kniptang is wel gewillig; en in geval van nood moet je soms wat :P
Hmm ja het is dat het wel erg opvalt als er daar ineens een zegel uit deze omgeving opzit anders had ik er nog wel.

quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

daar ben ik dus weer geen ster in (ja leuk inrichten kan ik mss wel, maar kleding ? een knoop aanzetten gaat misschien nog net, een zoom in een gordijn naaien is me al te moeilijk _O- )
Hihi ik heb naailes dus kan het makkelijk zeggen, als ik zonder naailerares naast me iets moet doen dat lastiger is dan bovengenoemde zaken dan wordt het ook wat hoor.
Patroon tekenen lukt me wel maar gordijnen plooien is mij ook te lastig allenig al zal ik het met een handleiding erbij misschien weer wel kunnen.

Naailerares maakt dat ik rokjes enz. vanonder het machientje haal.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 13:42:44 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88697490
hmm het is dat het over kleding maken gaat, anders zou ik me toch wat anders voorstellen bij naailes O-)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 13:44:40 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88697562
hmm ,papieren stickers kun je toch wel met terpentine verwijderen?

pi_88697769
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef DJMO het volgende:
hmm ,papieren stickers kun je toch wel met terpentine verwijderen?
Kan als dat niet lukt even stickerverwijderaar nemen.
Welke ondergrond?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 13:51:48 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88697828
standaard binnendeur en glas

pi_88697939
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:51 schreef DJMO het volgende:
standaard binnendeur en glas
Oh als je maar bij het houtwerk uit de buurt blijft dan.
Even goed nat maken kan ook helpen.

Ik ben een appeltaart bakken :W
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 14:36:32 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88699336
als je toch bezig bent ml, heb je tijd voor een chocotaartje? :Y)

pi_88700412
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:36 schreef DJMO het volgende:
als je toch bezig bent ml, heb je tijd voor een chocotaartje? :Y)
Neeee nog slechter voor mijn lijn :D
Zit net naar de kachel te kijken wie weet kan daar ook wel iets op gebakken worden..
pi_88700503
Oh, en ik wilde vandaag een aardbeitjes-kwarktaart maken maar om twee redenen niet gedaan: punt één zijn wij maar met z'n tweetjes en al te dik :9 dus voorzien wij de buren dan ook maar gelijk van taart maar , en dat is gelijk reden 2: mijn buren hun zoon was jarig en dus krijgen wij de dag erna altijd hele happen taart.
Maar dit jaar hebben ze blijkbaar alles zelf opgevreten dus.... geen taart :?
_O-
Misschien maak ik die taart wel vóór 20-11 ( ;) ) maar dan zal ik toch echt wel even verse aardbeitjes moeten kopen denk ik zo maar :+
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_88700678
Lekker Lottekoekie! Wij voorzien de buren ook altijd van taart en denk dat ik puntjes meeneem naar het werk :)
pi_88700951
Moet je mij meemaken als ik koude schotel maak (naar een 100 jaar oud Limburgs recept van mijn opa en diens paps)
Ik weet nooit te stoppen met snijden van alle ingredienten hetgeen wel moet want koop altijd te veel van wat er in moet dus heb meestal een kilootje of 6 (record is 10 kilo, voor mijn collega's)
Is een beetje veul dus de buren zijn altijd megablij als ze mij (aan die tafel dus, nog wel _O- )
uren zien zitten snijden, die doen dan al spontaan geen boodschappen meer, ze kennen mij O-)
Moet meestal een emmer gebruiken anders kan ik nergens meer de hele hap normaal roeren.
Dus heb ik meestal 5-6 schotels welke natuurlijk ook nog mooi moeten worden opgemaakt met van alles en nog wat.
Ben een beetje een overdadig type *O*
pi_88701036
Ik ook aan het klunen voor een Sinterklaasgedicht wat klaar staat maar eh........... wat is SC dan?
Heb ik weer, gedicht verkeerd geplaatst 8)7

Trouwens, DJMO, mooi meissie, kreeg er het even warm van O+
pi_88701138
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ook aan het klunen voor een Sinterklaasgedicht wat klaar staat maar eh........... wat is SC dan?
Heb ik weer, gedicht verkeerd geplaatst 8)7

Trouwens, DJMO, mooi meissie, kreeg er het even warm van O+
SC= slowchat, het gedicht staat dus goed en het geklets mag hier :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')