Nee hoor, niet iedereen ik was op schoolquote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef DJMO het volgende:
zit iedereen bonje met de buren te kijken?
Dankjewel! Tweemaal, zelfs! Als je er nog 'nieuwbouwwoning' van wilt maken ben ik helemaal gelukkig.quote:Op zondag 21 november 2010 11:07 schreef Vonkenboer het volgende:
Claudia_x, ik heb je topictitel op verzoek gewijzigd !
Samenwonen is leuk!quote:Hier trouwens beetje last van samenwoon kriebels![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 11:51 schreef DJMO het volgende:
Vonkenboer: ik waarschuw je van te voren .. samenwonen is een ramp, en de verhuizing is de doodssteek voor je relatie![]()
die eigen stek maakt het dan wel weer verleidelijk![]()
Jij hebt dat gevoel dus ook wel gehad gezien je (quote:Op zondag 21 november 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
prik een datum Vonk! Heb je wat om naartoe te leven en de irritaties mee weg te wuiven
Voordat ik überhaupt zou kunnen verhuizen zou er wel een hoop verbouwd moeten gaan worden.quote:Op zondag 21 november 2010 11:51 schreef DJMO het volgende:
Vonkenboer: ik waarschuw je van te voren .. samenwonen is een ramp, en de verhuizing is de doodssteek voor je relatie![]()
die eigen stek maakt het dan wel weer verleidelijk![]()
Verbouwen en verhuizen is wel een aanslag op je relatiequote:Op zondag 21 november 2010 12:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Jij hebt dat gevoel dus ook wel gehad gezien je () reactie
De datum is er al wel, heel ruim omschreven zeg maar medio 2011![]()
[..]
Voordat ik überhaupt zou kunnen verhuizen zou er wel een hoop verbouwd moeten gaan worden.
Dus je raad het bij voorbaat al af
Dat is héél verstandig van je.quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Tjah zo kan het ook gaan, ach dat verbouwen ansich ben ik niet zo bang voor.
Ik vind van mijzelf daarom ook dat ik mijn avondschool opleiding af moet hebben, voordat ik ga verbouwen
Dat is netjesquote:Op zondag 21 november 2010 14:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is héél verstandig van je.
Voor ons gold dat er zondags niet werd geklust en door de week op ma-wo-vrij avond en zat om 17 uur stop !
Zo hebben wij het jaren volgehouden.
Komende week een weekje rust en dan flink er tegenaan.quote:Op zondag 21 november 2010 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is netjeswij hebben non stop geklust met als voordeel dat we geen kwartje meer dan aan spullen voor de klus uitgaven
met als nadeel dat we nu wel eens denken goh we hebben vorig jaar echt helemaal niets gedaan
Zienquote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef klipper het volgende:
[..]
Komende week een weekje rust en dan flink er tegenaan.
Dan gaan de laatste tegels eruit en wordt het douchen bij mijn ouders.
Nadat de tegels eruit zijn, is het het leidingwerk infrezen wat tot nu toe nog niet kan, het laatste stukje riolering aanpassen, de zandcementvloer aanhelen en de wanden stucen.
Ik ga alle hoeken voorzien van kimband en dan tegelen.
Tussen stucen en tegelen zal wel een weekje of 11/2 tussen zitten ivm droogtijd stuclaag.
Maar in de tussenliggende periode kan ik mooi het plafond verven en in de gang aanhelen en opnieuw verven.
Komend jaar moet er beneden een nieuwe vloer in, de hardhouten vloer wordt vervangen door een wildverband plavuizen vloer en het toilet beneden wordt dan aangepakt.
Brugge is echt leuk; ook in de wintertijd ! Kerstmarkt, ijssculpturenfestival ( http://www.icesculpture.be/index.asp?taal=nl , belgische chocolade en belgisch bier !quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef klipper het volgende:
Hmmmmm krijg nu alweer trek in die overheerlijke bonbons![]()
Binnenkort ook maar weer eens een weekendje plannen
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef DJMO het volgende:
*zoekt wat warmte .. ondanks de cv heb ik het toch frips
Laat maarquote:
Weet je, het is zoals iemand weleens eerder zei een klusser heeft geen tijd voor topic's te maken of de wederhelft moet het doen.......quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:08 schreef klipper het volgende:
[..]
Weet je, het is zoals iemand weleens eerder zei een klusser heeft geen tijd voor topic's te maken of de wederhelft moet het doen.......
En hoe erg het ook is, ik heb nog geen foto gemaakt.
Het frezen is trouwens klaar, dus wanneer het stof is wedergedaald kan ik het gaan opruimen.
t gaat hier op kruiptempo hoorquote:Op zondag 28 november 2010 10:41 schreef vamperotica het volgende:
* Komt hier ook maar eens voorzichtig binnen lopen
quote:
yf .. wat ben je toch een moordwijfquote:Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef yvonne het volgende:
FOK! voor FOK!kers-FOK!kers voor FOK!
Zegt het voort zegt het voort
hoho .. de babykamer moet nog af, (ik moet nog een ledikantje hebben, of een peuterbedje (iemand bood me op hyves wel een meegroeibedje zonder matras aan, maar daar hoor ik nou ook niks meer van) en wat dacht dat je van de tuin?quote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef klipper het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk typen, jij bent klaar met klussen
Tuin zou ik laten voor wat het is, je gaat de winter al in.quote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoho .. de babykamer moet nog af, (ik moet nog een ledikantje hebben, of een peuterbedje (iemand bood me op hyves wel een meegroeibedje zonder matras aan, maar daar hoor ik nou ook niks meer van) en wat dacht dat je van de tuin?
hehe, dan lig ik op m'n gat denk ik schat, tegen die tijd ben ik uitgerekend danwel net bevallenquote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuin zou ik laten voor wat het is, je gaat de winter al in.
Lekker beginnen met het mooie weer.
Omspitten is het enige dat je nu als het nog niet erg vriest kan doen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
hehe, dan lig ik op m'n gat denk ik schat, tegen die tijd ben ik uitgerekend danwel net bevallenmaar t zware werk doe ik ook daar niet zelf hoor. Spitten etc mag m'n vent doen in t weekend
Die heb ik nog wel denk ik! (ledikantje)quote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoho .. de babykamer moet nog af, (ik moet nog een ledikantje hebben, of een peuterbedje (iemand bood me op hyves wel een meegroeibedje zonder matras aan, maar daar hoor ik nou ook niks meer van) en wat dacht dat je van de tuin?
eerst de babykamerquote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omspitten is het enige dat je nu als het nog niet erg vriest kan doen.
Verder niks doen, alles legt het loodje wat je nu plant.
zou wel tof zijn, dan hoef ik Jan (voorlopig) niet uit z'n vertrouwde bedje te halen. hij voelt zich veilig in z'n ledikant, en nu net na die verhuizing meteen overdoen in groter bed lijkt me net teveel van t goede ..quote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel denk ik! (ledikantje)
Komt goed... even kijken of het te combineren valt met het halen van de droomtafelquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
zou wel tof zijn, dan hoef ik Jan (voorlopig) niet uit z'n vertrouwde bedje te halen. hij voelt zich veilig in z'n ledikant, en nu net na die verhuizing meteen overdoen in groter bed lijkt me net teveel van t goede ..
sterker nog, er is een stukje FOK! bijgebouwd door Yvonnequote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
We koud hoor zo'n ijs sculpturenfestival !
[ afbeelding ]
Maar verder hebben jullie hier alles heel gelaten ?
Gaaf! en WB !quote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
We koud hoor zo'n ijs sculpturenfestival !
[ afbeelding ]
Maar verder hebben jullie hier alles heel gelaten ?
is ook machtsmisbruik! topic sluit zich vanzelf bij 300 postsquote:
zie m'n topicquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
Dan moet het iets met elektriciteit zijn geweest
Waarschijnlijk is het dan iets met stroomdraadjes e.d.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef DJMO het volgende:
Dang .. ik had een (prangende) vraag waarover ik een topic wilde openen hier .. maar nou weet ik m'n vraag niet meer.. het was Vonkenboers specialiteit iig. Dat weet ik nog wel
jij hebt btw nog heulegaar niet gereageerd op een pm die ik je gestuurd had!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dan iets met stroomdraadjes e.d.
Ik zal eens kijken in jou topic !
als je een rode peper in je *daar waar de zon niet schijnt* steekt zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Met momenten gaat het best wat sneller hoor !
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
ben net thuis zal eens kijken
reageren!
Hihi zat te goochelen met een stuk boterkoek dus heb gekeken en doorgekliktquote:
Boterletter zegt mijn Mrquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef DJMO het volgende:
* DJMO jat de boterkoek van ML-etje
*lekker!*
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Bij ons thuis mag uit principe () geen kerst spullen te voorschijn worden gehaald voordat het sinterklaas is geweest
![]()
![]()
Regeltje van moeders
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Nee, het is nog geen 5 december geweest![]()
Opdracht afquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Oke, oke, stiekem staan hier verscholen in de vensterbank twee vogel beeldjes met een kerstmuts op; maar meer is er echt niet te vinden hoor !
laat maar eens foto's zien dan .. je bedelt altijd bij iedereen om foto's, maar van jezelf zie ik noot foto'squote:Op zaterdag 4 december 2010 10:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Oke, oke, stiekem staan hier verscholen in de vensterbank twee vogel beeldjes met een kerstmuts op; maar meer is er echt niet te vinden hoor !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |