Die heb ik nog wel denk ik! (ledikantje)quote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoho .. de babykamer moet nog af, (ik moet nog een ledikantje hebben, of een peuterbedje (iemand bood me op hyves wel een meegroeibedje zonder matras aan, maar daar hoor ik nou ook niks meer van) en wat dacht dat je van de tuin?
eerst de babykamerquote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omspitten is het enige dat je nu als het nog niet erg vriest kan doen.
Verder niks doen, alles legt het loodje wat je nu plant.
zou wel tof zijn, dan hoef ik Jan (voorlopig) niet uit z'n vertrouwde bedje te halen. hij voelt zich veilig in z'n ledikant, en nu net na die verhuizing meteen overdoen in groter bed lijkt me net teveel van t goede ..quote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel denk ik! (ledikantje)
Komt goed... even kijken of het te combineren valt met het halen van de droomtafelquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
zou wel tof zijn, dan hoef ik Jan (voorlopig) niet uit z'n vertrouwde bedje te halen. hij voelt zich veilig in z'n ledikant, en nu net na die verhuizing meteen overdoen in groter bed lijkt me net teveel van t goede ..
sterker nog, er is een stukje FOK! bijgebouwd door Yvonnequote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
We koud hoor zo'n ijs sculpturenfestival !
[ afbeelding ]
Maar verder hebben jullie hier alles heel gelaten ?
Gaaf! en WB !quote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
We koud hoor zo'n ijs sculpturenfestival !
[ afbeelding ]
Maar verder hebben jullie hier alles heel gelaten ?
is ook machtsmisbruik! topic sluit zich vanzelf bij 300 postsquote:
zie m'n topicquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
Dan moet het iets met elektriciteit zijn geweest
Waarschijnlijk is het dan iets met stroomdraadjes e.d.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef DJMO het volgende:
Dang .. ik had een (prangende) vraag waarover ik een topic wilde openen hier .. maar nou weet ik m'n vraag niet meer.. het was Vonkenboers specialiteit iig. Dat weet ik nog wel
jij hebt btw nog heulegaar niet gereageerd op een pm die ik je gestuurd had!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dan iets met stroomdraadjes e.d.
Ik zal eens kijken in jou topic !
als je een rode peper in je *daar waar de zon niet schijnt* steekt zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Met momenten gaat het best wat sneller hoor !
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
ben net thuis zal eens kijken
reageren!
Hihi zat te goochelen met een stuk boterkoek dus heb gekeken en doorgekliktquote:
Boterletter zegt mijn Mrquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef DJMO het volgende:
* DJMO jat de boterkoek van ML-etje
*lekker!*
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Bij ons thuis mag uit principe () geen kerst spullen te voorschijn worden gehaald voordat het sinterklaas is geweest
![]()
![]()
Regeltje van moeders
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Nee, het is nog geen 5 december geweest![]()
Opdracht afquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Oke, oke, stiekem staan hier verscholen in de vensterbank twee vogel beeldjes met een kerstmuts op; maar meer is er echt niet te vinden hoor !
laat maar eens foto's zien dan .. je bedelt altijd bij iedereen om foto's, maar van jezelf zie ik noot foto'squote:Op zaterdag 4 december 2010 10:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Oke, oke, stiekem staan hier verscholen in de vensterbank twee vogel beeldjes met een kerstmuts op; maar meer is er echt niet te vinden hoor !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |