quote:yep, het is het wattage, in principe heb je aan 1200 ook al genoeg, maar meer kan niet echt kwaad, je frees wordt alleen natuurlijk groter dus als je hele fijne dingen gaat frezen kost het wat meer moeiteOp vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef becky27 het volgende:
ik ben een bovenfreesleek dus ik dacht laat ik het hier eens vragen, ben nog niet in de bouwmarkt geweest.
POF 1400 of POF 1200 zal wel met het vermogen te maken hebben vermoed ik. Ik geef het door aan de betreffende persoon die 'm moet aanschaffen.
thanx
quote:klussers hebben geen tijd voor slowchatOp vrijdag 29 oktober 2010 08:09 schreef DJMO het volgende:
hmmm dit is wel echt met recht een slowchat .. hoe lang duurt het hier voor hij vol is?
*zet een grote kan koffie en thee neer voor de liefhebbers
quote:och .. ik ben ook een klusser en heb alle tijd van de wereldOp vrijdag 29 oktober 2010 08:26 schreef Gurb het volgende:
[..]
klussers hebben geen tijd voor slowchat
quote:haha, het went snel hoor!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:43 schreef Beijtje het volgende:
Jongens ik moet helemaal wennen aan die nieuwe lay out en automatische updates (of ben ik echt de laatste die dat heeft ingesteld?) Ik hou het allemaal niet meer bij...
quote:Hihi nee ik heb hem al even als crew maar hij is heel handig en het wentOp vrijdag 29 oktober 2010 21:43 schreef Beijtje het volgende:
Jongens ik moet helemaal wennen aan die nieuwe lay out en automatische updates (of ben ik echt de laatste die dat heeft ingesteld?) Ik hou het allemaal niet meer bij...
quote:Clivia? Binnen of buiten?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
haha, het went snel hoor!![]()
enne ML .. jij hebt groene vingers? hoe onderhoud ik een clivia?
quote:binnen, heb 'm gehad van m'n dochter, en buiten de clivia heb ik nog één plant .. een soort palmpje (??) die het redelijk doet hier (ik laat ze altijd uitdrogen) ik krijg het zelfs voor elkaar om vetplanten dood te laten gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Clivia? Binnen of buiten?
Zo min mogelijk aan doen behalve verpotten als hij zowat zijn pot uit komt.
quote:Dan heeft je dochter dat slim gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
binnen, heb 'm gehad van m'n dochter, en buiten de clivia heb ik nog één plant .. een soort palmpje (??) die het redelijk doet hier (ik laat ze altijd uitdrogen) ik krijg het zelfs voor elkaar om vetplanten dood te laten gaan
quote:Sorry die 2e er naast dus de meest rechtse en dan smilies vastzetten aanklikken.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:30 schreef Beijtje het volgende:
Ja daar had ik al gekeken maar kenemnievinde.
ah wecycle dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Er is in besloten kring reeds afscheid van hem genomen, hij wordt bewaard voor onderdelen aangezien mijn vader precies hetzelfde type machine heeft; alleen is die van hem een jaar of 2 jonger dan die van mij.
O o o DJMO, jij moet nog een hoop leren...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef DJMO het volgende:
zondag is het echt rustdag voor de gemiddelde FOK! klusser he? het is zo stil in K&W ....
lol, maar ik mág niet klussen, schuren of vervenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O o o DJMO, jij moet nog een hoop leren...![]()
Zondag rustdag?
Zondag KLUSdag!!!
![]()
![]()
De echte klussert heeft geen tijd voor Fok!
Oja, da's vervelend. Nouja, ik ben beetje klaar met klussen, dus ik verveel me ook (klustechnisch dan)...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol, maar ik mág niet klussen, schuren of vervenik ben zwanger en dat is gevaarlijk enzo
![]()
Beterschap gewenst voor je moederquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Voor de FOK!'rs en FOK!'sters die vinden dat ik de afgelopen dagen wat afwezig ben dat klopt.
Mijn moeder is sinds afgelopen zondagmiddag opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten.
M.b.v. een hartkatheterisatie wil men de vaten om en rond het hart in beeld brengen om te kijken of er mogelijkwijs wat mis is.
Vandaar dat ik de laatste dagen wat afwezig ben; en ik vind wel dat jullie mogen weten waarom dat is !
Ze is in ieder geval stabiel en licht op een normale ziekenhuisafdeling zonder actieve hartbewaking dus dat is al een grote plus !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |