Bij misschien want ik wil op safe spelen..quote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar komt deze hete kerel ook naar de NB meet?
[..]
Kan ik je al wel vast op het lijstje zetten?![]()
[..]
Ik ken er geenWat wil je hier precies mee zeggen?
[..]
! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
Als je komt ben ik bereid een actie op te zetten om dat shirt gesponsord te krijgenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon naar die meet gaan met een Trollface masker en een shirt met "Porsche1, kankler troll" erop.Lekker trollen.
Misschien kan je met iemand mee reizen die een een OV kaart heeft zodat je met 40% korting kan reizenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij misschien want ik wil op safe spelen..
Wat is die NS wel duur geworden.. al jaren niet meer met de trein geweest. Kaartje naar Utrecht kost 20 piek! Kan wel met de auto komen maar dan zit je met parkeren en drinken.
Baasquote:Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dat zal zeker een gemis zijn
Verder was ik mij aan het vervelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
Is er al een datum bekend.
Ik hoorde 9 oktober.
Als dat het geval is haal mij er dan maar af, want dan kan ik niet helaas.
Serieus, ik heb dan een familieweekend.quote:
Verzamelen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil komen maar ik moet moet verzamelen.
Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil komen maar ik moet moed verzamelen.
Ik zet je er dus gewoon bijquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef -Datdus- het volgende:
Brabant hier samen met Gridlok, Graseter en Bellatrixquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:29 schreef Stink-ui het volgende:
iemand die vanuit brabant moet komen???
geen zin om alleen te reizen...
Als jij komt, durf ik ook weer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef -Datdus- het volgende:
Zo beter?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:53 schreef Annnet het volgende:
[..]
Als jij komt, durf ik ook weer.
Trouwens:
[ afbeelding ]
Sletjes niet inbegrepen? Ik kom toch.
Ik hoop dat hij er niks van af weetquote:
den bosch ftw?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Brabant hier samen met Gridlok, Graseter en Bellatrix
Nee, zit nu tijdelijk in Groningen, maar vanaf zondag weer in Overijssel.quote:
quote:
Waar in Overijssel? En ga je met de trein?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, zit nu tijdelijk in Groningen, maar vanaf zondag weer in Overijssel.
[..]![]()
Deventer en ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar in Overijssel? En ga je met de trein?
Ik kom vanuit Almelo dus mss leuk om vanaf Deventer samen te reizen? Hoeven we niet alleen in Utrecht aan te komen en te zoeken naar het groepje FOK!kers.quote:
Oke! Ik ga ff mezelf bij anderen omhoog slijmen zodat ze ook langs Deventer gaan, beginnen we in de trein vast te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom vanuit Almelo dus mss leuk om vanaf Deventer samen te reizen? Hoeven we niet alleen in Utrecht aan te komen en te zoeken naar het groepje FOK!kers.![]()
Het is zo goed als zeker dat ik er wel ben de 9e.
Den Bosch jeweetsquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
den bosch ftw?
dan ga ik sowiezo
Goed planquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oke! Ik ga ff mezelf bij anderen omhoog slijmen zodat ze ook langs Deventer gaan, beginnen we in de trein vast te ouwehoeren.
Zo goed als zeker.quote:
sjaak afhaak tevens verkapte ik-heb-betere-dingen-te-doen postquote:Op zondag 26 september 2010 02:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik cancel deze. Moet kiezen uit andere meet en 2 in 1 week is geen optie. Sorry lieve mensen maar veel plezier
Ja andere meet. Ik heb het druk dus 1 meet tegelijk.quote:Op zondag 26 september 2010 02:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
sjaak afhaak tevens verkapte ik-heb-betere-dingen-te-doen post
Of we trekken dan een jas aanquote:Op maandag 27 september 2010 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
Wat nu als zaternacht 9 oktober echt hondeweer is? Verschuiven we het dan naar de week daarop?
quote:Op maandag 27 september 2010 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
Wat nu als zaternacht 9 oktober echt hondeweer is? Verschuiven we het dan naar de week daarop?
Steen een boks geven.quote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef JanPiraat het volgende:
Aah gewoon lekker op Hoog Catherijne beetje halve liters poppen met de zwervers
We kunnen altijd droog zitten in het altijd bruisende Hoog Catharijnequote:Op maandag 27 september 2010 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Goed om te weten. Want als we inderdaad op de eerste trein moeten wachten en alles dicht is, dan moet je natuurlijk wel ergens droog kunnen zitten in verband met regen, sneeuw of miltvuur.
Sta jij hier niet tussen, maar hoor jij hier wel tussen te staan? Laat dan even een bericht achter na de piep. *PIEEEP!!!1!1!!*quote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
! Monopoly
! Socios
! -Datdus-
? Dyr.
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
? Patje1987
1 euro aubquote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef JanPiraat het volgende:
Aah gewoon lekker op Hoog Catherijne beetje halve liters poppen met de zwervers
Ja goeie vraag.quote:
Dat is mij dus ook nog niet helemaal duidelijkquote:
Ik heb een rode strik in mijn harenquote:
Er is wel het één en ander besproken over treinreizen..weet alleen niet door wie allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja goeie vraag.Daar begint de meet mee tenslotte. Waar spreken we af op CS Utrecht?
Heeft Annnet trouwens al rondgevraagd wie er nog meer met de trein gaan enzo?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
Afspreken in een kroeg ofzo lijkt mij trouwens ook chiller dan op Utrecht CS. Kan ik meteen met Graseter een pilsje pakken. Ook is het minder stroef dan op CS op elkaar wachten.
Moeten we wel een kroeg afspreken die goed te vinden is vanaf CS.
Nee, ik hoor net van JanPiraat dat hij zelf misschien niet eens gaat en dat er verder heel veel mensen afgezegd hebben. Dus heb er zelf ook geen zin meer in.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja goeie vraag.Daar begint de meet mee tenslotte. Waar spreken we af op CS Utrecht?
Heeft Annnet trouwens al rondgevraagd wie er nog meer met de trein gaan enzo?
Nahquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, ik hoor net van JanPiraat dat hij zelf misschien niet eens gaat en dat er verder heel veel mensen afgezegd hebben. Dus heb er zelf ook geen zin meer in.
Iedereen behalve JanPiraat en Annnet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef Beach het volgende:
Gaat wel lekker zo zeg, wie komt er eigenlijk wel?
Ik!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef Beach het volgende:
Gaat wel lekker zo zeg, wie komt er eigenlijk wel?
En jij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:05 schreef Annnet het volgende:
Haha jan komt heul wel hoor, waarschijnlijk.
Ik weet het niet...gezien het tijdstip is elke kroeg vol en dan wordt elkaar herkennen lastig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff voor de duidelijkheid: waar spreken we af?
Goed om te horen. Dus iedereen uit Bob zijn lijstje komt nog?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Annnet het volgende:
`Hallo vrindèn `JanPiraat hier ik kom den`k i`k wel `mìsschìen wàt geldproblemen maa`r ik ove`rval wel een`oud v`rouw`tje voor wat b``ier komt `goed ma`n `:D![]()
![]()
e`n ik houd ook heel erg va`n dieren hòor ràtel mààr voora`l kàtten en`zo `:')``````````````
Als je me verwent krijg je van mij ook wel een biertje hoor Janquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Annnet het volgende:
`Hallo vrindèn `JanPiraat hier ik kom den`k i`k wel `mìsschìen wàt geldproblemen maa`r ik ove`rval wel een`oud v`rouw`tje voor wat b``ier komt `goed ma`n `:D![]()
![]()
e`n ik houd ook heel erg va`n dieren hòor ràtel mààr voora`l kàtten en`zo `:')``````````````
Hier heeft Beach wel een beetje gelijk in denk ik. Het zal rond 23.00 niet meer helemaal leeg zijn. Dus misschien inderdaad handig om toch maar wel op het station af te spreken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet het niet...gezien het tijdstip is elke kroeg vol en dan wordt elkaar herkennen lastig.
Station is dan misschien niet geweldig, maar wel een goeie manier om af te spreken.
D'awwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 03:15 schreef MYV het volgende:
Ik ga ook met de trein, ik ben te herkennen als een klein gothic achtig opdondertje met zwart haar en een wit jurkje en pumps
yayquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:20 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
D'aww
Ik euhm, wat bovenop de stapel ligt
Sowieso een spijkerbroek en een shirt + vest
Op MSN zei hij dat hij liever naar de inteeltmeet gaat. Fanta-stick volgens mij ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:16 schreef MYV het volgende:
Graseter komt zoiezo niet want hij voelt zich te goed en te oldbie om erbij te zijn![]()
Zo noemde hij het. En dat jij, Fanta-stick, Patje1987, Boterhamzakje, etc daar wel heen zouden gaan. En dat jij (Annnet) niet meer naar deze meet zou gaan.quote:
Ik weet heul niet ervan, maar dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo noemde hij het. En dat jij, Fanta-stick, Patje1987, Boterhamzakje, etc daar wel heen zouden gaan. En dat jij (Annnet) niet meer naar deze meet zou gaan.
Hier heb ik nooit problemen mee gehad op zaterdagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef RitseB het volgende:
houden jullie er wel rekening mee dat je een studentenkaart nodig hebt op zaterdag in utrecht, anders kom je nergens binnen.
Waarom typ je zo achterlijk Annnet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Annnet het volgende:
![]()
We lenen jouw kaart, Ritse. En 15-jarige meisjes in Utrecht, waar gaan die eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef RitseB het volgende:
houden jullie er wel rekening mee dat je een studentenkaart nodig hebt op zaterdag in utrecht, anders kom je nergens binnen.
Mits het doorgaatquote:
De Beursquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We lenen jouw kaart, Ritse. En 15-jarige meisjes in Utrecht, waar gaan die eigenlijk heen?
Dealquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Ik doe aan sex voor bier ik geef toe
Annnet voor seks doe je ook wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Ik doe aan sex voor bier ik geef toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |