Waar in Overijssel? En ga je met de trein?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, zit nu tijdelijk in Groningen, maar vanaf zondag weer in Overijssel.
[..]![]()
Deventer en ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar in Overijssel? En ga je met de trein?
Ik kom vanuit Almelo dus mss leuk om vanaf Deventer samen te reizen? Hoeven we niet alleen in Utrecht aan te komen en te zoeken naar het groepje FOK!kers.quote:
Oke! Ik ga ff mezelf bij anderen omhoog slijmen zodat ze ook langs Deventer gaan, beginnen we in de trein vast te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom vanuit Almelo dus mss leuk om vanaf Deventer samen te reizen? Hoeven we niet alleen in Utrecht aan te komen en te zoeken naar het groepje FOK!kers.![]()
Het is zo goed als zeker dat ik er wel ben de 9e.
Den Bosch jeweetsquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
den bosch ftw?
dan ga ik sowiezo
Goed planquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oke! Ik ga ff mezelf bij anderen omhoog slijmen zodat ze ook langs Deventer gaan, beginnen we in de trein vast te ouwehoeren.
Zo goed als zeker.quote:
sjaak afhaak tevens verkapte ik-heb-betere-dingen-te-doen postquote:Op zondag 26 september 2010 02:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik cancel deze. Moet kiezen uit andere meet en 2 in 1 week is geen optie. Sorry lieve mensen maar veel plezier
Ja andere meet. Ik heb het druk dus 1 meet tegelijk.quote:Op zondag 26 september 2010 02:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
sjaak afhaak tevens verkapte ik-heb-betere-dingen-te-doen post
Of we trekken dan een jas aanquote:Op maandag 27 september 2010 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
Wat nu als zaternacht 9 oktober echt hondeweer is? Verschuiven we het dan naar de week daarop?
quote:Op maandag 27 september 2010 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
Wat nu als zaternacht 9 oktober echt hondeweer is? Verschuiven we het dan naar de week daarop?
Steen een boks geven.quote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef JanPiraat het volgende:
Aah gewoon lekker op Hoog Catherijne beetje halve liters poppen met de zwervers
We kunnen altijd droog zitten in het altijd bruisende Hoog Catharijnequote:Op maandag 27 september 2010 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Goed om te weten. Want als we inderdaad op de eerste trein moeten wachten en alles dicht is, dan moet je natuurlijk wel ergens droog kunnen zitten in verband met regen, sneeuw of miltvuur.
Sta jij hier niet tussen, maar hoor jij hier wel tussen te staan? Laat dan even een bericht achter na de piep. *PIEEEP!!!1!1!!*quote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
! Monopoly
! Socios
! -Datdus-
? Dyr.
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
? Patje1987
1 euro aubquote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef JanPiraat het volgende:
Aah gewoon lekker op Hoog Catherijne beetje halve liters poppen met de zwervers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |