Ja goeie vraag.quote:
Dat is mij dus ook nog niet helemaal duidelijkquote:
Ik heb een rode strik in mijn harenquote:
Er is wel het één en ander besproken over treinreizen..weet alleen niet door wie allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja goeie vraag.Daar begint de meet mee tenslotte. Waar spreken we af op CS Utrecht?
Heeft Annnet trouwens al rondgevraagd wie er nog meer met de trein gaan enzo?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
Afspreken in een kroeg ofzo lijkt mij trouwens ook chiller dan op Utrecht CS. Kan ik meteen met Graseter een pilsje pakken. Ook is het minder stroef dan op CS op elkaar wachten.
Moeten we wel een kroeg afspreken die goed te vinden is vanaf CS.
Nee, ik hoor net van JanPiraat dat hij zelf misschien niet eens gaat en dat er verder heel veel mensen afgezegd hebben. Dus heb er zelf ook geen zin meer in.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja goeie vraag.Daar begint de meet mee tenslotte. Waar spreken we af op CS Utrecht?
Heeft Annnet trouwens al rondgevraagd wie er nog meer met de trein gaan enzo?
Nahquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, ik hoor net van JanPiraat dat hij zelf misschien niet eens gaat en dat er verder heel veel mensen afgezegd hebben. Dus heb er zelf ook geen zin meer in.
Iedereen behalve JanPiraat en Annnet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef Beach het volgende:
Gaat wel lekker zo zeg, wie komt er eigenlijk wel?
Ik!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef Beach het volgende:
Gaat wel lekker zo zeg, wie komt er eigenlijk wel?
En jij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:05 schreef Annnet het volgende:
Haha jan komt heul wel hoor, waarschijnlijk.
Ik weet het niet...gezien het tijdstip is elke kroeg vol en dan wordt elkaar herkennen lastig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff voor de duidelijkheid: waar spreken we af?
Goed om te horen. Dus iedereen uit Bob zijn lijstje komt nog?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Annnet het volgende:
`Hallo vrindèn `JanPiraat hier ik kom den`k i`k wel `mìsschìen wàt geldproblemen maa`r ik ove`rval wel een`oud v`rouw`tje voor wat b``ier komt `goed ma`n `:D![]()
![]()
e`n ik houd ook heel erg va`n dieren hòor ràtel mààr voora`l kàtten en`zo `:')``````````````
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |