Nee, er worden geen foto's gemaaktquote:
Videocamera gaat inderdaad wel meequote:
Minimaal 16, anders kom je nergens in neem ik aanquote:Op donderdag 23 september 2010 00:39 schreef Floxcie het volgende:
Hoe oud moet ik zijn van 9 tot 10 oktober?
Dan nemen we al onze gesprekken op, maken foto's en uploaden een video op YouTube. de mogelijkheden zijn eindeloos. Je kunt er niet omheen...quote:
Twee, als de beelden goed naast elkaar blijven maak ik er een 3D-video van.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef JanPiraat het volgende:
Doet er niet eens iemand een camera'tje op de neus van zn schoen ?
Trek jij een kort rokje aan dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef JanPiraat het volgende:
Doet er niet eens iemand een camera'tje op de neus van zn schoen ?
Graag inderdaad even reageren als je nog niet in deze lijst staat, maar daar wel graag in wil staanquote:Op donderdag 23 september 2010 15:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Twee, als de beelden goed naast elkaar blijven maak ik er een 3D-video van.
Maar nu weer ontopic voordat ik 450 notes ontvang. Zijn er nog mensen die nog niet op de lijst staan maar wel mee moeten?
quote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Dyr.
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
? Patje1987
En dat zal zeker een gemis zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef porsche1 het volgende:
Flikker meet.Gelukkig mag en wil ik niet komen.
Rico gaat losquote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef porsche1 het volgende:
Flikker meet.Gelukkig mag en wil ik niet komen.
quote:
Er komen geen mods volgens mij , dus je kan ook geen notes voor die acties krijgen!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon naar die meet gaan met een Trollface masker en een shirt met "Porsche1, kankler troll" erop.Lekker trollen.
Sowieso, modereren in het echte leven.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er komen geen mods volgens mij , dus je kan ook geen notes voor die acties krijgen!
That's fawked up, fawked up G.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dat zal zeker een gemis zijn
Verder was ik mij aan het vervelen![]()
[ afbeelding ]
stomp op zn gezichtquote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er komen geen mods volgens mij , dus je kan ook geen notes voor die acties krijgen!
Ga ze ff lekker bang maken joh.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |