Ik zag net je PM, ik wil op zich wel komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat Floxcie moet komen, ik heb hem gePM'd.
Socios is altijd te porren voor een treinrit me dunkt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen vanuit Limland/omgeving die willen treinen ?
Anders misschien mensen die vanaf eindhoven met mij kunnen treinenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Socios is altijd te porren voor een treinrit me dunkt.
Waarom zou je? Socios komt uit Limburg.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders misschien mensen die vanaf eindhoven met mij kunnen treinen
Morgen laatste werkdag dus dan weer nachtbagger
Lol dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zou je? Socios komt uit Limburg.
Dat dacht jij. Socios heeft het grootste huis van Leeuwarden.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef Panzermaus het volgende:
Socios slaapt op treinperrons, het hangt er dus vanaf waar hij op 9 oktober precies is. Je zou hem kunnen PM'en.
Verder: Floxcie, het lijkt erop dat het de nacht van 9 op 10 oktober wordt. Zaternacht dus.
Maar komt deze hete kerel ook naar de NB meet?quote:
Kan ik je al wel vast op het lijstje zetten?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kijk even wie er allemaal gaat en als ik eventueel samen met iemand kan treinen. Daarnaast kan ik nu al zeggen dat ik de eerste trein naar huis moet hebben..
Ik ken er geenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken 2 of 3 man op die lijst_
! MYVquote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Stink-ui het volgende:
Mag de lijst geupdate worden ik ben er ook bij!!!
Misschien, durf niet maar Psychoquote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar komt deze hete kerel ook naar de NB meet?
[..]
Kan ik je al wel vast op het lijstje zetten?![]()
[..]
Ik ken er geenWat wil je hier precies mee zeggen?
[..]
! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
Mij ken je toch wel? Van de legendarische Anita-topics.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken 2 of 3 man op die lijst_
Updated, met eenquote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
Dan zet ik je voor nu even bij de '?'quote:
quote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Dyr.
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
Waar ken jij mij van?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mij ken je toch wel? Van de legendarische Anita-topics.
[..]
Updated, met eenvan mensen die ik ken. Zonder Flox, krijg je geen box.
![]()
Ik ken je (zogenaamd) van FOK!, dus niet persoonlijk maar dat is bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zet ik je voor nu even bij de '?'![]()
[..]
[..]
Waar ken jij mij van?Ik ken namelijk niemand van deze lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |