Ja voor ern meet nachtbagger missen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Als we 's middags gaan meeten is het niet echt een NACHTbagger meet heh
Ik stem denk ik toch voor -Datdus- in plaats van Graseterquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
9 oktober is prima denk ik. Maar hoezo om 23.00?
Gewoon van 14.00 tot wanneer je naar huis gaat.
Neem je laptop mee als een echte Nachtbaggeraarquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja voor ern meet nachtbagger missen?
Eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
Komop, waar is die arme SWJ wanneer je hem nodig hebt. Dit gaat dus nergens meer over.
In ieder geval:
• 8 of 9 oktober
• Utrecht
• 23:00 op Utrecht CS, ergens wat gaan drinken
• Daarna: nog onbekend, maar er moeten lichten/muzieken/kuikens/vloeren zijn
Ik heb m'n iPhone bij. Ik kan gewoon blijven FOK!en.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:52 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Neem je laptop mee als een echte Nachtbaggeraar
Hmm, idd, En we weten nog niet welke kroeg?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik stem denk ik toch voor -Datdus- in plaats van Graseter
Het is een Nachtbaggermeet![]()
Even verder ontopic. We spreken nu dus af op CS en niet in een kroeg? Nadeel daar van is dat je dan moet wachten op mensen. In een kroeg kan je gewoon gezellig biertje drinken. Op CS kan je ook best een biertje halen bij de AH en daar gaan zitten zuipen..maar dan voel ik me net een zwerverDus mijn voorkeur gaat nog steeds uit om af te spreken in een kroeg
Zit dan niet te zeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb m'n iPhone bij. Ik kan gewoon blijven FOK!en.
IPHONE HOOR JE DAT HIJ HEEFT EEN IPHONE!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
een dichtbij utrecht CSquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zit dan niet te zeuren.
@Bob, we kunnen wel in een kroeg afspreken maar het lijkt me sterk dat iedereen bekend is met Utrecht
quote:
Ik zeur niet maar vanaf 23.00 is zo kort.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zit dan niet te zeuren.
@Bob, we kunnen wel in een kroeg afspreken maar het lijkt me sterk dat iedereen bekend is met Utrecht
Jij gaat 01:00 naar huis?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zeur niet maar vanaf 23.00 is zo kort.
Laatste trein rijdt rond 1.00 ofzo.
Het is een uitgaansmeet, geen FOK!meet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zeker wel dat ik om 00:00 even een berichtje in Nachtbagger plaatsquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Meeste is vrij makkelijk te vinden in Utrecht. Stairway is bijvoorbeeld best makkelijk te vinden. En alles rondom 't Neude en langs de Oudegracht ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zit dan niet te zeuren.
Ik kan vanaf Leiden Centraal terug lopen naar [insert dorpnaam]quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
uurtje of 6?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe laat rijdt de eerste trein weer.?
de roze wolk ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik kan vanaf Leiden Centraal terug lopen naar [insert dorpnaam]
Iets van 2 uur lopen
@Freddiey, lokale gaybar ?
De Blauwe oesterquote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:46 schreef Panzermaus het volgende:
Blijkbaar zijn er weinig users die willen dat er foto's worden gemaakt, dus doen we dat gewoon niet? Als je een indruk wilt krijgen moet je er maar bij zijn lijkt me. Geen foto's = geen gelekte foto's zoals bij die Wierden meet blijkbaar het geval was.
Iedereen moet een SOA dragenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
Wat wordt de dresscode? Ik ga natuurlijk in mijn eigen uitgaansklederdracht, maar hoe zit dat met jullie? Een beetje klederige overeenkomstigheid tussen de genodigden zal leuk zijn voor de omgeving. Ik ben namelijk niet zo van de vlaggen met FOK!logo's en alles.
100% zeker is het nog niet. Maar de meeste mensen hebben aangegeven de voorkeur bij 9 oktober te hebben. En dan rond 23:00 in een kroeg in Utrechtquote:Op woensdag 22 september 2010 05:42 schreef the_legend_killer het volgende:
De dag is al zeker neem ik aan ?
Ik doe een spijkerbroek (waarschijnlijk Levi's) aan, met daar boven een t-shirt van Eleven Paris en hier overheen een cardigan van American Apparel (kleur nog niet bekend). Daaronder mijn Nike Aina Chukka of mijn Vans Era. Verder draag ik nog een horloge van Casio of too2late en heb ik mijn BlackBerry Bold 9000 of mijn nieuwe telefoon die ik nog even moet uitzoeken in mijn linkerbroekzak. In mjin rechterbroekzak zit mijn portefeuille van ik denk de Hema en mijn 3 sleutels vergezeld door mijn gele sleutelhanger en in mijn rechterkontzak een pakje kauwgom van Sportlife. Mijn sokken hangt een beetje af van mijn schoenen. Als ik mijn Vans aan heb worden het lage zwarte sokken. Als ik mijn Nike's aan heb worden het hoge gekleurde sokken. Over mijn boxershort heb ik nog niet echt nagedacht. Maar dat zal ik in de komende dagen zeker doen. Vergeet ik bijna een jas aan te doen. Dat is denk ik wel nodig vroeg in de ochtend. Dat wordt waarschijnlijk een zwarte winterjas of een zwart met grijze highschool jacket. En verder draag ik een rode strik in mijn haar zodat jullie mij kunnen herkennenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
Wat wordt de dresscode? Ik ga natuurlijk in mijn eigen uitgaansklederdracht, maar hoe zit dat met jullie? Een beetje klederige overeenkomstigheid tussen de genodigden zal leuk zijn voor de omgeving. Ik ben namelijk niet zo van de vlaggen met FOK!logo's en alles.
Als die housewarming van mijn vriend niet op de 9e is, ben ik er bij. Misschien dat je nu al een idee hebt van wat je aan gaat trekken.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aantrek, ik weet niet eens of ik wel kan op 9 oktober.
Panzermaus komt uit de kast. Ik vond dat sjaaltje al verdacht.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als die housewarming van mijn vriend niet op de 9e is, ben ik er bij. Misschien dat je nu al een idee hebt van wat je aan gaat trekken.
Leugens, want hetero. Ik heb sinds gisteren weer een nieuwe sjaal trouwens, kuikens delven het. Vraag maar aan Gridlok. En nee, ik ga niet met sjaal naar deze meet. Iets met te warm enzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Panzermaus komt uit de kast. Ik vond dat sjaaltje al verdacht.
Ze delven het omdat ze denken dat je homo bent. En Gridlok heeft geen gay sjaaltjes, hij is een baas.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leugens, want hetero. Ik heb sinds gisteren weer een nieuwe sjaal trouwens, kuikens delven het. Vraag maar aan Gridlok. En nee, ik ga niet met sjaal naar deze meet. Iets met te warm enzo.
Je zit er weer naast. En dit neigt naar SC.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze delven het omdat ze denken dat je homo bent. En Gridlok heeft geen gay sjaaltjes, hij is een baas.
Als patje enzo gaan kom ik ook. Maar dat moet ik wel met Bellatrix, Gridlok en Patje meerijden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zit er weer naast. En dit neigt naar SC.
Dus: kom je nu wel of niet? Graag even doorgeven, want er is nog onzekerheid over jouw komst en alles.
Die housewarming is op 16 oktoberquote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als die housewarming van mijn vriend niet op de 9e is, ben ik er bij. Misschien dat je nu al een idee hebt van wat je aan gaat trekken.
Dit zijn de mensen die gisternacht tijden NB hebben toegezegd:quote:Op woensdag 22 september 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
IS er trouwens een lijst van mensen die zeker gaan en niet gaan ? Als er maar 5 mensen zijn dan heeft het weinig zin lijkt me.
Jij hebt gisteren dus al toegezegdquote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als patje enzo gaan kom ik ook. Maar dat moet ik wel met Bellatrix, Gridlok en Patje meerijden.
Grote/dikke gebreide sjalenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Sjaaltjes zijn fokking gay, kan niet.
Jong, ik kom ook zeg ik toch.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die housewarming is op 16 oktober
[..]
Dit zijn de mensen die gisternacht tijden NB hebben toegezegd:
! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
Dit zijn de mensen die het nog niet weten:
? Ratelslangetje
? Panzermaus
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
De mensen die niet in deze lijsten, maar wel in de OP staan waren afgelopen nacht niet in NB en staan daarom nog niet hier tussen. Als de mensen die op 9 oktober wel kunnen, maar hier nog niet tussen staan, laat gelieve hier even een duidelijk bericht achter![]()
![]()
[..]
Jij hebt gisteren dus al toegezegdGeen weg terug voor jou
![]()
[..]
Grote/dikke gebreide sjalen![]()
Rustig maarquote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jong, ik kom ook zeg ik toch.
Ik kon niet nachtbaggeren want ik moest naar een bevalling.
Zet ik jou ook gewoon erbijquote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
Ga er maar van uit dat ik er gewoon bij ben de 9e, zal morgen even vragen wanneer die housewarming nu precies is. 'Over twee of drie weken'.
Dankjewel.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Rustig maarLees eens even de tekst onder de lijstjes en blijf kalm
Ik heb je inmiddels toegevoegd aan mij lijstje
[..]
Zet ik jou ook gewoon erbij
Ik zag net je PM, ik wil op zich wel komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat Floxcie moet komen, ik heb hem gePM'd.
Socios is altijd te porren voor een treinrit me dunkt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen vanuit Limland/omgeving die willen treinen ?
Anders misschien mensen die vanaf eindhoven met mij kunnen treinenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Socios is altijd te porren voor een treinrit me dunkt.
Waarom zou je? Socios komt uit Limburg.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders misschien mensen die vanaf eindhoven met mij kunnen treinen
Morgen laatste werkdag dus dan weer nachtbagger
Lol dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zou je? Socios komt uit Limburg.
Dat dacht jij. Socios heeft het grootste huis van Leeuwarden.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef Panzermaus het volgende:
Socios slaapt op treinperrons, het hangt er dus vanaf waar hij op 9 oktober precies is. Je zou hem kunnen PM'en.
Verder: Floxcie, het lijkt erop dat het de nacht van 9 op 10 oktober wordt. Zaternacht dus.
Maar komt deze hete kerel ook naar de NB meet?quote:
Kan ik je al wel vast op het lijstje zetten?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kijk even wie er allemaal gaat en als ik eventueel samen met iemand kan treinen. Daarnaast kan ik nu al zeggen dat ik de eerste trein naar huis moet hebben..
Ik ken er geenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken 2 of 3 man op die lijst_
! MYVquote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Stink-ui het volgende:
Mag de lijst geupdate worden ik ben er ook bij!!!
Misschien, durf niet maar Psychoquote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar komt deze hete kerel ook naar de NB meet?
[..]
Kan ik je al wel vast op het lijstje zetten?![]()
[..]
Ik ken er geenWat wil je hier precies mee zeggen?
[..]
! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
Mij ken je toch wel? Van de legendarische Anita-topics.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken 2 of 3 man op die lijst_
Updated, met eenquote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
Dan zet ik je voor nu even bij de '?'quote:
quote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Dyr.
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
Waar ken jij mij van?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mij ken je toch wel? Van de legendarische Anita-topics.
[..]
Updated, met eenvan mensen die ik ken. Zonder Flox, krijg je geen box.
![]()
Ik ken je (zogenaamd) van FOK!, dus niet persoonlijk maar dat is bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zet ik je voor nu even bij de '?'![]()
[..]
[..]
Waar ken jij mij van?Ik ken namelijk niemand van deze lijst
Nee, er worden geen foto's gemaaktquote:
Videocamera gaat inderdaad wel meequote:
Minimaal 16, anders kom je nergens in neem ik aanquote:Op donderdag 23 september 2010 00:39 schreef Floxcie het volgende:
Hoe oud moet ik zijn van 9 tot 10 oktober?
Dan nemen we al onze gesprekken op, maken foto's en uploaden een video op YouTube. de mogelijkheden zijn eindeloos. Je kunt er niet omheen...quote:
Twee, als de beelden goed naast elkaar blijven maak ik er een 3D-video van.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef JanPiraat het volgende:
Doet er niet eens iemand een camera'tje op de neus van zn schoen ?
Trek jij een kort rokje aan dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef JanPiraat het volgende:
Doet er niet eens iemand een camera'tje op de neus van zn schoen ?
Graag inderdaad even reageren als je nog niet in deze lijst staat, maar daar wel graag in wil staanquote:Op donderdag 23 september 2010 15:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Twee, als de beelden goed naast elkaar blijven maak ik er een 3D-video van.
Maar nu weer ontopic voordat ik 450 notes ontvang. Zijn er nog mensen die nog niet op de lijst staan maar wel mee moeten?
quote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
? Dyr.
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
? Patje1987
En dat zal zeker een gemis zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef porsche1 het volgende:
Flikker meet.Gelukkig mag en wil ik niet komen.
Rico gaat losquote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef porsche1 het volgende:
Flikker meet.Gelukkig mag en wil ik niet komen.
quote:
Er komen geen mods volgens mij , dus je kan ook geen notes voor die acties krijgen!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon naar die meet gaan met een Trollface masker en een shirt met "Porsche1, kankler troll" erop.Lekker trollen.
Sowieso, modereren in het echte leven.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er komen geen mods volgens mij , dus je kan ook geen notes voor die acties krijgen!
That's fawked up, fawked up G.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dat zal zeker een gemis zijn
Verder was ik mij aan het vervelen![]()
[ afbeelding ]
stomp op zn gezichtquote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er komen geen mods volgens mij , dus je kan ook geen notes voor die acties krijgen!
Ga ze ff lekker bang maken joh.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |