Iedereen moet een SOA dragenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
Wat wordt de dresscode? Ik ga natuurlijk in mijn eigen uitgaansklederdracht, maar hoe zit dat met jullie? Een beetje klederige overeenkomstigheid tussen de genodigden zal leuk zijn voor de omgeving. Ik ben namelijk niet zo van de vlaggen met FOK!logo's en alles.
100% zeker is het nog niet. Maar de meeste mensen hebben aangegeven de voorkeur bij 9 oktober te hebben. En dan rond 23:00 in een kroeg in Utrechtquote:Op woensdag 22 september 2010 05:42 schreef the_legend_killer het volgende:
De dag is al zeker neem ik aan ?
Ik doe een spijkerbroek (waarschijnlijk Levi's) aan, met daar boven een t-shirt van Eleven Paris en hier overheen een cardigan van American Apparel (kleur nog niet bekend). Daaronder mijn Nike Aina Chukka of mijn Vans Era. Verder draag ik nog een horloge van Casio of too2late en heb ik mijn BlackBerry Bold 9000 of mijn nieuwe telefoon die ik nog even moet uitzoeken in mijn linkerbroekzak. In mjin rechterbroekzak zit mijn portefeuille van ik denk de Hema en mijn 3 sleutels vergezeld door mijn gele sleutelhanger en in mijn rechterkontzak een pakje kauwgom van Sportlife. Mijn sokken hangt een beetje af van mijn schoenen. Als ik mijn Vans aan heb worden het lage zwarte sokken. Als ik mijn Nike's aan heb worden het hoge gekleurde sokken. Over mijn boxershort heb ik nog niet echt nagedacht. Maar dat zal ik in de komende dagen zeker doen. Vergeet ik bijna een jas aan te doen. Dat is denk ik wel nodig vroeg in de ochtend. Dat wordt waarschijnlijk een zwarte winterjas of een zwart met grijze highschool jacket. En verder draag ik een rode strik in mijn haar zodat jullie mij kunnen herkennenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
Wat wordt de dresscode? Ik ga natuurlijk in mijn eigen uitgaansklederdracht, maar hoe zit dat met jullie? Een beetje klederige overeenkomstigheid tussen de genodigden zal leuk zijn voor de omgeving. Ik ben namelijk niet zo van de vlaggen met FOK!logo's en alles.
Als die housewarming van mijn vriend niet op de 9e is, ben ik er bij. Misschien dat je nu al een idee hebt van wat je aan gaat trekken.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aantrek, ik weet niet eens of ik wel kan op 9 oktober.
Panzermaus komt uit de kast. Ik vond dat sjaaltje al verdacht.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als die housewarming van mijn vriend niet op de 9e is, ben ik er bij. Misschien dat je nu al een idee hebt van wat je aan gaat trekken.
Leugens, want hetero. Ik heb sinds gisteren weer een nieuwe sjaal trouwens, kuikens delven het. Vraag maar aan Gridlok. En nee, ik ga niet met sjaal naar deze meet. Iets met te warm enzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Panzermaus komt uit de kast. Ik vond dat sjaaltje al verdacht.
Ze delven het omdat ze denken dat je homo bent. En Gridlok heeft geen gay sjaaltjes, hij is een baas.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leugens, want hetero. Ik heb sinds gisteren weer een nieuwe sjaal trouwens, kuikens delven het. Vraag maar aan Gridlok. En nee, ik ga niet met sjaal naar deze meet. Iets met te warm enzo.
Je zit er weer naast. En dit neigt naar SC.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze delven het omdat ze denken dat je homo bent. En Gridlok heeft geen gay sjaaltjes, hij is een baas.
Als patje enzo gaan kom ik ook. Maar dat moet ik wel met Bellatrix, Gridlok en Patje meerijden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zit er weer naast. En dit neigt naar SC.
Dus: kom je nu wel of niet? Graag even doorgeven, want er is nog onzekerheid over jouw komst en alles.
Die housewarming is op 16 oktoberquote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als die housewarming van mijn vriend niet op de 9e is, ben ik er bij. Misschien dat je nu al een idee hebt van wat je aan gaat trekken.
Dit zijn de mensen die gisternacht tijden NB hebben toegezegd:quote:Op woensdag 22 september 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
IS er trouwens een lijst van mensen die zeker gaan en niet gaan ? Als er maar 5 mensen zijn dan heeft het weinig zin lijkt me.
Jij hebt gisteren dus al toegezegdquote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als patje enzo gaan kom ik ook. Maar dat moet ik wel met Bellatrix, Gridlok en Patje meerijden.
Grote/dikke gebreide sjalenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Sjaaltjes zijn fokking gay, kan niet.
Jong, ik kom ook zeg ik toch.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die housewarming is op 16 oktober
[..]
Dit zijn de mensen die gisternacht tijden NB hebben toegezegd:
! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
Dit zijn de mensen die het nog niet weten:
? Ratelslangetje
? Panzermaus
? SpauldingPF
? Boterhamzakje
? -K03N-
? Bellatrix
De mensen die niet in deze lijsten, maar wel in de OP staan waren afgelopen nacht niet in NB en staan daarom nog niet hier tussen. Als de mensen die op 9 oktober wel kunnen, maar hier nog niet tussen staan, laat gelieve hier even een duidelijk bericht achter![]()
![]()
[..]
Jij hebt gisteren dus al toegezegdGeen weg terug voor jou
![]()
[..]
Grote/dikke gebreide sjalen![]()
Rustig maarquote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jong, ik kom ook zeg ik toch.
Ik kon niet nachtbaggeren want ik moest naar een bevalling.
Zet ik jou ook gewoon erbijquote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
Ga er maar van uit dat ik er gewoon bij ben de 9e, zal morgen even vragen wanneer die housewarming nu precies is. 'Over twee of drie weken'.
Dankjewel.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Rustig maarLees eens even de tekst onder de lijstjes en blijf kalm
Ik heb je inmiddels toegevoegd aan mij lijstje
[..]
Zet ik jou ook gewoon erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |