Ja voor ern meet nachtbagger missen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Als we 's middags gaan meeten is het niet echt een NACHTbagger meet heh
Ik stem denk ik toch voor -Datdus- in plaats van Graseterquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
9 oktober is prima denk ik. Maar hoezo om 23.00?
Gewoon van 14.00 tot wanneer je naar huis gaat.
Neem je laptop mee als een echte Nachtbaggeraarquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja voor ern meet nachtbagger missen?
Eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
Komop, waar is die arme SWJ wanneer je hem nodig hebt. Dit gaat dus nergens meer over.
In ieder geval:
• 8 of 9 oktober
• Utrecht
• 23:00 op Utrecht CS, ergens wat gaan drinken
• Daarna: nog onbekend, maar er moeten lichten/muzieken/kuikens/vloeren zijn
Ik heb m'n iPhone bij. Ik kan gewoon blijven FOK!en.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:52 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Neem je laptop mee als een echte Nachtbaggeraar
Hmm, idd, En we weten nog niet welke kroeg?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik stem denk ik toch voor -Datdus- in plaats van Graseter
Het is een Nachtbaggermeet![]()
Even verder ontopic. We spreken nu dus af op CS en niet in een kroeg? Nadeel daar van is dat je dan moet wachten op mensen. In een kroeg kan je gewoon gezellig biertje drinken. Op CS kan je ook best een biertje halen bij de AH en daar gaan zitten zuipen..maar dan voel ik me net een zwerverDus mijn voorkeur gaat nog steeds uit om af te spreken in een kroeg
Zit dan niet te zeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb m'n iPhone bij. Ik kan gewoon blijven FOK!en.
IPHONE HOOR JE DAT HIJ HEEFT EEN IPHONE!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
een dichtbij utrecht CSquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zit dan niet te zeuren.
@Bob, we kunnen wel in een kroeg afspreken maar het lijkt me sterk dat iedereen bekend is met Utrecht
quote:
Ik zeur niet maar vanaf 23.00 is zo kort.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zit dan niet te zeuren.
@Bob, we kunnen wel in een kroeg afspreken maar het lijkt me sterk dat iedereen bekend is met Utrecht
Jij gaat 01:00 naar huis?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zeur niet maar vanaf 23.00 is zo kort.
Laatste trein rijdt rond 1.00 ofzo.
Het is een uitgaansmeet, geen FOK!meet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zeker wel dat ik om 00:00 even een berichtje in Nachtbagger plaatsquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Meeste is vrij makkelijk te vinden in Utrecht. Stairway is bijvoorbeeld best makkelijk te vinden. En alles rondom 't Neude en langs de Oudegracht ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zit dan niet te zeuren.
Ik kan vanaf Leiden Centraal terug lopen naar [insert dorpnaam]quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
uurtje of 6?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe laat rijdt de eerste trein weer.?
de roze wolk ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik kan vanaf Leiden Centraal terug lopen naar [insert dorpnaam]
Iets van 2 uur lopen
@Freddiey, lokale gaybar ?
De Blauwe oesterquote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:46 schreef Panzermaus het volgende:
Blijkbaar zijn er weinig users die willen dat er foto's worden gemaakt, dus doen we dat gewoon niet? Als je een indruk wilt krijgen moet je er maar bij zijn lijkt me. Geen foto's = geen gelekte foto's zoals bij die Wierden meet blijkbaar het geval was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |