Als je me verwent krijg je van mij ook wel een biertje hoor Janquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Annnet het volgende:
`Hallo vrindèn `JanPiraat hier ik kom den`k i`k wel `mìsschìen wàt geldproblemen maa`r ik ove`rval wel een`oud v`rouw`tje voor wat b``ier komt `goed ma`n `:D![]()
![]()
e`n ik houd ook heel erg va`n dieren hòor ràtel mààr voora`l kàtten en`zo `:')``````````````
Hier heeft Beach wel een beetje gelijk in denk ik. Het zal rond 23.00 niet meer helemaal leeg zijn. Dus misschien inderdaad handig om toch maar wel op het station af te spreken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet het niet...gezien het tijdstip is elke kroeg vol en dan wordt elkaar herkennen lastig.
Station is dan misschien niet geweldig, maar wel een goeie manier om af te spreken.
D'awwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 03:15 schreef MYV het volgende:
Ik ga ook met de trein, ik ben te herkennen als een klein gothic achtig opdondertje met zwart haar en een wit jurkje en pumps
yayquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:20 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
D'aww
Ik euhm, wat bovenop de stapel ligt
Sowieso een spijkerbroek en een shirt + vest
Op MSN zei hij dat hij liever naar de inteeltmeet gaat. Fanta-stick volgens mij ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:16 schreef MYV het volgende:
Graseter komt zoiezo niet want hij voelt zich te goed en te oldbie om erbij te zijn![]()
Zo noemde hij het. En dat jij, Fanta-stick, Patje1987, Boterhamzakje, etc daar wel heen zouden gaan. En dat jij (Annnet) niet meer naar deze meet zou gaan.quote:
Ik weet heul niet ervan, maar dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo noemde hij het. En dat jij, Fanta-stick, Patje1987, Boterhamzakje, etc daar wel heen zouden gaan. En dat jij (Annnet) niet meer naar deze meet zou gaan.
Hier heb ik nooit problemen mee gehad op zaterdagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef RitseB het volgende:
houden jullie er wel rekening mee dat je een studentenkaart nodig hebt op zaterdag in utrecht, anders kom je nergens binnen.
Waarom typ je zo achterlijk Annnet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Annnet het volgende:
`Hallo vrindèn `JanPiraat hier ik kom den`k i`k wel `mìsschìen wàt geldproblemen maa`r ik ove`rval wel een`oud v`rouw`tje voor wat b``ier komt `goed ma`n `:D![]()
![]()
e`n ik houd ook heel erg va`n dieren hòor ràtel mààr voora`l kàtten en`zo `:')``````````````
We lenen jouw kaart, Ritse. En 15-jarige meisjes in Utrecht, waar gaan die eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef RitseB het volgende:
houden jullie er wel rekening mee dat je een studentenkaart nodig hebt op zaterdag in utrecht, anders kom je nergens binnen.
Mits het doorgaatquote:
De Beursquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We lenen jouw kaart, Ritse. En 15-jarige meisjes in Utrecht, waar gaan die eigenlijk heen?
Dealquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Ik doe aan sex voor bier ik geef toe
Annnet voor seks doe je ook wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Ik doe aan sex voor bier ik geef toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |