De zwarte lijstquote:De te bespreken dingen:
- datum.
quote:Idee: Eerst ergens in een kroeg zitten beetje elkaar ontmoeten lekker drankje erbij en later een dansvloer opzoeken om je leipe moves te showen aan je mede fokkers ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________________________________________________________________________
Let op:
Dit is GEEN SlowChat-topic.
Vraag rustig aan elkaar hoe je naar de meet gaat, enz. Maar maak er geen uitgebreid gesprek van. Daarvoor kun je terecht in één van de vele SC-topics op FOK!, ook zijn er topics in ONZ te vinden met het mod seal of permitted slowchat.
Notoire Slowchatters zullen worden genote.
_____________________________________________________________________________________Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
Maak er zelf een dan, ik ben er niet eens bij maar patje dwong mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef Chowi het volgende:
Wat een kut OP in vergelijking met het vorigen toopik.
Weenie, aangezien er totaal geen informatie te vinden is in de openingspost? Waar en wanneer en met wie?quote:
o.a met mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weenie, aangezien er totaal geen informatie te vinden is in de openingspost? Waar en wanneer en met wie?
Ik heb nog een litertje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef Gridlok het volgende:
Godverdomme niet al te veel vrouwen laten komen op die meet, heb niet genoeg geld voor zoveel GHB...
Hoezo dat? Wie ben jij nou weer? Toch ben je welkom in het kader van vriendelijkheid en geen slowchat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef apij4125 het volgende:
Niet tegen die pschotherapist vertellen maar hij hoort op de zwarte lijst.
IK KOM OOK!quote:
De meet vindt 's nachts plaats..maar niet op Utrecht Centraal. Dus we gaan helaas niet met z'n allen nachttreinen bekijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef Socios het volgende:
Vindt de meet ´s nachts plaats op Utrecht Centraal?
Nachttreinen erbij.
Wat is SCquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef Myraela het volgende:
Nogmaals, opflikkeren met de SC. Posts zijn verwijderd.
Misschien, wat schuift het behalve je maagdelijkheidquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Kom jij ook op de meet ?
Die van mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:57 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Misschien, wat schuift het behalve je maagdelijkheid
Die staat op de zwarte lijst man dat is keihard verboden.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die staat op de zwarte lijst man dat is keihard verboden.
B'awww kan ik helemaal alleen van Leiden naar Utrechtquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
Als het goed is behoort HappyBob samen met ViezeFreddiey en Graseter tot mijn chicksregelclique. Het is dan ook ondenkbaar dat hij weggaat voor de avond valt.
Je mag tegen het ochtendgloren mijn pretpap van Fanta-stick haar voorhoofd schrapen, dat gun ik je wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil voor de entertainment mijn clownspak wel aandoen.
Als ik naderhand maar een orale versnapering van een gewillige FOK! dame krijg.
Moet het persé een dame zijn ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil voor de entertainment mijn clownspak wel aandoen.
Als ik naderhand maar een orale versnapering van een gewillige FOK! dame krijg.
Spuit je cement dan ofzo? Mijn pap blijft altijd lekker zacht en smaakt volgens mijn zusje naar framboosjes.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag tegen het ochtendgloren mijn pretpap van Fanta-stick haar voorhoofd schrapen, dat gun ik je wel.
Als je een pruik opdoet en je nagels lakt valt erover te praten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Moet het persé een dame zijn ?
Betonmix, beste jongen, en na 6 uur droogt dat helemaal in en alles. In ieder geval, als je ook wilt komen: stuur een PM naar TS.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Spuit je cement dan ofzo? Mijn pap blijft altijd lekker zacht en smaakt volgens mijn zusje naar framboosjes.
[..]
Waarom zou je je afmelden? Ik weet nog dat wij collectief gedichtjes kregen van ene Monopoly. Sindsdien is mijn leven nooit meer hetzelfde geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik post weinig meer in de nachtbagger, dus ik meld me dan wel even af
Ik snap het ook wel van de echte NB bazen, gelijk hebben ze. Veel plezier 14.gif
En hossel de teefjes
Ga ik doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Betonmix, beste jongen, en na 6 uur droogt dat helemaal in en alles. In ieder geval, als je ook wilt komen: stuur een PM naar TS.
Dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Betonmix, beste jongen, en na 6 uur droogt dat helemaal in en alles. In ieder geval, als je ook wilt komen: stuur een PM naar TS.
[..]
Waarom zou je je afmelden? Ik weet nog dat wij collectief gedichtjes kregen van ene Monopoly. Sindsdien is mijn leven nooit meer hetzelfde geweest.
Dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus HappyBob, jij bent die middag al weg ?
Dan nodig ik jou bij deze uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
Laat ik het zo zeggen, ik ben geen notoire nachtbaggeraar, en ik wil het niet voor jullie verpesten. Het is wel jullie kliekje... en ik ben niet een pauper ( ja pauper ben ik wel ) die zichzelf uitnodigt
Zeker weten ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog nietHet kan zijn dat is de dag er voor al naar Utrecht ga om de vrijdag ook even mee te pakken in Utrecht..maar het kan dus ook zijn dat ik alleen voor de meet naar Utrecht ga
Maar dat kan ik pas een paar dagen voor de meet met 'zekerheid' zeggen
![]()
[..]
Dan nodig ik jou bij deze uit
quote:
Nu begin ik toch te twijfelenquote:
Ja hoor..dat is primaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Maar Bob, als je 's middags nog niet weg bent zullen we dan samen naar Utrecht gaan ?![]()
Ik vind alleen reizen namelijk niks![]()
Goed punt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen![]()
[..]
Ja hoor..dat is primaAls ik niet vrijdag al ga, ga ik zaterdag wel gewoon laat
00:00 toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed punt.
Ookal is het nu op een vrijdag of een zaterdag, hoe laat beginnen we?
huppel vindt alles gezellug!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie de datum wel verschijnen in dit topic, en dan ga ik denk ik die dag naar Zwolle toe, dan kan ik weer gezellig met Huppel mee rijden, dat vind ze gezellig
Om dat te doen heb ik heul geen drank nodigquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik zeg 23:00 verzamelen, beetje indrinken, en dan met zen alle om 00:00 beginnen te schreeuwen": LOL EINZZZ PENOR!!!! TROLL TROLL HALON AIDS". en dan weer verder in de kroeg bieries drinken.
Dat vind ik wel een mooin idee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik zeg 23:00 verzamelen, beetje indrinken, en dan met zen alle om 00:00 beginnen te schreeuwen": LOL EINZZZ PENOR!!!! TROLL TROLL HALON AIDS". en dan weer verder in de kroeg bieries drinken.
Ik ook!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een mooin idee.
Ik kan voor een vlag zorgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook!
Eigenlijk moeten we gewoon in de BK verzamelen, en zo'n hele grote FOK vlag meenemen, en dan in een keer met z'n allen schreeuwnd in HAXOR en 1337 taal door die stationshal heen rennen en met de Fok vlag zwaaien
Spandoeken met FOK! logo ook goed?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook!
Eigenlijk moeten we gewoon in de BK verzamelen, en zo'n hele grote FOK vlag meenemen, en dan in een keer met z'n allen schreeuwnd in HAXOR en 1337 taal door die stationshal heen rennen en met de Fok vlag zwaaien
Een mooie iwijding om de bierspelen te laten beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer voor patriotten idee dan.
de bazen die komen zijn de zijn de bazen van nu die toch al een paar maanden de NB zwaar roelerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:59 schreef M-I-L-F het volgende:
Komen er dan ook heel veel koele bazen van vroeger toen NB nog een reeksch was?
Bierboeder, S-F en Twylight en zulks?
Ik sprak bierbroeder toevallig van de week nog, hij heeft het te druk voor Fok zegt diequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:59 schreef M-I-L-F het volgende:
Komen er dan ook heel veel koele bazen van vroeger toen NB nog een reeksch was?
Bierboeder, S-F en Twylight en zulks?
Enkele van de genodigden zijn bazen die 24 karaats clubkeizers zijn. Postcount op een internetforum maakt geen schijn van kans versus dat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
de bazen die komen zijn de zijn de bazen van nu die toch al een paar maanden de NB zwaar roeleren
Hier ben ik niet bijquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook!
Jij lijkt mij een man met potentie, van mij mag je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan we doen ?
Laatste tijd ben ik ook niet zo veel meer in de bagger geweest. Uitgaan weetje
Party till we dropquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan we doen ?
Laatste tijd ben ik ook niet zo veel meer in de bagger geweest. Uitgaan weetje
quote:Idee: Eerst ergens in een kroeg zitten beetje elkaar ontmoeten lekker drankje erbij en later een dansvloer opzoeken om je leipe moves te showen aan je mede fokkers ?
Mij lijkt in de middag bij elkaar komen de beste optie. Ik weet niet als er mensen zijn die de hele avond willen doorgaan tot de eerste trein ? Dat kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een man met potentie, van mij mag je.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Party till we dropParty till the sun comes up
[..]
Dit was de eerste titel die er in me opkwamquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Dit lijkt me een puik anthem van deze meet.
Deze lijkt me beter passen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Dit lijkt me een puik anthem van deze meet.
Ik zal wel moeten doorgaan tot de eerste trein gaat. En ik leer je wel dansen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij lijkt in de middag bij elkaar komen de beste optie. Ik weet niet als er mensen zijn die de hele avond willen doorgaan tot de eerste trein ? Dat kan ook leuk zijn.
[..]
Ja zoietsAlleen ik kan echt niet dansen he
Inderdaad gewoon lekker keihard doorgaan tot de eerste treinquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten doorgaan tot de eerste trein gaat. En ik leer je wel dansen.
Jij kent het vlag verhaal niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer voor patriotten idee dan.
Aannemen dat Panzermaus niet kan dansen, daar ga jij je op verkijken. Iedereen trouwens, ik neem het je niet kwalijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon lekker keihard doorgaan tot de eerste treinEn je hoeft niet te kunnen dansen om te dansen
Wij zijn allemaal Fokkers..wij kunnen niet dansen
[..]
Dat dus. Moves met slick talk. Je weet het zelf man, je weet het zelf. Ik dans op alles van R&B tot club en happy hardcore tot dub.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt het wel op neer.
• Ergens naar binnen terwijl je al iets gedronken hebt (niet teveel natuurlijk, je bent smooth maar gewoon wat losser)
• Iets te drinken halen, beetje rondkijken, bepalen welke mensen je uit de buurt moet blijven + waar de kuikens zijn, laten zien dat je er bent zonder al te gekkig te doen
• Als er een goed nummer komt -> wachten tot voorbij de intro etc, niet doen alsof je hier al de hele tijd op hebt gewacht ookal heb je dat wel gedaan -> gaan
• Pak je het goed aan, dan kijken de kuikens allemaal etc, je moet dus natuurlijk wel kunnen dansen, af en toe lachen naar ze, je 'doelwit' weet je nu ondertussen al
• ~ 3 minuten later ga je nog wat drinken halen (voor jezelf) Ga naar de meisjes die naar je stonden te kijken+lachen, groepjes meisjes of gewoon tweetallen zul je het meest zien. (met die tasjes op hun rug vaak) Praat met een paar meisjes (niet-doelwitmeisjes), daarna het beoogde doelwit ineens wel, haar losmaken van de groep en ergens gaan zitten/hangen
• Oogsten! Geen last van haar vriendinnen want daar ben je immers nu al 'vriendjes' mee en je kunt doen wat je wilt
Werkt altijd voor mij. Best wel doordacht + systematisch.
Wij gaan samen de robot doen jewaidsquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook lekker dansen, als een malle
Posten voor gebande, ban!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon lekker keihard doorgaan tot de eerste treinEn je hoeft niet te kunnen dansen om te dansen
Wij zijn allemaal Fokkers..wij kunnen niet dansen
ps: ik moest van MYV even doorgeven dat zijn een week gebanned is![]()
Ik heb illere moves, en de helft is on-the-spot improvisatie. Kuikens delven het.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee jonge. Die bazen 'dans' van die .gif
Panzermaus ook niet, hij weet het zelf alleen nog niet.quote:
Je zult het zien jongen, je zult het zien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Panzermaus ook niet, hij weet het zelf alleen nog niet.
Goed opletten op Panzermaus als er muziek is.
Ik niet, dit is louter ontopic.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:56 schreef PeZu het volgende:
ik voorspel een opruim slotje en wat notes_!
Steegjes genoeg mang, het is Utreg!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan iemand alvast doorgeven aan iedereen dat ik zometeen gebanned ben?
[..]
Wij gaan zeker wel battelen100% van wat ik doe is on-the-spot improvisatie
Op de salsa na dan
![]()
Maar nu komt de grote vraagWaar gaan we kuikens delven/dansen/battelen/naar de klote?
Dus jij gaat mee neem ik aan ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik ben er 1 dag niet of het wordt alweer een zooitje ongergeld die het Utrecht CS gaan overnemen
Dat lijstje is een oud systeem man!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
Oude post in PUB:
[..]
Dat dus. Moves met slick talk. Je weet het zelf man, je weet het zelf. Ik dans op alles van R&B tot club en happy hardcore tot dub.
dat staat in de OPquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus jij gaat mee neem ik aan ?
Teveel SC jongensquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik improviseer ter plekke, je kan het moeilijk uitleggen of leren, je word ermee geboren![]()
Het is net instinct
Ga eens een Seal Of Permitted Slowchat regelen, want zo'n pre-meet SC is altijd plezant.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teveel SC jongens![]()
Even ontopic dan maar weer..VF, heb jij je zus al gesproken?Zo ja, waar gaan we heen?
Zo nee, bel haar NU
![]()
En vergeet niet dat vrouwen simpel zijn..complimentje is vaak al genoeg'Wat heb jij een mooie persoonlijkheid'
![]()
heb veel gewerkt afgelopen dagenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teveel SC jongens![]()
Even ontopic dan maar weer..VF, heb jij je zus al gesproken?Zo ja, waar gaan we heen?
Zo nee, bel haar NU
![]()
En vergeet niet dat vrouwen simpel zijn..complimentje is vaak al genoeg'Wat heb jij een mooie persoonlijkheid'
![]()
Ik heb het liefst 9 oktober, want ik moet die ochtend voor school als verkeers regelaar (quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
Komop, waar is die arme SWJ wanneer je hem nodig hebt. Dit gaat dus nergens meer over.
In ieder geval:
• 8 of 9 oktober
• Utrecht
• 23:00 op Utrecht CS
• Daarna: nog onbekend
9 oktober is prima denk ik. Maar hoezo om 23.00?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
Komop, waar is die arme SWJ wanneer je hem nodig hebt. Dit gaat dus nergens meer over.
In ieder geval:
• 8 of 9 oktober
• Utrecht
• 23:00 op Utrecht CS, ergens wat gaan drinken
• Daarna: nog onbekend, maar er moeten lichten/muzieken/kuikens/vloeren zijn
Als we 's middags gaan meeten is het niet echt een NACHTbagger meet hehquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
9 oktober is prima denk ik. Maar hoezo om 23.00?
Gewoon van 14.00 tot wanneer je naar huis gaat.
Het is geen kinderfeestje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
9 oktober is prima denk ik. Maar hoezo om 23.00?
Gewoon van 14.00 tot wanneer je naar huis gaat.
Dit. En haartjes moeten altijd strak zitten; dat wil niet als je al vanaf 14:00 aan het ouwehoeren bent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Als we 's middags gaan meeten is het niet echt een NACHTbagger meet heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |