Om dat te doen heb ik heul geen drank nodigquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik zeg 23:00 verzamelen, beetje indrinken, en dan met zen alle om 00:00 beginnen te schreeuwen": LOL EINZZZ PENOR!!!! TROLL TROLL HALON AIDS". en dan weer verder in de kroeg bieries drinken.
Dat vind ik wel een mooin idee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik zeg 23:00 verzamelen, beetje indrinken, en dan met zen alle om 00:00 beginnen te schreeuwen": LOL EINZZZ PENOR!!!! TROLL TROLL HALON AIDS". en dan weer verder in de kroeg bieries drinken.
Ik ook!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een mooin idee.
Ik kan voor een vlag zorgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook!
Eigenlijk moeten we gewoon in de BK verzamelen, en zo'n hele grote FOK vlag meenemen, en dan in een keer met z'n allen schreeuwnd in HAXOR en 1337 taal door die stationshal heen rennen en met de Fok vlag zwaaien
Spandoeken met FOK! logo ook goed?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook!
Eigenlijk moeten we gewoon in de BK verzamelen, en zo'n hele grote FOK vlag meenemen, en dan in een keer met z'n allen schreeuwnd in HAXOR en 1337 taal door die stationshal heen rennen en met de Fok vlag zwaaien
Een mooie iwijding om de bierspelen te laten beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer voor patriotten idee dan.
de bazen die komen zijn de zijn de bazen van nu die toch al een paar maanden de NB zwaar roelerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:59 schreef M-I-L-F het volgende:
Komen er dan ook heel veel koele bazen van vroeger toen NB nog een reeksch was?
Bierboeder, S-F en Twylight en zulks?
Ik sprak bierbroeder toevallig van de week nog, hij heeft het te druk voor Fok zegt diequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:59 schreef M-I-L-F het volgende:
Komen er dan ook heel veel koele bazen van vroeger toen NB nog een reeksch was?
Bierboeder, S-F en Twylight en zulks?
Enkele van de genodigden zijn bazen die 24 karaats clubkeizers zijn. Postcount op een internetforum maakt geen schijn van kans versus dat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
de bazen die komen zijn de zijn de bazen van nu die toch al een paar maanden de NB zwaar roeleren
Hier ben ik niet bijquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook!
Jij lijkt mij een man met potentie, van mij mag je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan we doen ?
Laatste tijd ben ik ook niet zo veel meer in de bagger geweest. Uitgaan weetje
Party till we dropquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan we doen ?
Laatste tijd ben ik ook niet zo veel meer in de bagger geweest. Uitgaan weetje
quote:Idee: Eerst ergens in een kroeg zitten beetje elkaar ontmoeten lekker drankje erbij en later een dansvloer opzoeken om je leipe moves te showen aan je mede fokkers ?
Mij lijkt in de middag bij elkaar komen de beste optie. Ik weet niet als er mensen zijn die de hele avond willen doorgaan tot de eerste trein ? Dat kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een man met potentie, van mij mag je.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Party till we dropParty till the sun comes up
[..]
Dit was de eerste titel die er in me opkwamquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Dit lijkt me een puik anthem van deze meet.
Deze lijkt me beter passen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Dit lijkt me een puik anthem van deze meet.
Ik zal wel moeten doorgaan tot de eerste trein gaat. En ik leer je wel dansen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij lijkt in de middag bij elkaar komen de beste optie. Ik weet niet als er mensen zijn die de hele avond willen doorgaan tot de eerste trein ? Dat kan ook leuk zijn.
[..]
Ja zoietsAlleen ik kan echt niet dansen he
Inderdaad gewoon lekker keihard doorgaan tot de eerste treinquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten doorgaan tot de eerste trein gaat. En ik leer je wel dansen.
Jij kent het vlag verhaal niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer voor patriotten idee dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |