Puick werk, huh.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Oh het volgknopje staat op een andere plek. En als ik er nu op klik blijft ie gewoon op volg topic staan. Chapeau Danny.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:
Inclusief rood pittig kapselquote:
Mooi hea.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallo![]()
[..]
Inclusief rood pittig kapsel
Hallotjesquote:
Oja, moet eigenlijk los haar voorstellen, vies en vet, maar TY.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallotjes![]()
Jouw dreads uit de OP zijn ook wel tof.
Greezyquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja, moet eigenlijk los haar voorstellen, vies en vet, maar TY.
Een ouderwetsche eckte portfolio of een online geval?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ben aan het knutselen voor mijn portfolio
Online gevalquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een ouderwetsche eckte portfolio of een online geval?
Jij ook al? Echt super veel mensen zijn ziek hier.quote:
Het is nu alleen nog maar pijnlijke keel, maar wil niet dat het erger wordt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij ook al? Echt super veel mensen zijn ziek hier.
Hoi Myrquote:
quote:
Du habe eine date?quote:
Leuk, heb je al veel?quote:
Stats, pics?quote:
Briljantquote:
Oh jeetje, hondje ziek? What's wrong?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
Vandaag voor het laatst mijn hondje gezien.
Tuurlijk, lekker meespammen hier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Briljant
Als ik mijn best doe krijg ik dan ook zo'n poppetje
Aaahhhquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
Vandaag voor het laatst mijn hondje gezien.
Ha, nee is een vriendin. Alhoewel, we zien elkaar zó vaak, we zouden best getrouwd kunnen zijnquote:
Is dat waarom je er Vrijdag niet was?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, nee is een vriendin. Alhoewel, we zien elkaar zó vaak, we zouden best getrouwd kunnen zijn
Oh, ik klop het weer op hè....ik zeg dat altijd tegen vriendinnen 'we hebben een date'quote:
O lekker op z'n Engels.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik klop het weer op hè....ik zeg dat altijd tegen vriendinnen 'we hebben een date'
Ja, die vriendinquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat waarom je er Vrijdag niet was?
Fuckbuddy? So very Englishquote:
Neuh helemaal nog niet, alleen een achtergrond en een ideetjequote:
Nee, hondje blijft bij de exstiefvader.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jeetje, hondje ziek? What's wrong?
Watertaxi?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag voor niets naar school geweest
mededeling leraren -> les wordt verplaatst, let op je rooster
*zwabber kijkt op rooster* les staat nog op dezelfde plek...
dus ik vandaag naar school, voor de zekerheid
nope, les ging niet door, en omdat ik nog aan m'n presentatie wilde werken voor de les begon en niet een uur op de pont wilde wachten een watertaxi besteld
watertaxi is tof![]()
voor niets vier uur aan het reizen geweest
Neukertje klinkt leuker.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou we hangen wel eens tegen elkaar aan op de bank maar we hebben geen seks. Zie, we zijn net een getrouwd stel
Dat hoor ik wel eens meer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou we hangen wel eens tegen elkaar aan op de bank maar we hebben geen seks. Zie, we zijn net een getrouwd stel
Ohquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hondje blijft bij de exstiefvader.
Wavin' curlz hey? Oh wacht overdekt zei jequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, overdekte speedboot, stuiterend over de golven naar school rocks
Hahaha, is het niet stiekem uitgegroeid tot relatie?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Fuckbuddy's
Al doe ik het al 14 maanden met dezelfde
Kind wat leuk voor jequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef D. het volgende:
Het Intertoys Speelgoedboek is er weer
*verlanglijstje uit kan gaan knippen
Over stenen lijkt me dat wel heel hobbelig?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, overdekte speedboot, stuiterend over de golven naar school rocks
zal de volgende keer op het achterdek staan, als ik er niet af pleur, het ding gaat echt snelquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wavin' curlz hey? Oh wacht overdekt zei je
Ah, had dit even niet gezien. Nou vooruit, met die enige toiletborstel mag je zó intrekkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Huur of koop, ben je er al uit Miauw?
Niet eens stiekemquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, is het niet stiekem uitgegroeid tot relatie?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, had dit even niet gezien. Nou vooruit, met die enige toiletborstel mag je zó intrekken
Suprise! Ik kom verkleed als Carice in Alles is Liefde! Inclusief bril!quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat de Sint hier al jaren niet meer komt
Ik heb het een paar jaar verzwegenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik geloof al sinds mijn 6e niet meer in de Sint.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik geloof al sinds mijn 6e niet meer in de Sint.
Kan niet met die man.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh![]()
Kun je hem dan nooit meer opzoeken of wil je dat niet?
Met andere woorden, het is het allemaal net niet dus je krijgt ook nietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk niet lief genoeg geweest
Maar, daarentegen ook niet stout genoeg
Dat werkte vroeger idd primaquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met andere woorden, het is het allemaal net niet dus je krijgt ook niets![]()
Ik zou flink wat stouter zijn als ik jou was.
Okquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:59 schreef Patje1987 het volgende:
Sinterklaas wat een bazen tijd was dat zeg, zenuwachtig voor de presentjes enz. Heb nog wel een leuke anekdote voor in het boekje.
Ik geloofde niet meer en me broertje ook niet meer maar mijn ouders gingen dan de zak met cadeautjes verstoppen en dan moesten wij ze zoeken. Maarja wij gingen natuurlijk al op zoek voordat we het teken kregen en mijn broertje kwam uit de douche en je zag allemaal natte voeten op het tapijt en mijn moeder zag dat en had de zak verplaatst. Daarna wij rennen om die zak te halen was die weg
Einde.
quote:
quote:
Nog niet gezien. Wel die ene reclame met een vader die zijn kind de hele tijd vergeet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Bol.com reclame van de zak van Sinterklaas van die man die tegen dat Amsterdammertje ketst na een dag vol ellende echt
Weet ik, hij is autist dus ik pest hem daar niet mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
Een of andere gaymo heeft dezelfde icon als jij Patjen.
Het was ook een verhaaltje uit de oude doos.quote:
Ja, Sinterklaasje bonne bonnequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Bol.com reclame van de zak van Sinterklaas van die man die tegen dat Amsterdammertje ketst na een dag vol ellende echt
Ja, lief tochquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was ook een verhaaltje uit de oude doos.
Het rook hier al nogal muf inderdaad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was ook een verhaaltje uit de oude doos.
Zelfkennisquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het rook hier al nogal muf inderdaad.
Goeden opmerkingquote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
Nou Bella,
Ik zag net weer een foto van Bieber met een of andere latina. Het is een druk baasje
quote:
Chelsea Handler.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Zaterdag een stukje van de VMA's met een sketch waar de presentatrice zegt dat hij die pruik af moet doen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Zaterdag een stukje van de VMA's met een sketch waar de presentatrice zegt dat hij die pruik af moet doen.
Ken(de) haar niet, maar van de paar korte stukjes die ik heb gezien moet ik zeggen dat ik voor het eerst moest lachen bij de presentatiequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chelsea Handler.Zij is echt zo goed.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken(de) haar niet, maar van de paar korte stukjes die ik heb gezien moet ik zeggen dat ik voor het eerst moest lachen bij de presentatie. Normaal is het altijd niveau Chris Rock, wat mij dan weer niet aanspreekt.
Dit mens vond ik wel geinig
OMG. Hij is de Amerikaanse Jordy van Loonquote:
Alleen J-Beebz is fokking geil.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG. Hij is de Amerikaanse Jordy van Loon
Dat haar is wel lekker artyquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen J-Beebz is fokking geil.
Voor cavia's jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen J-Beebz is fokking geil.
Edgy ook.quote:
Nee voor welwillende hoeren als ik ook.quote:
Hmm nee die is er al sinds de jaren 80, in Amerika dan, getuige de films.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:28 schreef Avey het volgende:
Hij heeft wel voor die kut-trend met dat haar gezorgd
Zijn er al meer gesignaleerd die het zo dragen dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:28 schreef Avey het volgende:
Hij heeft wel voor die kut-trend met dat haar gezorgd
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ga maar eens koken voor mijn man![]()
![]()
Die boyband uit X-factorquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er al meer gesignaleerd die het zo dragen dan?
Hey leuke icon.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
En het is een trend onder lesbo's
http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ga maar eens koken voor mijn man![]()
![]()
Ja ik vind het zelf ook erg schokkend.quote:
Ff denken hoor... ik weet niet wiequote:
Ywquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Thnx Bella![]()
Jij ook nog bedankt Pisces!
Yw?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yw
Wie is de dame uit je avatar?
o uit dat topic ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Yw?
Dat rechter meisje op de thuisbezorgd.nl bushokjesposter
Yourwelcomequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Yw?
Dat rechter meisje op de thuisbezorgd.nl bushokjesposter
Bijvoorbeeld.quote:
Als een haasje er boven op?quote:
Dat is echt bij de konijnen af.quote:
In een rijtje met Geilenkirchen en Batzenhäuslequote:
Hallotjes, dat is een hoopquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben er weerMet de oogst van zondag
![]()
[ afbeelding ]
Kan niet, hijs een haas.quote:
Hihi Geilhausenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben er weerMet de oogst van zondag
![]()
[ afbeelding ]
Nuttin mutsquote:
Oh, geeft niet. Die kon ik wel hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef Rauzer het volgende:
pgr ik maakte laatst maar een grapje hoor. Voel je je alweer beter
?
Heeeyyyy hooiiiiiiiiiquote:
Ik controleer toch de nummers altijd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Wat is je stoelnummer vandaag?
Ging per ongelukquote:
Eet smakelijk en tot latertjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben eten.
Ik ben er vanavond weer als het goed is
Ow, sorry, hoop dat je je niet gepasseerd voeltquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik controleer toch de nummers altijd?
Geen ideequote:Oh nou ja, wat een serviceKan ik alvast een drankje bestellen?
Smakelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben eten.
Ik ben er vanavond weer als het goed is
Is goe, ik wacht in de loungehoek op jequote:
Ik keek alleen maar om me heen he, ik blijf gewoon zitten hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is goe, ik wacht in de loungehoek op je
Geeft niet, dan doe ik het wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek alleen maar om me heen he, ik blijf gewoon zitten hoor
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geeft niet, dan doe ik het wel.
Ticket please?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja... ik zie dat nu dus echt niet zitten.
Ik stond net al met een -bepaald voorwerp- in mijn handen.......
maar ik loop nu de sfeer te verzieken, dus ik ga maar wat anders doen.
Gisteren gesmst. Vandaag is zijn vriendin er.quote:
Ah, prioriteitenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gisteren gesmst. Vandaag is zijn vriendin er.
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
Ik heb Benny gisteren een sms gestuurd nadat Bella me waarschuwde over die post, hij lag op bed en had geen zin om te fokken.
Vandaag is zijn vriendin hier gekomen dus daarom denk ik niet op Fok.
Yep en ik stuurde hem net ook nadat ik bedacht dat hij niet op Fok leest vandaag en kreeg reactie en al wat vrolijker dan gisteren, dus het is goed dat zijn meisje er ff isquote:
Hetzelfde,quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik heb vandaag een erg drukke dag gehad, collega ziek dus haar werk er ook nog even bij![]()
Ik ga lekker onderuit op de bank vanavond, fijne avond allemaal
uiteraardquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bellatrix gaat hier wat anders lezen.
Het is nog waar ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bellatrix gaat hier wat anders lezen.
Hee PGR heb je dat plaatje van die tettenmadam nou al eens in hoge res kunnen vinden?quote:
het plaatje van de tettenmadam is van getty images/imagestock zoietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee PGR heb je dat plaatje van die tettenmadam nou al eens in hoge res kunnen vinden?
In echte high-resh ben ik er nog naar opzoek.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee PGR heb je dat plaatje van die tettenmadam nou al eens in hoge res kunnen vinden?
Dan zou ik eerder naar een hoer gaan, heb je nog meer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm. Naja, t is iets![]()
Ik ga der nie voor betalen natuurlijk he dat lijkt me duidelijk
Wat een mooiequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces![]()
Mijn kaart uit Rusland![]()
[ afbeelding ]
Maar nou de vraagquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mooieEn wat een maatje
1.360px × 2.035px
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm. Naja, t is iets![]()
Ik ga der nie voor betalen natuurlijk he dat lijkt me duidelijk
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar nou de vraagEen klokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een klokHet probleem is dat ik het ook niet weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het aan haar gevraagt, maar ik heb geen reactie teruggekregen.
Wie weet komt het nogquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik het ook niet weet![]()
Ik heb het aan haar gevraagt, maar ik heb geen reactie teruggekregen.
een stoomaangedreven blaasbalgquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces![]()
Mijn kaart uit Rusland![]()
[ afbeelding ]
Ohwquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een stoomaangedreven blaasbalg
nee, omdat ik een stoomaangedreven blaasbalg op je kaart zie staanquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw![]()
![]()
Jij weet dat omdat je de opleiding industrieel ontwerp volgt?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, omdat ik een stoomaangedreven blaasbalg op je kaart zie staan
een vuur in bijvoorbeeld een smidse loeiheet makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
En wat doet een stoomaangedreven blaasbalg?
Oh z'on blaasbalgquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vuur in bijvoorbeeld een smidse loeiheet maken
neuh, de cylindertjes zijn vrij klein, maar vroegah maakten ze alles groot, plek zat, en nog niet genoeg techniek om de boel wat compacter te makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh z'on blaasbalg![]()
Dit is wel een heule grote dan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.istockphoto.co(...)-time.php?id=4523455
Maar waar komt de lucht bij deze uit?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neuh, de cylindertjes zijn vrij klein, maar vroegah maakten ze alles groot, plek zat, en nog niet genoeg techniek om de boel wat compacter te maken
Uit die spuitmond rechtsonderquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar waar komt de lucht bij deze uit?
kusje op je ziekte!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ben zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek.![]()
![]()
![]()
rechtsonderin, die twee balgen? er zitten twee tuutjes aan,quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar waar komt de lucht bij deze uit?
Kusje deropquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ben zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek.![]()
![]()
![]()
*Geeft kusje aan Zwabberquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gefeliciteerd, u heeft nu AIDS
oeh, tis net tikkertjequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*Geeft kusje aan Zwabber![]()
Gefeliciteerd, u heeft nu ook AIDS
Me neitherquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, tis net tikkertje
also, no homo
Neuhquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, jullie willen niet mijn sletjes zijn?
Ik was al jouw sletje jij vuigaardquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, jullie willen niet mijn sletjes zijn?
iets met southpark en Cartman die Kyle aids geeft...quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me neither![]()
Maar ik wou je gwn AIDS bezorgen![]()
Aardig he?
Ik kijk geen Southparkquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iets met southpark en Cartman die Kyle aids geeft...
Ja Ja, maar ik heb aan 1 niet genoeg..quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was al jouw sletje jij vuigaard
ik geloof het wel, alleen dit seizoen moet ik nog bijwerkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kijk geen Southpark![]()
Jij heb zeker elke aflevering gezien?
Ik wil niet weten wat er 8er die Friettent gebeurtquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja Ja, maar ik heb aan 1 niet genoeg..
zie je zo om de hoek bij Friet van Piet!!
Hier was serieus een Friet van Piet, brrr engquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja Ja, maar ik heb aan 1 niet genoeg..
zie je zo om de hoek bij Friet van Piet!!
inderdaad, het zou toch Patat van Piet moeten zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier was serieus een Friet van Piet, brrr eng
nee, dat is onderdeel van het planquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
Maar weet Socios al dat Myr zwanger is?
Als ik hoest heel mijn lichaam pijn.quote:
Oh, eigenlijk zou je een topic in onzin moeten openen met "Feliciteer Myraela hier! 18 and pregnant"quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat is onderdeel van het plan
Als je beter bent ga je zaterdag mee bbqen met stefan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik hoest heel mijn lichaam pijn.Verder niets.
Maar hoest verderquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe ik.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je beter bent ga je zaterdag mee bbqen met stefan?
Kom MSNquote:
O ik dacht dat je zei dat ik verder moest hoesten.quote:
okquote:
als hij over een paar maanden bevalt van een set gezonde wagonnetjes weten we ook wat hij met z'n modeltreintjes doet...quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij over een paar maanden bevalt van een set gezonde wagonnetjes weten we ook wat hij met z'n modeltreintjes doet...
Hahaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij over een paar maanden bevalt van een set gezonde wagonnetjes weten we ook wat hij met z'n modeltreintjes doet...
Huuu, ik zag het heel even voor me.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Datvindjegeilhea?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huuu, ik zag het heel even voor me.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bella, Neucken in een pashokje?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bella, Neucken in een pashokje?
Allebei? Weet niet of mijn poes dat aankan.quote:
Schön Klause jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
als het dan moet, niet tegelijk en ik eerstquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Allebei? Weet niet of mijn poes dat aankan.
Maar dan krijg ik AIDSquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het dan moet, niet tegelijk en ik eerst
zal mij een worst wezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik AIDS
Of wel met een kapotje Zwabber?![]()
Ok.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het dan moet, niet tegelijk en ik eerst
uitgewoondquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel een grote worst, dat Bella heulemaal uitgewoont wordt he?
jawel, alleen niet het antwoord dat je zoektquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitgewoond dan, maar dat was geen antwoord op mijn vraag
en nee ik weet niet hoe groot de worst van Bella isquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitgewoond dan, maar dat was geen antwoord op mijn vraag
Shut upquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
IEDEREEN AAPT MIJ NA EERST ZO ZEGGGE VNA HAAH BELLA KUTICON DOE WEG EN NU MIJ NADOEN IK BEN TRENDSETTER IEDEREEN DOETMIJ NA IK EN DE NIEUW COCO CHANE
Nee de CD van een mannenkoor waar ik ook in gezongen hebquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jingelwel Jingelniet Jingelallthewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy
Ik vind het seksueel opwindend als je zo tegen me praat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shut up, ik heb choco pepernoten
Tuuk schatquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
IEDEREEN AAPT MIJ NA EERST ZO ZEGGGE VNA HAAH BELLA KUTICON DOE WEG EN NU MIJ NADOEN IK BEN TRENDSETTER IEDEREEN DOETMIJ NA IK EN DE NIEUW COCO CHANE
Nu wordt ik dus binnenkort gevraagd voor de Amerikaanse Vogue.quote:
K coolquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu wordt ik dus binnenkort gevraagd voor de Amerikaanse Vogue.
Allemaal mij nadoen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
wat ias dat eigenlijk met die kerstmutsen?
Dus je bent het niet eens en toch wil je ook?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ow Pisces moest die icon?![]()
Kan iemand ook een kersticoon voor mij maken?
Sta je daar. Met je hoestende uitgewoonde pijnlijf. En dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu wordt ik dus binnenkort gevraagd voor de Amerikaanse Vogue.
Nee. Tetten zijn zooooo 5 minutes ago.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
Nou iedereen mij nadoen.
TETTEN icon.
''Jij bent perfect voor ons blad want we houden van zieke, uitgewoonde wijven!''quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je daar. Met je hoestende uitgewoonde pijnlijf. En dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |