Puick werk, huh.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Oh het volgknopje staat op een andere plek. En als ik er nu op klik blijft ie gewoon op volg topic staan. Chapeau Danny.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:
Inclusief rood pittig kapselquote:
Mooi hea.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallo![]()
[..]
Inclusief rood pittig kapsel
Hallotjesquote:
Oja, moet eigenlijk los haar voorstellen, vies en vet, maar TY.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallotjes![]()
Jouw dreads uit de OP zijn ook wel tof.
Greezyquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja, moet eigenlijk los haar voorstellen, vies en vet, maar TY.
Een ouderwetsche eckte portfolio of een online geval?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ben aan het knutselen voor mijn portfolio
Online gevalquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een ouderwetsche eckte portfolio of een online geval?
Jij ook al? Echt super veel mensen zijn ziek hier.quote:
Het is nu alleen nog maar pijnlijke keel, maar wil niet dat het erger wordt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij ook al? Echt super veel mensen zijn ziek hier.
Hoi Myrquote:
quote:
Du habe eine date?quote:
Leuk, heb je al veel?quote:
Stats, pics?quote:
Briljantquote:
Oh jeetje, hondje ziek? What's wrong?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
Vandaag voor het laatst mijn hondje gezien.
Tuurlijk, lekker meespammen hier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Briljant
Als ik mijn best doe krijg ik dan ook zo'n poppetje
Aaahhhquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
Vandaag voor het laatst mijn hondje gezien.
Ha, nee is een vriendin. Alhoewel, we zien elkaar zó vaak, we zouden best getrouwd kunnen zijnquote:
Is dat waarom je er Vrijdag niet was?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, nee is een vriendin. Alhoewel, we zien elkaar zó vaak, we zouden best getrouwd kunnen zijn
Oh, ik klop het weer op hè....ik zeg dat altijd tegen vriendinnen 'we hebben een date'quote:
O lekker op z'n Engels.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik klop het weer op hè....ik zeg dat altijd tegen vriendinnen 'we hebben een date'
Ja, die vriendinquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat waarom je er Vrijdag niet was?
Fuckbuddy? So very Englishquote:
Neuh helemaal nog niet, alleen een achtergrond en een ideetjequote:
Nee, hondje blijft bij de exstiefvader.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jeetje, hondje ziek? What's wrong?
Watertaxi?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag voor niets naar school geweest
mededeling leraren -> les wordt verplaatst, let op je rooster
*zwabber kijkt op rooster* les staat nog op dezelfde plek...
dus ik vandaag naar school, voor de zekerheid
nope, les ging niet door, en omdat ik nog aan m'n presentatie wilde werken voor de les begon en niet een uur op de pont wilde wachten een watertaxi besteld
watertaxi is tof![]()
voor niets vier uur aan het reizen geweest
Neukertje klinkt leuker.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou we hangen wel eens tegen elkaar aan op de bank maar we hebben geen seks. Zie, we zijn net een getrouwd stel
Dat hoor ik wel eens meer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou we hangen wel eens tegen elkaar aan op de bank maar we hebben geen seks. Zie, we zijn net een getrouwd stel
Ohquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hondje blijft bij de exstiefvader.
Wavin' curlz hey? Oh wacht overdekt zei jequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, overdekte speedboot, stuiterend over de golven naar school rocks
Hahaha, is het niet stiekem uitgegroeid tot relatie?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Fuckbuddy's
Al doe ik het al 14 maanden met dezelfde
Kind wat leuk voor jequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef D. het volgende:
Het Intertoys Speelgoedboek is er weer
*verlanglijstje uit kan gaan knippen
Over stenen lijkt me dat wel heel hobbelig?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, overdekte speedboot, stuiterend over de golven naar school rocks
zal de volgende keer op het achterdek staan, als ik er niet af pleur, het ding gaat echt snelquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wavin' curlz hey? Oh wacht overdekt zei je
Ah, had dit even niet gezien. Nou vooruit, met die enige toiletborstel mag je zó intrekkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Huur of koop, ben je er al uit Miauw?
Niet eens stiekemquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, is het niet stiekem uitgegroeid tot relatie?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, had dit even niet gezien. Nou vooruit, met die enige toiletborstel mag je zó intrekken
Suprise! Ik kom verkleed als Carice in Alles is Liefde! Inclusief bril!quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat de Sint hier al jaren niet meer komt
Ik heb het een paar jaar verzwegenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik geloof al sinds mijn 6e niet meer in de Sint.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik geloof al sinds mijn 6e niet meer in de Sint.
Kan niet met die man.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh![]()
Kun je hem dan nooit meer opzoeken of wil je dat niet?
Met andere woorden, het is het allemaal net niet dus je krijgt ook nietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk niet lief genoeg geweest
Maar, daarentegen ook niet stout genoeg
Dat werkte vroeger idd primaquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met andere woorden, het is het allemaal net niet dus je krijgt ook niets![]()
Ik zou flink wat stouter zijn als ik jou was.
Okquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:59 schreef Patje1987 het volgende:
Sinterklaas wat een bazen tijd was dat zeg, zenuwachtig voor de presentjes enz. Heb nog wel een leuke anekdote voor in het boekje.
Ik geloofde niet meer en me broertje ook niet meer maar mijn ouders gingen dan de zak met cadeautjes verstoppen en dan moesten wij ze zoeken. Maarja wij gingen natuurlijk al op zoek voordat we het teken kregen en mijn broertje kwam uit de douche en je zag allemaal natte voeten op het tapijt en mijn moeder zag dat en had de zak verplaatst. Daarna wij rennen om die zak te halen was die weg
Einde.
quote:
quote:
Nog niet gezien. Wel die ene reclame met een vader die zijn kind de hele tijd vergeet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Bol.com reclame van de zak van Sinterklaas van die man die tegen dat Amsterdammertje ketst na een dag vol ellende echt
Weet ik, hij is autist dus ik pest hem daar niet mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
Een of andere gaymo heeft dezelfde icon als jij Patjen.
Het was ook een verhaaltje uit de oude doos.quote:
Ja, Sinterklaasje bonne bonnequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Bol.com reclame van de zak van Sinterklaas van die man die tegen dat Amsterdammertje ketst na een dag vol ellende echt
Ja, lief tochquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was ook een verhaaltje uit de oude doos.
Het rook hier al nogal muf inderdaad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was ook een verhaaltje uit de oude doos.
Zelfkennisquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het rook hier al nogal muf inderdaad.
Goeden opmerkingquote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
Nou Bella,
Ik zag net weer een foto van Bieber met een of andere latina. Het is een druk baasje
quote:
Chelsea Handler.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Zaterdag een stukje van de VMA's met een sketch waar de presentatrice zegt dat hij die pruik af moet doen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Zaterdag een stukje van de VMA's met een sketch waar de presentatrice zegt dat hij die pruik af moet doen.
Ken(de) haar niet, maar van de paar korte stukjes die ik heb gezien moet ik zeggen dat ik voor het eerst moest lachen bij de presentatiequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chelsea Handler.Zij is echt zo goed.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken(de) haar niet, maar van de paar korte stukjes die ik heb gezien moet ik zeggen dat ik voor het eerst moest lachen bij de presentatie. Normaal is het altijd niveau Chris Rock, wat mij dan weer niet aanspreekt.
Dit mens vond ik wel geinig
OMG. Hij is de Amerikaanse Jordy van Loonquote:
Alleen J-Beebz is fokking geil.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG. Hij is de Amerikaanse Jordy van Loon
Dat haar is wel lekker artyquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen J-Beebz is fokking geil.
Voor cavia's jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen J-Beebz is fokking geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |