Verzin wat leuks kun je welquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Waarom moet ik dat nou weer doen?.
Omdat er anders hoi stond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Omdat jij het toch beter kan dan een broekiequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
ONZ SC maakte ik altijd het nieuwe deeltje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat jij het toch beter kan dan een broekie
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Te voorspelbaar voor woorden, I know.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Te voorspelbaar voor woorden, I know.
Moet je niet steeds op Fok gaan zittenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, kut... deadline over ruim een uur
Scherp!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je niet steeds op Fok gaan zitten
Dat wil zeggen als je het lapohunten kon winnen van stoepquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
ONZ SC maakte ik altijd het nieuwe deeltje.Maar dat was vroeger.
Verdomme verdomme verdomme. It just crossed the line.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
bazen TT
Ik ga wel even een tweet met hastags #schattig en #flippiee de wereld in helpen
Zo, dat duurt nog best lang bij jouquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdomme verdomme verdomme. It just crossed the line.
Vanaf nu trek ik me nooit meer wat van aan als iemand mij en schattig noemt
Tekst komt vanzelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je niet steeds op Fok gaan zitten
Brownies en B&J cookie doughquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb zin in suikerspin en marshmellows en fudge en custardcakejes en....
Jij reageert te snel, dan lees ik over je posts heen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, dat duurt nog best lang bij jou.
Kan ik me zo best voorstellenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden.. knikt tevreden
en donuts!quote:
Ik maakte nooit de lapo, alleen een nieuw deeltje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil zeggen als je het lapohunten kon winnen van stoep
oehjaquote:
Ik ga ff naar de super en dan ga ik er één makenquote:
Wij ook van jouquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van jullie allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Zo.
Ik vermoed dat je dat niet lang vol gaat houden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik sluit FOK voor nu maar even, dan kan ik nog wat aan mijn studie doen
En met je vader ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten met een stuk of 15 werknemers van de UvT.
Stagemensen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten met een stuk of 15 werknemers van de UvT.
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay *trekt shirt over hoofd en loopt wijdarms een rondje*quote:
Als ik een keer een geniale opmerking vind. Mijn vorige sig had ik een jaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:25 schreef Socios het volgende:
Hey Graseter, keertje andere signature?
Zeg, sinds wanneer ben jij single?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
bazen TT
Ik ga wel even een tweet met hastags #schattig en #flippiee de wereld in helpen
Fulltime en parttime mensen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stagemensen?
Wat voor stage loop je eigenlijk?
Eindelijk geneukt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:25 schreef Socios het volgende:
Hey Graseter, keertje andere signature?
Ennn.... dat is?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fulltime en parttime mensen.
Bij Q4matics.
He jammer... Moet ik het weer doen zeker?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Yuki: nee, te lui
Ik heb nog indische cake
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Mijn piemel is zo lief en schattig als hij slap is!
Mijn slappe piemel is iets wat ik vrijwel alleen zelf zie. En dat hou ik graag zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pics to prove it zou ik bijna zeggen. BIJNA dan he!
jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
He jammer... Moet ik het weer doen zeker?
Kun je gewoon kopen bij de supermarktquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
WTF is dat? Bedoel je spekkoek of die groene?
Ik denk dat mijn vreetkick veroorzaakt wordt door andere stoffenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jamaar dan doe ik er nog wel eentje draaien
![]()
Mijn vriendje zag hem wel eens hoor. Was niet in continue staat van paraatheid zodra ik in me blote bipsie liepquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn slappe piemel is iets wat ik vrijwel alleen zelf zie. En dat hou ik graag zo
geen van die twee en ook geen rotti koekoes (of hoe je het ook mag schrijven)quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
WTF is dat? Bedoel je spekkoek of die groene?
Als ze kijken wel. Sta eigenlijk vrijwel altijd naast zeer 'zekere' (right) hetero's. Die doen dat niet...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vriendje zag hem wel eens hoor. Was niet in continue staat van paraatheid zodra ik in me blote bipsie liepof onder de douche stond. En in de kroeg als ik sta te plassen zien mensen het ook wel eens. Nou ja niet IN de kroeg op de vloer, maar in de piespot. Ja en die staat dan weer in de WC-ruimte en die zit ind e kroeg. Dus technisch gezien zien ze hem in de kroeg.
Zo.
zelfs zonder kan ik een vreetkick hebben, maar met is beterquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vreetkick veroorzaakt wordt door andere stoffen
Die doen dat net zo goed. Maar dan niet sexueel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze kijken wel. Sta eigenlijk vrijwel altijd naast zeer 'zekere' (right) hetero's. Die doen dat niet...
precies diequote:
Vrouwen kijken ook naar elkaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die doen dat net zo goed. Maar dan niet sexueel.
Net als dat mannen in kleedkamers naar elkaar kijken
Mijn vreetkick is hormonaal geinduceerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs zonder kan ik een vreetkick hebben, maar met is beter
kloptquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrouwen kijken ook naar elkaar.
Big deal
dat was vorige weekquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vreetkick is hormonaal geinduceerd
dat blijft niet bij kijken hoor...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die doen dat net zo goed. Maar dan niet sexueel.
Net als dat mannen in kleedkamers naar elkaar kijken
Ik ben heel preuts, dus voor mij is het een bigger deal, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrouwen kijken ook naar elkaar.
Big deal
.......................................quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat blijft niet bij kijken hoor...
bij voetbal deden wij dingen als zwaardvechten, homerun rossen en noem maar op....
"Shiiit, kiek die lellen! Bijna tot op de grond man! Jeemuuuuuug!"quote:
dat is net zoiets als onze slaapfeestjes waarbij wij in te kleine stringetjes kussengevechten houden, elkaar leren kussen en elkaars haren doen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat blijft niet bij kijken hoor...
bij voetbal deden wij dingen als zwaardvechten, homerun rossen en noem maar op....
ik noem het tettenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Shiiit, kiek die lellen! Bijna tot op de grond man! Jeemuuuuuug!"
veel plezier met je mental imagesquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar wat homerun rossen is. Kunnen jullie dat eens filmen?
Ik moet bekennen dat rival's verhaal me meer opwond dan bovenstaande. Maar dat zal voor de gemiddelde single wel andersom zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is net zoiets als onze slaapfeestjes waarbij wij in te kleine stringetjes kussengevechten houden, elkaar leren kussen en elkaars haren doen!
klopt, anders dan gemixte slaapfeestjes waar het gewoon 1 grote orgie wordtquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is net zoiets als onze slaapfeestjes waarbij wij in te kleine stringetjes kussengevechten houden, elkaar leren kussen en elkaars haren doen!
Ik doelde niet op de tetten maar op de lellen. De lillende lapjes. De spatlappen. De schaamlippen!quote:
Hoeft het niet persee gemixt voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, anders dan gemixte slaapfeestjes waar het gewoon 1 grote orgie wordt
waar de vloer uit matrassen bestaat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar wat doen ze dan bij een homerun rossing?quote:
Hoiquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoor er niet te zijn, maar zeg je toch even gedag
laat je me lang wachten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhh de flappen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde niet op de tetten maar op de lellen. De lillende lapjes. De spatlappen. De schaamlippen!
Echt? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel preuts, dus voor mij is het een bigger deal, maar dat terzijde
roze, met glittertjes!quote:
oh die zijn zo ouderwets... hier hangen een hoop van die schommels aan het plafondquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar de vloer uit matrassen bestaat?
Die zijn het leukstquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
ken je dat niet.... dan vraag je eerst aan een teamgenoot of ie hem een beetje voor je op wilt harden en dan proberen de pingpongbal zo ver mogelijk te rossenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar wat doen ze dan bij een homerun rossing?
Zwaardvechten kan ik me nog voorstellen. Lightsabers on, swoosh swoosh!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ken je dat niet.... dan vraag je eerst aan een teamgenoot of ie hem een beetje voor je op wilt harden en dan proberen de pingpongbal zo ver mogelijk te rossen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef rival het volgende:
ken je dat niet.... dan vraag je eerst aan een teamgenoot of ie hem een beetje voor je op wilt harden en dan proberen de pingpongbal zo ver mogelijk te rossen
Lekker wijf ben je toch ook hequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken niet geweest..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
oh die zijn zo ouderwets... hier hangen een hoop van die schommels aan het plafond
Flips woont bij jou om de hoekquote:
dat lijkt me best grappig om te doen.. Ik wil ook zo'n ding!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik jou nou vergeten te PMen holy shitquote:
Hihihiquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker wijf ben je toch ook he
Whut.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips woont bij jou om de hoek
En bij mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Weeknie. Waarschijnlijk omdat ik niet tevreden ben over mezelfquote:
Een piemel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat lijkt me best grappig om te doen.. Ik wil ook zo'n ding!
+1 herkenbaar...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Waarschijnlijk omdat ik niet tevreden ben over mezelfIk vind sauna's dan ook niks.
Had ik jou verteld jongequote:
Doe dat danquote:
kerel.. Volgens mij heb jij niks om niet tevreden over te zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Waarschijnlijk omdat ik niet tevreden ben over mezelfIk vind sauna's dan ook niks.
HOU OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, nu niet, nu ben ik op mijn werkquote:
jaquote:
Hoe is het verder met HW?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu niet, nu ben ik op mijn werk.
als je zaterdag nog geen plannen hebt kan je langs komen hierquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken niet geweest..
Ik ben te dunquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kerel.. Volgens mij heb jij niks om niet tevreden over te zijn?
ik vroeg jou iets op pagina 1quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja chillquote:
Wij zouden nog lunchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
als je zaterdag nog geen plannen hebt kan je langs komen hier
doe je expres zeker?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik jou nou vergeten te PMen holy shit
Ik ga meteen even teruglezen schatquote:
Werken tot en met vrijdag, dan weer losquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja chill![]()
Morgen naar Den Helder en dan de komende uhm 4 weekenden feest geloof ik
bbq enzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
als je zaterdag nog geen plannen hebt kan je langs komen hier
Soms als je niet zo goed bent kan je een teamgenoot vragen of hij hem even voor je vast houdt.... dan kan je verder slaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, ik moet je teleurstellen (alweerquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg, sinds wanneer ben jij single?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms als je niet zo goed bent kan je een teamgenoot vragen of hij hem even voor je vast houdt.... dan kan je verder slaan
daar is niks mis mee.. En dat denk ik niet en ik ben best goed in schattenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben te dunEn wie weet heb ik slechts een engelachtig pielemuisje van maar 10cm!
oke dan poepedoepiequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga meteen even teruglezen schat![]()
Heb je mn pic nou gezien. viel het tegen viel het mee? Oordeel man. FOK!kers een pic sturen is eng.quote:
http://www.itsnotgayif.comquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......................................
Dude. That's gay.
mijn eerste daad zou zo'n blonde snol versieren zijn.. Haar lekker op dr knietjes aan mn ballen laten sabbelen.. En als ze dan zo geill omhoog kijkt.. Haar *BAM*.. Met mn lul op dr neus slaanquote:
Ik klikte en moest lachenquote:
ik neem er even de tijd voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je mn pic nou gezien. viel het tegen viel het mee? Oordeel man. FOK!kers een pic sturen is eng.
Mn antwoord al gelezen? Nee zeker? Je werd zeker afgeleid door flips in de pmquote:
Ik moest lachen. Hardop. In de UBquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn eerste daad zou zo'n blonde snol versieren zijn.. Haar lekker op dr knietjes aan mn ballen laten sabbelen.. En als ze dan zo geill omhoog kijkt.. Haar *BAM*.. Met mn lul op dr neus slaan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mijn eerste daad zou zo'n blonde snol versieren zijn.. Haar lekker op dr knietjes aan mn ballen laten sabbelen.. En als ze dan zo geill omhoog kijkt.. Haar *BAM*.. Met mn lul op dr neus slaan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je single bent wil ik geen sexquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik moet je teleurstellen (alweer) ik ben hier om flips te steunen
![]()
Maar zodra ik wel single ben gaat jouw foon meteen rinkelen hoor
En toen kreeg je een ejaculatio praecox?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
daarom durfde je het te vragen he?quote:
Is er dan ook een designated fluffboy? De newbie? Of doen jullie dat gewoon rouleren?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms als je niet zo goed bent kan je een teamgenoot vragen of hij hem even voor je vast houdt.... dan kan je verder slaan
Dan zullen we nooit gaan seksen hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
als je single bent wil ik geen sex
ik ben niet zo goed in latijnsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
En toen kreeg je een ejaculatio praecox?
Ik zou vast iets voorbinden en dat alvast gaan oefenen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet zo goed in latijns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm.. Maar wat kan ik ervoorhangen dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou vast iets voorbinden en dat alvast gaan oefenen.
Vergt precisie!Vraag anders de teamleden van Rival!
Latijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]niks vroegtijdig.. Dan ben ik al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Naziquote:
Die spraken voornamelijk Duitsquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duitsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die spraken voornamelijk Duits.
Ja, dat doen ze, die vuige moffenquote:
nou. Deze nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die spraken voornamelijk Duits.
valt het opquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom durfde je het te vragen he?
de watteuh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er dan ook een designated fluffboy? De newbie? Of doen jullie dat gewoon rouleren?
praat dan niet meer tegen mequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zullen we nooit gaan seksen he
jaquote:
Mn hart wat doe jequote:
*houdt hierop ook maar een foute reactie in*quote:
Degene die zorgt voor het semi-hard wordenquote:
Ja maar niet alles is gepast of hoeft FOK te wetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nokken met dat inhouden, gewoon zeggen wat je zeggen wil.
gepast boeit niet, dat 2de is idd aan jezelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar niet alles is gepast of hoeft FOK te weten
Iets met a zeggen dus ook b zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met a zeggen dus ook nus zeggen
die ging toch:quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met a zeggen dus ook b zeggen
Klopt alweer. Je doet te wijs vandaag manquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gepast boeit niet, dat 2de is idd aan jezelf.
Dat soort woorden gebruiken we hier niet omdat dat een beetje als rode lap op een stier werkt bij sommige users.quote:
quote:
Nog even doorbijtenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
Is het al half 6? Ik ben er klaar mee hier en ik heb zin.
Dat gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort woorden gebruiken we hier niet omdat dat een beetje als rode lap op een stier werkt bij sommige users.
Aangezien ik die niet eens een klein beetje grappig vind houd ik het wel bij het origineelquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die ging toch:
'Als je ''A'' zegt, moet je ook ''Nus'' zeggen'
1 middagje in singles topic en ik heb spontaan geen liefde meer voor de mannen uit purmquote:
Ik ken dat ondanks dat ik thuis zitquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
Is het al half 6? Ik ben er klaar mee hier.
Dan moet je ook niet zeggen dat je iets insliktquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort woorden gebruiken we hier niet omdat dat een beetje als rode lap op een stier werkt bij sommige users.
Deed ik ook niet, want ik post meestal toch alleen wat ik kwijt wilquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je iets inslikt
dat heb ik zo op het werk in het ziekenhuis geleerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien ik die niet eens een klein beetje grappig vind houd ik het wel bij het origineel![]()
[..]
1 middagje in singles topic en ik heb spontaan geen liefde meer voor de mannen uit purm
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, want ik post meestal toch alleen wat ik kwijt wil
KUTBROMMEREIGENARESSE!quote:
Toch blijf je mn favo purmgastquote:
oh dat, ja gewoon degene die rechts van je staat hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Degene die zorgt voor het semi-hard worden
In de porno is degene die zorgt dat de man hard blijft de "fluffer".
Fluffgirl of fluffboy.
een orgie met zn tweeen wordt lastigquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdag kan anders ook hoor... maar dan geen feestje... moet je het met mij doen
Ik heb het nog niet gemerkt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hey da's ook toevallig, ik sta altijd rechts!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
oh dat, ja gewoon degene die rechts van je staat he
Je doet net alsof je me al jaren kent, ik heb je 1 keer gezien, daarvoor nog nooit van je gehoordquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt alweer. Je doet te wijs vandaag man
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch blijf je mn favo purmgast
quote:
dat zeg je ook alleen maar omdat je me in bed probeerd te lullenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch blijf je mn favo purmgast
Met jou ben ik getrouwd schatquote:
Al jarenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat je me in bed probeerd te lullen
wat, met al die gespleten persoonlijkheden hier?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een orgie met zn tweeen wordt lastig
ik zorg dat ik links sta, heb ik 2 handen vrij voor de spellenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hey da's ook toevallig, ik sta altijd rechts!
wanneer gaan we hem bedriegen dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou ben ik getrouwd schat![]()
Zit me niet te jennen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik zorg dat ik links sta, heb ik 2 handen vrij voor de spellen
Nu?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer gaan we hem bedriegen dan?
Hm, da's waar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou ben ik getrouwd schat![]()
Ik moet zelfs nog mijn huwelijksnacht krijgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer gaan we hem bedriegen dan?
je hebt er veel nodig voor een orgiequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
wat, met al die gespleten persoonlijkheden hier?
Ik bedoel dat je posts te wijs klinken vandaagquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet net alsof je me al jaren kent, ik heb je 1 keer gezien, daarvoor nog nooit van je gehoord.
Je wil helemaal nietquote:
tis volgens mij maar goed dat ik niet aan sport doequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat er straks geen vrouwen zijn die zeggen dat ze ook altijd de schaamlipjes van de teamleden openhouden en dat ze dan een pingpongballetje opzuigen om te kijken hoe ver ze dit over de kleedkamervloer kunnen dragen
adiosquote:
nee.. *BAM* ! niet BAMM!!quote:
De prijs van bedden valt vaak wel mee, De matrassen zijn helaas soms onbetaalbaarquote:
bedden zijn niet duur. Dat zijn matrassenquote:
Dat zei ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bedden zijn niet duur. Dat zijn matrassen
THATS WHAT SHE SAID!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bedden zijn niet duur. Dat zijn matrassen
Klopt.... maar goed, dat hoort bij het bed als geheelquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De prijs van bedden valt vaak wel mee, De matrassen zijn helaas soms onbetaalbaar
Nou... Een goed bed met een goede lattenbodem is ook niet goedkoopquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De prijs van bedden valt vaak wel mee, De matrassen zijn helaas soms onbetaalbaar
nee... *BAM*quote:
Nee hoor, je kan elk matras bij een bed kopen, ze leggen alleen de duurste eropquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt.... maar goed, dat hoort bij het bed als geheel
Niet normaal die bedragen...
Correctie: goede matrassen zijn duurquote:
Ja, dat zeg ik, ik post namelijk al jaren heel wijsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je posts te wijs klinken vandaagWant voor hetzelfde geldt hier
Het bed zelf kost vaak niet zo veel. Is namelijk alleen een frame.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Een goed bed met een goede lattenbodem is ook niet goedkoop
Zucht, als je een heel bed moet kopen, dus frame en matras, dan zijn ze duurquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan elk matras bij een bed kopen, ze leggen alleen de duurste erop
[..]
ik wordt oud en traagquote:
Vergeet die dure lattenbodem niet hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zucht, als je een heel bed moet kopen, dus frame en matras, dan zijn ze duur
Welke idioot koopt er dan een bed zonder lattenbodem? Voor mij een een bed het frame + de lattenbodemquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het bed zelf kost vaak niet zo veel. Is namelijk alleen een frame.
De prijs zit hem juist in de matrassen en lattenbodem
quote:
quote:
Daarom blijf ik op FOK! eeuwig 18quote:
Echte bazen hebben kartonne strookjes!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet die dure lattenbodem niet he![]()
Goede bedden ook. Zie mijn post boven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan elk matras bij een bed kopen, ze leggen alleen de duurste erop
[..]
Correctie: goede matrassen zijn duur
braaf.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daarom blijf ik op FOK! eeuwig 18
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leugens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echte bazen slapen gewoon op de grond, of op een fatboy. of sowieso op een partner. Of slapen niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Echte bazen hebben kartonne strookjes!
Ik wil je alleen duidelijk maken dat de prijzen van bedden bij sommige winkels excl matras en lattenbodem zijn. Dus als je denkt een goedkoop bed gevonden te hebben kan die alsnog heel duur uitpakkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke idioot koopt er dan een bed zonder lattenbodem? Voor mij een een bed het frame + de lattenbodemEn die kan heel hoog zijn.
3x mijn postquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
En de eckte bazen worden van hun eigen joezy afgeduwd door anderen tijdens het slapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echte bazen slapen gewoon op de grond, of op een fatboy. of sowieso op een partner. Of slapen niet.
Het is je gegundquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de eckte bazen worden van hun eigen joezy afgeduwd door anderen tijdens het slapen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is goed! Dat kan je controleren door er loop van te maken.
Ik loopt over straat. Is goed.
Niet door jou hoorquote:
Flippiee toch.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de eckte bazen worden van hun eigen joezy afgeduwd door anderen tijdens het slapen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is goed! Dat kan je controleren door er loop van te maken.
Ik loopt over straat. Is goed.
eum.. Ik doe mijn besd med tie d's en t's hoorquote:
Scheelt dat ik niet geloof in goedkope beddenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil je alleen duidelijk maken dat de prijzen van bedden bij sommige winkels excl matras en lattenbodem zijn. Dus als je denkt een goedkoop bed gevonden te hebben kan die alsnog heel duur uitpakken
Nee nee.quote:
Je moet ze eens een euro geven mensen die echt denken dat ze voor heel weinig een compleet bed hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet geloof in goedkope bedden
Je kunt ook bij Ikea ofzo een goedkope ombouw kopen,en er dan een goede lattenbodem en goed matras ergens los bij kopen. Is een stuk goedkoper dan het in z'n geheel bij een beddenspeciaalzaak aanschaffen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke idioot koopt er dan een bed zonder lattenbodem? Voor mij een een bed het frame + de lattenbodemEn die kan heel hoog zijn.
Doe ik nooit, haal Eze weer eens in dit topic en laat het hem zelf zeggen.quote:
Ik lag ook op het randje hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee.
echte heer als Ez is gaf hij flips alle ruimte en werd ik subtiel naar de grond gewerkt
You winquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik nooit, haal Eze weer eens in dit topic en laat het hem zelf zeggen.
[..]
Ik lag ook op het randje hoorMaar ik lag er wel op
Zeur niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik nooit, haal Eze weer eens in dit topic en laat het hem zelf zeggen.
[..]
Ik lag ook op het randje hoorMaar ik lag er wel op
vergeet een beter bed (reteketet) niet of een leen bakker.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je kunt ook bij Ikea ofzo een goedkope ombouw kopen,en er dan een goede lattenbodem en goed matras ergens los bij kopen. Is een stuk goedkoper dan het in z'n geheel bij een beddenspeciaalzaak aanschaffen.
Wij met zn 5en in een 3persoonsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zeur niet.
Wij lagen met z'n 4e in een 2 persoons tent.
leen bakker en beter bed zijn ook duurquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet een beter bed (reteketet) niet of een leen bakker.
Ik geloof niet zo in dure bedden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |