zelfs zonder kan ik een vreetkick hebben, maar met is beterquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vreetkick veroorzaakt wordt door andere stoffen
Die doen dat net zo goed. Maar dan niet sexueel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze kijken wel. Sta eigenlijk vrijwel altijd naast zeer 'zekere' (right) hetero's. Die doen dat niet...
precies diequote:
Vrouwen kijken ook naar elkaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die doen dat net zo goed. Maar dan niet sexueel.
Net als dat mannen in kleedkamers naar elkaar kijken
Mijn vreetkick is hormonaal geinduceerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs zonder kan ik een vreetkick hebben, maar met is beter
kloptquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrouwen kijken ook naar elkaar.
Big deal
dat was vorige weekquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vreetkick is hormonaal geinduceerd
dat blijft niet bij kijken hoor...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die doen dat net zo goed. Maar dan niet sexueel.
Net als dat mannen in kleedkamers naar elkaar kijken
Ik ben heel preuts, dus voor mij is het een bigger deal, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrouwen kijken ook naar elkaar.
Big deal
.......................................quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat blijft niet bij kijken hoor...
bij voetbal deden wij dingen als zwaardvechten, homerun rossen en noem maar op....
"Shiiit, kiek die lellen! Bijna tot op de grond man! Jeemuuuuuug!"quote:
dat is net zoiets als onze slaapfeestjes waarbij wij in te kleine stringetjes kussengevechten houden, elkaar leren kussen en elkaars haren doen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat blijft niet bij kijken hoor...
bij voetbal deden wij dingen als zwaardvechten, homerun rossen en noem maar op....
ik noem het tettenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Shiiit, kiek die lellen! Bijna tot op de grond man! Jeemuuuuuug!"
veel plezier met je mental imagesquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar wat homerun rossen is. Kunnen jullie dat eens filmen?
Ik moet bekennen dat rival's verhaal me meer opwond dan bovenstaande. Maar dat zal voor de gemiddelde single wel andersom zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is net zoiets als onze slaapfeestjes waarbij wij in te kleine stringetjes kussengevechten houden, elkaar leren kussen en elkaars haren doen!
klopt, anders dan gemixte slaapfeestjes waar het gewoon 1 grote orgie wordtquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is net zoiets als onze slaapfeestjes waarbij wij in te kleine stringetjes kussengevechten houden, elkaar leren kussen en elkaars haren doen!
Ik doelde niet op de tetten maar op de lellen. De lillende lapjes. De spatlappen. De schaamlippen!quote:
Hoeft het niet persee gemixt voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, anders dan gemixte slaapfeestjes waar het gewoon 1 grote orgie wordt
waar de vloer uit matrassen bestaat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, anders dan gemixte slaapfeestjes waar het gewoon 1 grote orgie wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |