Heb je mn pic nou gezien. viel het tegen viel het mee? Oordeel man. FOK!kers een pic sturen is eng.quote:
http://www.itsnotgayif.comquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......................................
Dude. That's gay.
mijn eerste daad zou zo'n blonde snol versieren zijn.. Haar lekker op dr knietjes aan mn ballen laten sabbelen.. En als ze dan zo geill omhoog kijkt.. Haar *BAM*.. Met mn lul op dr neus slaanquote:
Ik klikte en moest lachenquote:
ik neem er even de tijd voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je mn pic nou gezien. viel het tegen viel het mee? Oordeel man. FOK!kers een pic sturen is eng.
Mn antwoord al gelezen? Nee zeker? Je werd zeker afgeleid door flips in de pmquote:
Ik moest lachen. Hardop. In de UBquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn eerste daad zou zo'n blonde snol versieren zijn.. Haar lekker op dr knietjes aan mn ballen laten sabbelen.. En als ze dan zo geill omhoog kijkt.. Haar *BAM*.. Met mn lul op dr neus slaan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mijn eerste daad zou zo'n blonde snol versieren zijn.. Haar lekker op dr knietjes aan mn ballen laten sabbelen.. En als ze dan zo geill omhoog kijkt.. Haar *BAM*.. Met mn lul op dr neus slaan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je single bent wil ik geen sexquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik moet je teleurstellen (alweer) ik ben hier om flips te steunen
![]()
Maar zodra ik wel single ben gaat jouw foon meteen rinkelen hoor
En toen kreeg je een ejaculatio praecox?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
daarom durfde je het te vragen he?quote:
Is er dan ook een designated fluffboy? De newbie? Of doen jullie dat gewoon rouleren?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms als je niet zo goed bent kan je een teamgenoot vragen of hij hem even voor je vast houdt.... dan kan je verder slaan
Dan zullen we nooit gaan seksen hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
als je single bent wil ik geen sex
ik ben niet zo goed in latijnsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
En toen kreeg je een ejaculatio praecox?
Ik zou vast iets voorbinden en dat alvast gaan oefenen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet zo goed in latijns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm.. Maar wat kan ik ervoorhangen dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou vast iets voorbinden en dat alvast gaan oefenen.
Vergt precisie!Vraag anders de teamleden van Rival!
Latijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]niks vroegtijdig.. Dan ben ik al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Naziquote:
Die spraken voornamelijk Duitsquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duitsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die spraken voornamelijk Duits.
Ja, dat doen ze, die vuige moffenquote:
nou. Deze nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die spraken voornamelijk Duits.
valt het opquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom durfde je het te vragen he?
de watteuh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er dan ook een designated fluffboy? De newbie? Of doen jullie dat gewoon rouleren?
praat dan niet meer tegen mequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zullen we nooit gaan seksen he
jaquote:
Mn hart wat doe jequote:
*houdt hierop ook maar een foute reactie in*quote:
Degene die zorgt voor het semi-hard wordenquote:
Ja maar niet alles is gepast of hoeft FOK te wetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nokken met dat inhouden, gewoon zeggen wat je zeggen wil.
gepast boeit niet, dat 2de is idd aan jezelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar niet alles is gepast of hoeft FOK te weten
Iets met a zeggen dus ook b zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar niet alles is gepast of hoeft FOK te weten
Fixed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met a zeggen dus ook nus zeggen
die ging toch:quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met a zeggen dus ook b zeggen
Klopt alweer. Je doet te wijs vandaag manquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gepast boeit niet, dat 2de is idd aan jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |