quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is net zoiets als onze slaapfeestjes waarbij wij in te kleine stringetjes kussengevechten houden, elkaar leren kussen en elkaars haren doen!
maar wat doen ze dan bij een homerun rossing?quote:
Hoiquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoor er niet te zijn, maar zeg je toch even gedag
laat je me lang wachten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhh de flappen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde niet op de tetten maar op de lellen. De lillende lapjes. De spatlappen. De schaamlippen!
Echt? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel preuts, dus voor mij is het een bigger deal, maar dat terzijde
roze, met glittertjes!quote:
oh die zijn zo ouderwets... hier hangen een hoop van die schommels aan het plafondquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar de vloer uit matrassen bestaat?
Die zijn het leukstquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, anders dan gemixte slaapfeestjes waar het gewoon 1 grote orgie wordt
ken je dat niet.... dan vraag je eerst aan een teamgenoot of ie hem een beetje voor je op wilt harden en dan proberen de pingpongbal zo ver mogelijk te rossenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar wat doen ze dan bij een homerun rossing?
Zwaardvechten kan ik me nog voorstellen. Lightsabers on, swoosh swoosh!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ken je dat niet.... dan vraag je eerst aan een teamgenoot of ie hem een beetje voor je op wilt harden en dan proberen de pingpongbal zo ver mogelijk te rossen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef rival het volgende:
ken je dat niet.... dan vraag je eerst aan een teamgenoot of ie hem een beetje voor je op wilt harden en dan proberen de pingpongbal zo ver mogelijk te rossen
Lekker wijf ben je toch ook hequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken niet geweest..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
oh die zijn zo ouderwets... hier hangen een hoop van die schommels aan het plafond
Flips woont bij jou om de hoekquote:
dat lijkt me best grappig om te doen.. Ik wil ook zo'n ding!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik jou nou vergeten te PMen holy shitquote:
Hihihiquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker wijf ben je toch ook he
Whut.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips woont bij jou om de hoek
En bij mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Weeknie. Waarschijnlijk omdat ik niet tevreden ben over mezelfquote:
Een piemel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat lijkt me best grappig om te doen.. Ik wil ook zo'n ding!
+1 herkenbaar...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Waarschijnlijk omdat ik niet tevreden ben over mezelfIk vind sauna's dan ook niks.
Had ik jou verteld jongequote:
Doe dat danquote:
kerel.. Volgens mij heb jij niks om niet tevreden over te zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Waarschijnlijk omdat ik niet tevreden ben over mezelfIk vind sauna's dan ook niks.
HOU OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, nu niet, nu ben ik op mijn werkquote:
jaquote:
Hoe is het verder met HW?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu niet, nu ben ik op mijn werk.
als je zaterdag nog geen plannen hebt kan je langs komen hierquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken niet geweest..
Ik ben te dunquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kerel.. Volgens mij heb jij niks om niet tevreden over te zijn?
ik vroeg jou iets op pagina 1quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja chillquote:
Wij zouden nog lunchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
als je zaterdag nog geen plannen hebt kan je langs komen hier
doe je expres zeker?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik jou nou vergeten te PMen holy shit
Ik ga meteen even teruglezen schatquote:
Werken tot en met vrijdag, dan weer losquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja chill![]()
Morgen naar Den Helder en dan de komende uhm 4 weekenden feest geloof ik
bbq enzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
als je zaterdag nog geen plannen hebt kan je langs komen hier
Soms als je niet zo goed bent kan je een teamgenoot vragen of hij hem even voor je vast houdt.... dan kan je verder slaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, ik moet je teleurstellen (alweerquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg, sinds wanneer ben jij single?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms als je niet zo goed bent kan je een teamgenoot vragen of hij hem even voor je vast houdt.... dan kan je verder slaan
daar is niks mis mee.. En dat denk ik niet en ik ben best goed in schattenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben te dunEn wie weet heb ik slechts een engelachtig pielemuisje van maar 10cm!
oke dan poepedoepiequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga meteen even teruglezen schat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |