En de eckte bazen worden van hun eigen joezy afgeduwd door anderen tijdens het slapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echte bazen slapen gewoon op de grond, of op een fatboy. of sowieso op een partner. Of slapen niet.
Het is je gegundquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de eckte bazen worden van hun eigen joezy afgeduwd door anderen tijdens het slapen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is goed! Dat kan je controleren door er loop van te maken.
Ik loopt over straat. Is goed.
Niet door jou hoorquote:
Flippiee toch.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de eckte bazen worden van hun eigen joezy afgeduwd door anderen tijdens het slapen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is goed! Dat kan je controleren door er loop van te maken.
Ik loopt over straat. Is goed.
eum.. Ik doe mijn besd med tie d's en t's hoorquote:
Scheelt dat ik niet geloof in goedkope beddenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil je alleen duidelijk maken dat de prijzen van bedden bij sommige winkels excl matras en lattenbodem zijn. Dus als je denkt een goedkoop bed gevonden te hebben kan die alsnog heel duur uitpakken
Nee nee.quote:
Je moet ze eens een euro geven mensen die echt denken dat ze voor heel weinig een compleet bed hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet geloof in goedkope bedden
Je kunt ook bij Ikea ofzo een goedkope ombouw kopen,en er dan een goede lattenbodem en goed matras ergens los bij kopen. Is een stuk goedkoper dan het in z'n geheel bij een beddenspeciaalzaak aanschaffen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke idioot koopt er dan een bed zonder lattenbodem? Voor mij een een bed het frame + de lattenbodemEn die kan heel hoog zijn.
Doe ik nooit, haal Eze weer eens in dit topic en laat het hem zelf zeggen.quote:
Ik lag ook op het randje hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee.
echte heer als Ez is gaf hij flips alle ruimte en werd ik subtiel naar de grond gewerkt
You winquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik nooit, haal Eze weer eens in dit topic en laat het hem zelf zeggen.
[..]
Ik lag ook op het randje hoorMaar ik lag er wel op
Zeur niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik nooit, haal Eze weer eens in dit topic en laat het hem zelf zeggen.
[..]
Ik lag ook op het randje hoorMaar ik lag er wel op
vergeet een beter bed (reteketet) niet of een leen bakker.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je kunt ook bij Ikea ofzo een goedkope ombouw kopen,en er dan een goede lattenbodem en goed matras ergens los bij kopen. Is een stuk goedkoper dan het in z'n geheel bij een beddenspeciaalzaak aanschaffen.
Wij met zn 5en in een 3persoonsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zeur niet.
Wij lagen met z'n 4e in een 2 persoons tent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |