Ah oke, dan ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat is dus wat ik de hele tijd aan mensen vraag..,. HOE kun je tegen die daad zijn? Maar daar schijn ik geen antwoord op te kunnen krijgenWaar ik dus met mijn pet best bij kan is dat je het vies vindt, omdat het niet is waar jij opgewonden van wordt, het is niet jouw smaak, jouw geaardheid. Maar hoe je er op tegen kan zijn (en ergens op tegen zijn vind ik sterker dan ergens niet van houden) dat vraag ik me dus af. Waarom is dat?
Nog geen antwoord gezien hier.
De enige mensen die er echt op tegen zijn, zijn denk ik bepaalde godsdienstwaanzinnigen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat is dus wat ik de hele tijd aan mensen vraag..,. HOE kun je tegen die daad zijn? Maar daar schijn ik geen antwoord op te kunnen krijgenWaar ik dus met mijn pet best bij kan is dat je het vies vindt, omdat het niet is waar jij opgewonden van wordt, het is niet jouw smaak, jouw geaardheid. Maar hoe je er op tegen kan zijn (en ergens op tegen zijn vind ik sterker dan ergens niet van houden) dat vraag ik me dus af. Waarom is dat?
Nog geen antwoord gezien hier.
Ik was nog aan het edittenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
De enige mensen die er echt op tegen zijn, zijn denk ik bepaalde godsdienstwaanzinnigen.
En het vies vinden snap ik dus wel. Maar het e rop tegen zijn niet.quote:De meeste 'tegenstanders' vinden het vies of vreemd, maar zijn er volgens mij niet echt op tegen.
Dat klopt, maar dat zijn volgens mij ook de enige mensen die er echt oprecht tegen zijn en het afkeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was nog aan het editten![]()
Maar goed, de gelovigen (even los van het waanzinnig zijn of niet) kunnen mij aangeven met een al dan niet geronde reden WAAROM ze er op tegen zijn.
Potenrammers slaan voor de lol homoseksuelen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Onverstoorbaar het volgende:
De meeste 'tegenstanders' vinden het vies of vreemd of hebben angst voor het onbekende, maar zijn er volgens mij niet echt op tegen.
Ik vind dat ik best erg tolerant tegenover homo's ben en jij kent mij verder persoonlijk niet, dus je uitspraak is totaal op niet gebaseerd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben hetero en ik vond het ook nogal domme cliche uitspraken die niet erg tolerant zijn.
Potenrammers zijn zielige criminelen en die moeten net als andere criminelen vervolgd worden voor hun misdaden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef Ang3l het volgende:
Potenrammers zijn het vaak zelf, volgens de onderzoeken
Ze slaan dus niet voor de lol nee.
Ik ken je persoonlijk niet, en misschien ben je ook wel tolerant idd strikt volgens de definitie, maar eigenlijk keur je het dus af op basis van je posts in dit topic:quote:Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best erg tolerant tegenover homo's ben en jij kent mij verder persoonlijk niet, dus je uitspraak is totaal op niet gebaseerd.
Veel homo's leiden aan het calimero syndroom. Homo's hebben bij mijn weten dezelfde rechten in Nederland toch?
Een keuze om homo te zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al. Als een homo mag kiezen om homo te zijn, mag een ander er toch voor kiezen om homoseksualiteit niets te vinden. Beide hebben toch rechten? Nou ik mis dat dus.
Kijk mij maakt het echt niet uit of je graag je lul in een poepgaatje wilt roeren, houd ik zelf ook wel van maar dan heteroseksueel met mijn vriendin. Ook als je graag een kut wilt likken, geen probleem, ben ik ook niet vies van.
Het gaat er om dat ik zelf moet weten wat ik van homoseksualiteit vind en dat ik het recht moet hebben om mij voor óf tegen homoseksualiteit uit te spreken en dat ik om BEIDE meningen gerespecteerd word. Dat is niet het geval.
Nou, nog een keer dan:quote:Op woensdag 22 september 2010 12:53 schreef Jolene22 het volgende:
Homo ontmoetingsplaatsen, idioot.
quote:De baan
Onder ‘de baan’ verstaan we openbare ontmoetingsplaatsen waar mannen seks met elkaar hebben. Dat zijn bepaalde (plekken in) parken, parkeerplaatsen langs de snelweg, openbare toiletten en ‘s zomers ook gebieden in de duinen of afgelegen strandjes van recreatieterreinen.
Op de baan komen mannen van alle leeftijden, soorten en maten. De baan is populair bij mannen die zich niet homo noemen en niet open zijn over hun gevoelens voor mannen.
Maar de baan is net zo goed in trek bij mannen die wel open zijn.
Hij walgt van zichzelf waarschijnlijk en hij wil gewoon 'normaal' zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:04 schreef A-noniem het volgende:
een jongen die het geregeld heeft over hoezeer hij homo's haat, en dat homo's het niet verdienen om te leven, die vervolgens zegt dat hij zelfmoord zou plegen als hij er ooit achter zou komen als hij homo was... is dat niet vreemd? waarom zou hij daar ooit achter moeten komen dan? het komt op mij nogal onzeker over.
en wat denken de topic-deelnemers? is dat een geval van overdreven homofobie? en waarom zou zo iemand zo homofoob zijn dan?
Mij ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Het maakt mij zeker wel uit wat sommige mensen van homo's denken.
Precies.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mij ook.
Het tekent namelijk hoe mensen in het algemeen denken.
Er zit ook nog een verschil tussen het smerig vinden en tegen homoseksualiteit zijn, zonder meteen bepaalde rechten te ontnemen. Dat eerste begrijp ik, dat tweede niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:15 schreef Re het volgende:
er zit natuurlijk een subtiel verschil tussen iets compleet walgelijk vinden en de wens om door die walging bepaalde rechten te ontnemen of die wens uit te spreken
en waren het alleen maar geloofsfanaten die zo denken, dat is een veels te gemakkelijke conclusie
Absoluut, maar er zullen altijd mensen blijven met een bekrompen geest. 't Is jammer; de realistische wereld is niet ideaal. Het gaat wel te ver, in mijn ogen, om te zeggen dat die mensen hun mening niet meer mogen uiten. Ik zal tegen hun mening ingaan met een kast vol argumenten, maar als 't er niet in wil, blijft het vechten tegen de bierkaai.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mij ook.
Van mij mogen ze dan zeuren wat ze willen, als ze het maar niet tegen mij doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Absoluut, maar er zullen altijd mensen blijven met een bekrompen geest. 't Is jammer; de realistische wereld is niet ideaal. Het gaat wel te ver, in mijn ogen, om te zeggen dat die mensen hun mening niet meer mogen uiten. Ik zal tegen hun mening ingaan met een kast vol argumenten, maar als 't er niet in wil, blijft het vechten tegen de bierkaai.
Ik zeg ook niet dat die mensen hun mening niet mogen uiten.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Absoluut, maar er zullen altijd mensen blijven met een bekrompen geest. 't Is jammer; de realistische wereld is niet ideaal. Het gaat wel te ver, in mijn ogen, om te zeggen dat die mensen hun mening niet meer mogen uiten. Ik zal tegen hun mening ingaan met een kast vol argumenten, maar als 't er niet in wil, blijft het vechten tegen de bierkaai.
Geheel mee eens, dat bedoelde ik ook!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die mensen hun mening niet mogen uiten.
Maar verwacht niet erg veel respect van mij voor een dergelijke mening als: "Ik ben tegen homoseksualiteit, maar ik respecteer ze in het dagelijks leven wel gewoon hoor!" Vooral omdat er geen goed argument is om er tegen te zijn, behalve dan het zijn van een bekrompen persoon die meteen tegen iets is wat ie niet kan begrijpen.
Want het is, vind ik, echt een ongegronde mening. Vies vinden niet, tegen zijn wel.
Tenzij je gelovig bent. Dan kan ik nog begrijpen dat je tegen bent, omdat het zo in de Bijbel staat.![]()
Wat een onzin.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mij ook.
Leg eens uit, waarom ben je TEGEN homoseksualiteit en wat houdt dat precies in?quote:
Is helemaal geen onzin. Die mening duidt namelijk op een gebrek aan empathie, gebrek aan tolerantie en vorm van egoisme. Iemand die per definitie geen negers moet, hoef ik ook niet in mijn vriendenkring, om dezelfde redenen.quote:
Ik ben helemaal niet bekrompen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom ben je TEGEN homoseksualiteit en wat houdt dat precies in?
Bekrompen denken zegt natuurlijk wel iets over een persoon, dus echt onzin is het niet.
Ik denk dat het vooral heeft te maken met een ongelukkige manier van uidrukken. Min of meer wat ik hier al postte:quote:Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom ben je TEGEN homoseksualiteit en wat houdt dat precies in?
Bekrompen denken zegt natuurlijk wel iets over een persoon, dus echt onzin is het niet.
Muahahah nog meer onzin. Je had even mijn sympathie maar dat is nu geheel verdwenen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Is helemaal geen onzin. Die mening duidt namelijk op een gebrek aan empathie, gebrek aan tolerantie en vorm van egoisme. Iemand die per definitie geen negers moet, hoef ik ook niet in mijn vriendenkring, om dezelfde redenen.
Edit; Oh en gebrek aan intelligentie
Hoe kan je jezelf nou niet bekrompen noemen en toch homoseksualiteit onnatuurlijk noemen.... Zijn de seksuele dingen die jij dan doet ook niet onnatuurlijk? Condooms zijn onnatuurlijk. Iets onnatuurlijk noemen terwijl je er dus totaal geen last van hebt vind ik bekrompen. Daarmee laat je toch via een omweg weten dat je tegen homoseksualiteit bent zonder echt gegronde redenen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bekrompen.
Ik doe aan een heleboel seksuele dingen die over het algemeen als raar, bizar of wat dan ook worden beschouwd (met bloed, sadisme, etc). Ik ben dus vrij open met dit soort dingen. Ik vind homoseksualiteit persoonlijk onnatuurlijk maar ik heb niks tegen homo's ansich en ik behandel ze net zo als ieder ander mens.
Willen ze dat met elkaar doen, vind ik ook best, maar persoonlijk vind ik het niks.
Het lijkt me ook logisch dat homoseksualiteit onnatuurlijk lijkt voor een heteroseksueel, maar als je vervolgens beseft dat homoseksuelen ook 'maar' gewoon een product zijn van de natuur - net zoals ieder ander mens -, dan lijkt het me logisch dat je het gewoon respecteert.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef laforest het volgende:
Ik vind homoseksualiteit persoonlijk onnatuurlijk maar ik heb niks tegen homo's ansich en ik behandel ze net zo als ieder ander mens.
Als de mens van nature homoseksueel was dan zouden er nu geen mensen meer zijn. Twee mannen kunnen niet voorplanten om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Het lijkt me ook logisch dat homoseksualiteit onnatuurlijk lijkt voor een heteroseksueel, maar als je vervolgens beseft dat homoseksuelen ook 'maar' gewoon een product zijn van de natuur - net zoals ieder ander mens -, dan lijkt het me logisch dat je het gewoon respecteert.
hij heeft wel een vriendin, en hij heeft het ook heel vaak over alle wijven die hij nog meer wil. ik zou verder nooit iets achter hem zoeken, maar doordat hij altijd zo overdreven anti-homo is ga ik juist aan hem twijfelen. waarom zou hij zich anders zo druk maken. maar aan de andere kant denk ik toch weer dat hij gewoon ''normaal'' is.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij walgt van zichzelf waarschijnlijk en hij wil gewoon 'normaal' zijn.
Maar waarom de drang voelen het als onnatuurlijk te bestempelen? Zoals ik al zei, er zijn zoveel dingen onnatuurlijk. Dus het zegt zeker wel iets over hem dat hij toch op die manier negatief wil zijn over homoseksualiteit, terwijl hij zelf dus aan de meest 'rare' seksuele praktijken doet. Maar het is met hetzelfde geslacht, dus dan is het ineens compleet natuurlijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Het lijkt me ook logisch dat homoseksualiteit onnatuurlijk lijkt voor een heteroseksueel, maar als je vervolgens beseft dat homoseksuelen ook 'maar' gewoon een product zijn van de natuur - net zoals ieder ander mens -, dan lijkt het me logisch dat je het gewoon respecteert.
Ik bepaal voor mijzelf wel wat wel of niet een gegronde reden is voor mijzelf. Daar heb ik jou niet voor nodig. Voor mij is het wel een gegronde reden en thats it.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf nou niet bekrompen noemen en toch homoseksualiteit onnatuurlijk noemen.... Zijn de seksuele dingen die jij dan doet ook niet onnatuurlijk? Condooms zijn onnatuurlijk. Iets onnatuurlijk noemen terwijl je er dus totaal geen last van hebt vind ik bekrompen. Daarmee laat je toch via een omweg weten dat je tegen homoseksualiteit bent zonder echt gegronde redenen.
ik denk dat homoseksualiteit óf een foutje is van de natuur, óf een opzettelijke afwijking van de natuur. misschien heeft het feit dat homo's geen kinderen kunnen krijgen juist een doel. namelijk om de overbevolking iets te laten teruglopen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Als de mens van nature homoseksueel was dan zouden er nu geen mensen meer zijn. Twee mannen kunnen niet voorplanten om het zo maar te zeggen.
Als iedereen in een rolstoel zat......quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Als de mens van nature homoseksueel was dan zouden er nu geen mensen meer zijn. Twee mannen kunnen niet voorplanten om het zo maar te zeggen.
Mag je zeker doen, maar ik mag ook zeker vinden dat het geen gegronde reden is.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik bepaal voor mijzelf wel wat wel of niet een gegronde reden is voor mijzelf. Daar heb ik jou niet voor nodig. Voor mij is het wel een gegronde reden en thats it.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iedereen in een rolstoel zat......
Dus het is een afwijking, een rolstoel ook, maar daar kunnen die mensen ook niets aan doen. En daar voel je niet de neiging om te zeggen dat het onnatuurlijk is. Waarom? In principe is het precies hetzelfde. Homo zijn is geen keuze, je bent het. Dus hoewel het misschien een afwijking is, net als verlamd geboren worden of iets dergelijks, waarom voel jij de behoefte om het zo te noemen als die mensen er toch niets aan kunnen veranderen en er ook werkelijk niemand kwaad mee doen?
Je doet me trouwens denken aan een vriend van me. Precies hetzelfde onzin argument.
Dan heb je mijn post niet begrepen of wil je het niet begrijpen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn onvruchtbaar. Zijn die ook onnatuurlijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm ja als je er vanuit gaat dat je homoseksueel geboren wordt wel ja. Ik denk dat homoseksualiteit ontwikkeld vanaf jongs af aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post niet begrepen of wil je het niet begrijpen.
Dat de meeste mensen heteroseksueel zijn, betekent niet dat de evolutie geen mensen kan voortbrengen die anders geaard zijn. De homoseksueel bij jou op de hoek is exact zoals jij een product van deze evolutie en in die zin net zo natuurlijk als jij.
Oh jij denkt dat als de gehele mensheid verlamd was, we er nu nog zouden zijn?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef laforest het volgende:
[..]Rolstoel als voorbeeld nemen. Stephen Hawkins heeft gewoon kinderen hoor.
Omdat jouw mening nergens op slaat. Ik heb nog altijd geen goed argument gehoord.quote:Je geeft iig zelf nu aan dat het een afwijking is.
Ik zeg ook niet dat ze er iets aan kunnen doen en ik val ze toch verder ook niet lastig. Ik zeg alleen maar wat mijn persoonlijke mening is en ik wil dat mijn mening gerespecteerd wordt omdat ik homo's verder ook respecteer. En daar gaat het om, die zogenaamde tolerante mensen tolereren eigenlijk anders denkenden niet, zoals jij dit ook niet doet.
Je mag onderuit halen wat je wilt, ik ga er echt niet anders over denken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn onvruchtbaar. Zijn die ook onnatuurlijk?
Het 'onnatuurlijk' argument is makkelijk onderuit te halen hoor. Iets is pas onnatuurlijk als het niet gemaakt is door de natuur.
Overbevolking is evolutionair gezien ook niet handig hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Je staat dus niet eens open voor argumenten die jouw standpunt weerleggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Je mag onderuit halen wat je wilt, ik ga er echt niet anders over denken.
Je wilt gewoon geen arugment horen. Het is totaal zinloos om met jouw te discussiëren (en met mij ook hoor, want ik ga echt niet anders denken).quote:Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat als de gehele mensheid verlamd was, we er nu nog zouden zijn?
Want dat zeg je over homoseksualiteit. Als iedereen homo was, dan....
[..]
Omdat jouw mening nergens op slaat. Ik heb nog altijd geen goed argument gehoord.
Als je die wel had, ook al ben ik het er niet mee eens, had ik het gerespecteerd. Maar dat is niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |