abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86685639
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, dat is dus wat ik de hele tijd aan mensen vraag..,. HOE kun je tegen die daad zijn? Maar daar schijn ik geen antwoord op te kunnen krijgen :) Waar ik dus met mijn pet best bij kan is dat je het vies vindt, omdat het niet is waar jij opgewonden van wordt, het is niet jouw smaak, jouw geaardheid. Maar hoe je er op tegen kan zijn (en ergens op tegen zijn vind ik sterker dan ergens niet van houden) dat vraag ik me dus af. Waarom is dat?

Nog geen antwoord gezien hier.
Ah oke, dan ben ik het met je eens. :P
pi_86685664
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, dat is dus wat ik de hele tijd aan mensen vraag..,. HOE kun je tegen die daad zijn? Maar daar schijn ik geen antwoord op te kunnen krijgen :) Waar ik dus met mijn pet best bij kan is dat je het vies vindt, omdat het niet is waar jij opgewonden van wordt, het is niet jouw smaak, jouw geaardheid. Maar hoe je er op tegen kan zijn (en ergens op tegen zijn vind ik sterker dan ergens niet van houden) dat vraag ik me dus af. Waarom is dat?

Nog geen antwoord gezien hier.
De enige mensen die er echt op tegen zijn, zijn denk ik bepaalde godsdienstwaanzinnigen.

De meeste 'tegenstanders' vinden het vies of vreemd of hebben angst voor het onbekende, maar zijn er volgens mij niet echt op tegen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:51:34 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86685733
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Onverstoorbaar het volgende:

[..]

De enige mensen die er echt op tegen zijn, zijn denk ik bepaalde godsdienstwaanzinnigen.
Ik was nog aan het editten :@ :D

Maar goed, de gelovigen (even los van het waanzinnig zijn of niet) kunnen mij aangeven met een al dan niet geronde reden WAAROM ze er op tegen zijn.

quote:
De meeste 'tegenstanders' vinden het vies of vreemd, maar zijn er volgens mij niet echt op tegen.
En het vies vinden snap ik dus wel. Maar het e rop tegen zijn niet.
Tenzij de woorden "ik ben e rop tegen"dus gewoon betekenen "Vies, niks voor mij, ben maar wie je bent, maar ik vind de daad op zichzelf het vies".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_86685886
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik was nog aan het editten :@

Maar goed, de gelovigen (even los van het waanzinnig zijn of niet) kunnen mij aangeven met een al dan niet geronde reden WAAROM ze er op tegen zijn.
Dat klopt, maar dat zijn volgens mij ook de enige mensen die er echt oprecht tegen zijn en het afkeuren.

De andere mensen die zouden zeggen dat ze er op tegen zijn, bedoelen vaak dat ze het vies vinden of vreemd, maar wanneer je zou doorvragen dan blijkt het vaak allemaal wel mee te vallen. Itt de vastberadenheid van bepaalde gelovigen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:00:32 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86686131
Ja dat is wat ik me in een eerdere post al afvroeg.... De ene zei dat er veel schijntolerantie is. Ik vroeg me af of er ook niet veel schijnfobie was. Roepen dat je tegen bent, samen in de bouwkeet of op een feestje met vrienden, zuip drink boer (Doe ik ook hoor, geen waardeoordeel :P ), het komt ter sprake: "O nee man echt vies! Ja man, vies bah! Gadverrrredamme zeg! Goor! Nee man, echt op tegen Ja ik ook man, jezus!!" ........ terwijl ze 1 op 1 veel toleranter en minder fobisch zijn. En je daardoor uiteindelijk weer dat cliché biechtje (ja ik noem het weer een cliché) krijgt: Heb het niet zo op homo's, maar jij bent eigenlijk wel tof!

Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:15:32 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_86686779
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Onverstoorbaar het volgende:

De meeste 'tegenstanders' vinden het vies of vreemd of hebben angst voor het onbekende, maar zijn er volgens mij niet echt op tegen.
Potenrammers slaan voor de lol homoseksuelen? :?
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:18:24 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86686913
Potenrammers zijn het vaak zelf, volgens de onderzoeken ;)
Ze slaan dus niet voor de lol nee.
L'Amour menaçant:
pi_86705006
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben hetero en ik vond het ook nogal domme cliche uitspraken die niet erg tolerant zijn.
Ik vind dat ik best erg tolerant tegenover homo's ben en jij kent mij verder persoonlijk niet, dus je uitspraak is totaal op niet gebaseerd. _O-

Veel homo's leiden aan het calimero syndroom. Homo's hebben bij mijn weten dezelfde rechten in Nederland toch? :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_86705029
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef Ang3l het volgende:
Potenrammers zijn het vaak zelf, volgens de onderzoeken ;)
Ze slaan dus niet voor de lol nee.

Potenrammers zijn zielige criminelen en die moeten net als andere criminelen vervolgd worden voor hun misdaden. :Y
pi_86705214
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik vind dat ik best erg tolerant tegenover homo's ben en jij kent mij verder persoonlijk niet, dus je uitspraak is totaal op niet gebaseerd. _O-

Veel homo's leiden aan het calimero syndroom. Homo's hebben bij mijn weten dezelfde rechten in Nederland toch? :)
Ik ken je persoonlijk niet, en misschien ben je ook wel tolerant idd strikt volgens de definitie, maar eigenlijk keur je het dus af op basis van je posts in dit topic:

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef laforest het volgende:

[..]

Kijk daar heb je het al. Als een homo mag kiezen om homo te zijn, mag een ander er toch voor kiezen om homoseksualiteit niets te vinden. Beide hebben toch rechten? Nou ik mis dat dus.
Kijk mij maakt het echt niet uit of je graag je lul in een poepgaatje wilt roeren, houd ik zelf ook wel van maar dan heteroseksueel met mijn vriendin. Ook als je graag een kut wilt likken, geen probleem, ben ik ook niet vies van. :9
Het gaat er om dat ik zelf moet weten wat ik van homoseksualiteit vind en dat ik het recht moet hebben om mij voor óf tegen homoseksualiteit uit te spreken en dat ik om BEIDE meningen gerespecteerd word. Dat is niet het geval. :)
Een keuze om homo te zijn :') Waarom wil jij dat mensen tegen homoseksualiteit kunnen zijn? Hoe KAN je tegen iets zijn waar niemand kwaad mee wordt gedaan. En dit is dus mijn punt, je mag het vies vinden, dat is je goed recht daar hoor je niemand over, maar er TEGEN zijn is toch van heel andere orde en totaal niet tolerant. Dan heb je er gewoon niets van begrepen.
pi_86707622
Ik ben er zelf van heel dichtbij mee geconfronteerd en het is dus echt geen keuze die iemand maakt, maar een natuur die hij altijd al onderdrukt heeft. Denk je nu echt dat sommige homoseksuelen hun leven riskeren (in andere landen) als het slechts een keuze was?

Ik vind wel dat iedereen het recht heeft om zijn/haar mening te uiten over homoseksualiteit. Als iemand het walgelijk vindt moet dat gezegd kunnen worden. Vindt je het bij de varkens af, je mag het van mij zeggen. Het zal misschien wat kwetsend zijn maar liever dat dan een maatschappij die doet alsof homo's gelijkwaardig zijn maar het helemaal niet zijn.

Hoewel ik geen moeite heb met homoseksualiteit vind ik wel dat sommige dingen die nu gebeuren ook niet kan. Homo ontmoetingsplaatsen, idioot. Gayparade? Idioot. Ik snap niet dat een groep die zo hard strijdt voor gelijkheid vervolgens zoveel moeite gaat doen zich te onderscheiden.
pi_86707899
een jongen die het geregeld heeft over hoezeer hij homo's haat, en dat homo's het niet verdienen om te leven, die vervolgens zegt dat hij zelfmoord zou plegen als hij er ooit achter zou komen als hij homo was... is dat niet vreemd? waarom zou hij daar ooit achter moeten komen dan? het komt op mij nogal onzeker over.

en wat denken de topic-deelnemers? is dat een geval van overdreven homofobie? en waarom zou zo iemand zo homofoob zijn dan?
pi_86708048
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:53 schreef Jolene22 het volgende:
Homo ontmoetingsplaatsen, idioot.
Nou, nog een keer dan:
quote:
De baan

Onder ‘de baan’ verstaan we openbare ontmoetingsplaatsen waar mannen seks met elkaar hebben. Dat zijn bepaalde (plekken in) parken, parkeerplaatsen langs de snelweg, openbare toiletten en ‘s zomers ook gebieden in de duinen of afgelegen strandjes van recreatieterreinen.

Op de baan komen mannen van alle leeftijden, soorten en maten. De baan is populair bij mannen die zich niet homo noemen en niet open zijn over hun gevoelens voor mannen.
Maar de baan is net zo goed in trek bij mannen die wel open zijn.
pi_86708095
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:04 schreef A-noniem het volgende:
een jongen die het geregeld heeft over hoezeer hij homo's haat, en dat homo's het niet verdienen om te leven, die vervolgens zegt dat hij zelfmoord zou plegen als hij er ooit achter zou komen als hij homo was... is dat niet vreemd? waarom zou hij daar ooit achter moeten komen dan? het komt op mij nogal onzeker over.

en wat denken de topic-deelnemers? is dat een geval van overdreven homofobie? en waarom zou zo iemand zo homofoob zijn dan?
Hij walgt van zichzelf waarschijnlijk en hij wil gewoon 'normaal' zijn.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:11:55 #115
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86708114
Eigenlijk vind ik dat Laforest wel een punt heeft. Het maakt namelijk inderdaad geen reet uit hoe je over iemand denkt, maar hoe dan ook: je laat mensen gewoon in hun waarde. En daar gaat het om.

Ik kan me ook absoluut niet verenigen met sommige groepen mensen. Dat doe ik ook niet, heb ze niet in mijn vriendenkring; ik zou me mateloos irriteren, of het gewoon immer oneens zijn met die personen. Maar dat betekent niet dat ik niet vind dat die mensen er niet mogen zijn, of dat ze andere rechten hebben dan ik, of de rest van "in mijn ogen normaal" Nederland.

En dat is waar de homofoob de grens overschrijdt. Hij vindt namelijk dat homo's minder rechten zouden mogen hebben (trouwen, kinderen krijgen) dan hetero's. Tevens valt dit natuurlijk onder het kopje discriminatie.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik met mijn volle verstand geen enkele reden kan verzinnen waarom iemand per definitie anti homoseksualiteit zou zijn.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_86708135
Het maakt mij zeker wel uit wat sommige mensen van homo's denken.
pi_86708164
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Het maakt mij zeker wel uit wat sommige mensen van homo's denken.
Mij ook.
Het tekent namelijk hoe mensen in het algemeen denken.
pi_86708218
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mij ook.
Precies. :Y
  woensdag 22 september 2010 @ 13:15:40 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86708245
er zit natuurlijk een subtiel verschil tussen iets compleet walgelijk vinden en de wens om door die walging bepaalde rechten te ontnemen of die wens uit te spreken

en waren het alleen maar geloofsfanaten die zo denken, dat is een veels te gemakkelijke conclusie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86708295
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:15 schreef Re het volgende:
er zit natuurlijk een subtiel verschil tussen iets compleet walgelijk vinden en de wens om door die walging bepaalde rechten te ontnemen of die wens uit te spreken

en waren het alleen maar geloofsfanaten die zo denken, dat is een veels te gemakkelijke conclusie
Er zit ook nog een verschil tussen het smerig vinden en tegen homoseksualiteit zijn, zonder meteen bepaalde rechten te ontnemen. Dat eerste begrijp ik, dat tweede niet.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:20:27 #121
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86708376
quote:

[..]

Mij ook.
Absoluut, maar er zullen altijd mensen blijven met een bekrompen geest. 't Is jammer; de realistische wereld is niet ideaal. Het gaat wel te ver, in mijn ogen, om te zeggen dat die mensen hun mening niet meer mogen uiten. Ik zal tegen hun mening ingaan met een kast vol argumenten, maar als 't er niet in wil, blijft het vechten tegen de bierkaai.
pi_86708416
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Absoluut, maar er zullen altijd mensen blijven met een bekrompen geest. 't Is jammer; de realistische wereld is niet ideaal. Het gaat wel te ver, in mijn ogen, om te zeggen dat die mensen hun mening niet meer mogen uiten. Ik zal tegen hun mening ingaan met een kast vol argumenten, maar als 't er niet in wil, blijft het vechten tegen de bierkaai.
Van mij mogen ze dan zeuren wat ze willen, als ze het maar niet tegen mij doen.
En er vooral geen geweld bij gebruiken.
pi_86708485
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die mensen hun mening niet mogen uiten.
Maar verwacht niet erg veel respect van mij voor een dergelijke mening als: "Ik ben tegen homoseksualiteit, maar ik respecteer ze in het dagelijks leven wel gewoon hoor!" Vooral omdat er geen goed argument is om er tegen te zijn, behalve dan het zijn van een bekrompen persoon die meteen tegen iets is wat ie niet kan begrijpen.

Want het is, vind ik, echt een ongegronde mening. Vies vinden niet, tegen zijn wel.

Tenzij je gelovig bent. Dan kan ik nog begrijpen dat je tegen bent, omdat het zo in de Bijbel staat. :')
  woensdag 22 september 2010 @ 13:26:43 #124
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86708556
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die mensen hun mening niet mogen uiten.
Maar verwacht niet erg veel respect van mij voor een dergelijke mening als: "Ik ben tegen homoseksualiteit, maar ik respecteer ze in het dagelijks leven wel gewoon hoor!" Vooral omdat er geen goed argument is om er tegen te zijn, behalve dan het zijn van een bekrompen persoon die meteen tegen iets is wat ie niet kan begrijpen.

Want het is, vind ik, echt een ongegronde mening. Vies vinden niet, tegen zijn wel.

Tenzij je gelovig bent. Dan kan ik nog begrijpen dat je tegen bent, omdat het zo in de Bijbel staat. :')
Geheel mee eens, dat bedoelde ik ook!
pi_86708620
quote:

[..]

Mij ook.
Wat een onzin. _O-
pi_86708670
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat een onzin. _O-
Leg eens uit, waarom ben je TEGEN homoseksualiteit en wat houdt dat precies in?

Bekrompen denken zegt natuurlijk wel iets over een persoon, dus echt onzin is het niet.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:33:02 #127
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86708734
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat een onzin. _O-
Is helemaal geen onzin. Die mening duidt namelijk op een gebrek aan empathie, gebrek aan tolerantie en vorm van egoisme. Iemand die per definitie geen negers moet, hoef ik ook niet in mijn vriendenkring, om dezelfde redenen.

Edit; Oh en gebrek aan intelligentie :)
pi_86708811
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bekrompen denken zegt natuurlijk wel iets over een persoon, dus echt onzin is het niet.
Ik ben helemaal niet bekrompen. :D
Ik doe aan een heleboel seksuele dingen die over het algemeen als raar, bizar of wat dan ook worden beschouwd (met bloed, sadisme, etc). Ik ben dus vrij open met dit soort dingen. Ik vind homoseksualiteit persoonlijk onnatuurlijk maar ik heb niks tegen homo's ansich en ik behandel ze net zo als ieder ander mens. :)
Willen ze dat met elkaar doen, vind ik ook best, maar persoonlijk vind ik het niks. :)
pi_86708821
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral heeft te maken met een ongelukkige manier van uidrukken. Min of meer wat ik hier al postte:

Homofobie, wat is dat toch #2
pi_86708849
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Is helemaal geen onzin. Die mening duidt namelijk op een gebrek aan empathie, gebrek aan tolerantie en vorm van egoisme. Iemand die per definitie geen negers moet, hoef ik ook niet in mijn vriendenkring, om dezelfde redenen.

Edit; Oh en gebrek aan intelligentie :)
Muahahah nog meer onzin. Je had even mijn sympathie maar dat is nu geheel verdwenen. :)
pi_86708908
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet bekrompen. :D
Ik doe aan een heleboel seksuele dingen die over het algemeen als raar, bizar of wat dan ook worden beschouwd (met bloed, sadisme, etc). Ik ben dus vrij open met dit soort dingen. Ik vind homoseksualiteit persoonlijk onnatuurlijk maar ik heb niks tegen homo's ansich en ik behandel ze net zo als ieder ander mens. :)
Willen ze dat met elkaar doen, vind ik ook best, maar persoonlijk vind ik het niks. :)
Hoe kan je jezelf nou niet bekrompen noemen en toch homoseksualiteit onnatuurlijk noemen.... Zijn de seksuele dingen die jij dan doet ook niet onnatuurlijk? Condooms zijn onnatuurlijk. Iets onnatuurlijk noemen terwijl je er dus totaal geen last van hebt vind ik bekrompen. Daarmee laat je toch via een omweg weten dat je tegen homoseksualiteit bent zonder echt gegronde redenen.
pi_86708925
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef laforest het volgende:
Ik vind homoseksualiteit persoonlijk onnatuurlijk maar ik heb niks tegen homo's ansich en ik behandel ze net zo als ieder ander mens. :)
Het lijkt me ook logisch dat homoseksualiteit onnatuurlijk lijkt voor een heteroseksueel, maar als je vervolgens beseft dat homoseksuelen ook 'maar' gewoon een product zijn van de natuur - net zoals ieder ander mens -, dan lijkt het me logisch dat je het gewoon respecteert.
pi_86708999
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef Onverstoorbaar het volgende:

[..]

Het lijkt me ook logisch dat homoseksualiteit onnatuurlijk lijkt voor een heteroseksueel, maar als je vervolgens beseft dat homoseksuelen ook 'maar' gewoon een product zijn van de natuur - net zoals ieder ander mens -, dan lijkt het me logisch dat je het gewoon respecteert.
Als de mens van nature homoseksueel was dan zouden er nu geen mensen meer zijn. Twee mannen kunnen niet voorplanten om het zo maar te zeggen. :)
pi_86709017
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij walgt van zichzelf waarschijnlijk en hij wil gewoon 'normaal' zijn.
hij heeft wel een vriendin, en hij heeft het ook heel vaak over alle wijven die hij nog meer wil. ik zou verder nooit iets achter hem zoeken, maar doordat hij altijd zo overdreven anti-homo is ga ik juist aan hem twijfelen. waarom zou hij zich anders zo druk maken. maar aan de andere kant denk ik toch weer dat hij gewoon ''normaal'' is.
pi_86709019
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef Onverstoorbaar het volgende:

[..]

Maar waarom de drang voelen het als onnatuurlijk te bestempelen? Zoals ik al zei, er zijn zoveel dingen onnatuurlijk. Dus het zegt zeker wel iets over hem dat hij toch op die manier negatief wil zijn over homoseksualiteit, terwijl hij zelf dus aan de meest 'rare' seksuele praktijken doet. Maar het is met hetzelfde geslacht, dus dan is het ineens compleet natuurlijk? :? Kijk, dat vind ik bekrompen en kan ik niet begrijpen. Echt een enorm bord voor je kop moet je dan hebben.
pi_86709072
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kan je jezelf nou niet bekrompen noemen en toch homoseksualiteit onnatuurlijk noemen.... Zijn de seksuele dingen die jij dan doet ook niet onnatuurlijk? Condooms zijn onnatuurlijk. Iets onnatuurlijk noemen terwijl je er dus totaal geen last van hebt vind ik bekrompen. Daarmee laat je toch via een omweg weten dat je tegen homoseksualiteit bent zonder echt gegronde redenen.
Ik bepaal voor mijzelf wel wat wel of niet een gegronde reden is voor mijzelf. Daar heb ik jou niet voor nodig. Voor mij is het wel een gegronde reden en thats it. :)
pi_86709102
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Als de mens van nature homoseksueel was dan zouden er nu geen mensen meer zijn. Twee mannen kunnen niet voorplanten om het zo maar te zeggen. :)
ik denk dat homoseksualiteit óf een foutje is van de natuur, óf een opzettelijke afwijking van de natuur. misschien heeft het feit dat homo's geen kinderen kunnen krijgen juist een doel. namelijk om de overbevolking iets te laten teruglopen.
pi_86709110
quote:

[..]

Als iedereen in een rolstoel zat......

Dus het is een afwijking, een rolstoel ook, maar daar kunnen die mensen ook niets aan doen. En daar voel je niet de neiging om te zeggen dat het onnatuurlijk is. Waarom? In principe is het precies hetzelfde. Homo zijn is geen keuze, je bent het. Dus hoewel het misschien een afwijking is, net als verlamd geboren worden of iets dergelijks, waarom voel jij de behoefte om het zo te noemen als die mensen er toch niets aan kunnen veranderen en er ook werkelijk niemand kwaad mee doen?

Je doet me trouwens denken aan een vriend van me. Precies hetzelfde onzin argument.
pi_86709123
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik bepaal voor mijzelf wel wat wel of niet een gegronde reden is voor mijzelf. Daar heb ik jou niet voor nodig. Voor mij is het wel een gegronde reden en thats it. :)
Mag je zeker doen, maar ik mag ook zeker vinden dat het geen gegronde reden is.
pi_86709217
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als iedereen in een rolstoel zat......

Dus het is een afwijking, een rolstoel ook, maar daar kunnen die mensen ook niets aan doen. En daar voel je niet de neiging om te zeggen dat het onnatuurlijk is. Waarom? In principe is het precies hetzelfde. Homo zijn is geen keuze, je bent het. Dus hoewel het misschien een afwijking is, net als verlamd geboren worden of iets dergelijks, waarom voel jij de behoefte om het zo te noemen als die mensen er toch niets aan kunnen veranderen en er ook werkelijk niemand kwaad mee doen?

Je doet me trouwens denken aan een vriend van me. Precies hetzelfde onzin argument.
:') Rolstoel als voorbeeld nemen. Stephen Hawkins heeft gewoon kinderen hoor. :')
Je geeft iig zelf nu aan dat het een afwijking is. :)
Ik zeg ook niet dat ze er iets aan kunnen doen en ik val ze toch verder ook niet lastig. Ik zeg alleen maar wat mijn persoonlijke mening is en ik wil dat mijn mening gerespecteerd wordt omdat ik homo's verder ook respecteer. En daar gaat het om, die zogenaamde tolerante mensen tolereren eigenlijk anders denkenden niet, zoals jij dit ook niet doet. :)
pi_86709221
quote:

[..]

Dan heb je mijn post niet begrepen of wil je het niet begrijpen.

Dat de meeste mensen heteroseksueel zijn, betekent niet dat de evolutie geen mensen kan voortbrengen die anders geaard zijn. De homoseksueel bij jou op de hoek is exact zoals jij een product van deze evolutie en in die zin net zo natuurlijk als jij.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:47:38 #142
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86709235
quote:

[..]

Sommige mensen zijn onvruchtbaar. Zijn die ook onnatuurlijk?

Het 'onnatuurlijk' argument is makkelijk onderuit te halen hoor. Iets is pas onnatuurlijk als het niet gemaakt is door de natuur.
pi_86709243
Die zelfde vriend denkt trouwens ook dat homo-zijn een keuze is.
Ik heb jou iets soortgelijks ook zien zeggen in dit topic. Kijk, dat zal dan een hoop verklaren.

Punt is wel dat die vriend (en jij als je er zo over denkt) er naast zitten, het is geen keuze.
pi_86709287
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Onverstoorbaar het volgende:

[..]

Dan heb je mijn post niet begrepen of wil je het niet begrijpen.

Dat de meeste mensen heteroseksueel zijn, betekent niet dat de evolutie geen mensen kan voortbrengen die anders geaard zijn. De homoseksueel bij jou op de hoek is exact zoals jij een product van deze evolutie en in die zin net zo natuurlijk als jij.
Hmm ja als je er vanuit gaat dat je homoseksueel geboren wordt wel ja. Ik denk dat homoseksualiteit ontwikkeld vanaf jongs af aan.
pi_86709301
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef laforest het volgende:

[..]

:') Rolstoel als voorbeeld nemen. Stephen Hawkins heeft gewoon kinderen hoor. :')
Oh jij denkt dat als de gehele mensheid verlamd was, we er nu nog zouden zijn? :)

Want dat zeg je over homoseksualiteit. Als iedereen homo was, dan....

quote:
Je geeft iig zelf nu aan dat het een afwijking is. :)
Ik zeg ook niet dat ze er iets aan kunnen doen en ik val ze toch verder ook niet lastig. Ik zeg alleen maar wat mijn persoonlijke mening is en ik wil dat mijn mening gerespecteerd wordt omdat ik homo's verder ook respecteer. En daar gaat het om, die zogenaamde tolerante mensen tolereren eigenlijk anders denkenden niet, zoals jij dit ook niet doet. :)
Omdat jouw mening nergens op slaat. Ik heb nog altijd geen goed argument gehoord.
Als je die wel had, ook al ben ik het er niet mee eens, had ik het gerespecteerd. Maar dat is niet zo.
pi_86709320
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn onvruchtbaar. Zijn die ook onnatuurlijk?

Het 'onnatuurlijk' argument is makkelijk onderuit te halen hoor. Iets is pas onnatuurlijk als het niet gemaakt is door de natuur.
Je mag onderuit halen wat je wilt, ik ga er echt niet anders over denken. :)
  woensdag 22 september 2010 @ 13:50:46 #147
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86709342
quote:

[..]

Overbevolking is evolutionair gezien ook niet handig hoor. :P
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_86709368
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Je mag onderuit halen wat je wilt, ik ga er echt niet anders over denken. :)
Je staat dus niet eens open voor argumenten die jouw standpunt weerleggen.

Bekrompen dus. Weten we dat ook weer. Kan ik meteen geen moeite meer doen om te reageren op jouw posts.
pi_86709375
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh jij denkt dat als de gehele mensheid verlamd was, we er nu nog zouden zijn? :)

Want dat zeg je over homoseksualiteit. Als iedereen homo was, dan....
[..]

Omdat jouw mening nergens op slaat. Ik heb nog altijd geen goed argument gehoord.
Als je die wel had, ook al ben ik het er niet mee eens, had ik het gerespecteerd. Maar dat is niet zo.
Je wilt gewoon geen arugment horen. Het is totaal zinloos om met jouw te discussiëren (en met mij ook hoor, want ik ga echt niet anders denken).
Jij vindt dat mijn mening nergens op slaat, er zijn ook genoeg mensen in de wereld die het met mij eens zijn. Wellicht moet je niet zo vol van je eigen mening zijn. Over tolerantie gesproken..
  woensdag 22 september 2010 @ 13:52:10 #150
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86709382
Natuurlijk is homoseksualiteit geen keuze :') . Je moet wel behoorlijk dom zijn als je dat denkt! Je hebt natuurlijk wel een keuze om een openlijk homoseksueel leven te leiden, of trouwen met iemand van het andere geslacht en de rest van je leven net doen alsof je zo hetero als wat bent. Maar dat maakt je uiteraard niet minder homo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')