Haha, tuurlijk wel. Wie leest de OP?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:15 schreef greavy het volgende:
Wordt het niet steeds opnieuw gevraagd
Papegaai.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:39 schreef greavy het volgende:
Godgloeiende.. Waarom het woord 'WELKE' altijd? Het moet hier (volgens mij) toch echt DIE zijn.....
En dat zegt iemand die consequent alles 'verhunt'?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:39 schreef greavy het volgende:
Godgloeiende.. Waarom het woord 'WELKE' altijd? Het moet hier (volgens mij) toch echt DIE zijn.....
Look who's talkingquote:Op woensdag 22 september 2010 11:39 schreef greavy het volgende:
Nee, het was wat frisjesquote:Op woensdag 22 september 2010 10:57 schreef Eix het volgende:
Fles, je jas deze keer niet in het talentje @ Euskirchen laten liggen?
"getest" hmmquote:Op woensdag 22 september 2010 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Leuke dag om te reizen gaat zondag 10 oktober worden. Dan wordt de nieuwe winterdienstregeling van de NS getest en rijden er alleen maar pendeltreinen in Nederland
Elk taxibedrijf heeft een speciaal prijsje voor een ritje Schipholquote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
You'll hate me tomorrow, ik ga met twee hutkoffers naar Schiphol
Ja nee, daar worden we blij van.quote:Reisvoorbeelden van zondag 10 oktober:
* Reist u van Maastricht naar Amsterdam dan duurt uw reis 20 minuten langer en moet u 3 keer extra overstappen.>
* Reist u van Schiphol naar Zwolle dan duurt uw reis 17 minuten langer en moet u 1 keer extra overstappen.
* Reist u van Utrecht naar Amsterdam dan duurt uw reis 4 minuten langer en hoeft u niet over te stappen.
* Reist u van Groningen naar Den Haag dan duurt uw reis 42 minuten langer en moet u 3 keer extra overstappen.
* Reist u van Eindhoven naar ’s-Hertogenbosch dan duurt uw reis 1 minuut langer en hoeft u niet over te stappen.
Wacht ff, is dit serieus?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja nee, daar worden we blij van.
Nee, ik ga keurig buiten de spitsquote:Op woensdag 22 september 2010 12:47 schreef Yreal het volgende:
als je in de spits gaat moet je inderdaad sterven![]()
Ze oefenen het alleen even. Het valt overigens wel mee hoor, want ik ben in een zware sneeuwstorm afgelopen winter van Utrecht waar niets lag naar Leeuwarden gereisd waar echte sneeuwduinen lagen en slechts enkele tellen later op het station aangekomen dan verwacht mocht worden, dus het kan wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht even. We sturen dus gewoon aan op een situatie waarin WEER alle wissels bevriezen?
Bij sneeuwloos weer ja. Lekker zinvol.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze oefenen het alleen even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |